In één woord “ fantastisch”

Op dezelfde dag heb ik twee verschillende tijdschriften naar Editoo gestuurd. Na het ontvangen van de tijdschriften bleken deze hetzelfde te zijn. Contact gezocht waar ik heel vriendelijke te woord werd gestaan. Na het weekend zou ik weer contact opnemen. Tot mijn verbazing had ik al een mail ontvangen van Editoo. Prima service toch!. Ik heb alsnog het tijdschrift besteld en deze vergoedt gekregen. Wat een goede service en vriendelijke mensen. Jullie krijgen van mij een dikke 10.

super ondersteuning

Uiterst prettige ondersteuning en snel ook nog.

Meedenken over hoe tot het beste product te komen

Ik heb Editoo nu twee keer ingeschakeld om een tijdschrift te maken voor een privé aangelegenheid en in beide gevallen heb ik ze ervaren als een hele goede, meedenkende partner. Ook wanneer je weinig ervaring hebt met het ontwerpen van tijdschriften, helpen ze je in het bereiken van het juiste resultaat. Ook signaleren ze pro-actief wanneer er verbeteringen mogelijk zijn in de kwaliteit. Erg fijn!

Fijn dat ik EDITOO gevonden heb.

Inmiddels maak ik al een aantal jaren een maandelijkse nieuwbrief van 20 pagina's via EDITOO. Elke keer als ik iets tegenkom wat mij interessant lijkt voor onze nieuwsbrief zet ik dat alvast in de tekstverwerker bij EDITOO. Op een gewenst tijdstip ga ik alles verwerken, de koppen er boven zetten en de foto's invoegen. Je kan regelmatig een PDF maken om alles nog eens door te lezen voordat je op de akkoordknop drukt. Werkt allemaal perfect, Je kan altijd mailen voor advies en ze kijken ook nog met je mee als alles is goedgekeurd.

Van begin tot eind een top ervaring

Als redacteur van het blad Bulletin Air War van de Studiegroep 1939-1945 ervaar ik iedere keer de goede en snelle support van het Editoo team. Niet is voor hun teveel om je te ondersteunen en het denken in oplossingen. Altijd vriendelijk in contact. Tis fijn om met deze enthousiaste club te werken.

super

Super tevreden zijn wij over de verwerking van onze drukopdracht. Zeer snel gedrukt. Perfect en snel afgeleverd door DHL Wij hadden maandag telefonisch contact met één van uw medewerkers aangaande het sealen van ons blad. Wij hebben dit als test laten uitvoeren en kunnen u vertellen dat deze test voor ons meer dan geslaagd is. Hartelijk dank voor de fijne en vlotte samenwerking

Al meerdere jaren wordt ons clubmagazine verwerkt, geprint en verzonden door Editoo. Het resultaat is altijd snel, prima verzorgd, foutloos en tot en met de verzending naar onze leden is er voor ons geen omkijken meer naar. Daarnaast: is er al iets te vragen, dan word je door support snel en adequaat geholpen. Ik kan iedereen aanraden met Editoo in zee te gaan.

Erg zakelijk antwoord.

Op onze vraag (gisteren) of jullie een truckje/tip hadden om een pdf om te zetten in word kregen we uitsluitend het antwoord dat jullie daar geen software voor hebben. We zijn eigenlijk gewend dat jullie meedenken en zo mogelijk met een suggestie komen. Hangt dit af van de persoon die antwoord geeft of verwacht ik nu eigenlijk te veel. Het antwoord was dus zakelijk gezien prima, maar ja, je verwachtingen kunnen anders zijn.

Erg behulpzaam

De aanlevering en afwerking en terugkoppeling verloopt prima en de werknemers weten waar ze over praten en waar ze voor staan en denken mee met de klant

Zeer goede en vlotte service.

Er wordt meegedacht en de service is optimaal.

De hulpvragen worden snel en duidelijk beantwoord.

Wij wilden onze bladen op postcode laten sorteren. De daarvoor benodigde stappen werden uitgebreid en duidelijk naar ons gemaild. We hebben een voorbeeld van hoe zoiets er uit zou komen te zien opgestuurd. Ook hier werden we prima geholpen. Zelfs attent gemaakt op iets wat mogelijk aan onze aandacht was ontsnapt. Een minpuntje: Tijdens een telefoongesprek beloofde een medewerker, dat we zouden worden terug gebeld. Dat gebeurde niet. (Maar in de handleiding was gelukkig het antwoord te vinden.)

Heel goed om mee te werken.

Het programma werkt heel goed. Alleen zou ik meer mogelijkheden tot mijn beschikking hebben v.w.b. de opmaak van de Poedelvaria. Die mogelijkheden vindt ik wat beperkt. Of het moet aan mij liggen dat ik het niet helemaal snap. Met vriendelijke groet, Corrie Zuidhoek

super

een super drukkerij met super medewerkers. Allemaal heel heel hartelijke dank voor alle hulp. Groetjes red. De Greyhound Club [Koos} ps, wil geen andere drukker meer.

Geweldige service en ook nog ontzettend snel.

Zeer positief en een prettig bedrijf om mee te werken.

super samenwerking maakt een geweldig blad

Als eerste Harley-Davidson club in Nederland stapten wij over naar toen nog Smic en brachten ons eerst nummer in full color uit. Meestal ging dit prima. In al die tijd is er maar een keer iets fout gegaan in het drukproces. en dit werd meteen opgelost dor extra afdrukken. Inmiddels hebben een aantal clubs ons voorbeeld gevolgd en zijn ook overgestapt op nu Editoo met een clubblad in kleur. De software maakt het mogelijk dat redactieleden zelf hun artikelen aanmaken en plaatsen wat mijn werk als eindredactuer een stuk vergemakkelijkt. Het grootste pijnpunt blijft de postbezorging. Daar gaat nog wel eens iets mis. Maar daar zijn we nu ook volop aan het zoeken naar een oplossing. De support afdeling krijgt van mij een dikke plus want daarmee werk ik zo goed samen dat daar een verhaal over in ons clubblad verschenen is. Voor iedere club een aanrader.

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Netjes drukken en op accurate bezorging van ons kwartaalblad en daarbij veel goedkoper dan veel bedrijven in de regio. Verder mocht er eens iets misgaan dan lossen ze het netjes en op tijd op. Telefonische helpdesk met persoonlijke benadering. Wij zijn heel tevreden

Geweldig clubblad voor onze golfclub.

Alles top voor geen geld!

De suppoort: deskundig-hulpvaardig-geduldig-gevoel voor humor

Als praktisch werker met de pc ondervond ik de nodige problemen bij het redigeren van copij in editoo, want het is nogal een technische kwestie. Alles let nogal nauw zoals bij de pc altijd het geval is. Ook als je voor de zoveelste keer belt blijven de medewerkers net zo geduldig als altijd. Zij geven je dus nooit een schuldig gevoel als je iets nog niet goed begrijpt. Als je steeds meer in het systeem van Editoo komt is alles heel logisch. En het is leuk om je eigen blad te kunnen samenstellen. Rob v.d. Eijkhof van Kruispunt van de PKN in Den Bosch

Lovende woorden op ons nieuwe blad

Goede begeleiding, correcte uitleg, mooi om mee te werken als vereniging, aardige en behulpzame medewerkers, kortom wij zijn super tevreden.

Editoo is een behulpzame partner geweest bij de totstandkoming van onze glossy,

Hospice Rozenheuvel heeft met behulp van Editoo een mooie glossy ter ere van het 25 jarig jubileum gemaakt. Wij zijn blij met het resultaat.

Super blij!

editoo heeft mij en mijn 18 vrienden super blij gemaakt met de leuke fotoboekjes van ons onvergetelijke weekendje weg. Echt super voor een paar euro per boekje.

We krijgen altijd meteen antwoord. Schriftelijk, maar ook met een telefoontje als dat duidelijker is. dank Caluke

• Betrouwbaarheid

Ons clubblad in een nieuw jasje gestoken. Heel erg blij met alle tips en adviezen van Mara. Begonnen met een leuke brainstorm sessie bij Editoo en vervolgens alles uitgewerkt. Aanstaande week valt het clubblad in nieuwe layout bij onze leden in de bus. Benieuwd naar de reacties, maar wij als redactieteam zijn er heel erg blij mee. Nogmaals bedankt Mara!

• Betrouwbaarheid

Nog altijd ervaar ik de samenwerking en support als zijnde geweldig. De Kwaliteit van het blad is ook erg goed. Bij vragen of verzoeken word ik altijd snel en vakkundig geholpen. En de communicatie is eveneens heel goed.

• Betrouwbaarheid

Voor het eerst een blad opgemaakt met Editoo. Wat was dit spannend en wat ben ik nu trots op het resultaat! Telkens zeer snel alle hulp ontvangen die ik nodig had. Ze doen wat ze beloven. Heel blij dat ik deze stap heb gezet.