Goed geregeld

Alles is tot de puntjes geregeld bij flex kozijn. Heb verschillende afspraken gemaakt, en ze zijn alles na gekomen. De monteurs die ze in dienst hebben verstaan hun vak. En de afwerking is echt netjes. Wij kunnen alleen maar lof over hun praten. Bedankt hier voor, Leroy, Stevan, Jesser, Ricardo en Robert . Toppers! Gaat jullie goed, Gr Gijs en Elaine

Tevreden

Helemaal top erg vriendelijk goede service

Goed werk, duidelijke afspraken, prettig in overleg

Wij hebben al onze kozijnen laten vervangen voor triple glass en kunststof. Snelle en vakkundige mensen.

van aankoop tot plaatsing van de kozijnen goed advies voor een eerlijke prijs

Zeer goed advies in het eerste verkoop gesprek. De offerte volgde vrij snel en viel ons enorm mee. Plaatsing van de kozijnen en gevelbekleding ging boven verwachting snel, we zijn enorm tevreden met het resultaat. De kennis en vriendelijkheid van de monteurs en adviseur beveel ik iedereen aan.

Betrouwbaar bedrijf met vriendelijke mensen

3 tal kozijnen laten plaatsen door Flexkozijn. Vanaf informatie gesprek tot daadwerkelijke aankoop en plaatsing fijn behandeld. Mensen die hun vak verstaan. Vallen goede afspraken te maken en heerst informele sfeer wat ik persoonlijk prettig vind. Kozijnen van goede kwaliteit zover door mij te beoordelen, nette afwerking. Uiteindelijke plaatsing duurde langer dan aangegeven tijd maar dit kwam door drukte (wat me een goed teken lijkt) en naderende vakantieperiode.

Super Professionals & friendly!!!

The Flexkozijn team headed by Dominique displayed professionalism at a higher level with a touch of flexibility & friendliness! We highly recommend this company and you will not be disappointed!

Betrouwbaar, kwaliteit, goede communicatie!

In één woord... perfect. Deze mannen werken secuur, vlot, netjes, lossen zaken op waar ze tegenaan lopen, communiceren goed. Blij met het resultaat!

Goed en netjes werk

Goede ervaring alles perfect en wat niet goed was komen ze voor terug top allemaal

Goede uitleg tijdens bezoek dominique

Vaklui die op een prettige manier hun werk doen. Meedenken en overleg is steeds mogelijk en daar wordt direct iets mee gedaan. We zijn zeer tevreden.

Zeer prettig

Goede service Ook de vertegenwoordigd als het inmeten en de mannen die het geplaats hebben Snel en heel netjes alles afgewerkt Ook heel fijn dat ze alle rommel meenemen Ook na plaatsing nog ever bezoek gehad van Dominique om te kijken of alles goed was afgehandeld

Alles volgens afspraak, vriendelijke en vakbekwame mensen.

Onze welgemeende dank voor het geleverde werk. Wij hebben 4 nieuwe kozijnen met elektrisch rolluik laten plaatsen, van het begin tot einde alles volgens afspraak en alles door vriendelijk en vakbekwame mensen afgewerkt. Super tevreden en zo blijkt maar weer dat de wat kleinere bedrijven ook super werk afleveren.

mijn ervaring met dit bedrijf is heel prettig

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf Comunicatie is goed Monteurs vriendelijke mensen en vaklui Werken snel en netjes keurig afgewerkt Ik ben heel tevreden Ik kan het iedereen aanbevelen om kozijnen tenemen bij dit bedrijf

Goede, heldere en snelle communicatie.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Snelle telefonische reactie en afspraak. Scherpe prijs voor goed product. Goede installatie en after service.

Snel en netjes gewerkt
  • Nazorg en garantie

Ze waren snel na dat ik een aanvraag gedaan had voor een dakkapel van 5,5 meter Wij zijn zeer tevreden over Flexkozijn
  • Nazorg en garantie

Voor en achterkant in 2 dagen vervangen . Zeer kundig en vakbekwaam personeel. Zijn zeer duidelijk in de communicatie . Ik zou anderen flexkozijn aanraden . Bedankt voor het mooie resultaat .
  • Nazorg en garantie

Vandaag onze schuifpui geplaats. Monteurs waren keurig op tijd. Deze mensen werken keihard en netjes. Afwerking keurig netjes.Kortom een echte aanrader. Om half drie was alles klaar.Je krijgt dan netjes de factuur per mail toegezonden die je dan per bank kan overmaken. Ook dat geeft een fijn en vertrouwd gevoel dat je achteraf mag betalen. Fijn dat er nog zulke bedrijven bestaan want laten we eerlijk zijn het gaat best om een redelijk bedrag en hoe vaak hoor je niet dat je moet aanbetalen en dan je geld kwijt bent zonder dat er iets geleverd is. Voor ons een 9.5 dus.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

goede afspraak .snelle levering .prima plaatsing . monteur lust graag bakkie koffie koekie bij goed werk. was slecht weer die dag regen .bedankt
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Goede ervaring gehad met flexkozijn. Vriendelijk personeel, reageert snel. Goed gesprek voor af gehad en duidelijke uitleg hoe en wat er zou gebeuren. Ook flexibel in heen en weer rijden aangezien we zelf nog niet in de woning wonen, maar mijn schoonouders. 2 verkeerde ruiten geleverd. Dit gaat nog opgelost worden dus daar gaan we helemaal vanuit.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Nette afwerking. Merkte meteen verschil.
  • Nazorg en garantie

Van af dag een tot het einde zeer te vreden zeer netjes geplaatst mensen die weten waar ze mee bezig zijn en over praten raad dit bedrijf zeker aan !!!toppers thnx
  • Nazorg en garantie

Vanaf eerste contact tot plaatsing (schuifpui en 3 ramen) zeer tevreden. Bij het eerste gesprek krijg je gelijk een offerte voelde gewoon goed en ons gevoel bleek terecht.
  • Nazorg en garantie

Ze zijn professionnels vanaf het moment van eerste afspraak tot het plaatsen van de kozijnen. Erg communicatief en ze werken met veel vertrouwen. Het kozijnen zijn van best kwaliteit en ze waren ook pountuel.
  • Nazorg en garantie

Ze werken met professionalism. Tijd respecteren en met overlegden