Hele fijne kennel, goede informatie, gezond hondje

Wij hebben bij de kennel aangegeven wanneer we een hondje konden komen halen. Daarop hebben wij een afspraak gemaakt en heeft Miranda de hondjes bij elkaar gezet die per die datum weg mochten naar een nieuw baasje. Bij die afspraak hebben wij onze Diesel (een Boomer Bolonka) uitgezocht en mijn zus heeft toen Pip (een Bolonka) uitgekozen. Drie weken later mochten we ze pas ophalen. Miranda heeft ons in die tussentijd nog een filmpje doorgestuurd van onze hondjes (dat was echt heel fijn). Toen eindelijk de grote dag was aangebroken en wij Diesel en Pip eindelijk mee naar huis mochten nemen, heeft Miranda heel veel tips en nuttige informatie gegeven. Ook fijn dat in de kennel alles te koop is wat nodig is bij de aanschaf van een hondje. Met 12 weken zijn we bij de dierenarts geweest en ook deze gaf aan dat dit gezonde hondjes waren. We zijn ontzettend blij met onze Diesel en Pip. We zullen jullie kennel zeker aanraden.

We werden opgewacht door Miranda in een leuke ruimte waar ons gereserveerde al op ons zat te wachten

Op 4 april hebben wij onze pup bij jullie opgehaald die we de naam Kai hebben gegeven. Wil jullie even laten weten dat we een superpup hebben. Ook onze dierenarts is zeer tevreden. Kai is al zindelijk en speelt graag met andere honden. Groot of klein maakt hem niet uit. Ook met onze kleinkinderen kan hij het prima vinden. Om het kort te houden......een superhond waar we heel blij mee zijn en hopen dat we lang van elkaar mogen gaan genieten.

zeer goede ervaring en vriendelijk personeel

krijg op al mijn vragen naderhand direct antwoord. zeer goede service.

Ik ben super vriendelijk geholpen bij het kopen van onze dribbel , wij zijn heel erg blij met haar .

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Dit is ons 2e hondje van de Hoeve en we hebben prima ervaring ermee! En zijn ook weer super blij met onze nieuwe aanwinst !!
  • Algemene gezondheid hondje

Ons hondje Pebbels is een lief gezond en vriendelijk viervoetertje.Onze dierenarts was super blij dat wij zo een gezond hondje hebben en dat het ook voor alles goed ingespoten is.Bedankt kennel De Hoeve en wij zullen u warm aanbevelen bij mensen die een boomer hondje willen kopen.Groetjes Marina,Jan Pebbels en Chanelleke
  • Algemene gezondheid hondje

Het is moeilijk om bij particulieren een boomerhondje te vinden. Kennel de hoeve is een uitstekend alternatief gebleken. Ons hondje is gezond, sociaal, vrolijk en heel lief met onze kleinkinderen en andere honden op de wandeling. Miranda was vriendelijk en gaf voldoende raad. Wij zijn zeker dat je met vragen achteraf ook bij haar terecht kan. Deze kennel is voor ons een grote meevaller. Vriendelijke groeten Ria en Marcel.
  • Informatieverstrekking
  • Contact na aankoop N.v.t.

• Algemene gezondheid hondje

ik vond het een geweldige kennel zo iets kom je bij ons niet tegen met de kennis het sociale en een mooi leuk hondje
  • Algemene gezondheid hondje

Nette verzorgde kennel, wij zijn er tevreden over. Ook als ik vragen heb en ik app jullie, wordt er meteen terug gebeld naar mij. Dit vindt ik heel positief. Vindt het alleen erg jammer dat we de ouders niet mochten zien van ons hondje.
  • Algemene gezondheid hondje

werden gastvrij onthaald zijn heel tevreden over onze pup tijs het is een bijzonder lief en vriendelijke hond voor mens en dier
  • Informatieverstrekking
  • Contact na aankoop N.v.t.
  • Algemene gezondheid hondje

Er is een hondje voor ons uitgezocht wat heel goed in ons gezin past. De informatief die wij kregen was duidelijk. Ik zou kennel de Hoeve zeker aanraden!
  • Algemene gezondheid hondje

We zijn super blij met onze pup. Hij doet het al heel goed en is super lief. Ook mooi om te zien met hoeveel passie Miranda haar beroep beoefent. Het ziet er super netjes uit en ook de pups zijn stuk voor stuk goed verzorgd. Top kennel!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne kennel , goed te woord gestaan .. leuke mensen .

• Algemene gezondheid hondje

Wij vonden het jammer dat wij de vader en moeder van Saartje en evt broertjes en zusje niet mochten zien.Want dan hadden we kunnen zien hoe groot zij evt gaat worden en hoe lang haar vacht wordt. Wij zijn ontzettend blij met Saartje ze is een vriendelijk en vreselijk lief hondje.
  • Algemene gezondheid hondje

Vriendelijke ontvangst.mooie nette ontvangsruimte.goede uitleg.alleen had ik wel graag de moeder hond en broertjes of zusjes van mijn puppy willen zien.je pup wordt gebracht en je ziet voor de rest niets van de honden.ondanks dit ben ik reuze blij met mn pup ik zou hem voor geen goud meer willen missen.

• Algemene gezondheid hondje

Wij hebben een Bolonka pup gekocht. Wij hebben alle contacten, mails, bezoeken en nazorg als zeer prettig, vriendelijk, en heel professioneel ervaren. Wij kunnen Kennel de Hoeve van harte aanbevelen.
  • Algemene gezondheid hondje

Erg fijne kennel met hele leuke mensen. Wij hebben een erg leuke en gezonde pup.
  • Algemene gezondheid hondje

Hallo. Met yasha gaat het erg goed. Zij groeit goed en is zeer speels. Zij kan ook erg ondeugend zijn. In de nacht is zij al zindelijk en ook overdag gaat het goed. Wij zijn erg blij met haar.Met vriendelijke groeten Ria den brok
  • Algemene gezondheid hondje

We zijn vriendelijk en hartelijk ontvangen en er was een mooie keuze aan mooie en gezonde hondjes. Onze veearts was ook zeer tevreden en bekend met de werkwijze van de hoeve waarvoor onze oprechte dank voor het lieve hondje
  • Algemene gezondheid hondje

Heel vriendelijke eigenaars met kwalitatieve zorg voor puppy’s.

Over Kennel de Hoeve

Filter op Taal