Goede service vriendelijk en attent. Zeker aan te bevelen.

• Betrouwbaarheid

Weer een super aankoop bij Schuring gedaan

Ruime keus, sfeervolle winkel en vooral vakkundig personeel. Ontspannen en persoonlijke uitleg van Nathalie. Inmiddels viermaal een machine gekocht bij Schuring...... en de service is uitstekend.

• Betrouwbaarheid

Machine na overlijden van schoonmoeder gekregen. Servicebeurt en paar reparaties laten doen. Daar ik geen idee had hoe ie werkte werd netjes uitgelegd hoe draad in te rijgen etc. Ging met goed gevoel weg

Super service

Al jaren kom ik bij schuring naaimachines,wordt altijd fijn geholpen . Geven goed advies en hulp

Uitstekend geholpen

Ik werd goed geholpen en mijn klacht is verholpen

• Betrouwbaarheid

Prettige sfeer. Persoonlijke benadering.

Goed advies

Ik werd netjes geholpen met goede adviezen

Plezierig, rustig, professioneel

Ik werd heel vriendelijk geholpen. Kreeg goede informatie. Had alle tijd om een naaimachine uit te zoeken. Ook heel heel fijn dat er naar mijn wensen werd geluisterd en mijn keuzes werden gerespecteerd.

Prima winkel met vakmensen

Uitstekende winkel, Goed advies waardoor ik een prima naaimachine heb gekocht.

Top service!

ik ben al 3 jaar klant bij Schuring en inmiddels heb ik mijn tweede borduurmachine bij hen aangeschaft. Elke keer word ik vriendelijk en professioneel geholpen, en bij vragen of problemen met mijn borduurmachine kan ik altijd snel schakelen met het team. De service is top en ik blijf hier met veel vertrouwen terugkomen!

Prima!

Ik ben prima geholpen en de reparatie was gelukkig snel gedaan.

• Betrouwbaarheid

Heldere uitleg, vriendelijk, meedenkend.

Top!!!

Prima geholpen en sneller klaar dan verwacht

Helemaal top

Was erg benieuwd of er nog wat gedaan kon worden.Het is boven-verwachting goed gelukt.Alleen het knopje ven de draadinsteker kon niet worden gerepareerd. Wel erg jammer. Gezien mijn leeftijd. Kan ik niet meer zo goed zien. maar ik ben verder erg tevreden over het resultaat.

• Betrouwbaarheid

Prima zoals voorgaande keren.

Paar jaar terug een Bernina lockmachine gekocht. Zeer blij en tevreden mee, soms wat moeite met inrijgen, maar dat ligt aan mezelf. Door gebruik toe aan een onderhoudsbeurt. Kan nu weer prima verder.

• Betrouwbaarheid

de naaimachine is zoals afgesproken voor onze vakantie bezorgd en in goede orde ontvangen

• Betrouwbaarheid

Snelle reparatie en goede service

Mijn machine was kapot, er was iets ontploft, het zou een week duren en na 3 dagen was alles weer goed en kreeg ik hem terug.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en vriendelijke communicatie

Geweldige service

Ik wou graag een lockmachine. Ze stuurden meteen een reactie met een foto van een erg mooie en betaalbare lockmachine. Vorige week besteld en vorige week zaterdag ook al gekregen. Echt top service.

• Betrouwbaarheid

Goed geadviseerd, ik ben nu blij met mijn nieuwe naaimachine

Goede uitleg

Ik heb er nog geen gekocht, ik wacht even de workshop af. Dan weet ik welk type het wordt Wat ik erg prettig vond is dat de machines naast elkaar gepresenteerd werden en de mogelijkheden benoemd. Dan is het makkelijker vergelijken. (Ik moet het zien, alleen vertellen is voor mij niet voldoende). Dank daarvoor. Tot binnenkort!

Veel keus en kennis

Vriendelijk en veel deskundigheid

• Betrouwbaarheid

Erg adequate service rondom de bestelling

Order moest ik helaas annuleren. Directe reactie en bevestiging. Binnen twee dagen stond het geld weer op de rekening. Absolute topservice!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.

Great service

Nice and super friendly service. I can ask more about sewing tips. Well Done!!

In een woord goed.

Goede communicatie en de machine naait weer als een zonnetje.

De Cooperatie 15 2

7514 JK Enschede

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie op een nieuwe gave locatie in de Melkhal in Enschede. Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om jouw machine weer tip top in orde te maken. Veel fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze nieuwe winkel wij weten zeker dat je weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!