Uitstekende kwaliteit, zowel van product als van de dienstverlening!

Prettige communicatie, snelle levering en zeer klantvriendelijk! Ik ben zeer tevreden!

Mooi en stijlvol

Een heel mooi product met een blijvend mooi uitstraling. De kwaliteit van de metalen delen zijn prima, de houten delen laten in de loop der tijd steekjes vallen. Daarvan is een deel van vervangen, maar in de niet vervangen delen komen nu ook scheurtjes in de lak.

zeer goede vriendelijke services

mooie producten zeer vriendelijke behulpzaam personeel mn aan de telefoon goede kwaliteit

Topbedrijf met topprodukten

Ik ben erg blij met de service, assortiment en afhandeling van bestellingen en vragen. een topbedrijf, zeer innovatief bezig

Kwaliteit

Alles van zeer goede kwaliteit

mooi meubilair maar beschadigt te snel

Mijn bank krast th snel (door metalen elementen op kleding, zoals op jeans), dus snel niet mooi meer, of heel veel bijstippen of verplicht kussen kopen om het krassen tegen te gaan.

Mijn ervaring is fantastisch!

Vanaf het moment dat het bankje hier is neergezet tot nu toe geniet ik er elke dag van. Het blijft er mooi uitzien, ongeacht de weersomstandigheden. Het is een prima aanschaf geweest.

Uitstekende service

Vanaf het eerste contact tot het op de afgesproken tijd leveren van een prachtig produkt;uitermate tevreden.

Prachtige en comfortabele tuinbank en zeer prettige service.

Prachtige en comfortabele tuinbank en zeer prettige service.

Bestelling zoals beloofd. Keurige, degelijke set

Mooie en waardevolle ervaring

Konden in een prachtige lokatie de verschillende stijlen bekijken. Mooie kwaliteit en nog belangrijker sterk en duurzaam.

Mooie en goede producten en uitermate vriendelijk personeel.

We zijn door de mensen van Gardeluxe uitermate vriendelijk ontvangen. Ze hadden alle tijd om met ons de diverse bankjes uit te proberen. Ook de afhandeling (bestelling en bezorging) daarna was prettig en conform afspraak. En het bankje? Daar genieten we elke dag van. Om er naar te kijken en natuurlijk om er op te zitten.

Prachtig product

Wij zochten een mooie kwalitatief goede tuinset die bij harde wind niet weg zou waaien en het hele jaar buiten kon blijven staan. Bij Gardeluxe vonden wij dit. We hebben de showtuin in Weerselo bezocht waar we gastvrij en deskundig werden ontvangen. Enkele dagen later hebben we de bestelling geplaatst en alles is volgens afspraak geleverd. Gardeluxe is niet goedkoop, maar je krijgt er een heel mooi product voor. Een aanwinst voor tuin en terras!

Bankje via telefonisch advies uitgekozen ivm afstand naar Hengelo Erg tevreden met het product en service/bezorging. Absolute aanrader

Uitgebreide rondleiding en informatie gekregen

Uitgebreide rondleiding en informatie gekregen

Zeer vriendelijk personeel en klantgericht

Wij hebben inmiddels een collectie vergaard. Een terrasset, 4 stoelen en natuursteen tafel groot, klein natuursteen tafel en 2 banken van verschillend formaat. Alles in de stijl van Demeter. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit. Het kost wel wat maar dan heb je ook wat. Je wordt goed geïnformeerd en men houdt zich aan hun afspraken. Volhouden zo.

Top tuinset

Top service!

Het is een heel goed product waar we al jaren plezier van hebben.

• Service en levering

Wij zijn zeer tevreden hoe wij zijn geholpen bij de keuze voor de nieuwe tuinmeubelen. Services is prima.

• Service en levering

Van bestelling tot levering verliep vlekkeloos. Het meubel ziet er mooi uit en van de bezorger kreeg ik nog tips over onderhoud van het meubel. Nu nog wachten op beter weer om van het meubel te genieten.

• Service en levering

Prachtig bedrijf. Kwaliteit Vriendelijk en deskundig personeel!

• Service en levering

Mooie buitenbank van zeer hoge kwaliteit. Een 2 tal zitplanken zaten niet helemaal vast (krimp/uitzet). Binnen een paar dagen ter plekke verholpen. Goede service!

• Service en levering

prettig op locatie ontvangen, deskundig en vriendelijk personeel, mooi product, levering ook op prettige manier, deskundig gemonteerd en neergezet.

• Service en levering

Kreeg de juiste informatie. En kan uiteindelijk zelf beslissen. Apprecieer deze manier van werken.