Wederom goede ervaring met Flexkozijn

Voor de 2e keer goede ervaringen opgedaan met de mannen van Flexkozijn. De 1e keer 2 puien laten plaatsen en onlangs 2 kozijnen met rolluiken. Ze werken hard door en gaan pas weg als alles in orde is, ook al is dat later op de dag. Vriendelijke lui en als iets onverhoopt toch niet in orde is dan wordt dat later snel verholpen.

Super tevreden

Ons hele huis laten voorzien van kunststof kozijnen door Flexkozijn. Alles netjes uitgevoerd. Ook de service na plaatsing uitstekend!

Top team en een goede service.

Er wordt op een professionele wijze meegedacht en afspraken worden nagekomen!

TOP

We wilden nieuwe kozijnen hebben meerdere bedrijven langs laten komen. Flex kozijnen sprak ons het meeste aan. Tuurlijk enig argwaan aangezien we het bedrijf niet kenden en ook niet in de buurt zaten. Maar tegendeel alles was echt goed geregeld van levering tot eind afwerking en ook echt kundige en aardige vaklui. We zijn echt blij met het eindresultaat

Van begin tot eind prima.

Vanaf de 1e afspraak, offerte thuis direkt gemaakt, tot en met de oplevering prima. Alle afspraken keurig nagekomen. Zelfs bereid om met aanvraag subsidie te helpen. Komende zomer/najaar heb iknog 2 grote kozijnen ter vervanging. T.z.t zal ik dus weer van Flexkozijn gebruik maken.

Super monteurs!

Uitermate tevreden over verloop traject vanaf eerste contactmoment tot en met oplevering. Goede productkwaliteit, gemaakte afspraken worden perfect nagekomen, keurige en plezierige werkwijze waarvoor hartelijk dank!

Goed en degelijk werk

Monteurs waren mooi op tijd en goed gemutst. Na een bakje koffie zijn ze aan het werk gegaan .ze werken netjes en ruimen de rommel goed op . Netjes afgewerkt en schoon gemaakt . Kozijnen zijn van prima kwaliteit. Kortom ik ben zeer tevreden met flex kozijn uit Goor

Goeie kozijnen en professionele aanpak

Wij hebben het proces van de installatie van de nieuwe kozijnen als erg prettig ervaren. De verkoper staat voor je klaar en het installatieproces verloopt soepel. Zeker een aanrader.

Gewoon geweldig

Goedenavond, Tim en Job hebben de raamkozijnen aan de achterkant gerenoveerd en hebben fantastisch werk geleverd. Ze hebben goed in overleg gewerkt. En dan de gezelligheid niet te vergeten. Bedankt jongens

Top vakwerk door Tim en Jonathan

Mannen hebben de eerste dagen keihard gewerkt om de laatste dag ook tijd te hebben om alles goed na te lopen en af te werken. Wij kregen naast nieuwe kozijnen, openslaande deuren boven en onder, voordeur en een dakkapel aan de voor en achterkant. Dit is de 2e keer dat wij voor Flexkozijn hebben gekozen..

Gewoon Top!

Goede samenwerking met Fkexkozijn

Samen met Nick de mogelijkheden over een andere en nieuwe indeling van kozijnen doorgesproken. Daarna tijdens het inmeten de kozijnen en deuren doorlopen of het ja of nee mogelijk was in afmetingen. Daarna zijn in korte termijn de kozijnen door team Brian die alle extra werkzaamheden netjes afwerkte tot een mooi resultaat. Krijg vele complimenten vanuit de buurt. Sjieke uitstraling alles in antraciet

Oplevering is meer dan top

Na mijn eerde recentie nu de laatste nav de oplevering en de laatste loodjes. Brian , Collin en Ryan hebben 4 dagen gebuffeld om alles tip top in orde te krijgen en ook de laatste dag werden echt alle puntjes op de welbekende i gezet. Alles werd na afgelopen en daar waar nodig nog afgesteld. Dus het zijn echt toppers. Dus mocht je kunstof kozijnen willen hebben kies Flexkozijn en vraag naar Brian als montage team.

Erg tevreden

Het eerste contact met Nick was fijn en na akkoord konden de kozijnen snel worden geplaatst. De monteurs dachten goed mee voor de afwerking aan de binnenzijde (Omdat we nog alles hebben laten stuken). En de opleverpunten zijn grotendeels al opgelost en voor de andere opleverpunten staan data gepland. Hiervoor netjes contact en meegedacht voor de oplossingen. Al met al, super blij met onze mooie schuifpuien!

Netjes en correct

Mooie, luxe dakkapel geleverd. Kwamen ‘S ochtends netjes op tijd. Wij zijn hier super blij mee. Aanwinst voor de woning. We kunnen niet nalaten steeds naar boven te kijken naar ons dakkapel als we buiten zijn.

In juni hebben we een vijftal offertes laten uitbrengen, waarbij uit eindelijk de keuze op Flex Kozijn is gevallen. Daar hebben we totaal geen spijt van. Vanaf het eerste gesprek tot en met de plaatsing liep alles uitstekend. De groep die de kozijnen plaatst, onder leiding van Brian, ook every topwerk. Niets wordt afgeraffeld, ze nemen duidelijk overal de tijd voor en alles wordt netjes achter gelaten. Dus mocht je overwegen kunststof kozijnen aan te schaffen, denk dan vooral aan Flex Kozijn.

Snel en goed geregeld

Vanaf kennismaking tot aan aflevering 2 mnd. Hier zat vakantieperiode in. Goed meegedacht over oa kleur. Heeft goed uitgepakt. Heel chic. In 2 halve dagen geplaatst. Keurig en netjes. Zowel monteurs als plaatsing. Ook alles netjes afgevoerd. Al met al zeer tevreden.

Top bedrijf!

Mijn eerste ervaring met Flexkozijn was meteen goed! Nick heeft ons goed geadviseerd voor wat betreft de kleurkeuze en raamdelen. Het monteren van de kunststof kozijnen ging super snel. De monteurs Robert en Eri(c)k hebben geweldig werk afgeleverd. Bij oplevering 3 1/2 dag later leek ik wel een nieuw huis te hebben. Kortom erg tevreden met dit top bedrijf ik raad Flexkozijn Bv ten zeerste aan!

FlexKozijn is een aanrader. Ze hebben onze kozijn op de slaapkamers vervangen. Kort duidelijk contact, en alles netjes op tijd. Binnen 1 dag is alles gerealiseerd, met geweldig resultaat. Wij zouden opnieuw kiezen voor FlexKozijn.

Super team

De kunststof kozijnen zijn super icm HR++ glas, ze dempen ook beter veel minder geluid binnen. En de montage ploeg was super snel maar accuraat in de afwerking.

Professioneel bedrijf

Voordeur en kozijnen konden op korte termijn worden geplaatst, daarnaast is het gezet door net en kundig personeel. Menselijk foutje gemaakt waardoor onze deur niet helemaal open ging, dit is netjes opgelost. Enig verbeterpuntje is de opvolging hierin, dit had wel vlotter gekund. Verder zeker aan te bevelen!

Ze doen wat ze beloven.

Per toeval bij FlexKozijn uitgekomen tijdens een weekendje weg. Gelijk een goed gevoel gekregen en een offerte gevraagd. Prijs kwaliteit is zeer goed en ze konden ook nog in een redelijke tijd over gaan tot het plaatsen van de kozijnen. De monteurs Frits en Angelo weten wat ze doen en wij hebben dat als prettig ervaren. Kortom een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Goed en kundig personeel. Duidelijk wanneer en hoe alles plaats vind. Jammer dat de kraan 2,5u op zich liet wachten, daar kon flex niks aan doen.

Mooie dakkapellen, goed georganiseerd vanaf eerste gesprek tot oplevering

In totaal 3 dakkapellen laten plaatsen. Heel tevreden met het eindresultaat.

Fantastisch gedaan!

Echt vakwerk, ze weten wat ze moeten doen, 5 dagen keihard bezig geweest en het resultaat is fantastisch!, afwerking is super!, kleine dingen moeten nog hersteld worden, echt waar bij flex zit je goed!