DIT BEDRIJF IS EEN ECHTE AANRADER, EEN DIKKE 10 ZONDER OP OF AANMERKINGEN!!!

Een heel fijn stel monteurs Jeffrey en Tim. Ondanks dat jullie nog maar kort werken bij Flexkozijn zijn jullie wat ons betreft echte professionals. Niets is jullie te veel en wat een sublieme afwerking!!! Was ik maar eerder klant geworden bij jullie had mij een hoop ergernis gescheeld. Ook wat betreft het kantoorpersoneel zijn jullie echte toppers!!! Er word netjes nagebeld of dat alles goed verlopen is.

Heel prettig gegaan zo mooi geworden! Aanrader

Punctueel, Top service! Fijne mensen echt een goede review waard

Hard werkende monteurs en een mooi resultaat

We zijn blij dat we voor Flexkozijn gekozen hebben. Fijn verkoop gesprek gehad en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Vorige week hebben Tim en Jeffrey keihard gewerkt met een heel mooi eindresultaat. Gezellig, leuk en handig koppeltje die twee monteurs. We wachten nog even op wat kleine dingetjes die opgelost moeten worden maar we weten zeker dat ook dit goed gaat komen. We zijn erg blij met de nieuwe kozijnen en hopen er jaren van te mogen genieten. Thnx.

Verbeter je communicatie en evalueer je projecten.

Intake 4/5 Bij de intake vroeg ik om prijzen per kozijn, om de kozijnen gefaseerd te vervangen. Wat ik prettig vond is dat er mee gedacht werd en advies gegeven werd. Bij het tekenen liet de medewerker mij “terloops” zien hoeveel opdrachten hij al had binnen gehaald. Is een trucje, heeft hij (of FlexKozijn) niet nodig. Bouwkundige opname 3/5 De bouwkundige inmeter kwam langs en deed zijn ding. Behalve dat hij op het toilet even een belletje pleegde tijdens de behoefte en ik blij was dat we in een Corona pandemie zitten waardoor ik vriendelijk geen hand hoef te geven. Zo heeft elke nadeel toch een voordeel. #omdenken Bezorging glas 1/5 Het glas werd vijf dagen voor plaatsing bezorgd. Hier was ik niet blij mee. Dit was niet door FlexKozijn gecommuniceerd. Vijf dagen het glas op gemeentegrond neerzetten, is best lang! De man die uiteindelijk na de werkzaamheden het rekje op kwam halen van het glas, was niet bepaald een sociale man. Kon niet eens gedag zeggen en liet rommel (waar het glas mee bevestigd was) achter op straat. Uitvoering 4/5 Uitstekende uitvoerders. Niet goed gefaciliteerd vanuit FK: • Geen container mee gegeven om rommel in kwijt te kunnen. • Geen goede communicatie vanuit de intake/opname richting de uitvoerders. Er moest een hele grote ruit van 200 kilo verwijderd en weer nieuw geplaatst worden. Er was geen hondje mee gegeven. Zorg goed voor deze uitvoerders. Ze hebben netjes gewerkt. Tim was heel erg van de details, Jeffrey van de nazorg (schoonmaken van de kozijnen) en Norbert van het inlijmen van de raamdorpelstenen. Leuk team. • De jongens hadden niet genoeg glaslatten bij zich. Moesten ze voor terugkomen, geen probleem. Duurde ruim een week voordat ik daarover gebeld werd. Algemene cijfer : 3/5. Bij de volgende fase zal ik FlexKozijn wel weer inschakelen. Wat betreft communicatie kan er aardig wat verbeterd worden. Zorg er ook voor dat je projecten evalueert. Zo verbeter je jouw product en dienstverlening.

Zeer prettig en vakbekwaam bedrijf

Fijn open en duidelijk offerte gesprek gehad met Leroy. Kozijnen strak ingemeten door Steven. Afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen. Twee goede monteurs over de vloer gehad. Vakkundig, professioneel en ook nog een hoop schik mee gehad. Bedankt Bert & Dennis voor het mooie eindresultaat!

alles volgens afspraak geregeld en prima monteurs

na een goed advies gesprek met een aardige adviseur. (Vikash) is alles optijd geleverd en gemonteerd, alles werd keurig opgeruimd . en de oude kozijn afgevoerd. in een woord keurig werk.

Top bedrijf in vakwerk en service

Ben uitermate tot zeer tevreden. Van begin tot eind werd je prettig en vriendelijk behandeld. De mensen die de kozijnen/schuifpui kwamen plaatsen waren correct en netjes en we hebben leuke gesprekken (ook gelachen) gehad onder de lunch. Echt vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn en prima werk afleveren. Zeker een aanrader mocht u kunstofkozijnen geplaatst willen hebben. Top!

Prima bedrijf!

Prima bedrijf, het hele proces vanaf verkoop tot plaatsing en oplevering uitstekend verlopen, ik zal in mijn omgeving Flexkozijn aan iedereen aanbevelen! Toppers.

Zeer positieve ervaring

Vanaf het moment dat de adviseur bij ons was geweest voor zeer deskudig advies een mooi plan van aanpak overeengekomen. Ook was de levertijd snel. De monteurs waren zeer bekwaam en meedenkend, werkten zeer netjes en ruimden alles na elke dag werk keurig alles op. Zij hebben veel meer dan hun best gedaan niets was teveel! Al met al zeer positieve ervaring. Wij bevelen dit bedrijf aan een ieder aan!! Mvg, Familie Nuesink

Vakbekwaamheid van de monteurs die onze kozijnen en schuifpui geplaatst hebben!!

Heel blij met het eindresultaat! FlexKozijn is echt een aanrader!! Vanaf het begingesprek tot en met het einde...alles is gegaan zoals afgesproken. Fijne samenwerking!!

Zeer tevreden over werkzaamheden en prachtig resultaat

Na enige twijfel of we alleen de achterzijde (met veel Keralit) of alle kozijnen wilden vernieuwen, zijn we uiteindelijk voor het hele traject gegaan. Binnen 5 dagen zijn er 7 kozijnen en een voor- en achterdeur vervangen. We zijn zeer tevreden over de totale aanpak. Het advies vooraf, het inmeten, de werkzaamheden (Jan en zijn team werkten hard en waren prettig in de omgang) en de nazorg. Er staat nu nog 1 puntje open, maar we gaan ervan uit dat dit ook prima in orde komt. Mensen in onze buurt waren ook enthousiast, dus wie weet zien we FlexKozijn nog wel eens terug als anderen over willen gaan op kunststof kozijnen.

Zeer

Prettige ervaring vanaf het eerste gesprek, de planning, het inmeten, de montage, het mee denken en de nazorg. De nazorg moet nog verzorgt worden op het moment maar heb daar de volle vertrouwen in. ben misschien wel wat vroeg met mijn recensie maar ben enthousiast! ik kon het ook zeker waarderen dat er na de montage aan het einde van de dag vanuit kantoor nog even gebeld werdt om te vragen hoe alles was verlopen.

Mooi product, goede verkoper en goede installatie.

Volgens afspraak kwam de verkoper voor een offerte langs. Hebben zinvolle informatie gekregen. Na een bezoek in Hengelo een goede deal gemaakt. De installatie ging ook prima, mannen waren op tijd en werkten prima en vakkundig. Al met al hebben we een hele mooie, moderne schuifpui gekregen waar we zeer tevreden mee zijn.

Top service van A tot Z

Van af het eerste gesprek tot de service die naar afloop is geleverd was het allemaal top. Alle medewerkers die ik gesproken hebben doen hun best en helpen je verder. De mannen die het de kozijnen plaatsen denken mee en doen gewoon net even wat extra om het allemaal mooi goed te kunnen doen.

Fantastisch

Zeer blij met de kozijnen en deuren. Voordeur is werkelijk een plaatje. Alles netjes afgewerkt, buiten en binnen. Vakkundige mensen. Hardwerkende mensen. Er werd mee gedacht in opties

Uitstekende planning, montage medwerkers en product, zeer tevreden over geheel en eindresultaat

overal zeer tevreden over onze keuze voor flexkozijn

Prima bedrijf met erg mooie producten en prima service!

Aanvankelijk zouden we alleen 2 schuifpuien en de bijkeukendeur laten vervangen. We hebben daarvoor 3 verschillende offertes opgevraagd en gesprekken gehad. Op inhoud waren deze alle drie vergelijkbaar. Flexkozijn had, naar onze mening, de mooiste kozijnen (Schüco) en was de voordeligste. Na nog een oriënterend gesprek bij Flexkozijn op kantoor hebben we besloten om alle kozijnen deuren van de hele woning in één keer te laten vervangen. Inmiddels is dit afgerond en we zijn ongelooflijk blij met het resultaat. Het is prachtig geworden! Veel complimenten van buren en familieleden. Naast de prachtige kozijnen zijn we ook heel erg tevreden over de service van Flexkozijn.

Kwaliteit

Prima kozijnen en een betrouwbaar bedrijf

Van offerte tot oplevering, super verlopen.

Na een oriënterend gesprek te hebben gehad met Vikash, gelijk overstag gegaan. Hij heeft de mogelijkheden tot in de puntjes laten zien en alles duidelijk uitgelegd. Voor vragen kon ik altijd bij hem terecht. Afgelopen dodag en vrijdag hebben ze de kozijnen en balkondeur vervangen van mijn bovenverdieping. Ondanks de hoge temperaturen, hebben de 2 heren super hard gewerkt en het resultaat is fantastisch. Vikash heeft na oplevering alles nog even nagelopen. Goede service van begin tot eind! Ik ben ontzettend tevreden!

Goede service van begin tot eind!

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Goede service van begin tot eind. 3 kozijnen geplaatst inclusief voordeur. Zeer tevreden mee en van uitstekende kwaliteit. Monteurs werken bekwaam en hard.

Ziet prachtig uit, en uitstekend werk geleverd.

Voorbereiding en offerte waren duidelijk. Goede afspraken. Het installatie team werkte correct en netjes. Het eindresultaat is prachtig. We zijn er enorm blij mee!!

Goede adviezen en kwaliteit

Vanaf het begin werd ik goed geholpen met deskundig advies. Het plaatsten gebeurde vlot en goed. De afwerking was. top. Al met al was het eind resultaat beter dan ik had verwacht.

Professionals die waar maken wat ze zeggen

Voordeur en schuifpui zijn door Flexkozijn geïnstalleerd. Bij de offerte was als enige door F opgemerkt dat er een scheurtje boven de tuindeuren zat. Mocht dit bij de plaatsing van de schuifpui tot problemen leiden, dan zou dat worden opgelost. Het leidde idd tot een grotere scheur. Door omstandigheden hebben we er wat langer op moeten wachten, maar het is zojuist tot volle tevredenheid hersteld. Zelfs nog een ander klein ‘voegonvolkomenheid’ werd verholpen. Bedankt, Robert.

Boven verwachting

Door de uitgebreide informatie, keurmerken en prijs is mijn keus op FlexKozijn gevallen. Ondanks de beginnende corona crisis heeft de planning in mei er helemaal niet onder geleden. De afspraken voor, tijdens en na plaatsing zijn zonder problemen nagekomen. De complete woning, drie verdiepingen, voor- en achterkant, plus de garagedeur zijn boven mijn verwachtingen erg mooi geworden. De voordelen van kunststof waren direct merkbaar. Ook de complimenten van de buren, familie en vrienden, niks anders dan lof en ben er erg blij mee.

Kwaliteit en betrouwbaar

Vanaf de offerte t/m de plaatsing verliep alles erg prettig. Duidelijke info en prettige samenwerking. Alles wat afgesproken wordt wordt uitgevoerd en waargemaakt. Heel blij met het eindresultaat.