Fijn!

Heb een hele fijne ervaring gehad bij deze praktijk! En een onwijs lieve vrouw!

Erg goed

Erg prettige ervaring gehad. Je voelt je gehoord en zorg voor jou en je kindje staat echt centraal. Door minder prettige bevallingen voorafgaand aan mijn laatste zwangerschap moest ik in het ziekenhuis bevallen, de communicatie tussen verloskundige en ziekenhuis is goed verlopen. Alles is er aan gedaan zodat het hopelijk dit maal een fijnere ervaring zou worden.

Hele fijne betrokken verloskundige

Tijdens mijn zwangerschap heb ik Marian als een hele fijne verloskundige ervaren ook na mijn bevalling welke uiteindelijk medisch werd was Marian betrokken en bood goed nazorg, ik zou haar en haar praktijk zeker aanraden aan familie/vrienden.

Fantastische zorg gehad bij beide kindjes

Bij beide kindjes is Marian geweest en hebben wij prettig ervaren! Heel betrokken bij de zwangerschap

Goede zorg!

Ik vond het erg fijn. Als er wat was werd er ook gelijk wat gedaan of kon langskomen!

Prettige communicatie, hoe de begeleiding

Fijn dat de praktijk uit een verloskundige bestaat, je weet altijd waar je aan toe bent met Marian.tijdens de zwangerschap een prettige begeleiding gehad. Zou zeker weer terug komen bij de volgende zwangerschap

Fantastische vrouw met kennis van haar vakgebied als geen ander.

Van begin tot eind compleet betrokken bik de bevalling.

Een aanrader

Vriendelijk, duidelijk, bereikbaar, 1 gezicht, bij elke afspraak een echo die je mee krijgt op een USB, leuk voor later om de foto’s of filmpjes terug te kijken. Goede begeleiding tijdens zwangerschap. Maar ook gezellig.

Super verloskundige

Zowel bij mijn eerste zwangerschap bijna 16 jaar geleden als bij mijn tweede zwangerschap vorig jaar had Marian mij begeleid. Ik had bewust weer voor Marian gekozen omdat ze mij bij mijn eerste zwangerschap ook goed had begeleid. En omdat ze al heel wat jaren ervaring heeft.

Geweldige verloskundige en zeer behulpzaam

Ons kraambed met marian Karssen was erg fijn, helaas is ons kraambed anders gelopen dan gepland, ondanks ziekenhuis opname en toestanden is marian altijd bij ons geweest en hadden contact over de situatie, het kraambed thuis hebben wij zeer goed ervaren en we willen haar ook super bedanken voor de goeie zorgzame dagen. We zullen marian zeker aanbevelen is een vrouw die weet wat ze doet en haar vak doet met liefde.

Ik ben verbaasd hoe goed is mijn ervaring met Marian verlopen. Zij is professioneel, aardig, simpel en helpt met alles je nodig hebt. Ik ben buitenlander, ben ik niet helemaal gewend met nederlandse cultuur, maar Marian deed dit soepel gebeurd. Ik ben heel dankbaar voor de service, mijn volgende kindje ga ik zeker Marian te aannemen.

Goeie begeleiding, hele rustige vrouw en staat 24/7 voor je klaar.

Hele lieve en fijne verloskundige

Marian is een lieve zorgzame en kundige verloskundige, geen vraag was te veel en bij elke twijfel of onzekerheid werd er meteen actie ondernomen, ook al was het alleen al voor je eigen gevoel. Ik (wij) hebben dit als zeer prettig ervaren en zijn erg dankbaar voor deze mooie bijzondere periode in ons leven. Marian probeert indien mogelijk op welk moment van de dag ook bij je te komen als je haar nodig bent Haar tips en adviezen zijn ook als prettig ervaren.

Keurig, en fijne uitleg

Goede ervaring, dacht fijn mee.

Goede begeleiding tijdens de zwangerschap

Prettig begeleiding bij de zwangerschap. Goede thuisbevalling gehad waarbij de verloskundige erg ontspannen en rustig te werk gaat. En je goede tips geeft! Ook de nazorg was goed.

Marjan is een hele leuke vrouw, Heel erg open mee levend en neemt genoeg tijd voor je. Ook als je geen afspraak hebt staat ze altijd voor je klaar. Ik kom zeker terug voor mijn 2e.

Perfecte verloskundige voor als je van een goede dosis humor houdt en een nuchtere aanpak

Marian is bij 3 van mijn 4 bevallingen aanwezig geweest. Ze liet me lekker mijn "ding" doen en gaf daar waar nodig tips die me erdoorheen hielpen. Haar nuchtere aanpak en gevoel voor humor zorgden er tevens voor dat ik me goed bij haar op mijn gemak voelde.

• Kwaliteit van zorg

Marian is a very good person, she gave me a lot of help during my pregnancy. Her professional knowledge is very rich and has solved many difficulties for me.I like her very much and I am very grateful for her help.

• Kwaliteit van zorg

Een top verloskundige met hart voor haar werk! Begaan, altijd adequaat, een echt mensenmens

• Kwaliteit van zorg

Ik zou niet bij een ander willen bevallen.

• Kwaliteit van zorg

Heel fijn contact en een goed luisterend oor. Luistert naar wat ik prettig vond en paste dit toe. Heel erg bedankt Marian

• Kwaliteit van zorg

Heel tevreden! 24/7 kan je terecht voor vragen etc. Zou haar iedereen aanbevelen!