Al jaren zijn wij hier klant.De machines zijn altijd in goede staat.Alles verloopt volgens goede en duidelijke afspraken. Firma Swaans zijn meedenkend en klantvriendelijk!
  • Betrouwbaarheid

Diverse keren een hoogwerker gehuurd. Dit is iedere keer correct en via afspraak afgehandeld.
  • Betrouwbaarheid

Als we een hoogwerker nodig hebben komt deze van Swaans. Duidelijke communicatie, eenvoudig zaken regelen met een telefoontje en er wordt snel gehandeld, maakt niet uit wat je waar nodig hebt.
  • Betrouwbaarheid

Al 20 jaar huur ik met mijn schildersbedrijf alle hoogwerkers bij Swaans. Gewoon top. Communicatie helder. Altijd op maat geleverd. Vooraf gaat er iemand kijken indien nodig, dus nooit geen onaangename verrassingen. Persoonlijke aandacht(en dat in deze gehaaste tijd!) Geen haastwerk, gewoon nog tijd voor een babbeltje. Kortom, vertrouwd adres en zeer aan te bevelen!
  • Betrouwbaarheid

goede service en fijn contact
  • Betrouwbaarheid

Geven een goed advies, een snelle levering, betrouwbaar materiaal, Een kwestie van bellen en het is geregeld. Top.
  • Betrouwbaarheid

Alles is perfect volgens afspraak verlopen,en op een vriendelijke manier. Ik zal uw bedrijf zeer zeker aanbevelen bij mijn collega,s en kennissen.
  • Betrouwbaarheid

Altijd bereikbaar, altijd afspraak is afspraak, snel transport. Wellicht als verbeterpunt een standaard voor de sleutels bij aflevering (soms op de machine, soms achter het wiel soms in het bakje). Een tevreden klant!
  • Betrouwbaarheid

Snel en deskundig geholpen! Alle afspraken nagekomen.
  • Betrouwbaarheid

Mijn prijsaanvraag werd meteen opgepakt door Swaans Hoogwerkerverhuur. Hoogwerker is besteld door mij en was perfect op tijd op locatie. Ook telefonisch contact perfect.Prima machine geleverd. Theo bedankt.