Vakkundig en fijne communicatie

Wij hebben een dakkapel en schuifpui laten plaatsen door Flexkozijn. Vanaf begin tot eind netjes en open. Meedenkend en fijne monteurs. Ook als er iets afwijkt wordt er in oplossingen gedacht en wordt dit opgelost! Bedankt voor de samenwerking en tot de volgende klus! Team Flexkozijn ga zo door en nogmaals heel erg bedankt.

Aanrader

FlexKozijn heeft bij ons een schuifpui, 2 ramen en een dakkapel geplaatst. We zijn er superblij mee. Professioneel bedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan. Na het inmeten binnen 2 maanden geleverd en gemonteerd. De mannen die hier alles kwamen installeren hadden kennis van zaken en alles werd uit handen genomen. Kortom: een aanrader.

We zijn zeer tevreden

Vanaf het begin een goed gevoel Naar meerdere offertes was de keuze duidelijk Goed en duidelijk advies Hard werkend personeel tijdens het plaatsen van de kozijnen, werken netjes komen afspraken na Laten het netjes achter We zijn erg blij met het eindresultaat

Fantastische service en plaatsing

Goede prijs kwaliteit verhouding. Komen hun afspraken na, goede communicatie. Uitstekend plaatsings personeel. Werken hard, zijn op tijd, ruimen alles op en leveten vakwerk af. Raad aan iedereen dit bedrijf aan, kom je niet veel merr tegen in deze tijd. Mvg Jan en Ellis de Groot

Toppers

Wij hebben een schuifpui laten zetten en nog andere kozijnen, zeer tevreden. vriendelijke monteurs en erg behulpzaam. echt vakmanschap.

Gezellige en nette vakmensen

Dennis, Reno en Stefano hebben bij ons de schuifpui gezet. Goede service, gezellige jongens en al met al vakwerk afgeleverd! Bedankt!

Very good

Dennis and Barry did a very good job, clean and professional. A very good job.

Fantastisch

Afgelopen 6 dagen hebben wij samen gewerkt met Dennis en Barry. Wij waren bezig met een badkamer en wc verbouwing. Zij waren bezig met kunststofkozijnen, keralit panelen en de opritdeur. Alles is netjes gemonteerd en afgewerkt. Ik zou het 10 sterren geven, maar helaas kan ik alleen 5. Prachtig werk uitgevoerd. Groetjes jongens en tot de volgende keer.

Toppers!

Onze grote dank aan Dennis en Barrie! Jullie zijn TOPPERS! Vriendelijk en met plezier het werk gedaan. Goed uitgelegd hoe en wat. We zijn super blij met jullie! Dank dank dank!

Renovatie Dakkapel

FlexKozijn heb ik gekozen omdat men in onze straat zeer tevreden was over de werkzaamheden van dit bedrijf. Dus ik heb ook mijn dakkapel laten renoveren door FlexKozijn. De plaatsing het kunststof kozijn en afwerking aan de binnenzijde van de dakkapel zag er perfect uit. Maar aan de buiten kant ging er veel mis . Het dak van de dakkapel was lek na de renovatie De kunststof schroten waren niet goed op lengte gezaagd. Het dakleer was niet goed aan gebracht. Het oude dak lood was niet verwijderd. Ik had geen geluk met mijn dakkapel. Maar het bedrijf heeft mij niet laten zitten ondanks dat ik de rekening al helemaal had betaald. Er werd gelijk een dakdekker geregeld voor de lekkage en de service monteur Robert heeft daarna alles naar volle tevredenheid van mij hersteld tot in de kleinste details . Hulde. Uiteindelijk is alles toch goed gekomen.

Zeer tevreden!

Vorige jaar door Flexkozijn een schuifpui laten plaatsen en dit jaar een dakkapel. Er wordt aan de gemaakte afspraken gehouden. Dat is heel fijn. Als je vragen hebt zijn ze altijd prima bereikbaar zowel telefonisch als via de mail. Materiaal die ze gebruiken is kwalitatief en mooi.

Geweldige service

Super netjes en hulpvaardig. Ze denken echt mee om de mooie afwerking te krijgen die iedereen wenst. Dennis en Pepijn hebben de kozijnen geplaatst bij ons. Ze waren erg vriendelijk.

top ervaring, facelift jaren 90 woning.

Zeer goede ervaring met Flexkozijn. Onze jaren 90 woning heeft in 2 dagen een facelift gekregen naar nu. Kozijnen vervangen beneden en boven en onze gehele voorgevel aangepast naar keralit. Dag 1 was het sloopwerk beneden en onze woning gaf zich niet zomaar gewonnen. De mannen gaven niet op en ondanks verschillende onmogelijkheden qua constructie vonden ze voor alles een oplossing. Dag 2 het boven gedeelte met en afwerking. Strak werk en Dennis& Jeffrey maken er een gezellige boel van zelfs met onze moeilijke vragen :P. Kortom aanrader.

een stel toppers!

Mijn ervaring met Flexkozijn is in een woord fantastisch. Pepijn, Dennis en Barry zijn net vertrokken. De manier waarop zij te werk zijn gegaan met de renovatie van de kozijnen inclusief de dakkapellen is ronduit geweldig. Ook de afwerking van alles is perfect. Ik ben echt super blij met deze jongens. Echt een aanrader!

Door Flexkozijn is ons huis een paleis!

Vakkundig gesprek gehad waarbij al onze wensen op papier zijn vastgelegd en waar mee gedacht is naar mogelijkheden om alles tot een mooi geheel te kunnen maken. Hierna kwam Steven, inmeten en ook hij dacht erg fijn met ons mee. Van 24-26 november zijn onze houten kozijnen vervangen naar kunststofkozijnen in dezelfde kleuren. Dit is met plezier, kunde en vol energie gedaan door Barry, Tim en Joep. Wat een fijne gasten! Zonder gezeur een hele fijne samenwerking tussen hen en ons. De dakrand/gevelbekleding hebben we ook met keralit laten bekleden. Dit was voor de mannen een uitdaging, maar ze vonden het erg mooi. Ook werd er goed gedacht aan de veiligheid. Zowel het plaatsen als afwerken is nauwkeurig gedaan. De witte plaat, wordt nog vervangen door antraciet. Na het afwerken is alles keurig opgeruimd. Hun trots op hun werk en wij trots op onze woning! We hebben erg veel plezier van het werk van Flexkozijn en raden het zeer zeker aan!!!

Goeie kwaliteit

Ik ben zeer tevreden met hoe alles gegaan is. De intake was goed. De in meting was perfect, werd goed mee gedacht en goede overleg. De montage was geweldig, altijd vrolijk en vriendelijk. Jeffrey en Jonathan hebben heel hard gewerkt en super netjes. Jullie zijn toppers.

Super, van begin tot het einde top!

Vandaag 3 toppers over de vloer voor het plaatsen van de schuifpui. De mannen werken hard en netjes. Het eindresultaat is zo gaaf! Thanks Stefano , Dennis en Reno voor het mooie werk wat jullie hebben afgeleverd

Professionaliteit ten top

Al vanaf het eerste bezoek een goed gevoel. Er werd goed mee gedacht over het ontwerp en onze wensen. Je koopt natuurlijk niet iedere dag nieuwe kozijnen, dus de expertise van FlexKozijn kwam goed van pas. De installatie is van goede kwaliteit en in korte tijd gerealiseerd. De mannen hebben keurig werk geleverd en alles zeer netjes afgewerkt. Al met al zijn wij zeer tevreden over FlexKozijn.

Zeer, zeer tevreden

29 Oktober hebben Bert en Dennis bij ons een nieuwe schuifpui geplaatst. Deze twee heren hebben prima werk geleverd en het was ook nog eens erg gezellig. Naast twee ontzettende Tukkers waren het ook nog zeer bekwame vaklui. Ze hebben netjes gewerkt en de klus ook weer netjes achtergelaten. Daarnaast ook dank aan Fons voor het adviesgesprek en de duidelijke informatieverstrekking. Al met al een prima ervaring en een aanrader.

Duurzaam, mooie kwaliteit vakmanschap en service gericht.

Top!!! Team flexkozijn bedankt en ga zo door!

Prachtige kozijnen

Gezellige vakbekwame jongens die de boel komen plaatsen. Ze denken mee wat betreft afwerking en alles in overleg. Helemaal tevreden

Super blij

Afgelopen voorjaar hadden we ons voorgenomen om de kozijnen en ramen te vervangen en een schuifpui te laten plaatsen. Na een fijn gesprek met Fons hebben we besloten om FlexKozijn de opdracht te gunnen. Daar hebben we geen moment spijt van gehad! Na het adviesgesprek kwam niet snel daarna Steven alles inmeten. Dit is allemaal goed uitgevoerd en het was nog gezellig ook. Enkele dagen voor de start van de werkzaamheden werd het glas geleverd. Dit was duidelijk gecommuniceerd in een e-mail die was verstuurd nadat de montagedatum telefonisch was ingepland. De montage werd gedaan door échte vakmannen, die serieus te werk gingen en zichtbaar plezier in het werk hadden. De afwerking die direct werd gedaan was vele malen mooier dan we van tevoren hadden verwacht. Nadien waren er nog wat servicepuntjes die werden uitgevoerd door Robert. Erg vriendelijke vakman die de laatste servicepuntjes uitstekend heeft uitgevoerd, met een oog voor detail alsof het zijn eigen kozijnen waren. Alle medewerkers van FlexKozijn die betrokken waren bij de verbouwing: hartstikke bedankt! Wij zijn enorm blij met het eindresultaat. Nogmaals, het eindresultaat is mooier dan dat we van tevoren hadden durven dromen.

Super bedrijf

Werken snel en zeer netjes , ze zijn vriendelijk en gezellig . En komen hun afspraak zeer goed na

Absolute aanrader!!

In tegenstelling tot vele andere kozijnleveranciers helder en duidelijk in communicatie. Komen de afspraken na. Mooie kwaliteit Schüco tegen acceptabele prijs. Helaas veel cowboys met slechte kwaliteit kunststof (lees plastic) kozijnen uit polen tegen woeker tarieven op de markt. Is hier geen sprake van. Prachtige kozijnen, goede prijs, snelle en foutloze montage door ervare vakkrachten van het bedrijf zelf. Geen ingehuurde prutsers. Waar voor je geld. Ookde kozijnen in mijn aanbouw ga ik bij Flexkozijn afnemen. Absolute aanrader!!

Goede en correcte ervaring

Komen afspraken na monteurs vakbekwaam meedenkend. Iedereen zeer vriendelijk zal Flexkozijn zeker aanbevelen