Persoonlijke, tevens professionele benadering

Mijn vragen werden op persoonlijke wijze beantwoord, er werd op flexibele wijze en oplossingsgericht meegedacht. Als klant voelde ik mij zeer erkend, waarvoor dank.

Superfijn bedrijf om te kopen, heel klantgericht en perfecte service.

Bij levering bleek er een lichte lakschade te zijn op de bovenkant van de zijkanten van de bank. Deze zijn zonder enig probleem vervangen. de communicatie hierover is heel fijn verlopen.

professioneel met hart voor de klant en het product

plezierige sfeer, heldere communicatie, meedenken met de klant, goede adviezen geven en duidelijk wijzen op voor- en nadelen van overwogen keuzes, interesse in de bestemming van het product en daardoor en op basis van daaruit opgedane ervaringen weten welke producten in welke omgeving het beste passen; de prijs is (helaas) in overeenstemming met de kwaliteit van het werk.

Mooi product, goede service en afspraak is afspraak

Mooi product, goede service en afspraak is afspraak

Prachtige tuinset, geweldige service!

Jaren geleden een tuinset aangeschaft bij Gardeluxe, een hardstenen tafel, twee banken en twee stoelen. Een paar jaar terug bleek de verf af te bladderen van de tuinbank die met de rug vol in de zon stond. Het donkerblauw absorbeert dit natuurlijk maximaal. Ook was er roest rond de bouten. De set werd toen opgehaald, de bouten werden vervangen en de set op kleur gespoten. Dit viel keurig onder de garantie. Nu was de verf van dezelfde bank weer aan het af bladderen en de verf was wat doffer geworden van de anderen bank en stoelen. Ik wilde graag alles opnieuw laten spuiten en dezelfde procedure werd gevolgd. De bank viel onder de garantie en de rest ben ik natuurlijk betaald. Niet goedkoop, maar de prijs wel waard als je nagaat wat er allemaal voor gedaan is. Zeer tevreden over het resultaat!

Goede service, prettige ontvangst, mooi product

Contact en ontvangst prima, resultaat zoals afgesproken. Fijn bedrijf.

Mooie stoelen! Waren goed verpakt!

Vlotte bestelling, goede communicatie over het tijdstip van leveren. Mooie stoelen en kwamen goed verpakt aan op ons adres. Heel tevreden!

Van A tot Z perfect!!

Vanaf eerste contact tot aflevering GRAND DE LUXE

Enorm klantvriendelijk, ontzettend goed en vakkundig geholpen. Hele mooie producten.

zeer professioneel

Ons ZEUS tuinbankje hebben we voor de deur van ons monument staan. Gardelux is een klein bedrijf met zeer betrokken medewerkers. Geen vraag is te moeilijk of teveel. De aflevering deze week was heel persoonlijk (eigen transport en installatie tot en met een handgeschreven kaart!

Binnen 1 maand na ons 1e bezoek, staat onze keuze te pronken in de tuin.

Zeer prettige ervaring met deskundig advies. Snelle reactie en afhandelen van gemaakt voorstel.

Zeer mooi materiaal, goede service.

Duidelijke informatie over de te leveren goederen. Komt leveringstijden goed na. Lange garantie.

Gardelux levert een prachtig product ,waarbij hele kooptraject erg prettig was !

Vanaf eerste telefonisch contact tot en met levering zeer zéér tevreden.

Prachtige bank!

Mooie stijlvolle bank, gemakkelijk te onderhouden. Zware kwaliteit, trotseert regen en wind, want staat vrij open aan de waterkant. Krijg veel complimenten, zit prima!

Beter kan niet !!

Zeer prettig geholpen zowel telefonisch als ook door de bezorgende chauffeur. Prima volgens afspraak product afgeleverd. Kwaliteit van het product is buitengewoon ! Een aanrader voor anderen.

Het bankje staat prachtig voor ons oude huisje

Er werd voldoende tijd genomen om het zitcomfort te laten voelen, war we voor kwamen. Ook de materiaalverschillen werden benoemd. Wat mij nu opvalt is dan het aluminium op een minder warme dag koud is aan de billen. Ik moet een kussentje op de bank leggen. Dit is niet benoemd. Misschien had ik dan wel een houten versie gekocht. Maar we zijn er evengoed erg blij mee

Mooi en degelijk tuinset!

Gardeluxe heeft een grote keuze aan kwalitatieve tuinsetten. Tafelbladen zijn er nog gemaakt uit Belgische arduin. Men wordt er vriendelijk onthaald en krijgen er van meneer een deskundige uitleg. Perfect geleverd aan huis! We zullen nog lang kunnen genieten van onze mooie banken.

Prettig en deskundig contact en prachtig product

Tijdens telefonisch contact werd duidelijk dat er veel kennis en deskundigheid aanwezig was. Besloten om in het antieke frame door Gardenlux de constructie en planken te laten plaatsen. Frame, volgens afspraak, net na sluitingstijd afgeleverd. Dat was waarschijnlijk de reden dat we maar tegen een boom aan 'onze behoeften' moesten doen. Niet echt klantvriendelijk... Doet overigens niets af aan de geleverde kwaliteit van de tuinbank!

Gewoon goed

Gewoon goed, zoals je van dit type bedrijf en deze prijzen mag verwachten. Hou dit niveau vast. Succes.

Kompetent und zuverlässig

Wir waren an einem Samstag vor Ort. Obwohl geschlossen wurden wir gut und kompetent beraten. Die Bestellung und Abwicklung liefen zuverlässig.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Zeer prettig contact met medewerkster Heleen. Afspraken werden uitmuntend nagekomen.

Zeer prettig contact met medewerkster Heleen.

Heel vlot en aangenaam contact,het bedrijf komt zijn beloftes na.

Duur product maar van zeer goede kwaliteit vo

Goede communicatie en afhandeling