Ik heb een prima ervaring gehad bij de reparatie van mijn machine

Vooral deskundigheid, al bij het bellen en uitleg, maar was vooral blij met de haal/ breng service; zag mezelf al met de machine in de fietstas. Er werd keurig gebeld over het probleem en de kosten en er werd meegedacht over de beste keus. De reparatie was op tijd klaar en ik kreeg telefoon over het terugbrengen. Echt tiptop service!!

• Betrouwbaarheid

‘S avonds besteld en de volgende dag al in huis. Super het was geen naaimachine of reparatie maar een paspop. In het verleden heb ik wel een naaimachine gekocht en daar is de service ook prima.

• Betrouwbaarheid

Bedrijf met veel kennis en een hoge mate van vertrouwen uitstraalt.

Goed, duidelijk, prettig en ter zake kundig advies bij aanschaf van een nieuwe naaimachine.

Super tevreden.

Zelfs op afstand, Franeker - Enschede een super service Machine gereserveerd, afspraak in gepland. Uitleg gehad. Zelfs de nieuwe machine werd in de auto gezet. Mijn ervaring sinds jaar en dag Deskundig, servicegericht en klantvriendelijk. De reden om voor mijn nw naaimachine naar mijn geboortestad terug te keren

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

erg mee denkend, fijne samenwerking.

snelle afhandeling. en een eerlijke mening. dank je wel

Tevreden klant

Een tevreden klant

• Betrouwbaarheid

Altijd goede ervaring, wanneer of waar ik maar voor kom.

Ze zijn goed bereikbaar en hebben veel kennis. Goede communicatie over tijden en mogelijkheden.

Snelle levering, prima machine

Snelle levering en prima nieuwe naaimachine. Werkt netjes, handig in gebruik.

Goede advisering

Fijn geholpen bij het uitzoeken van mijn eerste naaimachine! Medewerker had merkbaar veel ervaring met- en kennis van de producten en demonstreerde de werking uitgebreid.

Snel en duidelijk

Omdat ik bewust gelijk na openingstijd in de winkel was, was het nog rustig, drie machines voor eventuele reparatie, twee ervan achter gelaten, één weer mee terug genomen, en goed advies gehad over welke nieuwe machine voor mij geschikt zou zijn, deze ook gekocht, een mooie semi industrieel machine. Goede uitleg gehad en zelf mogen proberen, duidelijke instructies.

zorgzaam

duidelijke afspraak kunnen maken, duidelijke reparatie omschrijving met daarbij de afspraak wat het gaat kosten. de monteur beloofd te bellen als de kosten boven een bepaald bedrag komen, super. op de afgesproken datum staat de machine klaar, ze willen deze zelfs voor me in de auto beuren.

Top service

Op zoek naar een nieuwe naaimachine, met een aantal "eisen". Samen met de verkoopster een machine uitgeprobeerd, goede uitleg gekregen. Blij naar huis met een mooie Pfaff naaimachine!

Goede klantenservice

Ik had een naaimachine gebracht die helaas niet meer gerepareerd kon worden. Als ik een nieuwe kocht kon ik de onderzoekskosten verrekenen. Heb de naaimachine kunnen uitproberen en kan zelfs een afspraak maken om de naaimachine uitgelegd te krijgen. Erg fijne klantenservice dus!

Ontzettend fijn geholpen.

Debbie heeft ons erg goed geholpen bij het uitzoeken van de machines. Goede uitleg, voors en tegens, waardoor wij een goede keus hebben gemaakt. Goede service.

• Betrouwbaarheid

De laatste keer dat wij er zijn geweest was de binnen stad redelijk opgebroken, de parkeer garage bij het stadion was voor ons moeilijk te vinden omdat wij de stad niet kennen, echter zijn wij per telefoon er naar toe geleid, wat een geweldige service, dikke pluim en een dikke 10.

Prima onderhoud

Mijn lockmachine in onderhoud gehad,helemaal top,dank je wel!!

• Betrouwbaarheid

Goed geïnformeerd en vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe naaimachine.

Duidelijk en goede service

Toen ik eenmaal contact gehad heb met Schuring, verliep het allemaal heel vlot allemaal! Ze komen afspraken na, en bieden goede service!

• Betrouwbaarheid

Heel deskundig en goed geholpen De service zijn uitstekend

• Betrouwbaarheid

Heel fijn geholpen! Duidelijke verkoopster.

Supper goede service. Ze zijn bereid om alles voor de klant te doen. Erg fijn dat je alles kan uit proberen.

Fijn geholpen

Mooie ruime winkel met aantrekkelijke aanbiedingen. Heel attent dat we na een lange autorit een kopje koffie aangeboden kregen. Fijn om even de hoofdlijnen van de naaimachine toegelicht te krijgen met de toezegging dat ik bij vragen altijd kan bellen. Top!

• Betrouwbaarheid

Goede, duidelijke uitleg bij het kopen van een nieuwe naaimachine.

Ik had geen idee waar ik naar moest kijken bij een nieuwe naaimachine, maar kreeg hele goede uitleg over de verschillende merken. Zo kon ik goed kiezen. Ik ben erg benieuwd naar de instructieles en hoop dat ik veel plezier zal hebben van de naaimachine. Ik heb de machine nog niet gebruikt en kan dat dus nog niet beoordelen.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk en goed geholpen.

Erg blij met mijn nieuwe singer machine heavy duty. Goed en klantvriendelijk geholpen. Ook goed advies gekregen. Ga nog een afspraak maken voor instructies.

• Betrouwbaarheid

Goede service en contact .

Gewoon perfect.

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring zijn goed. De ervaringen zijn positief. Klachten worden adequaat verholpen.

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie! Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om uw machine weer tip top in orde te maken. 13 strekkende meter fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze winkel wij weten zeker dat u weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!