Alles volgens afspraak, vriendelijke en vakbekwame mensen.

Onze welgemeende dank voor het geleverde werk. Wij hebben 4 nieuwe kozijnen met elektrisch rolluik laten plaatsen, van het begin tot einde alles volgens afspraak en alles door vriendelijk en vakbekwame mensen afgewerkt. Super tevreden en zo blijkt maar weer dat de wat kleinere bedrijven ook super werk afleveren.

mijn ervaring met dit bedrijf is heel prettig

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf Comunicatie is goed Monteurs vriendelijke mensen en vaklui Werken snel en netjes keurig afgewerkt Ik ben heel tevreden Ik kan het iedereen aanbevelen om kozijnen tenemen bij dit bedrijf

Goede, heldere en snelle communicatie.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Snelle telefonische reactie en afspraak. Scherpe prijs voor goed product. Goede installatie en after service.

Snel en netjes gewerkt

• Nazorg en garantie

Ze waren snel na dat ik een aanvraag gedaan had voor een dakkapel van 5,5 meter Wij zijn zeer tevreden over Flexkozijn

• Nazorg en garantie

Voor en achterkant in 2 dagen vervangen . Zeer kundig en vakbekwaam personeel. Zijn zeer duidelijk in de communicatie . Ik zou anderen flexkozijn aanraden . Bedankt voor het mooie resultaat .

• Nazorg en garantie

Vandaag onze schuifpui geplaats. Monteurs waren keurig op tijd. Deze mensen werken keihard en netjes. Afwerking keurig netjes.Kortom een echte aanrader. Om half drie was alles klaar.Je krijgt dan netjes de factuur per mail toegezonden die je dan per bank kan overmaken. Ook dat geeft een fijn en vertrouwd gevoel dat je achteraf mag betalen. Fijn dat er nog zulke bedrijven bestaan want laten we eerlijk zijn het gaat best om een redelijk bedrag en hoe vaak hoor je niet dat je moet aanbetalen en dan je geld kwijt bent zonder dat er iets geleverd is. Voor ons een 9.5 dus.

• Nazorg en garantie N.v.t.

goede afspraak .snelle levering .prima plaatsing . monteur lust graag bakkie koffie koekie bij goed werk. was slecht weer die dag regen .bedankt

• Nazorg en garantie N.v.t.

Goede ervaring gehad met flexkozijn. Vriendelijk personeel, reageert snel. Goed gesprek voor af gehad en duidelijke uitleg hoe en wat er zou gebeuren. Ook flexibel in heen en weer rijden aangezien we zelf nog niet in de woning wonen, maar mijn schoonouders. 2 verkeerde ruiten geleverd. Dit gaat nog opgelost worden dus daar gaan we helemaal vanuit.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Nette afwerking. Merkte meteen verschil.

• Nazorg en garantie

Van af dag een tot het einde zeer te vreden zeer netjes geplaatst mensen die weten waar ze mee bezig zijn en over praten raad dit bedrijf zeker aan !!!toppers thnx

• Nazorg en garantie

Vanaf eerste contact tot plaatsing (schuifpui en 3 ramen) zeer tevreden. Bij het eerste gesprek krijg je gelijk een offerte voelde gewoon goed en ons gevoel bleek terecht.

• Nazorg en garantie

Ze zijn professionnels vanaf het moment van eerste afspraak tot het plaatsen van de kozijnen. Erg communicatief en ze werken met veel vertrouwen. Het kozijnen zijn van best kwaliteit en ze waren ook pountuel.

• Nazorg en garantie

Ze werken met professionalism. Tijd respecteren en met overlegden

• Nazorg en garantie

Kozijnen en Keralit gevelbekleding laten plaatsen. Alles prima geregeld, snel en vakkundig geplaatst, kortom zeer tevreden!

• Nazorg en garantie

Persoonlijk contact, de lijnen zijn kort. Dat is heel prettig. Op vragen en opmerkingen krijgen wij zeer snel reactie. De kozijnen (raam en deur) zijn op maat gemaakt precies zoals wij wensten. Het plaatsen ging snel en professioneel en alle oude spullen werden netjes afgevoerd. Na het plaatsen werden wij gebeld of we tevreden waren met de uitvoering en het resultaat. Het betalen van de factuur doe je pas na het plaatsen, wat op ons betrouwbaar overkomt. Ondanks dat de kozijnen vanuit de fabriek vertraging opliepen, zijn wij ontzettend blij met de service en het resultaat. Dominique, Steven en Jesse bedankt!

• Nazorg en garantie

Dakraam laten plaatsen, netjes geplaatst en de afwerking was perfect! (Nette prijs)

• Nazorg en garantie N.v.t.

Prima bedrijf. Alles netjes geregeld en super strak gemonteerd. In de communicatie zijn ze makkelijk en goed te bereiken.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben niet eens zover gekomen om iemand van Flexkozijn te spreken te krijgen. Ik heb tot 2 keer toe een afspraak gemaakt voor een bezichtiging, maar tot 2 keer toe circa 3 uur van te voren afgebeld. Volgens betreffende persoon was de adviseur de ene week ziek en de andere week moest hij naar huis omdat zijn vrouw aan het bevallen was. Ik heb hier een smerig gevoel over. Zeg dan dat je geen tijd hebt. Ik moet ook mijn avonden vrij houden, en dan verwacht ik wel dat ik met respect behandeld word.

• Nazorg en garantie N.v.t.

We zijn zeer tevreden. Er is netjes gewerkt. Werden goed te woord gestaan bij vragen en krijgen veel positieve reacties van buren.

• Nazorg en garantie

Begin 2018 zijn diverse kozijnen en voordeur door Flexkozijn geplaatst, incl. horren en Top Down luxaflex. Het plaatsen en naleveren van dit alles (hadden we nabesteld), is snel en prettig verlopen. Bij vragen wordt er snel gereageerd en prima opgelost.

• Nazorg en garantie

Een aanrader voor iedereen Vakkundig bedrijf. Vriendelijke mensen zowel de verkopers als de in meters maar ook de mannen die de kozijnen geplaatst hebben. Er word netjes gewerkt. Mooi is ook de na controle. Of alles goed verlopen is. Als ik ooit nog iets zal laten veranderen aan ons huis weet ik wie ik moet inschakelen. Namelijk FLEXKOZIJN.

• Nazorg en garantie

Zeer prettig en professioneel. Duidelijke afspraken en goede nazorg.

• Nazorg en garantie

Vanaf het 1e contact een goed gevoel, door de duidelijkheid en het vertrouwen. Diversiviteit van de mogelijkheden sprak me enorm aan en het advies wat de mensen van Flexkozijn erbij gaven..open en eerlijke mensen en een hardwerkend, vriendelijk montageteam

Over FlexKozijn

Filter op Taal