Goed naar mij geluisterd

De verkoopster heeft goed geluisterd naar mijn wensen. En alles goed uitgelegd. De cursus van afgelopen vrijdag was ook heel nuttig, goed opgebouwd en veel geleerd.

• Betrouwbaarheid

Onlangs mijn naaimachine een servicebeurt laten geven! Helaas moest de naaldstang vervangen worden, ik ben hierover netjes van tevoren gebeld voor toestemming of ze hem mochten vervangen, bij ophalen kon ik de naaldstang bekijken en zien dat hij daadwerkelijk beschadigd was! Kortom ben zeer tevreden. Een winkel met veel kennis en vakmanschap.

• Betrouwbaarheid

Specialistische hulp, betrouwbaar en goede service

Zeer vriendelijk en geduldig. Goede adviezen, toegespitst op ons budget en naai-ervaring. We konden verschillende modellen uitproberen. Onze aankoop werd savonds zelfs nog even bij ons thuis afgeleverd omdat we op de fiets waren en het daardoor niet meteen mee naar huis konden nemen.

• Betrouwbaarheid

Komen afspraken goed na en zijn zeer klantvriendelijk

Mijn naaimachine is gerepareerd en het kapotte onderdeel werd mij na reparatie weer meegegeven. Zo had ik het gevoel dat ik niet voor de gek werd gehouden. De machines werden ook keurig naar mijn auto gebracht. Zeer prettig te woord gestaan en geholpen.

Nette, snelle service

Vriendelijk personeel en snelle service.

als zeer goed ervaren

ik heb de aankoop heel prettig ervaren

De service is top

De verkoopster was heel vriendelijk, duidelijk en niet opdringerig

Prima geholpen.

Prima geholpen machine uit geprobeerd.

Goeie service en uitleg

Leuke winkel, prettige uitstraling, leuk en kundig personeel. Goeie uitleg en service. Kom graag terug.

aankoop brother naaimachine

Goede en uitgebreide uitleg van de naaimachine in de winkel.

Zeer goede service

• Kwaliteit N.v.t.

Uitstekende voorlichting en service

Ik ben goed geholpen, goede uitleg over machine. Aardige, professionele medewerkers. Ook na aankoop nog altijd kunnen terugkomen voor uitleg.

• Betrouwbaarheid

zeer kundige en betrokken mensen

Een erg prettig bedrijf dat veel moeite doet voor de klant­čśâ

• Betrouwbaarheid

Prettig geholpen, vakkundig persoon, vriendelijk, staan altijd voor je klaar. Geven goede adviezen en denken mee. Zeer blij met mijn nieuwe naaimachine.

Sehr zufrieden

Ich habe bislang "nur" die N├Ąhmaschine gekauft und hatte sonst noch keinen weiteren Kontakt. Mir hat der Umgang und die Beratung sehr gut gefallen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Goed advies, netjes geholpen

Netjes en correct geholpen

de service is uitstekend

na telefonisch overleg de lockmachine gebracht en na enkele dagen was hij gereed. De communicatie was uitstekend. Helaas over 29 dagen kan ik de machine weer gebruiken, dus dan wordt de kwaliteit van de reparatie getest.

• Betrouwbaarheid

Snelle service en reparatie.

Gg

klantvriendelijk en goede uitleg

Ik stel het erg op prijs om iets te drinken te krijgen bij binnenkomst en dan duidelijke uitleg over de naaimachines. Ik mocht zelf uitproberen of materiaal dat ik gebruik te stikken op de naaimachine, goed idee. Zo krijg ik snel helder of de machine bij mij past. Hierdoor goede keuze kunnen maken en erg blij met de aankoop.

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk en perfect geholpen

• Betrouwbaarheid

Goede informatie gekregen van deskundig personeel.

Er is rustig de tijd genomen mij voldoende te informeren over de mogelijkheden van de verschillende machines die ik op het oog had. Zo kon ik direct een keuze te maken, waar ik nog steeds tevreden over ben.

Persoonlijke, vriendelijke service

Zeer prettige service

goede duidelijke service

• Betrouwbaarheid

Fijn meegedacht bij mijn langdurige zoektocht naar de perfecte machine voor mij

Ben uiteindelijk meer dan een jaar bezig geweest met uitzoeken wat voor mij de beste machine zou worden voor mijn bedrijf. Meerdere keren langs geweest en werd altijd vriendelijk geholpen met advies en opties. Uiteindelijk de machine gekozen en besteld en ben zeer tevreden met de aankoop en de bijbehorende service

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie! Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om uw machine weer tip top in orde te maken. 13 strekkende meter fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze winkel wij weten zeker dat u weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!