Jeremy Dorst heb mij geholpen met aanschaf van de auto , snelle offerte een alles in hele korte tijd geregeld hel trots . 👍👍👍

• Betrouwbaarheid

Direkte vriendelijke manier van handelen via telefoon. Alle communicatie verloopt soepel. Super tevreden met de service van Jeremy. Hopenlijk evenveel plezier en genot aan de nieuwe besteller!

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met jerremy van hello cars was duidelijk en glashelder . Hij had me uit brand geholpen. Maar duidelijk uitgelegd hoe en wat . Alleen jij als bedrijf moet geduldig zíjn en geeft hun ruimte om hun werk te doen .ik had die geduld niet .een tip van mij geduldig zijn en hun komen hun woorden na

• Betrouwbaarheid

Ik Roland de vries, ben vanaf eerste contact geholpen door jeremy drost van hellocars en dat was prima en helder / duidelijk

• Betrouwbaarheid

Jeremy van Hellocars heeft me uitstekend geholpen en geadviseerd met zijn vakkennis had ik meteen het volste vertrouwen om zaken te doen wat resulteerde in een perfecte bedrijfswagen voor mij. Daar ben ik zeer dankbaar voor en erg blij mee.

• Betrouwbaarheid

dit is een top bedrijf, met top medewerkers. ik ben bij hun terechtgekomen via een van mijn opdrachtgevers en kwam in contact met Jeremy drost. dit verliep zeer soepel en aangenaam. Jeremy heeft zijn uiterste best gedaan om een passende auto te vinden met de wensen die ik hem heb doorgegeven. er is veel persoonlijk contact wat ik als heel erg prettig heb ervaren. ik heb zelf niks meer hoeven doen nadat ik heb aangegeven wat ik ongeveer zocht, behalve het contract tekenen nadat Jeremy zeer snel de perfecte auto voor mij gevonden had. heel veel lof voor Jeremy en hello cars. ik kan hello cars aan iedereen aanraden

• Betrouwbaarheid

Ik vind de communicatie heel erg belangrijk en nu denken mee ik vind een super hoe werd ik behandel door Hellocars zeker een aanrader

• Betrouwbaarheid

Ik ben erg goed geholpen door Jeremy. Wij zijn super blij met onze nieuwe auto

• Betrouwbaarheid

Ze zijn zeer betrouwbaar en reageren altijd binnen 1 uur hele fijne en vriendelijk personeel.

• Betrouwbaarheid

Bij diverse leasebedrijven had ik op de welbekende "bel mij" button gedrukt, en ik had al diverse verkopers aan de lijn gehad. Ik zeg bewust verkopers omdat ik bij hen niet de indruk kreeg iets om de klant te geven, maar alleen terug belden om zo snel mogelijk een contract af te sluiten. Anders was dat bij Jeremy van Hellocars. Hij dacht mee over mogelijkheden, en heeft uiteindelijk zelfs een zeer passende bedrijfswagen, een andere dan ik in mijn gedachten had, gevonden. Een auto die redelijk in de buurt stond (de auto's zijn wat minder beschikbaar in het oosten van het land) en die precies voldeed aan mijn eisen. Het contact met jeremy was perfect. Via telefoon, sms, en mail werd ik keurig en snel op de hoogte gehouden. Ik heb er zelf letterlijk niets aan hoeven doen, dan de auto bezichtigen en een handtekening te zetten. Zelfs na de afhandeling van alle zaken, wordt er nog op een bijna vriendschappelijke manier gevraagd of alles nog steeds naar wens is. Hellocars is een betrouwbare en meedenkende partner in bedrijfswagen- en leasekeuzes.

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met Hellocars en medewerker Jeremy is bijzonder goed te noemen. Snel, betrouwbaar, denk in oplossingen, geen 9/5 mentaliteit vaak kreeg ik om 21.00 uur nog even een app, mail of een telefoongesprek met de laatste ontwikkelingen. Jeremy weet wat de klant wil . Onze dank voor het verzorgen van twee mooie bedrijfsbussen . Groetjes CWK DIENSTEN

• Betrouwbaarheid

ik was aan het zoeken voor een nieuwe bedrijfswagen en vond de keuze nog best lastig, hellocars geeft hierbij een goed en betrouwbaar advies in het begin was ik nog wat terughouden tegenover deze organisatie want je weet tegenwoordig niet door wie je allemaal benaderd wordt en voor je het weet liggen er dikke rekeningen in de bus maar hier dus niet dus petje af !!

• Betrouwbaarheid

Hallo Johan, bedankt voor je review en het vertrouwen. Goed om te horen dat we de twijfel weg hebben kunnen nemen en het advies betrouwbaar is ervaren! Veel veilige km in de Dodge Ram.

• Betrouwbaarheid

Via een artikel op Facebook ben ik terecht gekomen op de site van Hellocars. Daar heb ik goede artikelen gevonden voor onder anderen cateraars. Voor onze klanten die een evenement op locatie willen zochten we nog een bedrijfswagen. Zelf heb ik weinig verstand van auto's en zakelijk rijden daarom heb ik op de ''bel mij '' button gedrukt. Ik kwam snel in contact met Christiaan die mij goed heeft geholpen. Goede service en snel reactie!

• Betrouwbaarheid

Wij zijn in contact gekomen met Hellocars via Facebook. Toevallig had ik een aantal vragen over zakelijk rijden. Kort geleden hebben we een bedrijfswagen aangeschaft, maar daarbij niet goed geïnformeerd over bijtelling bij privé gebruik. Hier heb ik een aantal vragen over gesteld die goed zijn beantwoord. Nog geen 5 min later had ik in mijn mailbox een bijtellingcalculator ontvangen. Hele fijne service.

• Betrouwbaarheid

Altijd snel en goed contact. Christiaan vraagt altijd of het gelegen komt! Samen hebben we een passende bus gevonden voor mijn dakdekkersbedrijf! Vervolgens heeft hij me nog geholpen met de financiering.

• Betrouwbaarheid

Hallo Steyn, bedankt voor je review. Heel veel werkplezier gewenst in de nieuwe Transporter!

Top! Heel snel geholpen met een nieuwe bedrijfswagen. Fijn dat Hellocars onafhankelijk is en niet alleen uit is op verkopen van een bepaald merk.

• Betrouwbaarheid

Fijn geholpen met verschillende vragen!

• Betrouwbaarheid

Prima service, denken goed mee met de ondernemer. Wel is de communicatie wat veel. Veel automatische mails met nieuwsbrieven. Dat kan wel wat minder.

Geweldige service

• Betrouwbaarheid

Ik was opzoek naar een werk bus voor mijn tuinwerkzaamheden. Via Facebook ben ik in contact gekomen met Christiaan. Hij heeft mij op een prettige en duidelijke manier geïnformeerd en uiteindelijk samen een geschikte bus kunnen vinden.

• Betrouwbaarheid

Fijne dienst! Was zelf nog redelijk onervaren wat betreft de opties tot leasen. Ben goed geholpen door Christiaan en heb uiteindelijk een goede keuze gemaakt. Zeker aan te raden!

• Betrouwbaarheid

Geweldige site om jezelf te informeren over leasen! Christiaan is erg behulpzaam aan de telefoon. Ik belde voor advies over financial lease voor mij als startend zzp'er. Uiteindelijk heb ik heb gevraagd of hij wilde helpen met het verkrijgen van een bedrijfsbus. Dat heeft hij gedaan en ik heb uiteindelijk alles aan Hellocars uit handen gegeven. Perfect geregeld!

• Betrouwbaarheid

Veel dank voor je review. Fijn dat alles naar wens geregeld is. Indien je meer vragen hebt weet je ons te vinden!