Perfect gelegd

De vloer is precies zoals we het voor ogen hadden en is super mooi gelegd. Vakmanschap! Wel was er geen flexibliteit in het ruim van te voren aanpassen van de datum waarop deze werd gelegd. Omdat we met een nieuwbouwhuis zaten welke later werd opgeleverd werden we gedwongen om de vloer te laten leggen op een moment dat andere zaken nog niet waren gedaan. Wat voor ons erg onhandig was. Er werd totaal niet mee gedacht. Het was die afgesproken datum of 3 maanden later. Dat was uiteraard ook geen optie. De dame wie ons de vloer heeft verkocht was tijdens de verkoop een stuk vriendelijker, meedenkender en flexibeler dan na het moment dat de vloer al was aangeshaft. Maar al met al nu heel erg blij met de vloer.

puur vakmanschap

Wat een vakman is Marcel en daarnaast ook nog erg flexibel en meedenkend.

Bij binnenkomst in de winkel kregen wij al het gevoel deze mensen weten waar ze over praten. Naar goed advies uiteindelijk de vloer besteld. Vervolgens de datum afgesproken wanneer deze gelegd kon worden. Uiteraard werd de vloer door hun op de afgesproken dagen gelegd. De medewerker Marcel in 1 woord fantastisch. Daarom raden wij iedereen dit adres aan. Bedankt voor de prachtige vloer.

Woaw, wat een service!

We zijn heel vakkundig en vriendelijk geholpen door de Oude Plank. Bij vragen over het leggen zijn ze heel behulpzaam geweest, top!

Prachtige vloeren, vakwerk

Het uitzoeken van de vloer was informatief en daardoor goed te doen. We hadden al afbeeldingen gezien van gelegde vloeren en het was duidelijk dat we voor iets ouds en moois best om wilden rijden. In de voorbereidingen van de werkzaamheden, zoals een situatie rond de aflevering, vond ik de communicatie wat straf. De uitvoerders waren fantastisch, aardig en flexibel. Er waren andere mensen uit de bouw die toevallig langskwamen en die waren onder de indruk van het vakwerk. De vloer ligt als een plaatje. Het zelf aanbrengen van de beschermende olie is wel een nadeel. Maar verder werd alles ontzorgd en kon ik ook nog contact opnemen toen ik na het leggen een vraag had. Ik zou het al met al zeker aanraden. Het is niet goedkoop, maar als je het ervoor over hebt, dan heb je wel een unieke vloer.

Uitermate vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar

De Oude Plank doet er alles aan om te achterhalen wat de klant voor ogen heeft. Nu zijn er twee mogelijkheden: 1. De klant krijgt datgene precies 2. De klant krijgt iets anders; namelijk iets veel mooiers..

perfect

Zeer goed geholpen in de shop. Goed kunnen overleggen hoe en wat we wilden. de vragen die we nog hadden zijn bij het plaatsen nog eens goed doorgenomen qua kleur afwerking en leg richting. Meeste tevreden ben ik over de mannen die de vloer geplaatst hebben. Wat een top mannen!!

prima!

De oude plank is een bedrijf met een grote mate aan ervaring. Dat is al merkbaar bij het uitzoeken van de vloer. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant, alle tijd ingepland om alle mogelijkheden te bekijken en tot slot volgt een uitstekend advies. Wij zijn blij met de keuze van de vloer. Wij hebben gekozen voor een vloer voor de gehele woning. De vloer is vervolgens heel mooi gelegd en - op ons verzoek - ook voorzien van plinten. In vier dagen tijd hebben de monteurs de vloer gelegd. Kortom, vakwerk van professionals op alle onderdelen van het proces.

Geweldig bedrijf met topkwaliteit en topservice

Een Versailles vloer diagonaal laten leggen in huis, wat is het mooi geworden! Vlotte service waarvan het plezier en deskundigheid vanaf spatte, aanrader!

Mooie onderscheidende vloer. Vooraf goede communicatie. Netjes gelegd! Vaklui!

Betrouwbaar, zeer vakkundig bedrijf!

Houten vloer op twee verdiepingen pas laten leggen. Ik ben een enorme zeiksnor maar had niks aan te merken op het geleverde werk. In een woord super! Aardige gasten ook!

In één woord prachtig!

Door De Oude Plank vanaf het allereerste telefonische contact geweldig geholpen en geadviseerd. En vandaag was het dan zover hij ligt en hij is prachtig! Hier worden we heel blij van! Dankjewel voor deze fantastische eiken visgraat vloer hier gaan wij heel veel plezier van hebben!

Droomvloer!

Allereerst al heel goed en eerlijk geadviseerd in de winkel, er werd alle tijd voor ons genomen om naar ons te luisteren en mee te denken. Bijv. over de kleur. De vloer is prachtig gelegd en heeft precies de karakteristieke uitstraling die we graag willen! Dat is ook echt de kracht van dit bedrijf. Wij worden iedere dag blij als we onze kamer binnenkomen. Het is echt onze droomvloer!

Goede service, mooie vloer

De vloer is in twee dagen er netjes ingelegd. Is precies geworden zoals we hadden verwacht. Behulpzame leggers.

Vriendelijk en ervaren

Prettig en fijn ambachtelijk bedrijf. Beetje feedback: offerte wat rommelig op papier gezet.

prachtige vloer en zeer vakkundig gelegd

Deskundig, bijzonder prettige advisering in de winkel. grote keuze, geen verkooptechnieken gewoon eerlijk en duidelijk advies. Niet opdringerig. Zeer aan te bevelen. Prachtige vloeren. Uiterst vakbekwame, vlotte plaatsing van de vloer. en dan als alles klaar is ontvang je ook nog eens een flesje wijn! Wordt erg gewaardeerd

Helemaal goed

Prettig contact zowel in de winkel als met diegenen die de vloer kwamen leggen. Meedenken, prettig in omgang en afspraken goed nagekomen. Kortom helemaal goed

Aanrader !!! Uitstekend werk

Fijne vriendelijke mensen met verstand van zaken. Na bezoek aan de showroom is er een eiken vloer gekozen .., prachtig en vakkundig aangebracht Duidelijke communicatie en contact !!!!

Top bedrijf met supere kwaliteit

Wij zijn super blij met onze nieuwe/ oude vloer! Het maakt de hele kamer!!

heldere service. Betrouwbaar personeel

intake in winkel prima verzorgd. Goed advies en uitvoering volledig OK met goed en betrouwbaar personeel. De Oude Plank is een aanrader!

Vanaf kennismaking in de Oude Plank tot aan de afwerking thuis liep alles gesmeerd.

Top bedrijf

Mooi visgraat parket. Alles netjes op tijd, goeie communicatie. De parketleggers leverden top werk af. Overleg over moeilijke plekken, netjes met de spullen omgaan. Zo hoort het. Wij zijn heel tevreden

zeer servicegericht

We hebben alleen maar goede ervaringen bij De Oude Plank. Oriënteren in de winkel, e-mailen over een offerte en over onze vragen, de aankoop van de vloer, de montage en de nazorg: de medewerkers deden er alles aan om ons tevreden klanten te maken. En dat zijn we!

Het is een prachtige vloer geworden!

Goed advies, duidelijke afspraken, vakkundige montage.

Snel, precies en goede nazorg!

We zijn ontzettend blij dat we voor de Oude Plank gekozen hebben. We verbaasden ons over de snelheid van het leggen en de daarbij komende precisie. Het zijn vakmensen en zowel in de winkel, als de installateurs hebben ons goed geïnformeerd. Ze waren bij 5 planken vergeten te spijkeren en hiervoor kwamen ze zonder problemen de volgende dag meteen langs. Top service!