Goede prijs en zeer flexibel qua planning

Levering was ruim op tijd. Hoogwerker werkte goed.

Swaans heeft een goede service correcte levertijden en denkt mee

De hoogwerker wordt ruim op tijd geleverd en volgens afspraak weer opgehaald Er wordt ook meegedacht en goed advies gegeven

Prima apparatuur, maar onverwachte kosten

22m hoogwerker gehuurd voor vrijdag en zaterdag. Overigens een prima apparaat daar is niets van te zeggen. Het was erg heet die dagen dus werk over 3 dagen verdeeld omdat ie niet op zondag gehaald zou worden. Dat werd blijkbaar ook als extra huurder gerekend dus factuur was onverwacht aanzienlijk hoger. Misschien kleine letters niet gelezen maar dat was ook niet vooraf gemeld. Dus jammere ervaring. Volgende keer dus 1 dag huren en alles ineens doen.

volgens afspraak gewerkt

om te bepalen welke hoogwerker nodig was en om te beoordelen of deze in deze ruimte paste heb ik enkele foto's gemaakt van de ruimte en deze doorgestuurd. op basis hiervan offerte ontvangen en levertijd afgesproken.

correct,netjes dus heel goed

netjes gebracht en uitleg. ook netjes opgehaald volgens afspraak.

zeer vriendelijk bedrijf

alles netjes geregeld van a tot z

Meedenkend, flexibel en goed

Wij hebben een telescoop hoogwerker gehuurd voor schilderwerk rondom het huis. Bij de aanvraag of er beschikbaarheid was, checkte de medewerker ook of we zeker waren dat we de juiste maat hadden. Hij deed zelfs de moeite om via Google Maps de situatie te bekijken, om te zien of we de juiste hoogwerker geselecteerd hadden. Vervolgens hadden we er een gereserveerd, en moesten we annuleren vanwege slecht weer. Ook dit ging zonder problemen. De levering, en uitleg waren ook gewoon goed, waardoor ik Swaans van harte aanbeveel aan iedereen die iets wil huren bij hen.

Goede service en tegen een goede prijs kunnen huren

Het brengen en halen ging zeer voorspoedig net als het verlengen van de huur. Flexibel en prettig.

Klantvriendelijk, komen afspraken na.

Telefonisch goed te bereiken, worden altijd goed geholpen . Hoogwerker staat op de afgesproken tijd op locatie.

Goed geadviseerd en geholpen

Ze hebben me goed geadviseerd welke hoogwerker toe te passen, en deze ruim op tijd bezorgd.

Prima service en materiaal en redelijke prijzen

Prima geholpen en geadviseerd in het huren van een hoogwerker. Zeker een aanrader om hier iets te huren.

Uitmuntend

Vooraf keken jullie mee naar de situatie. De hoogwerker was prima en de prijs ook. Het aftanken werd als service door jullie geleverd

top

top service

Had voor een dag een hoogwerker nodig

Was snel geregeld en goed

Altijd fijne samenwerking

Fijn bedrijf, communicatie altijd goed

Snel en accuraat

Komen afspraak na.

Hoogwerker keurig op tijd op de afgesproken plaats geleverd.

gemakkelijk en snel geregeld, goede service als er iets niet meer werkt!!

Goede ervaring, levering was snel, einde van de middag een storing deze is de volgende ochtend eerste werk opgelost! Goede service ook met bezorgen en ophalen.

Uitstekende hoogwerker, eenvoudig te bedienen.

Wij hebben een grote Beukenhaag met aan de buitenkant een sloot ervoor, van circa 800 meter lang met 2 hoge bogen. Het ging prima met deze erg mobiele hoogwerker.

Prima alles volgens afspraak

Prima alles volgens afspraak

verliep zonder problemen

Prettig bedrijf en alles goed geregeld!

Alles goed geregeld!

Fijne communicatie, top hoogwerkers.

Snel geregeld!

Goede service en vriendelijk geholpen

Zeer positief.