Droomvloer!

Allereerst al heel goed en eerlijk geadviseerd in de winkel, er werd alle tijd voor ons genomen om naar ons te luisteren en mee te denken. Bijv. over de kleur. De vloer is prachtig gelegd en heeft precies de karakteristieke uitstraling die we graag willen! Dat is ook echt de kracht van dit bedrijf. Wij worden iedere dag blij als we onze kamer binnenkomen. Het is echt onze droomvloer!

Goede service, mooie vloer

De vloer is in twee dagen er netjes ingelegd. Is precies geworden zoals we hadden verwacht. Behulpzame leggers.

Vriendelijk en ervaren

Prettig en fijn ambachtelijk bedrijf. Beetje feedback: offerte wat rommelig op papier gezet.

prachtige vloer en zeer vakkundig gelegd

Deskundig, bijzonder prettige advisering in de winkel. grote keuze, geen verkooptechnieken gewoon eerlijk en duidelijk advies. Niet opdringerig. Zeer aan te bevelen. Prachtige vloeren. Uiterst vakbekwame, vlotte plaatsing van de vloer. en dan als alles klaar is ontvang je ook nog eens een flesje wijn! Wordt erg gewaardeerd

Helemaal goed

Prettig contact zowel in de winkel als met diegenen die de vloer kwamen leggen. Meedenken, prettig in omgang en afspraken goed nagekomen. Kortom helemaal goed

Aanrader !!! Uitstekend werk

Fijne vriendelijke mensen met verstand van zaken. Na bezoek aan de showroom is er een eiken vloer gekozen .., prachtig en vakkundig aangebracht Duidelijke communicatie en contact !!!!

Top bedrijf met supere kwaliteit

Wij zijn super blij met onze nieuwe/ oude vloer! Het maakt de hele kamer!!

heldere service. Betrouwbaar personeel

intake in winkel prima verzorgd. Goed advies en uitvoering volledig OK met goed en betrouwbaar personeel. De Oude Plank is een aanrader!

Vanaf kennismaking in de Oude Plank tot aan de afwerking thuis liep alles gesmeerd.

Top bedrijf

Mooi visgraat parket. Alles netjes op tijd, goeie communicatie. De parketleggers leverden top werk af. Overleg over moeilijke plekken, netjes met de spullen omgaan. Zo hoort het. Wij zijn heel tevreden

zeer servicegericht

We hebben alleen maar goede ervaringen bij De Oude Plank. Oriënteren in de winkel, e-mailen over een offerte en over onze vragen, de aankoop van de vloer, de montage en de nazorg: de medewerkers deden er alles aan om ons tevreden klanten te maken. En dat zijn we!

Het is een prachtige vloer geworden!

Goed advies, duidelijke afspraken, vakkundige montage.

Snel, precies en goede nazorg!

We zijn ontzettend blij dat we voor de Oude Plank gekozen hebben. We verbaasden ons over de snelheid van het leggen en de daarbij komende precisie. Het zijn vakmensen en zowel in de winkel, als de installateurs hebben ons goed geïnformeerd. Ze waren bij 5 planken vergeten te spijkeren en hiervoor kwamen ze zonder problemen de volgende dag meteen langs. Top service!

Zeer ervaren vakman Kees is topper

Kees denkt mee hoe de visgraatvloer het mooiste ligt met overgang en suite kamer.

Dit is wat je verwacht van een goede zaak

Mooie showroom, kwaliteit materialen, passie voor het vak en veel zorg voor communicatie met de klant. Ook de installatie van de vloer verliep volgens afspraak, vlot en met oog voor detail.

Wij hebben een super ervaring met jullie bedrijf en ik kan jullie zeker aanbevelen.

Onze houten vloer is zeer professioneel geplaatst en ook was de planning zeer correct. Wij zijn voor de 100% tevreden. Bedankt voor de vlotte service alsook de professionele plaatsing. Mvg

Een unieke vloer zoals jij het wilt!

De oude plank verkoopt unieke vloeren die je niet in elke winkel tegen komt. Het samenstellen van je vloer bevat veel mogelijkheden. Verschillende hout soorten, afmetingen en verschillende kleuren zorgen er voor dat je de vloer helemaal naar jouw smaak kan maken. Personeel in de winkel en de monteurs die de vloer komen leggen zijn zeer attent. Communicatie via de mail en telefoon gaat wat moeizamer.

Prachtige visgraatvloer

Super mooie showroom met veel keuze aan vloeren. Zeer goed en uitgebreid advies gekregen. Vakkundig gelegd en nu genieten we er elke dag van. Veel mooier dan verwacht.

Prima vloer en prima service!

We zijn erg positief over De Oude Plank. In de ruime en sfeervolle showroom zijn goede voorbeelden van de vloeren te zien. Er werd uitgebreid de tijd genomen om ons informatie te geven. Ook het leggen van de vloer gebeurde op vakkundige wijze, niets dan lof!

prima service, goed en bekwame uitvoerders

Uitzoeken en bestellen in prettige sfeer, installatie door aardige en vakbekwame vakmensen. Prachtige vloer. Enig minpuntje is dat niet overal voor het mooiste stukje hout is gekozen bij het leggen. 'Alleen Allah is perfect' zullen we maar zeggen.

Persoonlijk en goed

In de winkel uitstekend geholpen en geïnformeerd, met veel aandacht. Reden enthousiast terug naar huis. Het leggen van de vloer ging snel en het resultaat is fraai. Attent ook het flesje wijn bij levering (jammer dat het doosje niet goed afsloot, waardoor de fles kapot viel op de vloer - een andere vloer gelukkig)

Deze geweldige vloer maakt ons elke dag blij!!

De Oude Plank staat voor deskundig advies, kwaliteit en gemotiveerde medewerkers en deskundige leggers die met de klant meedenken.

Goede afspraken en een geweldig mooie vloer

De “Oude Plank” komt de afspraken uitstekend na. De vloer was binnen een dag gelegd, en werd direct in de olie gezet. Wij hadden gekozen om de 2e laag olie zelf aan te brengen. We kregen daarvoor instructies en de materialen. De vloer ligt er fantastisch bij en een fijn bedrijf om mee te werken.

Vakwerk geleverd!

Alle werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en offerte. Vakmensen die plezier hebben in hun werk en hun vak verstaan! Bij zijn super blij met onze vloeren.

Erg mooie vloer door vakmensen gelegd

Van advies tot uitvoering en nazorg is dit perfect georganiseerd met liefde voor het werk en met oog voor wat het huis en de klant wil Chapeau