Schuurman is klantvriendelijk en behulpzaam met ieder probleem.

Omdat ik weinig verstand van de machine heb. Is bij navraag het probleem door de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid bij Schuurman altijd zo opgelost.

Goede service,

Vriendelijk personeel. Goede service. Luistert naar je wensen bij de aanschaf van een machine en komt met goede voorstellen. Super fijn dat je een grsyus uitleg kan krijgen over je specifieke machine, zodat je 'm beter kan leren kennen.

Prettig en deskundig geadviseerd

Ik stond voor de keuze: een uitgebreide onderhoudsbeurt voor mijn oude machine of inruilen voor een nieuwe, met precies díe mogelijkheden die mij ontbraken. Ik ben vlot en deskundig geholpen en ga binnenkort voor mijn nieuwe machine op instructieles!

• Betrouwbaarheid

vakkundig, klantvriendelijk en redelijke prijsstelling

in alle opzichten zijn we heel positief

Goede voorlichting

Wij hebben vorige week een naaimachine gekocht nadat er eerst goed naar mijn wensen was geluisterd. Nu een week de machine in gebruik en voldoet aan al mijn verwachtingen!

• Betrouwbaarheid

Erg goed geholpen. Reparatie: uitgelegd wat er moet worden gerepareerd, machine doet het weer perfect! Koop machine: goed advies over verschillende machines, jullie nemen hier de tijd voor. Daarnaast uitgebreid uitleg gekregen over desbetreffende machine (zowel voor aanschaf als toen ik de machine kwam ophalen). Fijn telefonisch contact, persoonlijk en denken met mij mee over betalingstermijn etc. Hierover wel wat communicatie onduidelijkheid, maar niet storend.

Goede uitleg

Ze hebben me goed uitgelegd bij het aanschaffen van een nieuwe machine

Heel goed!!

Ik wordt netjes en goed behandeld .

• Betrouwbaarheid

Een tweede machine in dezelfde week

Nadat ik vorige week erg goed geholpen ben met een machine voor mijn dochter, nog een tweede machine voor mijzelf gekocht. De verkoopster wist een machine te vinden met een bijzondere functie die ik zocht. Bleken ze deze ook nog eens gebruikt te hebben. Toen we het eens konden worden over de prijs, deze machine ook nog gekocht en na de Servicevertrag opgehaald. Zal voorlopig wel de laatste machine zijn.

Heel goed

Prima service.

Deskundig geholpen

Warm en geduldig

Klantvriendelijke service

Prettig contact en goede service. Machine weer netjes onderhouden.

Goede en vriendelijke service

Erg leuke en nutttige naaicursus voor beginners gevolgd. Wordt in kleine groepen gegeven, zodat er alle ruimte en tijd is voor vragen. Daarna ook een naaimachine aangeschaft, erg goed geholpen in het maken van een keuze en er wordt ook genoeg tijd genomen om de machine uitgelegd te krijgen.

• Betrouwbaarheid

Goed geholpen, zowel in de winkel als aan de telefoon.

Hier eerst gekeken naar een naaimachine, toen hebben ze geduldig alle machines uitgelegd en meegedacht over wat bij mij zou passen. Een week later een keuze gemaakt en per telefoon de machine gereserveerd. Bij aankomst stond de machine netjes klaar en kreeg ik een uitgebreide uitleg over de werking ervan. Hele prettige ervaring.

• Betrouwbaarheid

prima winkel met enorm veel keus

Ben prima geholpen in deze winkel, goede uitleg gehad door een vriendelijke mevrouw. Ook met de auto makkelijk te bereiken al zit de winkel midden in het centrum.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijke en professionele ontvangst.

Onderhoud van de machines is snel gebeurd. Goede prijsafspraken gemaakt zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Bij het ophalen van de machines wordt er meegelopen naar de auto en dat is bijzonder prettig.

Probleem goed opgelost

Goede service, prettig personeel.

• Betrouwbaarheid

Je word vriendelijk goed en eerlijk geholpen En samen kijken wat het beste past bij je wensen Ook vind ik het prettig dat ik een afspraak kan maken, om nog meer uitleg te krijgen En tips

is goed

Mijn ervaring is goed en goede service.

• Betrouwbaarheid

Goed geholpen. Dingen geleerd. Zeer te spreken. Top.

• Betrouwbaarheid

Na het onderhoud liep mijn machine weer soepel.

Service: machine afgegeven bij Ellen Stoffen en daar opgehaald. Dat scheelt behoorlijk wat reistijd. Duidelijke communicatie: voorstel tot vervangen van een onderdeel in een heldere ja/nee vraag met prijsopgave. Geen verassingen achteraf en een machine die weer optimaal loopt.

Duidelijke factuur van reparatiewerkzaamheden

Garantie op reparatiewerkzaamheden en duidelijke factuur met overzicht uitgevoerde werkzaamheden.

• Betrouwbaarheid

Fijne winkel goed personeel.

Fijn personeel dat alle aandacht heeft, goede uitleg geeft top service.

• Betrouwbaarheid

Je wordt snel en vriendelijk geholpen.

Het spoelhuis van mijn naaimachine was kapot en de machine moest ook een onderhoudsbeurt hebben. Ik heb de machine weg gebracht en enkele uren later werd ik al gebeld dat de machine klaar was.

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie! Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om uw machine weer tip top in orde te maken. 13 strekkende meter fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze winkel wij weten zeker dat u weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!