Heel fijn geholpen

Scan n cutter gekocht, goed geholpen.

• Betrouwbaarheid

We hebben een goede ervaring bij Schuring .

We hebben samen met de verkoopster een voor ons goede naaimachine gevonden. Duidelijke instructie en alle tijd.

• Betrouwbaarheid

Ze wetennheel goed wat bij een klant past. Ook als je vragen hebt is het nooit teveel en mails worden dezelfde dag of een dag later beantwoord.

Vlotte vriendelijke goede serviy

Ben tijdig op de hoogte gesteld over mogelijke reparatie van mijn oude naaimachine Doordat dit niet mogelijk was ben ik goed voorgelicht wat andere mogelijkheden waren Daarna leuke aanbieding van nieuwe machine Bezoek aan de winkel netjes vlot geholpen met koffie en een demonstratie van de machine Kortom klantvriendelijk een 10

Goede en prettige service

Bij Schuring kijken en denken ze met je mee wat de oorzaak van het probleem is van de machine. Ze proberen het zo snel als mogelijk voor je op te lossen. Al moet je een paar keer terug komen voor hetzelfde probleem, je wordt steeds op een prettige manier geholpen.

Uitstekende service

Mijn lockmachine is gerepareerd tot volle tevredenheid. Eigenlijk heeft deze nog nooit zo goed gelopen.

• Betrouwbaarheid

Goede uitleg, tijd en vriendelijkheid

Ik ging voor een nieuwe naaimachine en wilde goede uitleg en die heb ik gekregen, ik kreeg er alle tijd voor om mijn vragen te stellen met een kop thee erbij

• Betrouwbaarheid

Ik ben vakkundig geholpen.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijke en vakkundige mensen.

Ik heb de pfaff naai/ borduur machine bij jullie gekocht. Ben hem nu aan het “ ontdekken”. Ik heb tot nu toe nog geen gebruik hoeven maken van van hulp of reparatie. Maar als dat ook maar een beetje lijkt op de vriendelijke ontvangst in de winkel dan komt dat helemaal goed. Ik heb er alle vertrouwen in.

Goede klantvriendelijke service

Goed, snel

Keurig alles volgens afspraak. Telefonisch overzicht en prijsopgave. Tevens snelle afhandeling en klaar volgens afspraak. Goede bereikbaarheid van winkel en werkplaats

Prettig

De keren dat ik de winkel heb bezocht, voelde ik mij er thuis.

• Betrouwbaarheid

Adequaat en vriendelijk geholpen!

Ik had op internet gezocht naar een machine die ik wilde kopen. In de winkel mocht ik de twee machines die ik op het oog had proberen en er werd tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden waardoor ik een goede keuze kon maken.

Heel prettig geholpen

Een fijne winkel en prettig personeel, goed advies en alle tijd om alles uit te leggen.

Hele fijne ervaring.

Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ik heb met veel plezier m'n oude terminale machine vervangen voor een nieuwe. Goede hulp bij het zoeken van de juiste machine voor m'n quilten en ik had het geluk dat er een erg goede tweedehands te koop was. Uitgebreide uitleg gekregen maar dat ging mij te snel om te onthouden. Mag wel contact opnemen als ik nog verdere vragen heb, dat zal zeker gebeuren.

• Betrouwbaarheid

zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

heb een oude machine, en in de buurt was geen winkel meer. opgezocht via internet, en aan de tel. al deskundig en vriendelijk. vooraf prijs opgave en goede uitleg.

• Betrouwbaarheid

Goed advies en fijn geholpen

In de winkel is een uitgebreid assortiment naaimachine’s en accessoires te koop. Je wordt goed geadviseerd en geholpen. Ondanks de ligging in de binnenstad van Enschede is deze toch goed met de auto te bereiken. (Een naaimachine is meestal niet erg licht….)

• Betrouwbaarheid

Vriendelijke en deskundige advisering!

Ik heb na 35 jaar een nieuwe naaimachine gekocht. Ik kreeg een zeer ervaren en deskundige verkoopster die goe naar mijn wensen luisterde. De machine die ik heb gekocht voldoet aan al mijn verwachtingen. Wat een genot om mee te werken.

Fijn

Aandacht op maat Duidelijk kostenplaatje

• Betrouwbaarheid

Klantvriendelijk en denken heel goed met je mee.

Ik heb eerst via de mail contact gehad en kreeg hele goede adviezen. Ook ontving ik heel snel reactie op mijn mailtjes. Na het maken van een afspraak ben ik in de winkel geweest en ben heel goed geholpen door Nathalie. Ze heeft me de machine uitgelegd en ik kreeg er ook nog eens extra accessoires bij als cadeautje. Tot nu toe dus 100% tevreden

snel geholpen, duidelijk prijsstelling

Naaimachine gebracht voor onderhoudsbeurt. Duidelijk afgesproken tot welk bedrag er zonder overleg gerepareerd mocht worden

Correct en duidelijk geholpen

Jaren lang niet meer genaaid, machine inmiddels niet meer te repareren en weer met tevredenheid aan een andere machine geholpen. Een die bij mij past. Heel fijn.

• Betrouwbaarheid

Fijne medewerkers met goede kennis

Zie boven

Gewaardeerde Collega

Al jaren een zeer Gewaardeerde Collega!

zeer goed

betrouwbaar en vertrouwen de klant ook

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie! Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om jouw machine weer tip top in orde te maken. 13 strekkende meter fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze winkel wij weten zeker dat je weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!