Snel, precies en goede nazorg!

We zijn ontzettend blij dat we voor de Oude Plank gekozen hebben. We verbaasden ons over de snelheid van het leggen en de daarbij komende precisie. Het zijn vakmensen en zowel in de winkel, als de installateurs hebben ons goed geïnformeerd. Ze waren bij 5 planken vergeten te spijkeren en hiervoor kwamen ze zonder problemen de volgende dag meteen langs. Top service!

Zeer ervaren vakman Kees is topper

Kees denkt mee hoe de visgraatvloer het mooiste ligt met overgang en suite kamer.

Dit is wat je verwacht van een goede zaak

Mooie showroom, kwaliteit materialen, passie voor het vak en veel zorg voor communicatie met de klant. Ook de installatie van de vloer verliep volgens afspraak, vlot en met oog voor detail.

Wij hebben een super ervaring met jullie bedrijf en ik kan jullie zeker aanbevelen.

Onze houten vloer is zeer professioneel geplaatst en ook was de planning zeer correct. Wij zijn voor de 100% tevreden. Bedankt voor de vlotte service alsook de professionele plaatsing. Mvg

Een unieke vloer zoals jij het wilt!

De oude plank verkoopt unieke vloeren die je niet in elke winkel tegen komt. Het samenstellen van je vloer bevat veel mogelijkheden. Verschillende hout soorten, afmetingen en verschillende kleuren zorgen er voor dat je de vloer helemaal naar jouw smaak kan maken. Personeel in de winkel en de monteurs die de vloer komen leggen zijn zeer attent. Communicatie via de mail en telefoon gaat wat moeizamer.

Prachtige visgraatvloer

Super mooie showroom met veel keuze aan vloeren. Zeer goed en uitgebreid advies gekregen. Vakkundig gelegd en nu genieten we er elke dag van. Veel mooier dan verwacht.

Prima vloer en prima service!

We zijn erg positief over De Oude Plank. In de ruime en sfeervolle showroom zijn goede voorbeelden van de vloeren te zien. Er werd uitgebreid de tijd genomen om ons informatie te geven. Ook het leggen van de vloer gebeurde op vakkundige wijze, niets dan lof!

prima service, goed en bekwame uitvoerders

Uitzoeken en bestellen in prettige sfeer, installatie door aardige en vakbekwame vakmensen. Prachtige vloer. Enig minpuntje is dat niet overal voor het mooiste stukje hout is gekozen bij het leggen. 'Alleen Allah is perfect' zullen we maar zeggen.

Persoonlijk en goed

In de winkel uitstekend geholpen en geïnformeerd, met veel aandacht. Reden enthousiast terug naar huis. Het leggen van de vloer ging snel en het resultaat is fraai. Attent ook het flesje wijn bij levering (jammer dat het doosje niet goed afsloot, waardoor de fles kapot viel op de vloer - een andere vloer gelukkig)

Deze geweldige vloer maakt ons elke dag blij!!

De Oude Plank staat voor deskundig advies, kwaliteit en gemotiveerde medewerkers en deskundige leggers die met de klant meedenken.

Goede afspraken en een geweldig mooie vloer

De “Oude Plank” komt de afspraken uitstekend na. De vloer was binnen een dag gelegd, en werd direct in de olie gezet. Wij hadden gekozen om de 2e laag olie zelf aan te brengen. We kregen daarvoor instructies en de materialen. De vloer ligt er fantastisch bij en een fijn bedrijf om mee te werken.

Vakwerk geleverd!

Alle werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en offerte. Vakmensen die plezier hebben in hun werk en hun vak verstaan! Bij zijn super blij met onze vloeren.

Erg mooie vloer door vakmensen gelegd

Van advies tot uitvoering en nazorg is dit perfect georganiseerd met liefde voor het werk en met oog voor wat het huis en de klant wil Chapeau

Mooi

We zijn erg blij met de houten vloer in Hongaarse punt. Volgens afspraak gemaakt door vakkundige vloerleggers.

Perfecte service

Wij hebben enige tijd geleden een prachtige vloer gekocht en laten leggen door de Oude Plank. We hebben nog nooit zo'n goede service gehad als van de Oude Plank. In 1 woord perfect!! Dit is het bedrijf wat ik bij iedereen zal aanraden. Een dikke vette 10!!

Uitstekende service en vakkennis

Top ervaring gehad met oude plank. Begint al bij de goede service in de winkel wat meteen een fijn gevoel geeft. Daarna ook bij het monteren wordt er heel veel meegedacht en on the spot oplossingen bedacht om het mooiste resultaat te krijgen. Wij hebben een 300 jaar oud huis en geen muur staat recht op elkaar maar door de professionele vakmensen ziet het er toch fantastisch uit.

Top! Prachtige houten vloer, punctueel geleverd, vakkundig gelegd!

We zijn erg tevreden over onze nieuwe "oude planken" vloer. De bezorging verliep vlekkeloos en het leggen door vakbekwame en vriendelijke medewerkers ging sneller dan was voorzien.

Zowel de vakkundigheid, nakomen planning als nazorg zijn top geregeld. Vloer voldoet volledig aan de verwachtingen en de service is perfect.

Zeer matig

Ik heb de stellige indruk dat dit een fake site is met al die hoge scores voor de oude plank.

Bij de oude plank terecht gekomen via internet Zeer deskundig goede uitleg Meedenkend Bij vragen altijd snel antwoord Scherpe prijs Snelle goede levering aan huis Kortom een goede zaak met hart voor het product en de klant

Geweldig personeel en goeie service

Na lang zoeken naar een geschikte vloer zijn we uiteindelijk bij de Oude Plank terecht gekomen en geslaagd. Goeie info en advies heeft ons doen besluiten daar een vloer te kopen. Prima afspraken en service. Ook de vloeren leggers hebben prima werk geleverd. Wij zijn dik tevreden. Ook de aftersales is erg goed. Wij willen de Oude Plank dan ook aanbevelen bij potentiële kopers.

Prima prijs-kwaliteitverhouding en goede service

Prettig geholpen. Afspraken worden nagekomen. Prachtige vloer! Eikenhouten vissengraat.

Zeer positieve ervaring, klantgericht en vriendelijk

De oude plank gaat niet alleen voor winst maar ook voor kwaliteit en services. De door mij gekochte parketvloer werd op afspraak keurig op tijd geleverd. De chauffeur is zelf een ervaren legger van parketvloeren, en van hem kreeg ik buitengewoon goede tips voor het leggen en behandelen van de vloer. Mijn dank hiervoor, want mede door zijn yips heb ik geheel zelfstandig de parketvloer gelegd.

Vakmanschap

Goede en vakkundige montage, denken mee met de klant om lastige plekken mooi te leggen. Prima communicatie. We zijn heel tevreden met onze mooie vloer!!

Mooi product met een goed verhaal en gelegd door vaklui!

Keurig conform afspraak, prima uitleg en service. Zeker de investering waard.