Prettig en naar wens

• Kwaliteit

Netjes afgewerkt; vaklui en mooi materiaal, levering vrijwel volgens afspraak (rest wordt vlot nageleverd), prettig contact, klein bedrijf geeft vertrouwen omdat je de personen kent

• Kwaliteit

Advies en deskundigheid via vertegenwoordiger uitstekend. Het niet leveren van uptodate tekeningen volgens afspraak (nog steeds niet) voor aflevering viel tegen. Alleen door gesprekken met vertegenwoordiger waren de technisch gegevens finalized. Wij zijn heel blij met de kwaliteit van het product. Het vertraagde oplevering van de laatste paar punten had voorkomen kunnen worden had de installateuren niet zo haast hadden om vroeg naar huis te gaan op de laatste dag van installeren. Wat er afgeleverd en geinstalleerd is erg goed. Dank je wel voor dat. Bovengenoemde opmerkingen zijn construktief bedoeld. Mijn vrouw en ik zijn heel blij met het uiteindelijke eind product. Met vriendelijke groet, Dave Davies

• Kwaliteit

We hebben dit bedrijf als zeer professioneel ervaren. Snelle en nette plaatsing, heldere afspraken duidelijke uitleg en zeer kundige uitleg met uitstekende service. Kortom een bedrijf dat zeer aan te bevelen is.

Gewoon goed.,prima bedrijf.

• Kwaliteit

Eerlijk en oprecht advies. Bij twijfel stelt Profi Kozijnen BV alles is het werk om deze weg te nemen, door een helder en duidelijk advies te verzorgen. Als klant wil je serieus worden genomen. Beloftes worden nagekomen, ook als fouten worden geconstateerd. Deze worden toegegeven en naar behoren opgelost zodat het resultaat toch is wat je als klant wenst. Montage is (relatief schoon) snel en professioneel. Ik beveel Profi Kozijnen BV zeker aan aan mensen die overwegen kunststof kozijnen te plaatsen.

• Kwaliteit

Ze werken snel en zeer netjes Binnen een halve dag zat mijn schuifpui en ramen erin. Alles werkt perfect

• Kwaliteit

Prettig zakendoen met dit bedrijf. Keurig en eerlijk advies en een overzichtelijke offerte met uitgebreide tekeningen. Alles werd ook door dit bedrijf geplaatst door de monteurs Joop en Barry, keurig en zeer vakbekwaam. Bij oplevering waren er een paar kleine puntjes, die allemaal keurig en snel werden opgelost. Wij hebben bewust gekozen voor de nieuwe Living profielen van Schüco, een absolute aanrader, ziet er geweldig uit!

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij het digitaal opvragen van een offerte kwam er snel iemand langs aan huis om de te vervangen kozijnen te bekijken. Aan de keukentafel kon direct een prijs worden genoemd. Binnen een week besloten met dit bedrijf in zee te gaan, een week later kwamen er mensen langs voor het officiële inmeten. Offerte vermeldde levering/montage 3-6 weken na inmeten, echter werd dit ruim 8 weken. Vrij gevraagd van werk om thuis te kunnen zijn voor de klus, echter werd enkele dagen tevoren gemeld dat het toch niet ging lukken, waarop de klus weer een paar dagen werd uitgesteld. In goed vertrouwen de mannen 's ochtends binnengelaten en naar werk gegaan. Bij thuiskomst 's avonds een opleverbon op tafel, waarbij "geen schade aan muren" werd vermeld. Echter bij 2 vd 4 kozijnen grote hap uit de muur. Direct gemeld bij het bedrijf en er zou snel actie worden ondernomen. Na heel wat mailcontact kwam uiteindelijk na 4 weken het bedrijf de schade repareren met matig resultaat. Kozijnen/materiaal is prima en de montage verder ook, maar de service en het contact maken dat ik niet nog een keer met dit bedrijf in zee zou gaan.

• Kwaliteit

Mooi product geïnstalleerd door een super team. Top

Zeer tevreden.

• Kwaliteit

Alles wat beloofd werd is gewoon goed en degelijk gedaan en men werd vriendelijk te woord gestaan . een compliment

• Kwaliteit

Zeer fijne samenwerking. Robin Claus was onze adviseur en we vonden het heel fijn dat hij mee dacht met ons in plaats van een product aan te smeren. Ben zeer te vreden

• Kwaliteit

Alles snel en adequaat geregeld.

• Kwaliteit

Erg tevreden met het resultaat. Communicatie duidelijk Goede vakmannen zijn erg betrokken en doen alles in overleg.

• Kwaliteit

Wij zijn heel blij met de geleverde kozijnen en vensterbank die er tot onze verrassing ook bij zat. Dit maakt het helemaal af. Het ziet er prachtig uit. Op de dag van plaatsing waren de heren keurig op tijd en om 15 u zat alles er strak en netjes in. Goede adviezen over onderhoud en nog niet schoonmaken. Ook niet gedaan. Alle rommel werd keurig en direct afgevoerd. De buren hebben zelfs niets gehoord. Top bedrijf, een aanrader.

Over Profi Kozijnen BV

Filter op Taal