Een hele fijne samenwerking!

Activate your Business heeft ons heel goed geholpen. Er was fijn contact en steeds zeer snelle terugkoppeling. Wij zouden hen zeker weer inschakelen voor een volgend project.

Zeer tevreden!

We zijn erg tevreden met de samenwerking. Ze luisteren goed naar onze wensen, nemen de tijd. En het resultaat was boven verwachting! Ook nu de website eenmaal staat denken ze met ons mee over verbeteringen en de nieuwe doelen die we elk kwartaal stellen. Zeer tevreden!

Fijne en betrouwbaar

Activate your Business, Hecht veel waarde aan persoonlijk contact. En zorg voor goede kwaliteit en goede service.

Doen jullie werk perfect!

Jullie zijn een fijn bedrijf met de zaakjes op orde. Ik ben tevreden over mijn website en alles loopt op rolletjes.

Goede en snelle service

Hier wordt echt meegedacht met de klant! Jullie werken professioneel en zoeken altijd naar de juiste oplossing.

Zeer creatief en ruimdenkend team met veel kennis in huis

Activate your business heeft voor mijn onderneming de website, logo, visitekaartjes en alles wat daarbij komt kijken verzorgd. De ideeën die ik had hebben zij tot werkelijkheid gebracht in het ontwerp van de website, logo en visitekaartjes. Het eindresultaat was ver boven mijn verwachtingen, ik ben er dan ook zeer over te spreken! Een zeer professioneel team, heel erg vriendelijk en hele goede service. Bij een afspraak wordt je ontvangen op het kantoor in Studios Aalsmeer. het kantoor is zeer leuk ingericht, een fijne plek om samen ideeën over het project uit te wisselen, de koffie en een koek staan altijd klaar.

Zeer creatief en ruimdenkend team met veel kennis in huis

Een bedrijf waar je netjes en accuraat geholpen wordt.

Hebben verstand van zaken Zijn altijd klant vriendelijk Zijn oplossingsgericht Betrouwbaar

Perfecte service en klantgericht meedenken.

De mensen van Activate your Business hebben onze website net even dat stukje meer gegeven. Alle diagnoses en statistieken worden perfect weergegeven en bijgehouden en dat komt ons bedrijf met een Internationaal karakter zeker te goede.

Website helemaal naar mijn zin

Activateyourbusiness heeft mij geholpen met het maken van mijn website. Ze denken goed mee en reageren snel bij wijzigingen of problemen. Ik ben zeer tevreden met de service en het eindresultaat.

Activate your Business , is een bedrijf zonder Poeha .Ze begrijpen wat je wil, en voeren dat ook uit. En vol ideeën om wat jij wil,nog beter te maken .

• Betrouwbaarheid

Paul en Justin spreken 'hele zinnen' en zijn absoluut deskundig. Dat ze af en toe ook eigenwijs zijn vind ik geen enkel probleem. Sterker nog; daarmee maken ze het onderscheid wat mij betreft.
  • Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met Activate your Business is bijzonder positief. Ik ben erg tevreden met de snelle oplevering, de manier en snelheid van communiceren en de kwaliteit van de producten die worden opgeleverd. Het is vooral heel fijn hoe ze meedenken om tot de optimale oplossing te komen. Ik beveel AyB van harte aan.

• Betrouwbaarheid

Het goede open contact en de persoonlijke benadering resulteren in duidelijke afspraken. Er is efficiënt gewerkt en men is snel van begrip.

• Betrouwbaarheid

Een betrouwbaar bedrijf die goed luistert naar de wensen van de klant en ben ik zeer tevreden over het eindresultaat.
  • Betrouwbaarheid

Vlot, helder, direct en dachten goed met ons mee.
  • Betrouwbaarheid

Erg fijne samenwerking gehad met Justin. Luistert naar wat de klant wilt en creërt verschillende mogelijkheden. Qua communicatie is hij ook altijd bereikbaar en snel. Ik raad een samenwerking zeker aan!
  • Betrouwbaarheid

Wij werken al jaren samen met Justin en sinds enkele maanden ondersteund Paul ook een aanvulling op de ontwikkeling van Vouchervandaag.nl

• Betrouwbaarheid

Ik heb heel goede ervaring gehad met Activate your Business, ze hebben goed geluisterd naar mijn wensen , en dit vertaald naar een oplossing die ik zelf niet had verwacht. Snel , correct en tegen een betaalbare prijs.

Over Activate your Business

Een jonge, creatieve en persoonlijke onderneming van online en offline alleskunners. Vanuit ons kantoor in Aalsmeer werken wij voor uiteenlopende klanten aan applicaties, webshops, websites en meer. Wij activeren bedrijven en particulieren op de online en offline markt. We leveren geen standaard webshops, websites en apps, maar creëren de gehele online en offline identiteit van jouw merk of product. Zo visualiseren wij ook jouw huisstijl, drukwerk en kunnen wij zelfs de mooiste animatievideo’s creëren om jouw merk of product extra kracht te geven. Wij hechten veel waarde aan persoonlijk contact, een goede relatie met jou als klant en hoge kwaliteit van onze geleverde diensten.