Prim personeel.

Goede uitleg

• Betrouwbaarheid

Prettige mensen . Goede organisatie .

Een prettige winkel om naar toe te gaan .Het ziet er uitnodigend en warm uit .Prettige mensen die er werken . Ook de monteurs in de werkplaats zijn aardige mannen . Ze zijn duidelijk en correct in hun afspraken. Doen wat ze zeggen . Kortom , ik heb alle vertouwen in jullie bedrijf .

Perfecte en snelle afhandeling

Ik had veel haast om mijn naaimachine terug te krijgen daar ik met een project bezig was. Tot mijn aangename verassing werd mijn naaimachine met spoed gerepareerd en alles werkte nadien weer als vanouds.

Professioneel

Erg prettig om eerst per telefoon door te nemen wat er aan de hand is en wat de kosten zijn. Naaimachine van ruim 30 jaar oud loopt na een normale onderhoudsbeurt weer als een zonnetje. De kosten weerhield me om een onderhoudsbeurt te doen maar achteraf is dit het zeker waard. Goed werk kost nu eenmaal geld!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Super geholpen!!

Snelle service, goed en professioneel geholpen.

Vriendelijk, goed en snel

Bij het brengen van de naaimachine werd mij duidelijk uitgelegd wat er aan gedaan zou worden en hoe de kosten berekend en betaald moesten worden. Aangezien Enschede moeilijk bereikbaar was voor mij kon ik de machine elders ophalen, mooie service. De machine is weer tiptop en met een half jaar garantie op de reparatie, heel fijn.

Goede en eerlijke begeleiding

Ik had een oude naaimachine en wilde een nieuwere. Mocht wat mij betreft wel een tweedehandse zijn maar wel computergestuurd. Uiteindelijk ook een tweedehandse gekocht en goede en eerlijke begeleiding gehad. Vriendelijke verkoopster.

• Betrouwbaarheid

ben goed geholpen, en een goede service

Prima ervaringen

Vakkundig, klant- en servicegericht. Fijne winkel. Allemaal fijne mensen.

• Betrouwbaarheid

Ik vind schuring een goede winkel,en heel fijn dat je in hengelo bij ellen stoffen de reperaties van de naaimachines kun brengen

enthousiast

Wat een geweldige ervaring, nieuwe naaimachine gekocht en super uitleg gekregen. Er werd echt de tijd voor genomen. Na jaren alleen wat verstelwerk met de naaimachine te hebben gedaan nu weer zin om meer uit de naaimachine te halen :-). Thanx

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Super goede service

Met mijn naaiatelier ervaar ik een super service, goed advies en word je zeer klantvriendelijk te woord gestaan

Prima ervaring

Goede uitleg en service

• Betrouwbaarheid

Prettig vriendelijk en goed geholpen

Goede duidelijk snel gerepareerd

• Betrouwbaarheid

In een ruim opgezette zaak erg prettig geholpen.

Telefonisch werd ik al prettig en uitgebreid geïnformeerd. De naaimachine die ik wilde kopen was bij deze zaak iets duurder dan bij andere naaimachine zaken. Er werd mij keurig uitgelegd wat hier de reden van was. Omdat deze zaak mij enkele jaren geleden ook zeer uitgebreid te woord stond wilde ik graag een naaimachine bij deze zaak kopen. De vorige keer was mijn gewenste naaimachine niet meer leverbaar. De winkel was goed te vinden en rolstoelvriendelijk ingericht. Vakkundig werd ik door een zeer bereidwillige dame geholpen. Ik kreeg meerdere naaimachinevoetjes en garen cadeau. Behulpzaam werd mijn nieuwe zware naaimachine in mijn bus neergezet. Onder de streep was ik goedkoper uit dan de prijs via Internet deed vermoeden.

Bijzonder goed

Zeer goede service en ruim assortiment, goede begeleiding

Kwaliteit, goede prijs, vriendelijk

Machine voor onderhoud. Goed geregeld, machine werkt weer prima! Personeel is vriendelijk en weet veel! Duurde wel lang, dat was jammer.

SUPER, SUPER SUPER!!

Zo ontzettend lief dat ik direct geholpen werd!!

• Betrouwbaarheid

Klantvriendelijk personeel, geeft uitgebreid informatie en zijn ter zake kundig. Ja ik beveel deze winkel zeker aan bij aanschaf van een naaimachine. J, Baars in Veenendaal

Zeer prettig geholpen.

Was mijn eerste kennismaking met Schuring naaimachine. Ben zeer tevreden over de uitleg van jullie werkwijze over de reparatie van mijn machine.

• Betrouwbaarheid

Duidelijk en service is prima

• Betrouwbaarheid

Zeer goede service door vriendelijke mensen

Een oude naaimachine snel weer als nieuw gemaakt!

Uitstekend!

Fijn advies, vaste gezichten met veel kennis. Kunnen goed meedenken en geven passend advies bij je wensen. Zowel mijn naaimachine als lockmachine hier gekocht. Hartstikke tevreden!

Prettig, snel en goed

Lockmachine paar dagen voor de workshop nog gecheckt en messen geslepen. Stond al klaar toen ik kwam! Goede service en de workshops beveel ik ook aan!

Snel en goed geholpen

De naaimachine is snel geleverd, met informatie erbij over onderhoud en dergelijke

• Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie! Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om uw machine weer tip top in orde te maken. 13 strekkende meter fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze winkel wij weten zeker dat u weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!