Gewoon geweldig

Wij zijn super geholpen. Er werd alle tijd genomen om naar onze wensen en voorkeuren te luisteren en kijken. Er werd meegedacht over de mogelijkheden en kleur combinaties. Toen de kast die ik in gedachten had niet in de showroom stond werd er op de computer gekeken of en waar die wel verkrijgbaar was. Afgelopen week werden al onze nieuwe meubels bezorgd en we zijn er ontzettend blij mee.

Hi Monique, Leuk om te horen dat u goed bij ons bent geholpen en super blij bent! Veel plezier met uw nieuwe Meubels! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Vriendelijke bezorgers en top in elkaar gezet. Bank, tafel, stoelen en kast.

Hi Natascha, Bedankt voor uw leuke review! Wij wensen u namens het hele team heel veel plezier met uw nieuwe meubelen! Met vriendelijke groet, Team meubel & Slaaphuys

Top zaak!

Mooie zaak, waar je super goed geholpen wordt. Hebben prachtige spullen. Wij hebben vandaag onze bank van urban sofa mogen ontvangen. Super blij mee!

Hi Romy, Leuk om te horen dat u goed bij ons bent geholpen en super blij bent! Veel plezier met uw nieuwe bank van UrbanSofa! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Top service en goed advies

Door Kiki super leuk geholpen en een mooi interieur uitgezocht. Helemaal in onze kleuren,style en passend binnen ons budget .Snel geleverd en de meubels door de jongens uitgepakt en op hun plek gezet.

Hi Sabrina, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over ons! super veel plezier met je mooie interieur! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Top levering!

Chapeau voor de 2 heren van de bezorging. Het is jullie met veel inzet gelukt het boven te krijgen! Nomaals bedankt!! Superblij met mijn nieuwe meubels :-)

Hi Debora, Goed om te horen dat u super blij bent met uw nieuwe meubelen, wij wensen u er dan ook heel veel plezier van! Wij zullen de Chapeau doorgeven aan de bezorgers, bedankt! Met vriendelijke groet, Meubel & Slaaphuys

Prettige winkel met tijd voor de klant

Vandaag zijn onze Auxerre banken en Evan stoelen bezorgd. Deze hebben wij na een spontaan bezoek aan de winkel in augustus gekocht, het was niet de bedoeling om te kopen. Maar door het deskundige advies en het meedenken liepen wij toch de winkel uit met een orderbevestiging. Voor de bezorging werd er rekening gehouden met onze agenda, iets wat wij erg waarderen. Vandaag is dus alles netjes bezorgd en kunnen wij gaan genieten van onze meubels.....

Hi Mariska, Hartelijk bedankt voor uw leuke recensie! Wij wensen u heel veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, team meubel & Slaaphuys

Echt een aanrader!

Super blij met mijn Tommy bank van UrbanSofa. Ik zag deze bank bij Meubel & Slaaphuys en het was precies wat ik zocht! Fijne levering, zeker een aanrader!

Hi Timor, Dankjewel voor uw 5-sterren review. Wij wensen u veel plezier met de Tommy bank van UrbanSofa! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Top!!

Fijne ervaring gehad, prachtige winkel met lief personeel wat verstand heeft van hun meubels. Altijd snel antwoord via de mail gehad en de bezorgers waren ook erg vriendelijk bij de levering. Ik zou deze winkel zeker aanraden!

Hi Jinte, Dankjewel voor uw review. Geniet van uw meubels! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

top

Vriendelijk geholpen en niet opdringerig. Wij zijn heel blij met de met de Firenca casia hoekbank mvg fam Buitendijk i

Hi Marijke, Wat fijn om te horen! Heel veel plezier met jullie nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Chauffeurs en monteurs top

Echt super top Kan niks anders zeggen Zeer behulpzaam en heel vriendelijk Echt een dikke 10 Groetjes uit Rotterdam Mo

Hi Ju, Dankjewel voor uw review. Wij zullen het uw complimenten doorgeven aan onze bezorgers! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Een winkel met super service, en mooie spullen.

Een fijn bedrijf, prachtige spullen én met een super service. In de winkel zijn wij fijn geholpen. Na een telefoontje wanneer we ongeveer de meubels mochten verwachten ivm onze verhuizing werden we geholpen met leenmeubels. En nee geen rommel of oude meubelen. Ze zijn nog leuk ook! Met een paar dagen waren onze leenmeubels geleverd, en weer een paar weken later onze echte meubels. De meubels werden niet alleen in elkaar gezet maar de heren hielpen mij ook met het plaatsten van juiste bescherming voor de vloer. Kortom, ik ben heel blij met deze winkel en fijne bezorgers. Voor mijn volgende aankopen of andere wensen koop ik hier zeker weer.

Hi Anne, Super fijn om te horen. Wij zien u graag terug als u weer iets nodig heeft. Geniet van uw nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Mooie collectie in de winkel, goede service

Geslaagd voor een hoekbank, Levering was op tijd. Bezorging zeer tevreden de mannen waren behulpzaam en gaven goede adviezen.

Hi Ghina, Dankjewel voor uw review en wat fijn dat u bij ons geslaagd bent! Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Bank en twee stoel van Urban sofa gekocht. Verkoopgesprek was al prettig en ongedwongen. Maken van een afleverafspraak zo geregeld per mail op de gewenste dag. Bezorgers waren top, alles netjes binnen gebracht, poten eronder en kussens erin. Gaven nog wat tips voor onderhoud en namen ook alle verpakkingmateriaal mee.

Hi Erwin, Bedankt voor uw 5 sterren review en wat fijn dat alles goed geregeld is! Geniet van uw aankopen! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Prachtige winkel . Goede service. En het brengen, super mensen . Ik raad deze winkel iedereen aan .

Hi Diana, Bedankt voor uw review en voor uw complimenten! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Helemaal blij

Supervriendelijke bezorgers Bankstel netjes op plaats gezet De gehele verpakking meegenomen Helemaal blij

Hi Rebecca, Wat fijn om te horen! Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Zo blij met onze meubels

Onze zoon was bij jullie geweest envgeslaagd voor zijn huiskamer inrichting. Hij wist dat onze smaak ook zeker bij jullie in de showroom te vinden was, en idd wij zijn ook bij jullie super goed geholpen en geadviseerd. Met als resultaat een mooie zithoek en bijpassende eethoek.

Hi Marianne, Bedankt voor uw review. Wij wensen uw zoon veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Dikke 10+

Wat een prachtige bank!! Ontzettend blij met de bank en dat ik die bij meubel & slaapmutsje heb besteld. In de winkel al een hele prettige service en met veel geduld. Ze reageren ook netjes en oprijd op je email. We dachten dat de bank niet via de woonkamer deur kon, maar de 2 bezorgers hebben hun stinkende best gedaan en hebben alles op alles gezet op de bank binnen te krijgen. Ze hebben zelfs geholpen om mijn oude bank opzij te zetten. Echt een top kanjers van een bezorgers. Hartelijk dank Meubel & Slaaphuys.

Hi Corinne, Bedankt voor uw 5-sterren review. Super fijn om te horen dat alles naar wens is en dat de bank prachtig staat! Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Prima!

Gisteren onze eethoek ontvangen, keurig netjes afgeleverd, Wij hebben er een lange tijd (leveringstijd)op moeten wachten, Maar het was de moeite! Zijn er blij mee!!!!!

Hi Jannet, Bedankt voor uw review. Geniet van jullie nieuwe eethoek! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Geweldige service en uitstekend geholpen

Bruuts Landon Live Edge tafel besteld en toen deze geleverd en geplaatst werdt was onze verwachting overtroffen..... Wauw

Hi Jan, Wat goed om te horen! Veel plezier met uw nieuwe tafel! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Gezellig en goed

Met het inrichten van mijn huis kwam ik er graag, had een goede klik met de mensen die mij hielpen en ik had het gevoel dat er goed naar mij werd geluisterd. Het is een hele fijne winkel om er te winkelen.

Hi Suzette, Bedankt voor uw review! Dit horen wij graag :) Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Urban sofa San Remo is vandaag afgeleverd. Bank ging niet via de trap. Glenn en zijn collega hebben het perfect gedaan. Bank zit fantastisch. Kortom Meubel en Slaaphuys een aanrader!!

Hi Raymond, Bedankt voor de 5 sterren!! Fijn om te horen dat alles is gelukt en dat u tevreden bent met de service en de bank. Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Helemaal super!

Heel leuk geslaagd bij Meubel & Slaaphuys! Super mooie showroom en goede kwaliteit meubels. Zeker een aanrader!

Hi Kaylee, Fijn om te horen! Geniet van uw aankoop en wij zien u graag weer een keertje in onze showroom! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Kwalitatief nog mooier dan de showmodellen in de winkel

Zelf de bank samengesteld op basis van de losse elementen. Het stofje uitgekozen uit het boek, dus het was best spannend hoe dit zou uitpakken aangezien er geen zelfde bank in de showroom stond. De bank is vandaag geleverd en oogt kwalitatief nog mooier dan de showroom modellen. De bank is netjes bezorgd en voorzien van viltjes onder de poten. De verpakking is netjes meegenomen, heel fijn. De bezorgers waren vrolijk en vriendelijk. Super!

Goedemiddag Michael, Bedankt voor uw mooie review! Wij zullen uw complimenten doorgeven aan ons team en onze bezorgers. Wij wensen u veel plezier met uw bank! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Hele leuke medewerkers en hebben geduld en denken met je mee. Toen ik na maanden later toch besloot om een eethoek erbij te bestellen wist ze nog precies wat ik had gekocht. De levering was super, de jongens behandelde de meubels met beleid en er was 1 dingetje aan en er werd gelijk een foto gemaakt en 2weken later kwam de monteur en heeft t opgelost. Ik ben super tevreden en heel erg blij met de nieuwe meubels en bank, nu nog ff wachten op de eethoek. Groetjes miranda Faas

Hi Miranda, Bedankt voor uw mooie review! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels en straks met de nieuwe eethoek! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Mooie zaak maar klantvriendelijk matig

In februari kreeg ik een deelbestelling geleverd! De overige meubels waren niet voorradig dus moesten besteld worden. Die kwamen uiteindelijk eind mei! Nu zijn de meubels die ik in mei kreeg anders van kleur!! De vitrinekast die vlak bij het andere meubel staat is heel anders van kleur, wat echt niet mooi is!! Die had ik overigens bij de eerste bestelling ontvangen. Na veel mailcontact kreeg ik te horen dat daar niets aan te doen is, zelfs niet andere deurtjes voor de vitrinekast. Had gevraagd of ik het adres van de leverancier kon krijgen zodat ik zelf kon vragen wat ik hieraan kon doen, ze hadden het bij de leverancier nagevraagd maar het is een heel proces wat er aan vooraf gaat. Maar zelfs nieuwe deurtjes kon niet. Ben met de overige meubels blij maar met de vitrinekast helemaal niet! En met een oplossing kwamen ze dus niet! Over mogelijk kleurverschil is helemaal niet gesproken bij de aankoop van de meubels. Dus voor de klantenservice zou ik ze niet aanbevelen.

Goedemiddag Wil, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat er een kleurverschil in uw meubelen zit. Wij hebben contact met u opgenomen en inmiddels is er een oplossing aangeboden. Onze excuses voor het ongemak, wij wensen u veel plezier met uw meubelen! Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Bellweg 8 2627AW Delft