Goede en eerlijke begeleiding

Ik had een oude naaimachine en wilde een nieuwere. Mocht wat mij betreft wel een tweedehandse zijn maar wel computergestuurd. Uiteindelijk ook een tweedehandse gekocht en goede en eerlijke begeleiding gehad. Vriendelijke verkoopster.

• Betrouwbaarheid

ben goed geholpen, en een goede service

Prima ervaringen

Vakkundig, klant- en servicegericht. Fijne winkel. Allemaal fijne mensen.

• Betrouwbaarheid

Ik vind schuring een goede winkel,en heel fijn dat je in hengelo bij ellen stoffen de reperaties van de naaimachines kun brengen

enthousiast

Wat een geweldige ervaring, nieuwe naaimachine gekocht en super uitleg gekregen. Er werd echt de tijd voor genomen. Na jaren alleen wat verstelwerk met de naaimachine te hebben gedaan nu weer zin om meer uit de naaimachine te halen :-). Thanx

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Super goede service

Met mijn naaiatelier ervaar ik een super service, goed advies en word je zeer klantvriendelijk te woord gestaan

Prima ervaring

Goede uitleg en service

• Betrouwbaarheid

Prettig vriendelijk en goed geholpen

Goede duidelijk snel gerepareerd

• Betrouwbaarheid

In een ruim opgezette zaak erg prettig geholpen.

Telefonisch werd ik al prettig en uitgebreid geïnformeerd. De naaimachine die ik wilde kopen was bij deze zaak iets duurder dan bij andere naaimachine zaken. Er werd mij keurig uitgelegd wat hier de reden van was. Omdat deze zaak mij enkele jaren geleden ook zeer uitgebreid te woord stond wilde ik graag een naaimachine bij deze zaak kopen. De vorige keer was mijn gewenste naaimachine niet meer leverbaar. De winkel was goed te vinden en rolstoelvriendelijk ingericht. Vakkundig werd ik door een zeer bereidwillige dame geholpen. Ik kreeg meerdere naaimachinevoetjes en garen cadeau. Behulpzaam werd mijn nieuwe zware naaimachine in mijn bus neergezet. Onder de streep was ik goedkoper uit dan de prijs via Internet deed vermoeden.

Bijzonder goed

Zeer goede service en ruim assortiment, goede begeleiding

Kwaliteit, goede prijs, vriendelijk

Machine voor onderhoud. Goed geregeld, machine werkt weer prima! Personeel is vriendelijk en weet veel! Duurde wel lang, dat was jammer.

SUPER, SUPER SUPER!!

Zo ontzettend lief dat ik direct geholpen werd!!

• Betrouwbaarheid

Klantvriendelijk personeel, geeft uitgebreid informatie en zijn ter zake kundig. Ja ik beveel deze winkel zeker aan bij aanschaf van een naaimachine. J, Baars in Veenendaal

Zeer prettig geholpen.

Was mijn eerste kennismaking met Schuring naaimachine. Ben zeer tevreden over de uitleg van jullie werkwijze over de reparatie van mijn machine.

• Betrouwbaarheid

Duidelijk en service is prima

• Betrouwbaarheid

Zeer goede service door vriendelijke mensen

Een oude naaimachine snel weer als nieuw gemaakt!

Uitstekend!

Fijn advies, vaste gezichten met veel kennis. Kunnen goed meedenken en geven passend advies bij je wensen. Zowel mijn naaimachine als lockmachine hier gekocht. Hartstikke tevreden!

Prettig, snel en goed

Lockmachine paar dagen voor de workshop nog gecheckt en messen geslepen. Stond al klaar toen ik kwam! Goede service en de workshops beveel ik ook aan!

Snel en goed geholpen

De naaimachine is snel geleverd, met informatie erbij over onderhoud en dergelijke

• Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Super goede en snelle service

Ik bofte dat er zo snel tijd voor mij was . Super snel gerepareerd! En hij naait weer als een zonnetje

Zeer tevreden.

Duidelijke hulp en uitleg bij een probleem. Vriendelijk. Mee gedacht welke naaimachine het beste kon worden aangeschaft om projecten goed te kunnen uitvoeren.

• Betrouwbaarheid

Heel snel en vakkundig geholpen.

Ik zocht een nieuwe naaimachine, eventueel 2e hands. Nou toen ik in de winkel kwam stond er een prachtige ingeruilde machine klaar voor mij. Deze was al nagekeken en al. Ontzettend blij mee.

10 met een griffel.

Genoeg tijd voor mij en snelle service qua reparatie.

Prima winkel

Aan de telefoon al prettig . In de winkel goed geïnformeerd en geholpen. Uitleg machine top .

• Betrouwbaarheid

Super goed geholpen bij aankoop naaimachine

Kreeg goede uitleg bij aankoop naaimachine. Ging met andere naaimachine naar huis dan ik eerst gedacht had. Er werd goed gevraagd wat ik er mee wil gaan doen en ben dan ook sper blij dat ik naar deze winkel ben gegaan.

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie! Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om uw machine weer tip top in orde te maken. 13 strekkende meter fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze winkel wij weten zeker dat u weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!