Prima kwaliteit en service

Mooi afgewerkt en goede kwaliteit. Nadeel was het erg lange wachten na aankoop op de plaatsing en dat mijn houten vloer is beschadigd met een flinke diepe kras....

• Communicatie Gemiddeld
  • Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Kleine verbeterpuntjes, maar fantastisch resultaat

Adviseur Gert, zeer deskundig en meegaand. Ook regelmatig contact gedurende de periode waarin de financiering rond gemaakt werd. Joop, Melvin en Damian ook zeer fijne jongens om over de vloer te hebben. Netjes gewerkt, vragen beantwoord en overlegd. Alles ook netjes achter gelaten. Helaas liep de eerste dag wat rommelig en een aantal dingen niet aanwezig of verkeerd meegenomen/geleverd. Ook een kleine beschadig op 1 vensterbank en de voordeur.

Vriendelijk professioneel

Alles in overleg nagelopen.Werken netjes en goed. Kwalitatief hoogstaand werk afgeleverd. Alles netjes en schoon afgemaakt. Deze montageploeg is het aanbevelen waard.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Netjes gewerkt, mooie kwalitatief hoogwaardige kozijnen afgeleverd en keurig geplaatst en afgewerkt

we zijn zeer tevreden over de installatie de kwaliteit en de afwerking van onze kozijnen. De installateurs kwamen keurig volgens afspraak op tijd en lieten alles keurig achter na hun werkdag.

Kwaliteit kozijnen en dakkapel

Top bedrijf

Goede communicatie,deskundig,vriendelijke monteurs

Snel, servicegericht en goed

Goed begin met een advies-/offertegesprek waarin de adviseur ons niet naar de mond praatte, maar ook goed onderbouwde tegenvoorstellen deed. Verder een snelle levertijd, ruim een maand eerder dan we verwacht hadden. Tenslotte kozijnen keurig geïnstalleerd, ziet er mooi strak uit. Bij een leverpunt dat niet duidelijk overgekomen was, meteen een voor ons bevredigende oplossing gezocht. Dat is service!

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Maakt helemaal waar wat is beloofd!

Fijn bedrijf! Goede communicatie en vooral prachtige kozijnen. Problemen worden meteen opgelost. Continu overleg met de vriendelijke en gezellige monteurs over hoe je het hebben wil. In vergelijk met andere bedrijven is de prijs zeer acceptabel! Zeker de prijs/kwaliteit verhouding. Profi werkt met de nieuwste uitvoeringen dat is toch wat je wil. Heel klein puntje van kritiek: De monteurs zouden iedere dag tussen 07.30 en 08.00 uur komen. Dat werd meestal tussen 09.00 en 09.30 uur. Maar dat deed aan het werktempo gelukkig niets af!,

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Goed en mooi product dat deskundig geplaatst is

Goede kwaliteit kozijnen, die vlot, netjes, deskundig en goed afgewerkt geplaatst zijn. Monteurs weten wat zij moeten doen en zijn goed op elkaar ingespeeld.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Profi Kozijnen was gewoon de beste, na alle offertes.

Er wordt netjes en accuraat gewerkt, de kozijnen zijn echt gewoon top. Het viel mij op dat alles meerdere keren wordt nagelaten zo dat de kozijnen perfect in de sponningen worden gezet. Ook een punt er wordt netjes afgewerkt schoon opgeleverd en goed uitgelegd hoe alles te onderhouden. Dus een aanrader.

Vakkundig maatwerk

Vakkundig en netjes afgewerkte montage van mijn kunststof kozijnen. Alles conform mijn verwachtingen afgeleverd. Professionele aanname en uitvoering door Profi kozijnen. Top.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Zeer goed product op vakkundige wijze geplaatst, top!

Kozijnen van Profi zijn zeer goed, heel mooi, fantastische uitstraling. Monteurs waren professioneel en vakkundig, goed, snel en netjes werken. Vrolijke en goedgemutste vaklui. Niet de goedkoopste, wel topkwalititeit en topmontage, weloverwogen keuze tussen kwaliteit en prijs.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Top monteurs .. afhandeling vind ik niet wat ik verwacht had

Monteurs hebben top werk geleverd zeer tevreden over het resultaat De afhandeling nadien vond ik zeer onprettig Er zou samen met ons gekeken worden of wij tevreden waren en er zou nog contact zijn dit is niet meer geweest Na verbouwing voelde ik mij zeker geen klant meer dankzij de afhandeling die zeer vlug moest Communicatie kan zeker aan gewerkt worden zeker in de de zin klantgericht zijn , het zijn geen paar euro s waar je het over hebt vind dit zeer terleurstellend .. door de goeie ervaring met de monteurs raad ik ze wel aan

• Advies & deskundigheid Goed
  • Communicatie Matig
  • Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Mooie dakkapellen en nieuw kunststof zijraam

Wij zijn via buren bij de firma Profikozijnen terecht gekomen. hier ben ik achteraf heel erg blij mee. Er is een enorm aanbod van leveranciers en een goede keuze hierin maken is best pittig. De communicatie verliep prima en kozijnen en kapellen netjes op tijd geleverd. Bij vragen altijd een goed en duidelijk antwoord. Tijdens het inmeten nog wat tips en stof tot nadenken gekregen. Dit meedenken vanuit de leverancier was heel erg fijn.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Kozijnen zijn keurig geplaatst, werken erg netjes.

Er werd netjes gewerkt , geen 9-17 mentaliteit. Mooie afwerking en alles in overleg.

• Advies & deskundigheid Goed

Prima klus geklaard

We zijn erg tevreden over de door jullie geplaatste kiep-kanteldeur. Alles helder, volgens afspraak, goed en vlot gewerkt en door duidelijk professionele en -niet onbelangrijk- vriendelijke mensen.

• Communicatie Goed

Het zier er perfect uit, mooi afgewerkt en kundige monteurs

Het ziet er perfect uit, mooi afgewerkt We zijn er blij mee Volgend jaar de achterkant van het huis laten doen

Prettig en naar wens

• Kwaliteit

Netjes afgewerkt; vaklui en mooi materiaal, levering vrijwel volgens afspraak (rest wordt vlot nageleverd), prettig contact, klein bedrijf geeft vertrouwen omdat je de personen kent

• Kwaliteit

Advies en deskundigheid via vertegenwoordiger uitstekend. Het niet leveren van uptodate tekeningen volgens afspraak (nog steeds niet) voor aflevering viel tegen. Alleen door gesprekken met vertegenwoordiger waren de technisch gegevens finalized. Wij zijn heel blij met de kwaliteit van het product. Het vertraagde oplevering van de laatste paar punten had voorkomen kunnen worden had de installateuren niet zo haast hadden om vroeg naar huis te gaan op de laatste dag van installeren. Wat er afgeleverd en geinstalleerd is erg goed. Dank je wel voor dat. Bovengenoemde opmerkingen zijn construktief bedoeld. Mijn vrouw en ik zijn heel blij met het uiteindelijke eind product. Met vriendelijke groet, Dave Davies

• Kwaliteit

We hebben dit bedrijf als zeer professioneel ervaren. Snelle en nette plaatsing, heldere afspraken duidelijke uitleg en zeer kundige uitleg met uitstekende service. Kortom een bedrijf dat zeer aan te bevelen is.

Gewoon goed.,prima bedrijf.

• Kwaliteit

Eerlijk en oprecht advies. Bij twijfel stelt Profi Kozijnen BV alles is het werk om deze weg te nemen, door een helder en duidelijk advies te verzorgen. Als klant wil je serieus worden genomen. Beloftes worden nagekomen, ook als fouten worden geconstateerd. Deze worden toegegeven en naar behoren opgelost zodat het resultaat toch is wat je als klant wenst. Montage is (relatief schoon) snel en professioneel. Ik beveel Profi Kozijnen BV zeker aan aan mensen die overwegen kunststof kozijnen te plaatsen.

• Kwaliteit

Ze werken snel en zeer netjes Binnen een halve dag zat mijn schuifpui en ramen erin. Alles werkt perfect

• Kwaliteit

Prettig zakendoen met dit bedrijf. Keurig en eerlijk advies en een overzichtelijke offerte met uitgebreide tekeningen. Alles werd ook door dit bedrijf geplaatst door de monteurs Joop en Barry, keurig en zeer vakbekwaam. Bij oplevering waren er een paar kleine puntjes, die allemaal keurig en snel werden opgelost. Wij hebben bewust gekozen voor de nieuwe Living profielen van Schüco, een absolute aanrader, ziet er geweldig uit!

Over Profi Kozijnen BV

Profi Kozijnen BV heeft gedegen ervaring in de kunststofbranche. Omdat wij het ánders willen doen dan de rest kiezen wij bewust voor een professionele aanpak. Profi Kozijnen BV staat voor heldere afspraken en het nakomen van beloftes. Wij combineren visie, ervaring en vakmanschap. Alles moet kloppen! Tevreden klanten, daar doen we het voor. Profi Kozijnen BV werkt volgens het Profi 5 stappenplan. Dat maakt het voor u transparant en overzichtelijk. Gedurende het hele traject kunt u bouwen op één vertrouwd aanspreekpunt. Dat begint met een eerlijk en deskundig advies, gevolgd door zorgvuldige fabricage en professionele montage.