Puur vakwerk afgeleverd door dit bedrijf!

Scherpe prijs, vakkundig personeel, afspraken nakomen, strakke afwerking en nette medewerkers, dat is onze ervaring met dit bedrijf. Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Flexkozijn geweldig

Super ervaring gehad met iedereen die werkzaam is bij flexkozijn snelle levering vaklui die kwamen plaatsen erg mooi geworden die jongens doen nog ouderwets wat extra voor je dat ben ik al een hele tijd niet tegen gekomen sterker nog was ook nog super gezellig als ze langs kwamen echt een aanrader.

vakwerk afgeleverd

Wij zijn zeer tevreden over Flexkozijn. Er zijn op drie verdiepingen kunststof kozijnen geplaatst. De dienst verlening van offerte bespreking tot en met het plaatsen van kozijnen was uitstekend. Er is prima werk geleverd door het team dat de kozijnen plaatste.

Van begin tot eind prima👍

Van de offerte tot het eindresultaat, het was allemaal gewoon goed. Mooi product, fijne monteurs. Ben dus zeer tevreden.

Vakwerk !

Twee kunststof puien laten plaatsen. Super kwaliteit qua materiaal en super vakmanschap qua plaatsen. Vanaf de vertegenwoordiger tot het plaatsen super tevreden. Ook zeer scherpe prijs ! Dik en dik tevreden

Prima bedrijf, goede en snelle communicatie

Flexkozijn heeft 2 ramen en een schuifpui bij ons vervangen. De communicatie vooraf met Arno en Marielle was super, de installatie netjes en wij zijn tevreden met het eindresultaat. Er was een beetje gedoe met een nieuwe glasleverancier, maar daar heeft Flexkozijn goed op gereageerd. En: saucijzenbroodjes zijn uit te onderhandelen!

Zeer tevreden over plaatsing, service en klantvriendelijkheid

Dit bedrijf bied echt waar voor je geld. De medewerkers zijn heel aardig en gezellig in de omgang. Dat begint al met het locatie bezoek van Leroy. Hij stelt zichzelf en zijn bedrijf voor aan de hand van een foto presentatie op de PC, wat gelijk al goed en vertrouwd aanvoelt. Hij neemt alle tijd voor je en denkt goed mee. Wij hebben uiteindelijk op twee verdiepingen nieuwe kozijnen laten plaatsen en zijn buitengewoon tevreden met het resultaat. Na de plaatsing bleef er, als gevolg van een scheve buitenmuur, een kleine kier over naast het nieuwe kozijn en dat is een paar dagen daarna keurig verholpen met een extra strip.

Zeer goed en prettig geholpen

Bij ons nieuwe huis alle kozijnen laten vervangen door flexkozijn. Vanaf het eerste contact tot oplevering zeer netjes en kundig geholpen. Kortom super tevreden en ik kan iedereen flexkozijn aanbevelen.

superbedrijf met vakbekwame werklui

Bij ons is de schuifpui vervangen voor openslaande deuren en de achterdeur van de praktijkruimte. Daarna is de dakkapel geplaats. Wij zijn zeer tevreden over Flexkozijn, vakbekwame mensen, super vriendelijk, humor, goede communicatie, afspraken worden na gekomen, hard werken, goede afwerking, betrouwbaar. Mochten wij besluiten om onze kozijnen in de toekomst te laten vervangen, dan zullen wij dit zeker door Flexkozijn laten doen. Bent u op zoek naar een betrouwbaar bedrijf, denk dan aan Flexkozijn

Super tevreden en boven verwachting!

Nadat ik eerst prima contact had met de verkoper van FlexKozijn en we tot een prima bedrag overeen kwamen om mijn huis inclusief dakkapel en vanaf eerste verdieping met houten gevelbekleding, compleet te laten vervangen door kunststof kozijnen en panelen, en zo ook nieuwe voordeur en schuifpui. Omdat het toch om een fors bedrag gaat, was ik vrij nerveus want ik had ook nauwelijks ervaring met vaklieden voor een week in huis en wat zou het resultaat worden...maar voor-contact ging erg goed en ze waren zeer vriendelijk en informatief! Kantoor medewerkers waren erg vriendelijk ook en Steven heeft alles opgemeten....super aardige kerel en tevens de eigenaar. Ik heb vanaf maandag 16 sept. t/m vrijdag 20 sept 2 TOP vaklui over de vloer gehad....nl. Niek en Ricardo...tsjongejonge wat waren zij naast zeer harde werkers, ook super FLEXIBEL en aardige gaste gewoon! En ook stipt en netjes werkend in details! Ik ben niet zo gauw onder de indruk maar dit is wel UNIEK! Ongelooflijk! En resultaat is fenominaal! Ze hebben letterlijk alles aangepast in kunststof waarvan ik dacht dat het niet zou gebeuren....dus ze gingen nog een stap verder. En ze hebben zelfs ook mijn zinken regenpijp geinstalleerd, wat ze eigenlijk helemaal niet hoefde te doen en nog vele andere klusjes tussendoor....Donderdag kregen ze een extra handje van een andere collega maar die was ook zo aardig, hardwerkend, flexibel en precies, dus ik neem aan dat dat voor iedereen geldt! En DAAROM kan ik FlexKozijn zeker weten aanbevelen.....en als je twijfelt...gewoon FlexKozijn bellen! Je krijgt er geen spijt van! Klasse en ga zo door FlexKozijn!

Goed geregeld

Alles is tot de puntjes geregeld bij flex kozijn. Heb verschillende afspraken gemaakt, en ze zijn alles na gekomen. De monteurs die ze in dienst hebben verstaan hun vak. En de afwerking is echt netjes. Wij kunnen alleen maar lof over hun praten. Bedankt hier voor, Leroy, Stevan, Jesser, Ricardo en Robert . Toppers! Gaat jullie goed, Gr Gijs en Elaine

Tevreden

Helemaal top erg vriendelijk goede service

Goed werk, duidelijke afspraken, prettig in overleg

Wij hebben al onze kozijnen laten vervangen voor triple glass en kunststof. Snelle en vakkundige mensen.

van aankoop tot plaatsing van de kozijnen goed advies voor een eerlijke prijs

Zeer goed advies in het eerste verkoop gesprek. De offerte volgde vrij snel en viel ons enorm mee. Plaatsing van de kozijnen en gevelbekleding ging boven verwachting snel, we zijn enorm tevreden met het resultaat. De kennis en vriendelijkheid van de monteurs en adviseur beveel ik iedereen aan.

Betrouwbaar bedrijf met vriendelijke mensen

3 tal kozijnen laten plaatsen door Flexkozijn. Vanaf informatie gesprek tot daadwerkelijke aankoop en plaatsing fijn behandeld. Mensen die hun vak verstaan. Vallen goede afspraken te maken en heerst informele sfeer wat ik persoonlijk prettig vind. Kozijnen van goede kwaliteit zover door mij te beoordelen, nette afwerking. Uiteindelijke plaatsing duurde langer dan aangegeven tijd maar dit kwam door drukte (wat me een goed teken lijkt) en naderende vakantieperiode.

Super Professionals & friendly!!!

The Flexkozijn team headed by Dominique displayed professionalism at a higher level with a touch of flexibility & friendliness! We highly recommend this company and you will not be disappointed!

Betrouwbaar, kwaliteit, goede communicatie!

In één woord... perfect. Deze mannen werken secuur, vlot, netjes, lossen zaken op waar ze tegenaan lopen, communiceren goed. Blij met het resultaat!

Goed en netjes werk

Goede ervaring alles perfect en wat niet goed was komen ze voor terug top allemaal

Goede uitleg tijdens bezoek dominique

Vaklui die op een prettige manier hun werk doen. Meedenken en overleg is steeds mogelijk en daar wordt direct iets mee gedaan. We zijn zeer tevreden.

Zeer prettig

Goede service Ook de vertegenwoordigd als het inmeten en de mannen die het geplaats hebben Snel en heel netjes alles afgewerkt Ook heel fijn dat ze alle rommel meenemen Ook na plaatsing nog ever bezoek gehad van Dominique om te kijken of alles goed was afgehandeld

Alles volgens afspraak, vriendelijke en vakbekwame mensen.

Onze welgemeende dank voor het geleverde werk. Wij hebben 4 nieuwe kozijnen met elektrisch rolluik laten plaatsen, van het begin tot einde alles volgens afspraak en alles door vriendelijk en vakbekwame mensen afgewerkt. Super tevreden en zo blijkt maar weer dat de wat kleinere bedrijven ook super werk afleveren.

mijn ervaring met dit bedrijf is heel prettig

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf Comunicatie is goed Monteurs vriendelijke mensen en vaklui Werken snel en netjes keurig afgewerkt Ik ben heel tevreden Ik kan het iedereen aanbevelen om kozijnen tenemen bij dit bedrijf

Goede, heldere en snelle communicatie.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Snelle telefonische reactie en afspraak. Scherpe prijs voor goed product. Goede installatie en after service.

• Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid