goede prijs, goed product en heel netjes geholpen

heel correcte hulpvaardige service en goede prijs

Heel goede naservice mbt papierwerk ,betrokken firma die meer doet dan enkel verkopen, ze wensen tevreden klanten en dat voel je. Correcte , scherpe prijs zonder moeilijkheden ook voor aanpassingen op maat.

Deskundig geholpen in de showroom, goed product.

Deskundig geholpen in de showroom, goed product.

Super service en een toptrailer

Ik had contact opgenomen voor een boottrailer en wou een duurdere nemen dan eigenlijk nodig was,dankzij jullie hulp en info op te zoeken van mijn speedboot hebben jullie mij de juiste laten zien,die goedkoper is (het draait dus om service en niet om geld,bewijs) deze is dan besteld,sneller klaar dan voorzien en netjes aan huis geleverd ook nog!Wat moet je nog meer hebben ­čśë

Super service en mooie aanhanger voor weinig geld.

Prima geholpen en alles gedaan zoals afgesproken. Zelfs wat extra's is geen probleem.

Van Es cleaning service

Goede ervaring met dit bedrijf. Klantvriendelijk en snelle service!

zeer correcte verkoper.

Goed en snelle levering

Goed Open Spontaan Snelle correcte reactie

Super vriendelijke en duidelijke communicatie. Bij het ophalen van de aanhanger wordt er voldoende tijd genomen en krijg je een kop koffie. Al met al een fijn bedrijf!

Hartstikke goed bevallen, goede service evenals vorig jaar

Goede ervaringen

Perfect!

Fijne communicatie, duidelijke uitleg wat de mogelijkheden/opties zijn. Snel geleverd.

Duidelijke communicatie en een vriendelijke, professionele afhandeling. onele

Goede en uitgebreide keuze. .

Super goed

Klant vriendelijk goed geholpen en nog een lekker kopje koffie gedronken. Was top geregeld

Vriendelijke ontvangst,snelle bediening,degelijk materiaal voor een eerlijke prijs

Werd vriendelijk ontvangen,werd snel bediend enuiteindelijk had ik een degelijke aanhanger voor een eerlijke prijs

Heel fijn na 12 jaar om daar weer terug te zijn gegaan

Heel fijn geholpen

uitstekend geholpen en geïnformeerd

vriendelijk en kundig personeel. prima bagagewagen!

Erg vriendelijk en klantgericht!

Prima aanhanger voor uitstekende prijs!

Netjes en Goed!

Aanhanger via internet besteld, daarna telefonisch contact. Goed advies, servicegericht en snelle reactie.

Alles volgens afspraak

Alles volgens de afspraak..

Zeer Goed

Jammer dat het iets langer duurde dan ik had verwacht dat de aanhanger klaar was Ik had wel een ongewone maat

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Begin januari een vlakzeil voor onze aanhanger besteld (en betaald) Na 3 maanden nog niets geleverd en op verzoek om dan geld terug te storten ook geen reactie.

Prima service en prijs/prestatie voor mijn nieuwe Daxera Bagagewagen.