Hhdhjsj

Verrassend fijn!

Goede uitleg gekregen tijdens mijn oriënterende bezoek. Medewerkers als eigenaar gaf me een zéér goed gevoel. Zo kon ik de juiste keuze maken voor mezelf. En ben SUPER BLIJ met mijn aankoop!

• Betrouwbaarheid

Vriendelijkheid en deskundigheid in de winkel en reparatie

Ik kan hier goed terecht. Kortekte vriendelijke baas en personeel

fijne medewerkers

prima service en uitstekend geholpen

• Betrouwbaarheid

Ruim 3jaar zonder Problemen de naaimachine gebruikt, een onderhoudsbeurt, waarbij de naaimachine ook op een ander adres gebracht kan worden; perfekt.

• Communicatie N.v.t.

Uitstekend en vriendelijk

Heel fijne hulp bij het uitzoeken van een nieuwe naaimachine. Vriendelijk en geduldig luisterde Nathalie naar mijn wensen en met een hele mooie machine tot resultaat.

Prima ervaring

Prettig en duidelijk geholpen zonder enig vorm van opdringen.

• Betrouwbaarheid

Ben goed geïnformeerd en zeer vriendelijk geholpen.

• Betrouwbaarheid

Geweldige zaak, snel en vriendelijk geholpen!

Ik heb voor mijn dochter een occasion gekocht. Doet het perfect en met garantie! Gaan hier zeker onze volgende kopen.

• Betrouwbaarheid

Bij het kopen van een nieuwe naaimachine hebben we perfecte uitleg gehad ... Personeel is top..

Perfect!

Mijn machines gaan altijd voor hun jaarlijkse onderhoudsbeurt. Alles loopt weer gesmeerd en i.p.v. binnen een week, waren ze in 2 dagen klaar. Super service en erg aardige mensen.

• Betrouwbaarheid

fijn adres, echt een aanrader!

ik ben daar zeer prettig geholpen bij de aankoop en heb een week later een goede instructie gehad in de winkel. is je alles niet direct duidelijk, dan ga je naar de winkel en krijg je deskundige uitleg en hulp zodat je zeer tevreden de winkel weer verlaat.

• Betrouwbaarheid

Top geholpen, vriendelijk en op elke vraag een antwoord .

Ondanks de drukte werd er alle tijd voor je genomen. Alles werd je uitgelegd van de machines.

Klantvriendelijke en open benadering

Prettige sfeer, fijne overzichtelijke indeling. Mogelijk om achter de zaak te parkeren met gehandicaptenkaart

Top service en informatieverstrekking

Zowel de workshops en voorlichting over een nieuwe machine was tip top in orde. Er werd met alle geduld uitgelegd. Ook nadat ik naderhand nog vragen had werden deze prima beantwoord. Ik ben blij met zo'n service.

Service is super

Ben helemaal tevreden ,machine opgehaald en netjes weer gebracht .Voor die tijd afgesproken over de prijs .Als het bedrag hoger was zouden ze bellen .Machine loopt weer super .Dankjewel !!

Prettig, vriendelijk en gastvrij

Goede uitleg van de apparatuur , prettige omgang met iedereen, duidelijk en zakelijk waar nodig.

Betrouwbaar en kundig bedrijf

Bedrijf komt verzoek en afspraak na, heeft kennis en kunde in huis, evenals goede communicatie.

• Betrouwbaarheid

Na een eerste controle telefonisch gesproken en daarna keurig gemaakt

Na een eerste beoordeling van de aangegeven klacht van mij heb ik een prijsopgave gekregen. Vervolgens keurig gerepareerde lockmachine terug gekregen. Kan weer een poosje vooruit!

Uitstekende service

Vriendelijk geholpen. Zowel bij inname van de machine voor onderhoud als het afhalen.

Zijn allemaal klant vriendelijk

Vriendelijke en behulpzaam

Geweldige service, via Ellen

Naaimachine doet het weer als een tierelier

• Betrouwbaarheid

Steun en begrip bij afscheid van mijn ouwe, trouwe naaimachine.. .

Na 38 jaar trouwe dienst, mijn oude naaimachine achtergelaten. Destijds gekocht van mijn eerste salaris bij Schuring Naaimachines. Weggegaan met een iets jonger model voor een aantrekkelijke prijs en ook nog eens 12 maanden garantie. Kunnen we weer een tijdje verder!

• Betrouwbaarheid

Ik heb een janome HD 9 gekocht. Men nam alle tijd voor instructie en heb zelf van alles kunnen uitproberen. Thuis (70 km afstand) een klein probleem aan de machine. De machine werd kostenloos opgehaald en weer afgeleverd. Fantastisch.

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie! Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om uw machine weer tip top in orde te maken. 13 strekkende meter fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze winkel wij weten zeker dat u weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!