goede snelle service

prima service, spullen oude computers etc. opgehaald binnen paar dagen nota ontvangen plus bijbehorend certificaat. Netjes geregeld dus

Snel opgehaald

Snel opgehaald en goede communicatie. Goede prijsafspraak gemaakt vooraf.

• Uitvoering werkzaamheden

Goede afspraken en alles netjes afgehandeld. Alles opgehaald en wat extra's nemen ze ook ook mee!

• Uitvoering werkzaamheden

Zeer fijne partij om mee samen te werken

Onze oude ICT apparatuur (voornamelijk laptops en desktops) stonden al een tijd in onze voorraad ruimte stof te happen. via Recycling Best werd dit alles snel opgehaald en gerecycled. Fijn dat alles uit de weg is maar ook dat we weten dat dit alles duurzaam wordt verwerkt. Gezien wij vaker dit soort gebruikte apparatuur hebben is het fijn om te weten dat Recycling Best dit binnen no-time weggewerkt heeft. Absoluut een aanrader voor bedrijven die hun spullen ook op een veilige en duurzame manier willen verwerken.

• Uitvoering werkzaamheden

De interactie verliep erg soepel met snelle e-mailuitwisselingen en een korte doorlooptijd.

We bespraken via e-mail wat er opgehaald moest worden, ik stuurde foto's om de grootte en het type apparatuur te laten zien. Ze deden snel een bod waarna we een ophaaltijd afspreken. Alles werd snel en efficiënt afgehandeld

• Uitvoering werkzaamheden

Recycling Best heeft uitstekende service verricht. Erg klantvriendelijk en zijn alle afspraken nagekomen.

• Uitvoering werkzaamheden

We are happy with the service.

Perfect !

- Duidelijke communicatie via mail; - Heldere afspraken die nagekomen worden. - En zoals afgesproken hebben ze alles meegenomen zonder overlast te bezorgen.

• Uitvoering werkzaamheden

Stipt volgens afspraak, vriendelijk en beleefd.

Zeer goed. Afgezien van de dienst was ik bijzonder aangenaam verrast door het telefoontje dat de afgesproken tijd niet kon worden gehaald en dat ze een uurtje later zouden zijn waarna stipt op de nieuwe tijd de spullen werden opgehaald. Dat is afspraken maken en service verlenen ook al er iets tussenkomt.

Top ervaring!

Werd na het contact formulier snel contact met ons opgenomen, de afspraak was zo gemaakt, waren netjes op tijd, hele vriendelijke meneer, en zeker betaalbaar!

Uitstekend !!

Afspraken worden perfect afgehandeld, Goede service !!

• Uitvoering werkzaamheden

Goede oplossing voor je oude ict spullen.

Easy to arrange service

We had a pickup to be made and Recycling Best was quick to respond to our request and provided more than enough information on what the recycling process would be like. I would highly recommend their services.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Conform afspraak prima geregeld.

Duidelijke en heldere afspraken, prima nagekomen.

Uitstekende service!

Heel erg tevreden!

Vriendelijk en snel

Vriendelijk offerte ontvangen en heel snel is de printer opgehaald.

Duidelijk, snel en duurzaam

De communicatie was goed en de offerte was duidelijk. Ze hadden administratief alles goed geregeld en het materiaal was snel opgehaald. We hoefden niet te helpen met sjouwen. Uiteindelijk kregen we een duidelijk rapport.

Altijd tevreden

Meermaals door Recyling Best op laten halen, altijd tevreden.

Uitstekend geregeld en uitgevoerd.

Hoewel wij moeilijk bereikbaar zijn in verband met kleine nauwe dorpsstraatjes heeft de chauffeur het enorm goed opgelost door met zijn grote bus wat verderop te parkeren waar meer ruimte was. Daarna heeft hij heel erg handig onze apparaten in een kooi en op een trekkar geladen en hij bracht toen in één keer alles door de dorpsstraat naar zijn bus.

• Uitvoering werkzaamheden

Goeie dienstverlening en overzichtelijke facturen en verwerkingsbonnen.

Goeie ervaringen met Recycling Best. 5 Sterren !

• Uitvoering werkzaamheden

Van begin tot eind goed geregeld. Efficient en snel. Nadat ik offerte had aangevraagd werd alles snel geregeld. Binnen een week waren ze op locatie en hebben ze alle elektronische apparatuur afgevoerd.

• Uitvoering werkzaamheden

Scherpe tarieven, correcte communicatie, stipte afspraken!

Na via de website en telefonisch goede informatie te hebben gekregen, werden de gemaakte afspraken stipt uitgevoerd. Ook werd gezien de gewenste korte termijn de nodige soeplesse toegepast, ondanks de vakantieperiode.

• Uitvoering werkzaamheden

Super service! Snel geregeld en alles netjes volgens afspraak opgehaald.

Mark heeft mij goed geinformeerd wat de mogelijkheden voor onze situatie waren. Na de keuze van recycling gemaakt te hebben was de afspraak snel gemaakt om onze oude ICT producten af te voeren. Precies volgens afspraak is alles netjes opgehaald. Top bedrijf!

Over Recycling Best

Recycling Best is dé ophaalservice voor afgeschreven ICT-apparatuur bij bedrijven en instellingen door heel Nederland. Recyclen doen we professioneel, veilig en vertrouwd. Hebt u veel of weinig, neem gerust contact op, we informeren u vrijblijvend!