Keurig werk geleverd en vaklui.

Er waren 3 schuifpuien geplaatst door Profi waarna ze opeens failliet zijn gegaan maar gelukkig maakten ze snel weer door start en konden zij de voorkant en de achterzijde een nieuwe pui plaatsen! Ik ben heel tevreden met mijn kozijnen en ook mag gezegd worden dat zij vaklui in huis hebben. Fam.Daalder Von Weberstraat te Almere.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Lang traject maar zou zo weer opnieuw voor Profi kiezen

In het voortraject gesproken met Frank, dit was een zeer prettig gesprek. Hij kon alle vragen goed beantwoorden en weet waar die over praat. De uiteindelijke plaatsing had wat vertraging opgelopen door het failliessement, waar we helaas wel zelf achter moesten komen op de dag dat de werkzaamheden zouden beginnen. Hier waren wij erg van geschrokken, maar de angst en twijfels waren na een aantal gesprekken weggenomen (we wisten wel dat het goed moest komen aangezien alle spullen al klaar stonden). De uitvoering van de werkzaamheden is zeer vakkundig en goed gedaan door de monteurs deze werkten zeer netjes. Er waren een aantal kleine restpuntjes op te lossen, dit heeft wat langer geduurd maar daar kon Profi zelf weinig aan doen dit vanwege toeleveringsproblemen. De communicatie is wel altijd goed gebleven met Jan door ons op de hoogte te houden. Al met al het hele traject als zeer prettig ervaren en zouden Profi dan ook zeker aanraden in de grote keuze van kozijnen aanbieders.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Ik zou opnieuw voor Profi kozijnen kiezen

Na lang twijfelen een gesprek aangegaan met profi. Gert kwam aan huis met duidelijke informatie. En was goed te bereiken bij vragen. Er kwam een heldere offerte. Na akkoord is er al vlot ingemeten. En zijn er nog wat aanpassingen gedaan in de tekeningen. Ook dit ging allemaal soepel. De monteurs werkte netjes en schoon. Ruimde aan het einde van de dag keurig op. Na 2 dagen was de voorzijde van de woning zo goed als klaar. Helaas was de voordeur op de dag van plaatsen niet goed en moest later geplaatst gaan worden. Ook waren er nog een paar kleine puntjes die afgewerkt moesten worden. Over al deze punten is van begin tot het einde goed gecommuniceerd door Jan. Ik ben met regelmaat gebeld over de voortgang en afspraken werden altijd nog per mail bevestigd. In de grote keuze aan bedrijven is Profi kozijnen een goede keuze!

goede service

Leveren en monteren kwaliteitsproducten en leveren zeer goede service .

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Het had echt beter gekund

De verkoper/adviseur heeft goed naar ons geluisterd en naar ons idee zijn werk prima gedaan. Tussen verkoop en daadwerkelijk plaatsen zat zo enorm veel tijd dat dat wel onrust gaf. Toen bleken jullie failliet, dat in combi met het feit dat jullie niet communiceerde was ons vertrouwen helemaal weg. Zeer ontevreden mag je het ook noemen. Daarna gesprekken gehad met verkoper en iemand anders, dat gaf enig sinds het gevoel van... voordeel van de twijfel en met de wetenschap dat wij een goede rechtsbijstandverzekering hebben. De spijt kwam toen de kozijnen daadwerkelijk werden geplaatst... wat was het slecht (zie foto's die wij hebben gecommuniceerd). Een dag na plaatsen hebben wij diezelfde mannen alles opnieuw laten doen. Toen zag het er ineens heel goed uit. En dat is toch eigenlijk bizar. Hoe kan het dat 2 dezelfde mannen op 2 dagen 2 totale uitersten op leveren. Helaas bleek een van onze dakramen beschadig. Dit werd goed opgepakt door een specialist te sturen die dit kunnen maken alsof het er nooit had gezeten. Toen zij kwamen was de opmerking... is dat alles? Nou ja meneer, dit is een gloednieuw dakraam van een paar honderd euro en die hoort gewoon niet beschadigd te zijn (groot of kleine schade)... wij vonden het een vervelende en laconiek stel. Dus al met al zullen wij niet meer voor profikozijn kiezen ook al is het na veel geduld, wachten en herstel goed gekomen.

• Kwaliteit & afwerking Matig

Niets dan lof

Mijn dochter en ik zijn zeer tevreden. Heeft allemaal wat langer geduurd voordat de ramen geplaatst werden. Maar dat heeft met de omstandigheden te maken gehad. Ook de mensen die de ramen geplaatst hebben,niets dan lof. Keurig alles netjes achtergelaten.

Super mooi geworden!

Na een wat moeilijke start is het uiteindelijk helemaal goed gekomen. Het was een enorme klus, maar de mensen die de installatie hebben gedaan waren zeer deskundig. Al met al zijn we zeer tevreden.

• Communicatie Gemiddeld
  • Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Slechte communicatie, rommelig, commercieel gebabbel

Te veel beloften in communicatie Vaag commercieel gebabbel, weinig sjoege Komen afspraken niet na. Vaak nabellen en na-mailen. Niet aan beginnen

• Advies & deskundigheid N.v.t.
  • Communicatie Matig
  • Kwaliteit & afwerking N.v.t.

Prima en snel gewerkt. En opgeruimd

Prima en snel gewerkt. Netjes achtergelaten

• Kwaliteit & afwerking Goed

Nette afwerking en goede communicatie

Wij zijn blij met onze nieuwe voordeur. Ons contactpersoon heeft na even wat tegenslag alles heel goed opgelost en de monteur heeft echt uitstekend werk geleverd. Een dag later kwamen ze nog langs om te kijken hoe het eruit zag en te kijken of we tevreden waren. Ik ben zeer tevreden!

• Communicatie Goed
  • Kwaliteit & afwerking N.v.t.

Niet betrouwbaar

Komen de afspraken niet na Valse beloftes Slechte afwerking

• Advies & deskundigheid Matig
  • Kwaliteit & afwerking Matig

Leuke mensen met ervaring

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Keurig volgens afspraak geleverd en gemonteerd, klasse!

In het woud van kozijnenleveranciers een bedrijf wat met kop en schouders boven uitsteekt. Duidelijke offerte met tekening. Geen lange levertijd en binnen de afgesproken tijd geleverd en door vakmensen geplaatst. Na oplevering komt pas de rekening, geen voorschot of aanbetaling.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Correcte communicatie en uitstekende kwaliteit van het werk

Ik heb de samenwerking met Profi kozijn als zeer positief ervaren. Professionele organisatie. Goede communicatie. Komen afspraken na. Zelf constateren zij puntjes die in de afwerking niet helemaal goed zijn en geven dat schriftelijk aan via mail. Een aanrader voor eenieder die op zoek is naar een kwalitatief hoogstaand product, een goede uitvoering en een correcte communicatie met de klant.

Prima, snelle levering

Zij komen afspraken na, zorgen voor een goede communicatie en goede service. Ze leveren gratis vensterbanken en horren. Wel vervelend om gratis vensterbanken te verkopen waarvan achteraf blijkt dat deze helemaal niet gemonteerd kunnen worden. De ramen zijn mooi afgewerkt maar erwas wel een voeg in de badkamer gebarsten. Daar werd ik niet op gewezen. Ik begrijp dat het niet expres gebeurd en dat het hoort bij de risico's van werkzaamheden maar was er wel liever op gewezen. Verder prima samenwerking en zijn wij tevreden over het resultaat.

Communicatie drama!!

Op 5 oktober zijn de monteurs (Remes, Vincent en Barry) bij ons gestart met de montage van de kozijnen. Dit is allemaal goed verlopen, op een paar restpunten na. Ook hadden we Novablinds besteld voor de bovenverdieping en de zolder, deze zijn opgemeten tijdens het monteren van de kozijnen en zouden 6 weken later geleverd worden. Bij het plaatsen zouden de restpunten ook afgewerkt worden. Hiermee begon het drama. De monteurs hadden materiaal niet mee en er waren onderdelen niet besteld. We waren niet tevreden over de Novablinds, we vonden dat er teveel licht langs kwam. Tijdens de montage hierover geklaagd en de monteur vertelde dat dit normaal was. Dit vonden wij niet en dus een klacht ingediend bij Profi kozijnen. Foto's gemaakt. Veel, heel veel gebeld en uiteindelijk, nadat wij het bedrijf schriftelijk in gebreke hebben gesteld, kwam er actie. De week erop kwam een medewerker alles weer opmeten en er werden nieuwe Novablinds beloofd. Het duurde alleen 6 weken voordat deze geleverd konden worden. Precies na 6 weken een mailtje gestuurd met de vraag wanneer de serviceafspraak ingepland kon worden. (volgens mij waren ze ons vergeten). Ik kreeg een medewerker aan de lijn en deze vertelde mij dat het hun beter leek dat de leverancier van de Novablinds langs zou komen om het op te meten en te kijken of de gemonteerde blinds misschien wel voldeden aan de norm. Als dit niet zo was dan kon het met een dag geregeld worden. (volgens de medewerker) We waren hier zo boos over, waarom hebben jullie ons dan 6 weken laten wachten?! De leverancier van de Novablinds heeft alles vervangen, de blinds waren veel te klein. Vandaag 26-03-2021 zijn de monteurs geweest om de restpunten af te werken. Over de monteurs Jeffrey en Django zijn we zeer tevreden, er wordt netjes gewerkt, ze staan open voor aanpassing en vragen. Schoenmaker blijf bij je leest, Profi kozijnen plaats kozijnen en geen raamdecoratie!! Duizend maal excuus gehad maar een bloemetje kon er niet van af.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Super goede begeleiding, services, communicatie en montage

Het vrijblijvende advies gesprek was met Frank. Hij nam alle tijd voor ons en gaf ons een goed gevoel en inzicht in alle producten en keuzes. De communicatie vanaf dat moment verliep uitstekend. Het inmeten werd gedaan door Barry, ook hier kregen wij genoeg informatie en keuzes waar wij ons erg in konden vinden. Ook was er na het inmeten al vlug een plek voor de montage. Hierin werd ook super goed gecommuniceerd. De monteurs waren Vincent en Rob, dit is een prachtig duo met een goede dosis humor en vakmanschap. Ondanks dat deze twee monteurs pas net samen werkte, waren ze goed op elkaar ingespeeld. Ook hier werd goed gecommuniceerd met ons en mee gedacht in oplossingen. Ook al moeten de puntjes nog op de i gezet worden, zijn we nu al enorm blij met het resultaat. Dus al met al een super fijne ervaring.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Zeer blij met een fantastisch eindresultaat

Door een aantal externe omstandigheden heeft het even geduurd voordat alle werkzaamheden waren afgerond. Maar dankzij een zeer kundig montageteam en een goed luisterend oor op de service afdeling is het een perfecte verbetering van mijn woning geworden.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Goede kwaliteit kozijnen voor een scherpe prijs en een goede service.

Uitstekende kwaliteit kozijnen en een goede montage van de kozijnen. Verder waren er wel wat opmerkingen, verkeerd glas geleverd voor de voordeur en het toiletraam. Diverse beschadigingen van de kozijnen. Voordeur met brievenbus geleverd. Afwerking binnen was goed alleen het kit werk was zeer slecht gedaan. Alle beschadigingen zijn verholpen, juiste glas geleverd en geplaatst en ook de voordeur zonder brievenbus geleverd. Het kit werk is opnieuw gedaan. Dus de service na het plaatsen van de kozijnen op de gebreken was zeer goed en alles verholpen!

• Kwaliteit & afwerking Goed

Top kwaliteit voor een goede prijs

Alles is volgens afspraak gedaan, mooi resultaat en alles netjes afgewerkt

Topbedrijf!

Profikozijnen doet wat men beloofd en levert een pracht product. Top team wat alle tijd neemt bij het plaatsen van de kozijnen. Alsof het hun eigen huis is! Secure en alles weer netjes opgeruimd na afloop. Ook de raamdecoratie gekozen bij profikozijnen keurig gemonteerd. Kortom kijk verder als je neus lang is en kies profikozijnen! Topteam!!

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Mijn ervaring met Profi Kozijnen zijn op alle gebieden met 1 woord te beschrijven, super!

Na een goed en duidelijk advies en offerte gesprek met de verkoper snel de offerte binnen. Voor en achtergevel vakkundig gerenoveerd met mooie nieuwe kozijnen en geweldige schuifpui. Montageteam werkt zeer nauwkeurig en netjes. Super tevreden over het eindresultaat.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Prima vakmensen en kunstof kozijnen

Plaatsen van 2 kozijnen en renovatie van het dakkapel in één dag geplaatst. ik ben tevreden over het kozijn en het team dat de plaatsing doet. na afloop is alle rommel opgeruimd en netjes achtergelaten.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

In maart 2020 een achterpui besteld en deze is naar volle tevredenheid geplaatst. Vriendelijke monteurs en voor dat ik het wist, zat de pui er al in. Nog steeds erg veel plezier van.

Ziet er goed uit

Lang getwijfeld blij de knoop te hebben doorgehakt met profi kozijnen

Over Profi Kozijnen BV

Profi Kozijnen BV heeft gedegen ervaring in de kunststofbranche. Omdat wij het ánders willen doen dan de rest kiezen wij bewust voor een professionele aanpak. Profi Kozijnen BV staat voor heldere afspraken en het nakomen van beloftes. Wij combineren visie, ervaring en vakmanschap. Alles moet kloppen! Tevreden klanten, daar doen we het voor. Profi Kozijnen BV werkt volgens het Profi 5 stappenplan. Dat maakt het voor u transparant en overzichtelijk. Gedurende het hele traject kunt u bouwen op één vertrouwd aanspreekpunt. Dat begint met een eerlijk en deskundig advies, gevolgd door zorgvuldige fabricage en professionele montage.