vriendelijk, zorgvuldig en zeer kundig

prettige en attente ontvangst en behandeling door Rianne duidelijk wordt uitgelegd wat wordt gedaan contact met en verslag aan mijn tandarts dank je wel, G.van der Sluijs - van den Berg (sorry dat deze reactie een poos is blijven liggen)

Al jaren perfect

Al jaren een perfect resultaat.

Degelijk behandeling zonder pijn

Mijn behandeling is zeer goed verlopen, ondanks er veel te doen was bij het schoonmaken van mijn gebit viel het kwa pijn reuze mee.

Ik ben zeer tevreden over de behandelingen.

Mijn ervaring is goed.

Prima!!!

Mijn ervaring met de Mondhygienisten praktijk van Mevr. Engelaer is prima. Ik word al jarenlang tot volle tevredenheid bij haar behandeld. Vind de indeling van haar nieuwe praktijk wat onlogisch. Het binnenkomen en dan de wachtkamer zo achteraan is voor mij raar. Maar daar zal wel ‘n reden voor zijn. Heeft natuurlijk niets te maken met de behandeling! Vriendelijke Groet.Mw. Bep Overmars.

super efficient, goede zorg, oprechte belangstelling

voor mij geen andere mondhygienste. zij is betrouwbaar, vakkundig en to the point.

Geweldig zoals altijd!

Ik kom graag bij Englear, als angst patiënt doen hun er alles aan om me gerust te stellen en denk ook mee aan het verhelpen van het probleem. Zelf zou ik nooit een andere meer willen!

top

alles positief

Rianne is secuur,aardig, met goede aanwijzingen

Klantvriendelijk en bekwaam

Goede uitleg en tipsw schoongemaakt

Voor het eerst geweest, prima uitleg en tips gehad. Mijn oude mondhygiëniste kreeg mn ietwat lastige gebit lang niet zo schoon. Top.

Goede uitleg over de behandeling. Neemt ruim de tijd voor de patiënt, luistert aandachtig en vragen worden prima beantwoord.

Uitstekende behandeling

Ontvangen prima, goede uitleg.

Ik ben heel blij met Nessika

prima.

Er wordt prima werk geleverd en als persoon word ik "gezien"

prima behandeling

na een prettige en vriendelijke ontvangst een prima behandeling met uitleg op een rustige wijze. Geen haastklus maar de tijd nemen voor de behandeling. Mocht er wat verkeerd gaan mbt slikken oid geen probleem, even aangeven en de behandeling gaat daarna voort. prima praktijk met parkeergelegenheid en ook goed met fiets en OV te bereiken.

ik ben heel tevreden over mijn mondhygieniste, alleen dat ik het gezellige praatje ( wat de laatste keer wel 15 min. was ) ook moet betalen vind ik niet gepast en zal dan ook niet meer gebeuren

Geachte mevrouw, Ik reageer even op uw bericht. Vervelend om te horen dat u dit gevoel heeft gekregen. Wij hebben niet de intentie om een privé gesprekje te declareren. Een gesprek over uw gezondheid en verdere problematiek horen wel bij de behandeltijd. In totaal wordt ervoor een behandeling circa 60 minuten gereserveerd en hiervan zijn in uw geval 40 minuten gedeclareerd. Ik zal in ieder geval aankomende dinsdag contact met u opnemen en nodig u desgewenst graag uit op de praktijk. Voor nu een fijn weekend gewenst, Met hartelijke groet, Team Mondhygiënistenpraktijk Engelaer.

Personelijke en professionle behandeling

Fijne begeleiding , vriendelijk en kundig.

Te vreden

Prettig

Ik heb een hele prettige ervaring gehad ze nemen echt de tijd voor je en hebben ook tijd om tussendoor een praatje met je te maken tijdens de behandeling

Open en duidelijk advies

Prima contact, open communicatie en duidelijkheid wie verantwoordelijk is voor de kwaliteit / staat van de gezondheid in de mond. Dat ben je n.l. zelf.

prettige en deskundige behandeling

Benadering is vriendelijk, prettig en optijd.

Al jarenlang wordt ik uiterst vakkundig geholpen en wordt er naar je geluisterd.

Hele fijne mondhygiëniste met veel ervaring. Omdat ik er al jaren kom bouw je ook een band op.

zoals gewoonlijk uitstekende behandeling en service

zoals gewoonlijk uitstekende behandeling en service