Een nette kennel met vriendelijke mensen

Wij gingen onze pup (Bertje) een boomertje ophalen. De kennel zag er super netjes uit. We werden hartelijk ontvangen en we kregen een goede uitleg over Bertje. Ze namen alle tijd voor je. Wij zijn erg blij met Bertje, het is een gezonde lieve en actieve pup. Wij zijn vol lof over kennel de Hoeve. Wat ons betreft een echte aanrader.

Prima.

Heel goed. Goede uitleg en super lieve boomer DEX gekocht.

Goede Kennel, ze geven om hun hondjes.

Op 25 juli zijn we kennis gaan maken met een boomer uitgekozen van de foto. Dat was liefde op het eerste gezicht. Dus we namen Jara mee naar huis in de auto. Toen begon het avontuur. We moesten best een eind rijden maar uiteindelijk werd ze wat rustiger. We hebben een Bench gekocht en die afgedekt met een badhanddoek zodat ze zich veilig voelt en zo mooi vanaf de voorkant kan kijken. Toen kwam de avond, ik besloot de bench mee te nemen naar de logeerkamer. Ik was bij haar.. Ze heeft de hele nacht doorgeslapen en na een week hebben we haar naar beneden gebracht best spannend maar ze sliep gelijkt de hele nacht door. Ze is nu al bijna helemaal zindelijk, het is een super intelligent hondje, en is erg lief en sociaal. Ik kan wel blijven vertellen maar heb geen ruimte meer. Vriendelijke groeten

Fantastisch!

Onze drie hondjes komen van Kennel de Hoeve: Spike, Jimmy en Billy. Alledrie superlieve, mooie, gezellige, gezonde hondjes. Heel sociaal en goed in contact met mensen en andere honden. We worden altijd heel goed en fijn geholpen door Miranda bij Kennel de Hoeve. Ze begrijpt precies wat voor hondjes bij ons passen, maar ook welke hondjes goed bij elkaar passen. Heel blij mee!

Geweldig kennel

Hoi, Ik heb alleen maar lof over dit kennel. Zeer klant vriendelijk en erg behulpzaam. Goede zorg ook voor de hondjes. Wij zijn blij met onze Bodie!

Zeer goede kennel goed geregeld met de aflevering van de pup.

Heb kennel de hoeve als zeer goed ervaren. Heb duidelijke uitleg gehad over mijn puppy Womba. Met Womba gaat alles goed. Heel speels leuke pup en aparte kleur oven.

Goede service met veel liefde voor de pups!!!

Eind mei mochten wij Beau, onze boomer pup, ophalen bij kennel de Hoeve. We werden gastvrij ontvangen en kregen uitgebreid info. Er werd ruim de tijd voor ons genomen, omdat dit voor ons onze eerste pup is, was dit heel fijn. Alles zag er schoon en verzorgd uit in de kennel. Beau zag er gezond en levendig uit en had alle inentingen al gehad, alle papieren waren op orde en inzichtelijk. Duidelijk was de liefde voor de pups merkbaar. Ook de interesse na een paar weken, hoe het met Beau gaat, werd gewaardeerd. Al met al, een aanrader!!!

Super !!! Heel tevreden met onze Max

Het is reeds ons 3 de hondje van de Kennelhoeve , toen onze Lucca 14 jaar oud overleden is , hebben we voor onze Milo 5 jaar oud en nieuw vriendje wees halen in Kennel de Hoeve. We zijn super gelukkig met onze kleine Max en bedanken Miranda voor de goeie zorg. Het hondje zag er heel gelukkig en speels uit toen we het haalden en heel netjes en verzorgd. Thanks

Fijne goede kennel

Vanaf begin goed contact met Miranda gehad! Kregen filmpjes toegestuurd, mochten komen kijken alles zag er schoon en netjes uit hondjes zagen er goed verzorgt uit! Met ophalen goede informatie over hoe verder en waar we op moesten letten, kregen zakje voer mee en druiven suiker voor de eerste dagen en als er evt wat zou zijn mochten we meteen contact opnemen! Ons hondje was al volledig ingeënt en alles stond netjes in het paspoort! Intussen is Semmie paar weekjes bij ons en genieten volop! Het is een super leuk lief hondje en doet het super goed!

Opmerkelijk goede service en interesse!

In maart 2019 zochten wij met zorg een speels hondje uit. Er was ruim voldoende keuze. Wij kochten een combinatie van Boomer en Beewer, een soort Yorkshire terriër, geboren op 4 januari 2019. In juli 2019 merkten wij steeds vaker dat Trix huppelde. Bij een controle door onze dierenarts bleek een afwijking aan haar pootje rechtsachter. Wij dachten: daar beginnen de problemen. Natuurlijk was het vervelend dat Trix niet gezond was, maar mij werd verzekerd dat met haar alles goed zou komen na een operatie. Die kon echter pas worden uitgevoerd als Trix volgroeid was, dus dat werd nog even wachten. De reacties van deze fokker, hondjes.nl, waren zo meelevend en meedenkend, dat zowel onze eigen dierenarts als de gespecialiseerde orthopedische dierenarts waarnaar wij werden doorverwezen hier op een positieve manier opmerkingen over maakten. De kennel vergoedt ook alle kosten. Bovendien zijn wij gedurende de wachtperiode meermaals meelevend opgebeld. Onze complimenten voor deze fokker. Gelukkig geeft deze fokker ook aan dat afwijkingen dank zij hun fokprogramma en controles zelden voorkomen.

Wat een lieve mensen met rechte pure passie voor hun hondjes Aanrader !!👍👍👍👍👍👍👍

Goed.

Ik werd rustig te woord gestaan en er werd alle tijd voor me genomen. Voelde goed. Vooral voor een onervaren persoon zoals ik ben en nog helemaal zoekende ben..........

betrouwbare fokker

Wij hebben Bobbie nu 3 weken en hij is al bijna zindelijk. Alle papieren en het paspoort waren in orde. Ook had Bobbie alle inentingen gehad. Wij bevelen deze fokker zeker aan.

Hele fijne kennel, goede informatie, gezond hondje

Wij hebben bij de kennel aangegeven wanneer we een hondje konden komen halen. Daarop hebben wij een afspraak gemaakt en heeft Miranda de hondjes bij elkaar gezet die per die datum weg mochten naar een nieuw baasje. Bij die afspraak hebben wij onze Diesel (een Boomer Bolonka) uitgezocht en mijn zus heeft toen Pip (een Bolonka) uitgekozen. Drie weken later mochten we ze pas ophalen. Miranda heeft ons in die tussentijd nog een filmpje doorgestuurd van onze hondjes (dat was echt heel fijn). Toen eindelijk de grote dag was aangebroken en wij Diesel en Pip eindelijk mee naar huis mochten nemen, heeft Miranda heel veel tips en nuttige informatie gegeven. Ook fijn dat in de kennel alles te koop is wat nodig is bij de aanschaf van een hondje. Met 12 weken zijn we bij de dierenarts geweest en ook deze gaf aan dat dit gezonde hondjes waren. We zijn ontzettend blij met onze Diesel en Pip. We zullen jullie kennel zeker aanraden.

We werden opgewacht door Miranda in een leuke ruimte waar ons gereserveerde al op ons zat te wachten

Op 4 april hebben wij onze pup bij jullie opgehaald die we de naam Kai hebben gegeven. Wil jullie even laten weten dat we een superpup hebben. Ook onze dierenarts is zeer tevreden. Kai is al zindelijk en speelt graag met andere honden. Groot of klein maakt hem niet uit. Ook met onze kleinkinderen kan hij het prima vinden. Om het kort te houden......een superhond waar we heel blij mee zijn en hopen dat we lang van elkaar mogen gaan genieten.

zeer goede ervaring en vriendelijk personeel

krijg op al mijn vragen naderhand direct antwoord. zeer goede service.

Ik ben super vriendelijk geholpen bij het kopen van onze dribbel , wij zijn heel erg blij met haar .

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Dit is ons 2e hondje van de Hoeve en we hebben prima ervaring ermee! En zijn ook weer super blij met onze nieuwe aanwinst !!

• Algemene gezondheid hondje

Ons hondje Pebbels is een lief gezond en vriendelijk viervoetertje.Onze dierenarts was super blij dat wij zo een gezond hondje hebben en dat het ook voor alles goed ingespoten is.Bedankt kennel De Hoeve en wij zullen u warm aanbevelen bij mensen die een boomer hondje willen kopen.Groetjes Marina,Jan Pebbels en Chanelleke

• Algemene gezondheid hondje

Het is moeilijk om bij particulieren een boomerhondje te vinden. Kennel de hoeve is een uitstekend alternatief gebleken. Ons hondje is gezond, sociaal, vrolijk en heel lief met onze kleinkinderen en andere honden op de wandeling. Miranda was vriendelijk en gaf voldoende raad. Wij zijn zeker dat je met vragen achteraf ook bij haar terecht kan. Deze kennel is voor ons een grote meevaller. Vriendelijke groeten Ria en Marcel.

• Informatieverstrekking
  • Contact na aankoop N.v.t.

• Algemene gezondheid hondje

ik vond het een geweldige kennel zo iets kom je bij ons niet tegen met de kennis het sociale en een mooi leuk hondje

• Algemene gezondheid hondje

Nette verzorgde kennel, wij zijn er tevreden over. Ook als ik vragen heb en ik app jullie, wordt er meteen terug gebeld naar mij. Dit vindt ik heel positief. Vindt het alleen erg jammer dat we de ouders niet mochten zien van ons hondje.