Top lean trainer met heel veel enthousiasme

Bijzondere inzichten opgedaan tijdens training van Anend. Kwartje viel meteen. Een aanrader

Gedegen en praktische topopleiding

Ik heb een opleiding tot Certified Lean Six Sigma Black Belt gevolgd bij Lean.nl. De opleiding werd gegeven door de capabele, enthousiaste en gedreven Anend Harkhoe. Er was ruimte om eigen casuïstiek in te brengen en samen de mogelijkheden te verkennen. Op een leuke en afwisselende manier wordt diepgang in de materie gecombineerd met workshopvormen. Ook is er aandacht voor praktijkaspecten als stakeholdermanagement, verandermanagement, bedrijfscultuur en presentatietechniek. Een praktisch toepasbare opleiding voor de serieuze continue verbeteraar

Op een leuke manier veel interessante en vooral bruikbare kennis opgedaan

Ik heb de cursus als zeer interessant ervaren. Ik heb veel nieuwe dingen geleerd die ik zeker in de praktijk zal brengen. Wat ik ook leuk vond, is dat je erachter komt dat je eigenlijk al best wel Lean bezig bent, alleen misschien nog wat minder gestrucutureerd. De trainer zelf, Anend, vond ik een prettige trainer die het op een leuke en zeer enthousiaste manier wist te brengen en ook wel, wat wel nodig was met deze groep, het nodige geduld wist op opbrengen. Al met al een positieve ervaring!

Leerzame training die je goede handvatten geeft om een probleem op te lossen.

Fijne training, met afwisselend praktijk en theorie. Kleine setting is ook goed omdat iedereen zo zijn/haar zegje kan doen. Veel Japanse termen, maar na verloop van tijd zitten die wel in je hoofd.

Goede Service en Vriendelijke trainer

Training is gegeven door Anend, een vriendelijke, geduldige man. Vooral zo houden, niks aan veranderen.

Erg leerzame en leuke cursus en direct resultaat voor de organisatie!

Ik heb deze cursus met veel plezier gevolgd. Anend is een enthousiaste, gedreven docent met gevoel voor humor. Dit gecombineerd met een leuke lespakket (filmpjes, praktijkoefeningen en praktijkvoorbeelden) maakte voor mij dat de lessen nooit saai waren. Doordat wij de kennis direct in de praktijk konden brengen (en tussentijds vragen konden stellen) was het ook voor Concern voor Werk van toegevoegde waarde.

goede en duidelijke uitleg van de docent

Anend was een duidelijke docent die de toch best wel "droge" stof boeiend kon brengen zodat je bij de les bleef.

Goede en duidelijke trainer!

Annan weet van de theoretische stof een duidelijk en begrijpelijk verhaal te maken!

Prettige trainingen en heldere uitleg

Leerzame training omtrent visie in processen. Aanrader voor bedrijven!

Zeer prettige opleiding met praktische insteek en een trainer met gevoel voor humor

Anend heeft ons voorzien van een uiterst nuttige training die goed aansloot op de uitdagingen die we in onze branch tegenkomen. Met ook veel gevoel voor humor wist hij zijn jarenlange ervaring op een prettige manier aan ons over te brengen.

Zeer vermakelijke en interactieve lessen

Wat mij goed beviel was de mate van interactie tijdens de lessen. LEAN heeft veel tools die je niet allemaal even gemakkelijk onthoudt, maar dankzij de wijze van lesgeven wist ik het allemaal wel goed te onthouden. Ook de praktijkvoorbeelden van diverse bedrijven wisten goed te visualiseren waar de diverse tools voor bedoeld zijn.

Leuke interactieve training.

Leuke interactieve training met een kundige trainer.

perfect!

Bij Anend op een boeiende, leuke en zeer leerzame manier de green belt opleiding mogen volgen en tot de conclusie gekomen dat dit een absolute aanrader is.

Fantastisch!

Het ontdekken van een andere manier van werken en denken is erg prettig en belangrijk!

Goede training met voldoende algemene voorbeelden.

De training geeft een juist beeld van de Lean Six Sigma stof. De cursusleider wist bepaalde zaken goed uit te beelden en met voorbeelden duidelijk te maken. Helaas waren er voor de metaalbranche geen goede voorbeelden en dat maakte de vertaalslag soms lastig. Desondanks een goede cursus.

Super training Green Belt

Hele goede Green Belt training gehad. Deskundige trainer, goede lesstof. Veel afwisseling tussen theorie, film, opdrachten en oefeningen. Veel herhalingen zodat de lesstof op meerdere manieren terug komt.

Praktische opleiding met theoretische onderbouwing.

Levendige docenten die afwisseling brengen in de theorie. Soms schakelen van productieomgeving naar dienstverlening. Het in de praktijk brengen door een project parallel te laten lopen werkt erg goed.

Leuke en interactieve manier van training geven!

Enthousiaste trainer die op een leuke en interactieve manier ons heeft meegenomen in de lean-wereld! Praktisch en leerzaam.

Van A tot Z goed georganiseerd!

Uit een voor selectie van een aantal video creators, was Rangin Studio uitgekozen om de trip naar Japan vast te leggen. Het was een geweldige ervaring en alles was zeer goed georganiseerd.

Een uitstekend georganiseerde ervaring die de theorie met de praktijk verbind!

Uitstekend georganiseerd, met oog voor alle deelnemers. Daardoor kan je je volledig richten op de training, workshops en diverse bezoeken. Je ervaart Lean op diverse manieren de praktijk. Dit verrijkt je kennis en zorgt voor een diepe verbinding tussen praktijk en theoretische kennis. Een aanrader!

Hoe LSS tot leven wordt gebracht!

Anend geeft de cursus interessant, levendig en leuk met heel veel herkenbare praktijkvoorbeelden! Een aanrader als je diensten verleent in de ICT & gezondheidszorg.

Fijne docent en goed georganiseerd

Wij hebben vanuit ons bedrijf met een groep van 8 mensen bij Lean.nl de Lean Six Sigma Black Belt training gevolgd. De trainer is heel gedreven en enthousiast en kan dit goed overbrengen, het cursusmateriaal is uitstekend en de voorbereiding op het examen ook. Dit is zeker een aanrader voor Lean en Six Sigma opleidingen!

Positief en leerzaam.

Zeer praktische cursus die direct toepasbaar is op de praktijk.

Enthousiaste en duidelijke training.

De training voor black belt is pittig, maar Ahnend heeft ons de lastige statistiekvraagstukken helder uitgelegd. Ik miste alleen een praktijkopdracht tijdens de training, het was veel theorie.

super ervaring en cursus

Een plezierige cursus greenbelt gevolgd in een ontspannen sfeer.