Prima gewerkt zoals het mi hoort

Danny en Kevin hebben dinsdag 16 april jl onze huiskamer gespoten met latex, resultaat is geheel naar tevredenheid. De afspraken en de communicatie waren zoals het hoort. Wij kunnen niet anders zeggen dat alles netjes is afgerond.

Keurig werk!

In korte tijd werd mijn kamer afgeplakt en na 1 uur had ik weer een prachtig plafond!

aardige professionals om mee te werken

het overleg is goed en de prijs paste ons. Het schilderwerk resulteerde in een mooie opfrissing van mijn aptmt, ze komen in hun bus met alle benodigde spullen naar de locatie toe, ook als t n uur rijden is.

Erg flexibel en meedenkend

Danny en Kevin hebben ondanks alle tegenslagen die wij op het moment van binnenkomst hadden vakkundig opgepakt en dachten in oplossingen i.p.v. in problemen. Helaas was er door mogelijk een verkeerde voorbeeldfoto vanuit onze kant een rozige kleur afgeleverd maar door snel handelen van Danny hadden we de volgende dag de juiste kleur erop zitten! Ondanks wat kleine dingetjes erg tevreden en kunnen wij dit fijne bedrijf iedereen aanraden!

Ons hele huis weer als nieuw!

Latexverfspuiten.nl heeft ons hele huis geverfd. Het huis uit 1969 ziet er weer als nieuw uit! Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen. Ze zijn flexibel, denken mee over de uitvoering, komen afspraken na en leveren top werk! En goede prijs kwaliteit verhouding.

Als je een schilderklus hebt.... bel dit bedrijf! Super, strak en mooi resultaat! Zowel het spuit als schilderwerk ziet en prachtig uit. Aanrader om deze mannen in te zetten.

Zeer tevreden over het uitgevoerde werk.

Aardige medewerkers en goed werk geleverd. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen bij anderen!

Zeker waar voor je geld!

Een bedrijf die met je meedenkt en goed werk levert! Ik raad het zeker aan.

Fijne communicatie, strak werk

Danny en collega hebben bij ons de benedenverdieping geverfd, en dat is heel mooi strak gedaan. Erg blij en tevreden mee! Er was na afloop een beetje verwarring over de factuur omdat er iets meer M2 in rekening was gebracht , maar Danny heeft dat direct heel netjes opgelost. Wij zijn blij!

Heren waren goed bereikbaar en gave goed advies over wat we moesten doen. Ze hebben alles heel netjes afgeplakt en het resultaat is heel mooi. De vorige eigenaar had op een muur heel slecht met strepen en al geverfd en dit hebben de heren weer helemaal recht kunnen trekken. Hartelijk bedankt voor de snelle, vlotte maar vooral mooie service.

Topservice en strak in de lak

latexverfspuiten.nl heeft ons appartement onder handen genomen. Alle plafonds en muren in wit en kleur en kozijnen geschilderd. Goed advies bij het bekijken van onze woning. Heldere afspraken en topservice, deze jongens weten hoe het hoort! Woning ziet er weer strak uit voor een zeer schappelijke prijs.

Prima bedrijf

Het schilderwerk is zeer goed uitgevoerd en ze doen wat ze beloven. Afspraken ook perfect nagekomen Ik geef dit bedrijf een dikke 10 Zal jullie aan bevelen onder mijn kennissen.

Super blij met het mooie resultaat

Professioneel, vriendelijk en reële prijs.

Alles prima en correct uitgevoerd.

Alles flexibel afgesproken en aangepast. Ziet er keurig uit.

Werkelijk een prachtig en fraai resultaat! Kwaliteit! En op tijd! En zeer betaalbaar!

Was even kiezen: rollen of spuiten. Het bewijs is geleverd: spuiten geeft een bijzonder mooi en egaal resultaat. Onze muren en onze ornamentenplafonds zijn weer als nieuw. Ook de dekking van nieuw gestucte muren is top. Danny en Kevin hebben in ons huis in minder dan een week meer dan 700 m2 professioneel in de verf gezet. Danny is daarnaast prettig duidelijk en afspraak is bij hun ook afspraak. Wij zijn onder de indruk van hun vakmanschap.

Mooi bedrijf!

Plafond en muren woonkamer laten spuiten door Danny snelle afspraak en absoluut vakwerk geleverd!

Goed contact, goede kwaliteit

Danny reageert snel en levert goed werk (met compaan Gerard) Er kwam wat tussen onze geplande datum, waar hij netjes over belde en meedacht in oplossingen. Wij zijn zeer tevreden en raden hen aan! Groet, Mick en Chantal

Super snelle service, fijn contact en zeer tevreden met het resultaat

Mooi werk geleverd

Vakwerk

Vooraf goed advies en raad van Danny gekregen, waarbij we snel met hem konden schakelen en na vandaag ook blij zijn met het nieuwe resultaat. Daarnaast zijn de personen aardig, netjes en correct tijdens hun werkwijze, Kortsamengevat: we zijn blij dat we dankzij hun nu het plafond en de muren op een professionele manier hebben kunnen laten opknappen.

Netjes, punctueel, prachtig resultaat

Danny kwam altijd de afspraak na. Heeft ons goed advies gegeven in de kleurkeuze en werkt bovendien heel netjes. Kortom een vakman.

Laat kleuren kiezen/ combineren maar aan Danny over ! Mijn huis is nu “het” plaatje in de straat, super origineel. Ik ben super tevreden!

Betrouwbaar

Goede mensen , eerlijke prijs kwamen op tijd en mooi werk afgeleverd !!!

Top schilder

Keurig geverfd zoals het hoort en afspraak nagekomen

Perfecte kwaliteit: snel, stil en schoon geleverd!

Na een 11-tal jaren was onze bedrijfsruimte aan een verfbeurt toe. Waar begin je en wie ga je bellen? Via Google bij een aantal bedrijven offertes opgevraagd. Die van Danny stak er direct positief boven uit: qua klantvriendelijkheid, vakmanschap en prijsstelling. Vandaag hebben ze onze ruimtes geschilderd. Wat op een positieve manier verrast heeft is de snelheid en stilte waarmee ze gewerkt hebben. De hele dag niets gehoord en plotseling waren ze klaar. Het resultaat is geweldig: alles staat weer strak in de latex.