Geweldige service en ook nog ontzettend snel.

Zeer positief en een prettig bedrijf om mee te werken.

super samenwerking maakt een geweldig blad

Als eerste Harley-Davidson club in Nederland stapten wij over naar toen nog Smic en brachten ons eerst nummer in full color uit. Meestal ging dit prima. In al die tijd is er maar een keer iets fout gegaan in het drukproces. en dit werd meteen opgelost dor extra afdrukken. Inmiddels hebben een aantal clubs ons voorbeeld gevolgd en zijn ook overgestapt op nu Editoo met een clubblad in kleur. De software maakt het mogelijk dat redactieleden zelf hun artikelen aanmaken en plaatsen wat mijn werk als eindredactuer een stuk vergemakkelijkt. Het grootste pijnpunt blijft de postbezorging. Daar gaat nog wel eens iets mis. Maar daar zijn we nu ook volop aan het zoeken naar een oplossing. De support afdeling krijgt van mij een dikke plus want daarmee werk ik zo goed samen dat daar een verhaal over in ons clubblad verschenen is. Voor iedere club een aanrader.

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Netjes drukken en op accurate bezorging van ons kwartaalblad en daarbij veel goedkoper dan veel bedrijven in de regio. Verder mocht er eens iets misgaan dan lossen ze het netjes en op tijd op. Telefonische helpdesk met persoonlijke benadering. Wij zijn heel tevreden

Geweldig clubblad voor onze golfclub.

Alles top voor geen geld!

De suppoort: deskundig-hulpvaardig-geduldig-gevoel voor humor

Als praktisch werker met de pc ondervond ik de nodige problemen bij het redigeren van copij in editoo, want het is nogal een technische kwestie. Alles let nogal nauw zoals bij de pc altijd het geval is. Ook als je voor de zoveelste keer belt blijven de medewerkers net zo geduldig als altijd. Zij geven je dus nooit een schuldig gevoel als je iets nog niet goed begrijpt. Als je steeds meer in het systeem van Editoo komt is alles heel logisch. En het is leuk om je eigen blad te kunnen samenstellen. Rob v.d. Eijkhof van Kruispunt van de PKN in Den Bosch

Lovende woorden op ons nieuwe blad

Goede begeleiding, correcte uitleg, mooi om mee te werken als vereniging, aardige en behulpzame medewerkers, kortom wij zijn super tevreden.

Editoo is een behulpzame partner geweest bij de totstandkoming van onze glossy,

Hospice Rozenheuvel heeft met behulp van Editoo een mooie glossy ter ere van het 25 jarig jubileum gemaakt. Wij zijn blij met het resultaat.

Super blij!

editoo heeft mij en mijn 18 vrienden super blij gemaakt met de leuke fotoboekjes van ons onvergetelijke weekendje weg. Echt super voor een paar euro per boekje.

We krijgen altijd meteen antwoord. Schriftelijk, maar ook met een telefoontje als dat duidelijker is. dank Caluke

• Betrouwbaarheid

Ons clubblad in een nieuw jasje gestoken. Heel erg blij met alle tips en adviezen van Mara. Begonnen met een leuke brainstorm sessie bij Editoo en vervolgens alles uitgewerkt. Aanstaande week valt het clubblad in nieuwe layout bij onze leden in de bus. Benieuwd naar de reacties, maar wij als redactieteam zijn er heel erg blij mee. Nogmaals bedankt Mara!

• Betrouwbaarheid

Nog altijd ervaar ik de samenwerking en support als zijnde geweldig. De Kwaliteit van het blad is ook erg goed. Bij vragen of verzoeken word ik altijd snel en vakkundig geholpen. En de communicatie is eveneens heel goed.

• Betrouwbaarheid

Voor het eerst een blad opgemaakt met Editoo. Wat was dit spannend en wat ben ik nu trots op het resultaat! Telkens zeer snel alle hulp ontvangen die ik nodig had. Ze doen wat ze beloven. Heel blij dat ik deze stap heb gezet.

• Betrouwbaarheid

Met vallen en opstaan en de geduldige uitleg van de medewerkers, maak ik nu een maandblad voor de postzegelvereniging De Post-Hoorn Uiteraard heel hartelijk dank, Heleen van Alphen

• Betrouwbaarheid

In principe heel tevreden over het werken met editoo. Enkele probleempjes met een bepaalde lay-out, maar dank zij de goede communicatie daarover met de medewerkers zal ook dàt wel goed komen. 't Kan ook aan mijzelf liggen natuurlijk! Dan worden het tienen over heel de lijn!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben goede ervaringen met Editoo, alleen hebben we af en toe moeite met het afdrukken van de foto’s. Komen toch donkerder over dan dat we ze op onze printer afdrukken.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over de kwaliteit en de snelheid waarmee de drukopdrachten uitgevoerd worden. Gemakkelijk en snel uploaden van de drukopdracht.

• Betrouwbaarheid

Een fijn programma om mee te werken. Als je iets aangepast wil, kan dat altijd. De medewerkers denken altijd met je mee en zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

• Betrouwbaarheid

Editoo is een erg prettig, hulpvaardig en deskundig bedrijf. Bij vragen wordt je snel geholpen, prettig is dat de support afdeling ook mee denkt over het totaal plaatje van het product dat je maakt. Problemen worden goed en erg professioneel opgelost.

• Betrouwbaarheid

Super service! Het systeem is gemakkelijk in gebruik en als je er even niet uitkomt dan word je telefonisch direct en professioneel geholpen. Als clubblad-redactie zonder technische kennis is dit een perfecte oplossing.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heel slecht komen afspraken niet na

• Betrouwbaarheid

Geachte heer van Kempen, Hartelijk dank voor uw reactie. Ook negatieve beoordelingen kunnen ons helpen om onze diensten te verbeteren. Wel zijn wij enigszins verbaasd over uw reactie. Gedurende 6 jaar hebben uw vereniging en Editoo naar onze mening prettig samengewerkt. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij kontakt gezocht met de voorzitter van uw vereniging om te horen of wij wellicht iets ernstigs over het hoofd hebben gezien. Maar zij was daarvan ook niet op de hoogte. Separaat hiervan is er de afgelopen weken overleg geweest tussen de penningmeester van uw vereniging en ons secretariaat in verband met de beëindiging van de overeenkomst. Ook op dat punt is er geen misverstand meer en is voor beide partijen een oplossing gevonden om de mooie samenwerking ook tot een goed einde te brengen. Mocht u meer willen weten dan kunt u wellicht met deze bestuursleden kontakt opnemen. Met vriendelijke groet Leo van Snippenburg directeur Editoo b.v.

Zeer fijn om mee samen te werken. Al onze bladen zien er perfect uit.

• Betrouwbaarheid

De Nederlandse Vereniging voor Akita Inu's is zéér tevreden betreft de kwaliteit, en de redactie Francien Aukema en Astrid Ouwerkerk zijn zéér tevreden over de samenwerking met Editoo

• Betrouwbaarheid

Sinds ruim een jaar werken we met Editoo om ons kerkblad te maken. En dat werkt geweldig! Fijne online omgeving, snel, makkelijk en een uitstekende helpdesk. We zijn er erg blij mee.

• Betrouwbaarheid

Al meer dan 5 jaar verzorgt Editoo ons Oog in Oog magazine. De specialisten van Editoo bewaken onze huisstijl en zorgen ervoor dat het magazine altijd keurig op tijd bij onze leden op de deurmat ligt. We werken dan ook in 2019 weer graag met ze samen!

• Betrouwbaarheid

Zeer prettige communicatie met de deskundige medewerkers van verkoop en support. Verwerking van de drukopdracht en verzending door DHL en Sandd, is prima.