Uitstekende planning, montage medwerkers en product, zeer tevreden over geheel en eindresultaat

overal zeer tevreden over onze keuze voor flexkozijn

Prima bedrijf met erg mooie producten en prima service!

Aanvankelijk zouden we alleen 2 schuifpuien en de bijkeukendeur laten vervangen. We hebben daarvoor 3 verschillende offertes opgevraagd en gesprekken gehad. Op inhoud waren deze alle drie vergelijkbaar. Flexkozijn had, naar onze mening, de mooiste kozijnen (Schüco) en was de voordeligste. Na nog een oriënterend gesprek bij Flexkozijn op kantoor hebben we besloten om alle kozijnen deuren van de hele woning in één keer te laten vervangen. Inmiddels is dit afgerond en we zijn ongelooflijk blij met het resultaat. Het is prachtig geworden! Veel complimenten van buren en familieleden. Naast de prachtige kozijnen zijn we ook heel erg tevreden over de service van Flexkozijn.

Kwaliteit

Prima kozijnen en een betrouwbaar bedrijf

Van offerte tot oplevering, super verlopen.

Na een oriënterend gesprek te hebben gehad met Vikash, gelijk overstag gegaan. Hij heeft de mogelijkheden tot in de puntjes laten zien en alles duidelijk uitgelegd. Voor vragen kon ik altijd bij hem terecht. Afgelopen dodag en vrijdag hebben ze de kozijnen en balkondeur vervangen van mijn bovenverdieping. Ondanks de hoge temperaturen, hebben de 2 heren super hard gewerkt en het resultaat is fantastisch. Vikash heeft na oplevering alles nog even nagelopen. Goede service van begin tot eind! Ik ben ontzettend tevreden!

Goede service van begin tot eind!

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Goede service van begin tot eind. 3 kozijnen geplaatst inclusief voordeur. Zeer tevreden mee en van uitstekende kwaliteit. Monteurs werken bekwaam en hard.

Ziet prachtig uit, en uitstekend werk geleverd.

Voorbereiding en offerte waren duidelijk. Goede afspraken. Het installatie team werkte correct en netjes. Het eindresultaat is prachtig. We zijn er enorm blij mee!!

Goede adviezen en kwaliteit

Vanaf het begin werd ik goed geholpen met deskundig advies. Het plaatsten gebeurde vlot en goed. De afwerking was. top. Al met al was het eind resultaat beter dan ik had verwacht.

Professionals die waar maken wat ze zeggen

Voordeur en schuifpui zijn door Flexkozijn geïnstalleerd. Bij de offerte was als enige door F opgemerkt dat er een scheurtje boven de tuindeuren zat. Mocht dit bij de plaatsing van de schuifpui tot problemen leiden, dan zou dat worden opgelost. Het leidde idd tot een grotere scheur. Door omstandigheden hebben we er wat langer op moeten wachten, maar het is zojuist tot volle tevredenheid hersteld. Zelfs nog een ander klein ‘voegonvolkomenheid’ werd verholpen. Bedankt, Robert.

Boven verwachting

Door de uitgebreide informatie, keurmerken en prijs is mijn keus op FlexKozijn gevallen. Ondanks de beginnende corona crisis heeft de planning in mei er helemaal niet onder geleden. De afspraken voor, tijdens en na plaatsing zijn zonder problemen nagekomen. De complete woning, drie verdiepingen, voor- en achterkant, plus de garagedeur zijn boven mijn verwachtingen erg mooi geworden. De voordelen van kunststof waren direct merkbaar. Ook de complimenten van de buren, familie en vrienden, niks anders dan lof en ben er erg blij mee.

Kwaliteit en betrouwbaar

Vanaf de offerte t/m de plaatsing verliep alles erg prettig. Duidelijke info en prettige samenwerking. Alles wat afgesproken wordt wordt uitgevoerd en waargemaakt. Heel blij met het eindresultaat.

Een professionele afhandeling, secuur en vriendelijk.

De kozijnen zijn nog niet geleverd, maar wat een service al in de aanloop naar de oplevering toe. Er wordt ook echt met je meegedacht en ze zijn eerlijk in de voor- en tegens. Heel netjes!

Wij hebben onze woning boven van kunststof kozijnen voorzien. Van de offerte tot het plaatsen in 1 woord geweldig. Wij zijn erg blij met het eind resultaat en raden iedereen Flexkozijn aan. Bedankt.

Goed product, geinstalleerd door enthousiaste en vakkundige mensen

Het hele proces, vanaf het krijgen van informatie middels huisbezoek, de offerte, inmeten, plaatsen van de grote schuifpui, service achteraf: allemaal prima! En dat tegen een concurrerende prijs. Aan te bevelen!

Puur vakwerk afgeleverd door dit bedrijf!

Scherpe prijs, vakkundig personeel, afspraken nakomen, strakke afwerking en nette medewerkers, dat is onze ervaring met dit bedrijf. Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Flexkozijn geweldig

Super ervaring gehad met iedereen die werkzaam is bij flexkozijn snelle levering vaklui die kwamen plaatsen erg mooi geworden die jongens doen nog ouderwets wat extra voor je dat ben ik al een hele tijd niet tegen gekomen sterker nog was ook nog super gezellig als ze langs kwamen echt een aanrader.

vakwerk afgeleverd

Wij zijn zeer tevreden over Flexkozijn. Er zijn op drie verdiepingen kunststof kozijnen geplaatst. De dienst verlening van offerte bespreking tot en met het plaatsen van kozijnen was uitstekend. Er is prima werk geleverd door het team dat de kozijnen plaatste.

Van begin tot eind prima👍

Van de offerte tot het eindresultaat, het was allemaal gewoon goed. Mooi product, fijne monteurs. Ben dus zeer tevreden.

Vakwerk !

Twee kunststof puien laten plaatsen. Super kwaliteit qua materiaal en super vakmanschap qua plaatsen. Vanaf de vertegenwoordiger tot het plaatsen super tevreden. Ook zeer scherpe prijs ! Dik en dik tevreden

Prima bedrijf, goede en snelle communicatie

Flexkozijn heeft 2 ramen en een schuifpui bij ons vervangen. De communicatie vooraf met Arno en Marielle was super, de installatie netjes en wij zijn tevreden met het eindresultaat. Er was een beetje gedoe met een nieuwe glasleverancier, maar daar heeft Flexkozijn goed op gereageerd. En: saucijzenbroodjes zijn uit te onderhandelen!

Zeer tevreden over plaatsing, service en klantvriendelijkheid

Dit bedrijf bied echt waar voor je geld. De medewerkers zijn heel aardig en gezellig in de omgang. Dat begint al met het locatie bezoek van Leroy. Hij stelt zichzelf en zijn bedrijf voor aan de hand van een foto presentatie op de PC, wat gelijk al goed en vertrouwd aanvoelt. Hij neemt alle tijd voor je en denkt goed mee. Wij hebben uiteindelijk op twee verdiepingen nieuwe kozijnen laten plaatsen en zijn buitengewoon tevreden met het resultaat. Na de plaatsing bleef er, als gevolg van een scheve buitenmuur, een kleine kier over naast het nieuwe kozijn en dat is een paar dagen daarna keurig verholpen met een extra strip.

Zeer goed en prettig geholpen

Bij ons nieuwe huis alle kozijnen laten vervangen door flexkozijn. Vanaf het eerste contact tot oplevering zeer netjes en kundig geholpen. Kortom super tevreden en ik kan iedereen flexkozijn aanbevelen.

superbedrijf met vakbekwame werklui

Bij ons is de schuifpui vervangen voor openslaande deuren en de achterdeur van de praktijkruimte. Daarna is de dakkapel geplaats. Wij zijn zeer tevreden over Flexkozijn, vakbekwame mensen, super vriendelijk, humor, goede communicatie, afspraken worden na gekomen, hard werken, goede afwerking, betrouwbaar. Mochten wij besluiten om onze kozijnen in de toekomst te laten vervangen, dan zullen wij dit zeker door Flexkozijn laten doen. Bent u op zoek naar een betrouwbaar bedrijf, denk dan aan Flexkozijn

Super tevreden en boven verwachting!

Nadat ik eerst prima contact had met de verkoper van FlexKozijn en we tot een prima bedrag overeen kwamen om mijn huis inclusief dakkapel en vanaf eerste verdieping met houten gevelbekleding, compleet te laten vervangen door kunststof kozijnen en panelen, en zo ook nieuwe voordeur en schuifpui. Omdat het toch om een fors bedrag gaat, was ik vrij nerveus want ik had ook nauwelijks ervaring met vaklieden voor een week in huis en wat zou het resultaat worden...maar voor-contact ging erg goed en ze waren zeer vriendelijk en informatief! Kantoor medewerkers waren erg vriendelijk ook en Steven heeft alles opgemeten....super aardige kerel en tevens de eigenaar. Ik heb vanaf maandag 16 sept. t/m vrijdag 20 sept 2 TOP vaklui over de vloer gehad....nl. Niek en Ricardo...tsjongejonge wat waren zij naast zeer harde werkers, ook super FLEXIBEL en aardige gaste gewoon! En ook stipt en netjes werkend in details! Ik ben niet zo gauw onder de indruk maar dit is wel UNIEK! Ongelooflijk! En resultaat is fenominaal! Ze hebben letterlijk alles aangepast in kunststof waarvan ik dacht dat het niet zou gebeuren....dus ze gingen nog een stap verder. En ze hebben zelfs ook mijn zinken regenpijp geinstalleerd, wat ze eigenlijk helemaal niet hoefde te doen en nog vele andere klusjes tussendoor....Donderdag kregen ze een extra handje van een andere collega maar die was ook zo aardig, hardwerkend, flexibel en precies, dus ik neem aan dat dat voor iedereen geldt! En DAAROM kan ik FlexKozijn zeker weten aanbevelen.....en als je twijfelt...gewoon FlexKozijn bellen! Je krijgt er geen spijt van! Klasse en ga zo door FlexKozijn!

Goed geregeld

Alles is tot de puntjes geregeld bij flex kozijn. Heb verschillende afspraken gemaakt, en ze zijn alles na gekomen. De monteurs die ze in dienst hebben verstaan hun vak. En de afwerking is echt netjes. Wij kunnen alleen maar lof over hun praten. Bedankt hier voor, Leroy, Stevan, Jesser, Ricardo en Robert . Toppers! Gaat jullie goed, Gr Gijs en Elaine

Tevreden

Helemaal top erg vriendelijk goede service