Supersnel onderhoud

Na een naaiproject met veel pluche, dus veel pluis, een geknapte naald en meer uitdagingen voor de machines bracht ik naai en lockmachine voor onderhoud. Na twee dagen waren ze alweer klaar om op te halen en bij het ophalen kreeg ik duidelijk uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden en hulp bij het tillen richting auto (twee machines tegelijk is alleen best lastig)

Super fijne service

Zeer fijne en snelle service! Hebben me vriendelijk te woord gestaan en met mij mee gedacht! Hierdoor had ik zelf de keuze. Een echte aanrader.

Matig

Goed gesorteerde winkel, goed parkeren. Bij het aanbieden van mijn niet meer te repareren Bernina, werd er alleen maar geadviseerd weer een Bernina te nemen omdat al het andere tegen zou vallen. Via internet en 2 vriendinnen die zeer ervaren zijn met Pfaff toch besloten om de Pfaff Ambition 610 te kopen. Bij summiere demonstratie werd toch de Bernina er weer naast gezet om te laten zien dat die toch veel beter was. Wel 1000€ duurder zonder Ingebouwde druktoets. Ik vertelde dat ik 84 ben en dat ik natuurlijk ook niet meer zolang achter de naaimachine kan zitten. Geen korting, geen bedankje maar wel een beetje gepikeerd dat ik de oude machine weer mee wilde nemen.

klantvriendelijk

eindelijk weer eens mensen met echt verstand van zaken en goed advies

Super fijn geholpen

Begonnen met naailes bij Schuring en inmiddels een hele fijne machine thuis staan. Ze hebben goed naar mijn wensen geluisterd en advies op maat gegeven. Ik ben heel erg tevreden.

• Betrouwbaarheid

Prima service. Naaimachine doet weer prima. Boor een volgende controle kom ik zeker bij jullie terug.

• Betrouwbaarheid

Zeer goede service. Goede en duidelijke communicatie. Zeer tevreden.

Geweldig goede service.

Geweldig goede service, klantvriendelijk en behulpzaam. De machine die ik gekocht heb werd netjes in de auto geladen. Ben ontzettend blij met mijn nieuwe naaimachine een Brother Innovis VQ2.

• Betrouwbaarheid

Advies en uitleg over de keuze van je machine

Goed advies en uitleg over de keuze van de machine die je wilt gaan aanschaffen. Betrouwbaar en goede service. De nieuwe locatie is goed bereikbaar, top.

• Betrouwbaarheid

Een professionel en eerlijk bedrijf

Het is een eerlijk en goed bedrijf! De klant staat centraal. Je word goed geholpen.

• Betrouwbaarheid

Onderhoud en oplossen probleem met mijn naaimachine Goede service en oplossing van het probleem Vriendelijk en kennis van zaken

• Kwaliteit N.v.t.

Goede uitleg

Kreeg goede uitleg over de machine. Wou nog wat extra accessoires bij hebben deze waren niet op voorraad en werden netjes opgestuurd.

Prachtig en vriendelijk

Prachtige winkel en vriendelijke mensen

• Betrouwbaarheid

Super goede winkel en aardige medewerkers.

Ik vond de service en uitleg die ik kreeg over de naaimachine erg goed, ze namen de tijd voor je en ik werd heel erg serieus genomen. Je krijgt ook heel goed advies en het is fijn dat wanneer er iets is met de naaimachine ik gewoon een afspraak kan inplannen voor hulp. Echt een aanrader.

• Betrouwbaarheid

Het mailcontact verliep heel goed. Er werd heel snel op mijn mail gereageerd en er kwam goede voorlichting over de machines. Ook werd er goed met mij mee gedacht. Ook de uitleg in de winkel was duidelijk. Ik ben heel erg blij met de aangekochte machines

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar, vlotte reparatie, volgens afspraak eerst prijsopgave.

Telefonisch contact was prettig. Fijn dat ik mijn naaimachine in Oldenzaal kon brengen en weer ophalen. Ik vind de reparatie wel erg duur. Het handvat van de koffer was afgebroken. Begrijpelijk, hij is al heel oud. Maar ik had wel een opmerking daarover verwacht op de nota. Naderhand toch een berichtje m.b.t. het afgebroken handvat. En het aanbod van een vervangende tweedehands koffer. Klasse!

Vriendelijk, goede service

Naaimachine laten repareren. Goed advies en service.

Geregeld volgens afspraak , Machine werkt perfect

• Betrouwbaarheid

Goede uitleg, afspraken nakomen en duidelijk advies.

Goeie hulp,vriendelijke medewerkers

• Betrouwbaarheid

vriendelijk en kwaliteit als ltijd

nieuwe lokatie en nieuwe medewerkers,prima gelopen en de machine doet het weer als een zonnetje

top service

Geduldig geholpen en zeer goede uitleg gekregen.

• Betrouwbaarheid

Correcte communicatie over mijn lockmachine die niet meer te repareren was.

• Betrouwbaarheid

Vakkundig niet opdringerige benadering van de klant

Goede voorlichting, er werd “ouderwets” de tijd genomen om je te helpen. Hier mijn naaimachine kopen gaf een vertrouwd gevoel.

Vriendelijke en deskundig

Ze weten goed wat er met de machine aan de hand is. En repareren deskundig

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie op een nieuwe gave locatie in de Melkhal in Enschede. Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om jouw machine weer tip top in orde te maken. Veel fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze nieuwe winkel wij weten zeker dat je weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!