Top service!

Onze nieuwbouwzolder had nog steeds de vervelende bruine platen en deze zijn door Latexverspuiten nu prachtig wit gemaakt. Super blij mee.

Vakmanschap voor een goede prijs!

Ik kreeg snel reactie en ze konden snel langskomen om onze zolder te spuiten. En niet onbelangrijk: het is hartstikke mooi geworden :)

Nette omgang en goed werk

Danny heeft vaker voor ons gewerkt maar ook op deze klus Snel gewerkt en alles gespoten in de gewenste kleuren. Er was met afplakken iets verkeerd gegaan echter is dit snel en naar tevredenheid opgelost! Top werk en zeker tot de volgende keer.

Was snel beschikbaar, goed bereikbaar en alles netjes opgeleverd.

Ondanks een strakke planning waren ze snel beschikbaar. Via de telefoon wat Fotos verstuurd en een kleur uitgekozen. We kregen nog tips voor de voorbereiding. Op de dag zelf is alles netjes volgens afspraak afgerond en was er zelfs ruimte om nog een extra kamer te doen. Super service en een goede kwaliteit opgeleverd. Ook een prima prijs.

ideale methode van verven

Ben enorm tevreden over het verven van bijna mijn hele huis in 2 dagen!!!! Danny en zijn collega zijn vakmensen met veel ervaring en kennis over hun vakgebied, Kleuren waren precies geworden zoals bedoeld!!! Ze lieten alles keurig achter.......perfect!!!!

Top and proffesionele kwaliteit !!

Mijn ervaring was zeer prettig, van tevoren afspraken gemaakt en deze zijn ook nagekomen. Wij hadden wat scheuren in het Plafon en hiervan op de hoogte gebracht en heeft deze kosteloos voor ons vervangen ! Wij zeer tevreden met de kwaliteit en service !!!

Wat een fantastisch resultaat!

Heel fijn en prettig contact, goed advies, komt afspraken na en dat is heel prettig met een strakke planning!

Top snel en vakkundig

Super werk afgeleverd. Top afgeplakt en ook alles opgeruimd. Ruimte is mooi strak in de latex. Echter aanrader.

Snel, flexibel en met een prachtig resultaat!

In 2 afzonderlijke dagen hebben Danny en zijn partner onze volledige bovenverdieping en begane grond gespoten. Ongelofelijk hoe snel en netjes! Danny reageerde snel op vragen en toen onze verbouwing uitliep was het geen probleem om het spuiten van de begane grond een paar weken te verzetten. Zeker een aanrader!

Vriendelijk team met strak resultaat

Ik heb mijn plafond laten spuiten en ben zeer tevreden met het resultaat.

Zeer tevreden! Bij vlg verfklus, weer hetzelfde bedrijf!

Had geen ervaring met schildersbedrijven. Links en rechts geïnformeerd want dat is toch de beste EN eerlijkste reclame van een bedrijf. Alle afspraken die wij gemaakt hebben zijn zij ook nagekomen en dan....dan ben je mijn beste vriend! Alles is keurig afgewerkt en heb hun advies opgevolgd om n accent in de gevel aan te brengen wat idd prachtig is geworden! Danny&Kevin....jullie hebben TOP-werk geleverd!!

Ben zeer tevreden over de benadering en duidelijkheid

Zeer netjes en correct gewerkt gewoon fantastisch

Flexibel, goed en betrouwbaar

Plafond moest met spoed overgespoten worden met matte verf om banen van verfroller meer te verbergen. Nu zijn ze minder zichtbaar met slaglicht. Latexspuiten was goed bereikbaar, prettige communicatie en snelle levering.

Snel geregeld en netjes gewerkt

Snel geregeld en netjes gewerkt

Super strak en snel een afspraak kunnen regelen

Op aanraden van de buren bij latexverfspuiten.nl terecht gekomen. Het was mogelijk om op korte termijn én in de vakantie periode een afspraak te regelen. De communicatie verloopt vlot en er is echt vakwerk afgeleverd. Super tevreden en zou het iedereen aanraden!

Snelle service en grondige aanpak

Enige punt van verbetering is het terug zetten van de spullen. Verder was het top!

Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat.

Hele mooie kleur, goed gedekt en netjes gewerkt! Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Zeer goed!

Netjes en snel, communicatie makkelijk en prettig Vriendelijk en zeer vakkundig

Vakkundig en professioneel

Plafond gespoten na lekkage. Alles weer tip top

Goed!

Fijn contact en mooi resultaat.

Ontzettend blij met het resultaat

Via via zijn we bij Danny terecht gekomen nadat de afspraak die we hadden met een andere schilder niet door kon gaan. Aangezien het leggen van de vloer ook al ingepland stond moest er al op zeer korte termijn geschilderd worden. Danny heeft direct voor ons gekeken wat de mogelijkheden waren en een kleine week later zijn we al geholpen. Het resultaat is fantastisch. We zijn niet één klein plekje tegengekomen waar we niet tevreden mee zijn. Enorm bedankt!

Super mooi!

Plafond laten spuiten in woonkamer, gang en toilet. Ziet er super strak uit. Snelle en goede communicatie. Netjes en vakkundig geholpen, helemaal perfect!

Fijn contact, super net werk!

Contact met Danny was super. Hij belde netjes terug, legde alles duidelijk uit. Super mazzel dat hij snel langs kon komen. Ter plekke eerlijk advies gegeven en meegedacht. Het resultaat was boven verwachting, erg netjes gewerkt ook door beide heren. Heel erg blij met het resultaat.

Superstrakke muren!

Alles keurig netjes afgeplakt. En de kamer keurig schoon na het werk. Door omstandigheden moest de afspraak een weekje verzet worden. Geen probleem. Absoluut een aanrader!. Geen geklooi meer met rollers en kwasten.

Werkt snel, verfwerk zit strak op de muur.

Bedrijf kon snel beginnen, was ook flexibel in de planning. Ik had een klacht, zijn ze twee dagen later gelijk komen oplossen.