Prachtige vloer gelegd door echte vakmensen!

Vakmensen die netjes en secuur werken en een mooie eindresultaat hebben opgeleverd. Dik tevreden!

Vloer met aandacht en vakmanschap gelegd!

Vriendelijke mensen van dit bedrijf over de vloer gehad. No nonsense, gewoon prima, overleg waar dit nodig was. Een absolute aanrader!! Met dank uit Nijmegen......

Uitstekend geholpen en prachtige vloeren

Goed geadviseerd welke vloer we konden kiezen. Kees, de man van de Oude Plank die onze vloer heeft gelegd, heeft de vloer schitterend gelegd, heel zorgvuldig en veel aandacht. Goede adviezen van hem gehad

Prachtige vloer en geweldige service

In de showroom zeer prettig geholpen. Vervolgens zijn duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen. De vloer is prachtig geworden. En dat door kundige en zeer vriendelijke mensen. Complimenten en zeer aan te bevelen

Wat een persoonlijke, deskundig, open en eerlijk contact met het personeel van de oude plank. Je noemt het personeel, maar zo voelt het geen eens. Zo persoonlijk was het. Prettige communicatie en keurig werk inclusief altijd de mogelijkheid om even te bellen met vragen.

Uitmuntende kwaliteit en service

De Oude Plank heeft bij ons een schitterende houten vloer gelegd met unieke uitstraling. De vloer is met veel vakmanschap en hard werken superstrak gelegd. Het is iedere dag weer een feestje om over deze vloerverwarmde visgraat te lopen, absolute aanrader.

Toppie!

Top product geleverd, goede communicatie vooraf, tijdens en achteraf en vakkundig personeel.

Ontzettend mooie vloeren en perfecte service

De Oude Plank heeft bij ons een prachtige Versailles vloer gelegd en mooie planken op de overloop en overige kamers. We zijn ontzettend blij en het team was vakkundig en behulpzaam. Nogmaals bedankt!

Schitterende vloer, professionale vakmensen

Wij hebben ons huis uit 1910 gerenoveerd. De oude houten zijn verwijderd, een nieuwe renovatievloer is geplaatst met vloerverwarming. De visgraat vloer van De Oude Plank maakt het helemaal af. Professioneel en met veel toewijding en hard werken geplaatst door vakmensen.

Echt top!

We zijn gevallen voor de Oude Plank niet alleen om de prachtige vloeren, maar vooral vanwege het feit dat het een klein bedrijf is met persoonlijke aandacht en duidelijke ambacht. Ze zijn eerlijk in hun advies, duidelijk en denken in mogelijkheden. De mannen die over de vloer ;) kwamen waren ontzettend vriendelijke en hardwerkende kerels die ook nog eens heel netjes te werk gingen. We zijn echt mega blij met de manier waarop ze ons als klant hebben behandeld en de vloer is toevallig ook nog eens wat we hadden gehoopt. Echt top!

Top bedrijf!

Persoonlijke benadering, goed advies en vakkundig gelegd. Niks is teveel en er wordt meegedacht! 2e vloer nu via Oude Plank en nog stteds erg tevreden!

In één woord fantastisch!

Na ruim 15 jaar gezocht te hebben naar een mooie en authentiek lijkende Versailles-vloer, stuitten we via Google op De Oude Plank. De foto's op de website zagen er zo indrukwekkend uit, dat we gelijk naar Best zijn gereden. Toen Simone ons de vloer in het echt liet zien, waren we direct verkocht. En de vloer ook! Ze beloofde ons de beste vloerenleggers van Nederland en ze heeft woord gehouden. Waren we voor aanvang bang dat we nog met overzetplinten of afdeklatjes zouden moeten werken, niets bleek minder waar. Kees en Marcel hebben de vloer strak tegen de 120 jaar oude, originele plinten, hoe krom soms ook, weten te leggen. Vakmanschap in het kwadraat! Simone, Kees en Marcel: hartelijk dankt!

Fijne mensen om mee te werken.

Simone en haar team zijn een fijne groep mensen om mee te werken. Denken mee, zijn goed voorbereid en flexibel. Top ! N.B. Prachtige vloer geleverd.

Prachtige houten vloeren en een fijn bedrijf om mee samen te werken!

In ons huis in Amsterdam dat we eerder dit jaar verkocht hebben hadden we ook al een prachtige Frans oud eiken vloer van De Oude Plank - en het is dat de kopers 'm graag wilden houden, anders hadden we 'm zeker meegenomen naar ons nieuwe huis is Friesland: zo blij waren we er naar 14 jaar nog altijd mee. We zijn deze zomer dus opnieuw naar de showroom van De Oude Plan afgereisd. Eigenlijk wilden we gewoon weer precies dezelfde vloer, maar Simone kwam met een heel leuk idee om ditmaal met planken in verschillende breedtes te werken, om er toch een nieuwe twist aan te geven. Inmiddels ligt de vloer en het effect van die verschillende plankbreedtes is heel mooi. Sowieso was het weer een feestje om met De Oude Plank samen te werken! Het is een hartstikke leuk bedrijf met een inspirerende showroom en prachtige kwaliteitsproducten, goed advies en een deskundig team van vakmensen. Er wordt zowel met de klant als intern/onderling proactief, helder en volledig gecommuniceerd. Je kunt er bij De Oude Plank gewoon op rekenen dat je door hen meegenomen wordt in het proces en dat afspraken worden nagekomen - en het is in de huidige markt heel fijn om daar op te kunnen rekenen (want dat is zeker geen garantie, weten we uit recente ervaring met andere leveranciers). Wij zijn weer super blij met onze tweede nieuwe vloer en het verloop van het hele traject. "Tot over 14 jaar", zeiden de monteurs bij het afscheid - en dat zien we er op basis van onze tweede goede ervaring met De Oude Plank te zijner tijd zeker weer van komen!

Superteam, zowel in de showroom & tijdens het leggen!

Wij hebben de gehele benedenverdieping laten leggen. Ze zijn allen zeer flexibel, meedenkend en professioneel! We zijn zó blij dat we bij de Oude Plank de vloer hebben gekozen. Het is het geld dubbel en dwars waard. Fijne ervaring met fijne mensen. - Floor & Willem

Top kwaliteit, zeer kundig en heel vriendelijk!

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe houten vloeren! Werkelijk prachtig gedaan. Het resultaat is verbluffend. Daarbij ook nog eens uiterst vriendelijk personeel! In één woord: top! Dank jullie wel!

helemaal tevreden

Bij de Oude Plank hebben ze mooie vloeren en de heren die de vloer leggen doen het geweldig goed. We zijn erg blij met het eindresultaat.

Een tof bedrijf

Van begin tot eind een goede ervaring gehad met De Oude Plank. Het feit dat zij werken met hergebruikt hout was voor ons de aanleiding om de showroom te bezoeken. Het uitgebreide aanbod verraste ons in positieve zin, evenals de toegewijde manier waarop we geholpen werden. Mensen die achter hun product staan, maar je niets willen opdringen. Voordat de aankoop werd bevestigd werd eerst de situatie bij ons thuis beoordeeld vanwege enkele uitdagingen m.b.t. onze vloer. Het resultaat is heel mooi geworden. Veel complimenten voor het personeel, ze dachten mee met onze wensen en waren flexibel toen het wat anders liep dan gepland. Gewoon een tof bedrijf! Eldine - Amsterdam

Fantastische

De oude plank gevonden na een speurtocht op het Web en de sociale media. Op een zaterdag vanuit Haastrecht vertrokken naar Brabant, bij het binnentreden van de showroom wisten we gelijk dat we hier goed zaten. Zo horen houten vloeren eruit te zien, ook vonden we al snel de traditionele vissengraat vloer die we zo graag wensten. Verder kijken hoefde niet, we hebben gelijk besteld. Altijd vriendelijk en met kennis van zaken zijn we geholpen, ook de werknemer die de vloer kwam leggen was altijd vriendelijk en heeft de vloer op een perfecte ambachtelijke manier gelegd. Welke kleur hout of welke manier van leggen je ook wenst, bij de oude plank kan het. Super blij met onze vloer!!!

Servicegericht en klantvriendelijk

Monteur heeft de vloer heel mooi gelegd. Vriendelijk en oplossingsgericht. Vloer voldoet aan alle verwachtingen!

Goede begeleiding en een prachtige vloer

De vloeren waren snel en vakkundig gelegd. De tweede laag olie zelf opzetten ging prima . Het lijkt of ze oorspronkelijk in het huis zaten. Heel goed advies gekregen dus. We genieten er van.

We zijn zeer te vreden

Meer dan tevreden. Van ontvangst tot aan een schitterende vloer, we zijn zeer tevreden.

Begin hier kijk niet verder

Wij zijn op verschillende adressen geweest, opzoek naar een eiken visgraat tijdverspilling, Wij kwamen bij de oude plank en wisten gelijk dat we hier gingen slagen. Van begin tot eind was de communicatie uitstekend en de leggers zijn vakmannen

Slechte service achteraf

Vloer is goed gelegd, maar naar ons idee wijkt de kleur af. Diverse keren gevraagd of men wil komen kijken, maar hier wordt geen gehoor aan gegeven.

Beste heer Thomassen, Wij betreuren uw review. Echter zijn wij van mening dat de kleur van uw vloer hetzelfde is zoals het voorbeeld in onze showroom. Wij hebben u een aantal keren uitgenodigd in onze showroom om hiernaar te komen kijken. Helaas heeft u hiervan nog geen gebruik gemaakt. Met vriendelijke groet, De Oude Plank

Vloeren met karakter!

Wat een ontzettend leuk en goed bedrijf. Met recht vloeren met karakter! Fijne sfeer met leuke mensen met passie voor mooie vloeren. Vakmanschap in uitvoering.