Uitstekende service en vakkennis

Top ervaring gehad met oude plank. Begint al bij de goede service in de winkel wat meteen een fijn gevoel geeft. Daarna ook bij het monteren wordt er heel veel meegedacht en on the spot oplossingen bedacht om het mooiste resultaat te krijgen. Wij hebben een 300 jaar oud huis en geen muur staat recht op elkaar maar door de professionele vakmensen ziet het er toch fantastisch uit.

Top! Prachtige houten vloer, punctueel geleverd, vakkundig gelegd!

We zijn erg tevreden over onze nieuwe "oude planken" vloer. De bezorging verliep vlekkeloos en het leggen door vakbekwame en vriendelijke medewerkers ging sneller dan was voorzien.

Fantastisch

Zowel de vakkundigheid, nakomen planning als nazorg zijn top geregeld. Vloer voldoet volledig aan de verwachtingen en de service is perfect.

Zeer matig

Ik heb de stellige indruk dat dit een fake site is met al die hoge scores voor de oude plank.

Bij de oude plank terecht gekomen via internet Zeer deskundig goede uitleg Meedenkend Bij vragen altijd snel antwoord Scherpe prijs Snelle goede levering aan huis Kortom een goede zaak met hart voor het product en de klant

Geweldig personeel en goeie service

Na lang zoeken naar een geschikte vloer zijn we uiteindelijk bij de Oude Plank terecht gekomen en geslaagd. Goeie info en advies heeft ons doen besluiten daar een vloer te kopen. Prima afspraken en service. Ook de vloeren leggers hebben prima werk geleverd. Wij zijn dik tevreden. Ook de aftersales is erg goed. Wij willen de Oude Plank dan ook aanbevelen bij potentiële kopers.

Prima prijs-kwaliteitverhouding en goede service

Prettig geholpen. Afspraken worden nagekomen. Prachtige vloer! Eikenhouten vissengraat.

Zeer positieve ervaring, klantgericht en vriendelijk

De oude plank gaat niet alleen voor winst maar ook voor kwaliteit en services. De door mij gekochte parketvloer werd op afspraak keurig op tijd geleverd. De chauffeur is zelf een ervaren legger van parketvloeren, en van hem kreeg ik buitengewoon goede tips voor het leggen en behandelen van de vloer. Mijn dank hiervoor, want mede door zijn yips heb ik geheel zelfstandig de parketvloer gelegd.

Vakmanschap

Goede en vakkundige montage, denken mee met de klant om lastige plekken mooi te leggen. Prima communicatie. We zijn heel tevreden met onze mooie vloer!!

Mooi product met een goed verhaal en gelegd door vaklui!

Keurig conform afspraak, prima uitleg en service. Zeker de investering waard.

Super mooie vloer en snel gelegd

Oude plank werkte schoon (zo schoon mogelijk, het is wel hout natuurlijk), snel en met een erg geslaagde vloer als resultaat. Personeel, zowel verkoop als montage erg vriendelijk.

Prima advies bij de keuze van de vloer. Ook prima advies hoe e.e.a. aangepakt moest worden ivm. aanhechting op bestaande vloer. Er moest nl. een nieuwe vloer tegen een bestaande oude parketvloer aangelegd worden. Het enige minpuntje bij ons was de wat vertraagde offerte die ook nog niet helemaal klopte. Dit hebben we samen prima opgelost. Leggen van de nieuwe vloer ging snel en vakkundig. Het schuren van de oude vloer en nieuwe vloer door Hans noem ik subliem. Het geduld en vakmanschap straalde er vanaf. Uiteindelijk een fantatsich mooie "nieuwe" oude vloer en met een nieuwe vloer er tegenaan. We krijgen veel complimenten over het resultaat.

• Montage / personeel

Deskundig en uitgebreid advies. Persoonlijke aandacht en servicegerichte verkoopster. Prijs is ook netjes. Wij hebben veel plezier van de schitterende oude vloer.

• Betrouwbaarheid
  • Montage / personeel N.v.t.

Wat een mooie vloer(en)!lang op zoek geweest maar op de VT wonen beurs hebben we de visgraat Frans eiken gezien. Dat was hem! En wat is de vloer mooi geworden. Heel veel complimenten,van iedereen. Boven ook eiken gekozen, zwevend planken smal en breed. De vloer boven werkt een beetje wat kieren maar dat hoort bij deze stijl. Echt vakwerk van de mannen die totaal 5 dagen bezig waren. Heel blij!

• Algemene indruk showroom / website N.v.t.

• Montage / personeel

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat, een eiken visgraat vloer afgewerkt met wasolie. De adviezen en begeleiding vanuit de showroom zijn professioneel en zeer klantvriendelijk. En dat geldt zeker ook voor de monteurs. Super thx!

• Montage / personeel

Superblij met mijn nieuwe vloer die er niet als nieuw uitziet maar lekker doorleefd en vertrouwd. De vakmannen hebben snel en vakkundig werk geleverd en uitleg gegeven.

• Montage / personeel

Zelfs na drie jaar wordt via coulance zonder enige terughoudendheid een plankje van onze Frans eikenhouten vloer direct vervangen op een uitermate deskundige wijze. Aanbeveling en pluim zeker waard!

• Montage / personeel

I’m super happy with my beautiful new floor couldn’t be any better… The guys who laid it highly skilled and professional, punctual and reliable and deliver what they promise. I would recommend this floor company, of all of the companies I have worked with in the renovation of my apartment this company is by far the best. The product they deliver is sublime. Ten out of ten

• Montage / personeel

Thank you very much for this great review!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Bij zoeken op internet naar oude vloeren gestuit op De Oude Plank. Toch maar eens een bezoek gebracht. Schitterende showroom met mooie vloeren maar vooral verrast door het ruime assortiment aan meubels en decoratieve objecten (ook voor buiten). Aanrader!

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Montage / personeel N.v.t.