Fijn en uitgebreid geholpen bij aanschaf nieuwe naaimachine

De mensen hebben de tijd genomen toen we een nieuwe machine wilden aanschaffen, we mochten de naaimachines rustig uitproberen en mevrouw wist ook alles over de machine te vertellen.

• Betrouwbaarheid

Fijne communicatie. Prima bezorging.

• Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.

Heel fijn goed geholpen

Heel fijn en vriendelijk en super geholpen. Bovendien is de machine heel snel gerepareerd waar ik heel blij mee ben. Schuring bedankt.

Dikke prima

Ik wist niet zo goed welke machine voor mij het meest geschikt zou zijn. De mevrouw die me heeft geholpen was ontzettend behulpzaam en pakt zonder moeite wat naaimachines uit de stelling om mij het verschil te laten zien. We hebben er 2 geprobeerd en na lang twijfelen heb ik voor de juiste naaimachine gekozen. Blij mee!

• Betrouwbaarheid

Vlotte afhandeling, tussentijdse feedback over bijzonderheden en prijsopgave

Ik kreeg tussentijds feedback over de mankementen. De prijsopgave is overzichtelijk en ik werd geattendeerd op wat zij in de machine aantroffen aan spelden e.d. Zo kan ik zelf bijdragen in het voorkomen van nieuwe problemen. Fijn.

Top service!

Een uitzonderlijk goede en persoonlijke service. Dat zie je in deze tijd nauwelijks meer. Na een vraag via de mail gestuurd te hebben wordt er binnen 1 uur telefonisch contact opgenomen en de bestelling is binnen hetzelfde uur al verzonden. Ze tonen interesse, zijn flexibel en denken met je mee. Aandacht is het enige dat je een (potentiële) klant moet geven. En dit is precies wat zij heel goed doen. Complimenten aan Michel en zijn team.

Ervarend

Leuke naai curses gehad voor onze 2 kleinkinderen.

• Betrouwbaarheid

Ondanks het misverstand is het toch nog goed opgelost

goede ervaring

prettig en vakkundig geholpen

Fijne winkel

Mooie winkel met vriendelijk personeel en veel ervaring.

Super fijn geholpen

Ik werd deskundig geholpen. Er was alle tijd voor mijn vragen. Kortom een aanrader als je een naaimachine nodig hebt!

• Betrouwbaarheid

De mevrouw aan de telefoon was erg aardig en duidelijk over wat de kosten zouden zijn. Mijn oude naaimachine is netjes schoongemaakt en gesmeerd. Wat er nu precies gerepareerd is, is niet helemaal duidelijk, maar hij doet het weer en daar ben ik blij mee.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Goed advies bij aanschaf van een nieuwe naaimachine. Jammer geen service aan huis voor eventuele hulp ter plekke. Ben wel bereid daarvoor te betalen!

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk, kennis van zaken en heel dienstverlenend

Bij Schuring snapten ze precies wat ik wilde en waar ik behoefte aan heb. Ik heb wel voor een andere machine gekozen omdat mijn woonsituatie geen ruimte biedt voor de grote en zware machine die werd aanbevolen. Ben heel blij met die keuze.

• Betrouwbaarheid

Zeker voor herhaling vatbaar.

Mijn naaimachine heeft voor de eerste keer een onderhoudsbeurt gekregen. Was ook nodig. Eerst werd ik gebeld of er bepaald onderhoud gepleegd mocht worden i.v.m. eventuele kosten. Na ruim een week mijn naaimachine weer terug en alles keurig nagekeken. Knop die helemaal vast zat draait weer netjes rond. Ik ben zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Prettige winkel, uitstekend advies gekregen

Ik kwam om mijn oude, 20 jaar niet gebruikte, naaimachine na te laten kijken. Goed advies en uitleg gekregen om voor een nieuwe te gaan. Niet de duurste maar een soortgelijke als wat ik had. Inmiddels gebruik ik deze en ben er zeer tevreden mee.

• Betrouwbaarheid

Ik werd netjes en vriendelijk geholpen . Alleen de locatie van de winkel is niet uitstekend

Uitstekend geholpen.

Door een val had mijn Bernina grote schade. Inboedelverzekering gaf in eerste instantie niet thuis wat betreft vergoeding van de kosten. Na tip van monteur om klacht in te dienen nu toch respons.

Uitstekend!

Je wordt goed geholpen, Vriendelijke mensen, Nette prijzen.

Perfecte klantvriedelijkheid

Begripvolle en vriendelijke behandeling

Goeie service

Goeie service zoals altijd. Ook dit keer weer goed geadviseerd en geholpen met de aan koop van de Janome.

Fantastisch!

Ik ben zowel telefonisch als in de winkel goed geholpen door de verkoopster.

• Betrouwbaarheid

Alle tijd voor de klant goede uitleg

Prettig om een afspraak te maken zodat er voldoende tijd is voor uitleg en demonstratie. Winkel is goed te bereiken parkeergarage is vlakbij.

Professioneel, gespecialiseerd, erg klantvriendelijk

Gelijk bij binnenkomst had ik het gevoel van overzicht en inzicht hebben. Professionals op en top. Zeer vriendelijk en adequaat.

• Betrouwbaarheid

Coverlock gekocht Winkel was om 5 uur dicht even gebeld dat ik 5 uur niet redden, Geen probleem kon hem wel iets later ophalen Top winkel

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie! Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om jouw machine weer tip top in orde te maken. 13 strekkende meter fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze winkel wij weten zeker dat je weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!