Snel en correct

De aanmelding van onze caravan op de website van het bedrijf werd binnen enkele dagen gevolgd door een serieus bod. Na de bezichtiging bij de stalling werden we het snel eens over de verkoopprijs. De betaling werd terplekke via het internet geregeld, evenals de vrijwaring van het kenteken bij de RDW, waarna Eugene onze caravan achter zijn bus haakte. Een professioneel bedrijf dat doet wat het belooft.

Beste Herman, Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn te lezen dat u tevreden was met de verkoop van uw caravan aan Caravanaanbieden.nl. Veel gezondheid toe gewenst. Caravanaanbieden.nl Noordijk Binnen.

fantastisch!!

Afspraak gemaakt en na bezichtiging van mijn caravan was de verkoop snel en correct geregeld. Geld direct overgemaakt en het vrijwarings- bewijs ontvangen. Met zo'n bedrijf wil je altijd wel zaken doen!

Beste Maria, Bedankt voor het plaatsen van de review. Caravanaanbieden.nl Noordwijk

Zeer goed en snel geregeld

Goede ervaring

Beste Jannie, Wij willen u bedanken voor de review. 08-06-2023 Eugene Zwakhoven-Caravanaanbieden.nl

Perfect geregeld

Alle gemaakte afspraken zijn keurig netjes nagekomen.

prima geholpen

op een prettige manier geholpen

top

binnen 24 uur mijn caravan verkocht voor een goede prijs direct geld op de rekening en kenteken gevrijwaard.

Snelle afhandeling

Vrij snel na het aanbieden al door dit bedrijf gebeld. Na wat vragen over de staat van mijn oude caravan werd al direct een goed bod gedaan. Dezelfde ochtend werd het geld al overgemaakt en de vrijwaring online geregeld. Op afgesproken tijdstip werd de caravan opgehaald door een vriendelijke dame.

Beste Ron, Bedankt voor het plaatsen van de review en het vertrouwen in ons inkoopplatform Caravanaanbieden.nl 8 april 2023

Geweldig bedrijf

Mijn caravan bij 4 bedrijven te koop aangeboden, dit bedrijf reageerde als eerste telefonisch met gelijk het juiste bod. Borg door hun betaald en gunde mij alle tijd om de caravan op te leveren. Op de afgesproken datum en tijd werd de caravan na eerst het restant van de verkoop prijs te hebben betaald en de overschrijving via de RDW geregeld, vrijwaringsbewijs via email gekregen, keurig netjes geregeld allemaal. Ps, leuke schoondochter.

BesteJacques, Fijn dat u tevreden was met het hele inkoopproces en de uiteindelijke prijs voor uw tourcaravan. 8 april 2023 Team Caravanaanbieden.nl

Heel goed. Alles snel en prima geregeld!

Heel goed. Niks op aan te merken.

Beste Marianne, Bedankt voor het plaatsen van de review. 08-04-2023

Prima 100% goed

Prima koper met een eerlijk bod op mijn caravan en gelijk afrekenen ,als ik weer een camper/ caravan te koop aanbied ga ik eerst naar deze firma, dus ik ben 100% te vrede.

Beste JH Hoeflaken, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat u tevreden was met het stappenplan van aanmelden tot de uiteindelijke overdracht. Excuses voor de korte storing van de ING bank. 25 maart 2023 Eugene Zwakhoven.

Alles super geregeld.

Een goed bod op onze caravan gekregen. Vriendelijke te woord gestaan. Afhandeling super geregeld Kan dit bedrijf aanbevelen.

Beste Ferry, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat u tevreden was over de verkoop van uw tourcaravan. Ook bedankt voor het bewaren van het kussen van de zitgroep en dat wij dat bij u thuis konden ophalen. Eugene Zwakhoven, inkoopplatform Caravanaanbieden.nl

Jammer, kon niet meer geven dan 5 sterren anders zeker meer ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Prima zakenman om zaken mee te doen. Gewoon eerlijk en vertrouwd. Aanrader

Beste Bert, Bedankt voor het fijne contact en het geven van de sterren. Wij horen steeds meer dat mensen er toch voor kiezen om de caravan bij ons inkoopplatform aan te bieden voor directe verkoop. Mede door de goede reviews van ons bedrijf waar wij open en transparant in zijn beslissen mensen er toch voor om de caravan bij ons aan te melden. Nogmaals bedankt namens ons hele team van Caravanaanbieden.nl 25 maart 2023

super snel

super snel

Beste Jan Kooij, Bedankt voor het plaatsen van deze review. 25 maart 2023 E Zwakhoven- Caravanaanbieden.nl

Een prima verkoop deal afgesloten

Een mooi bedrijf dat helder en duidelijk is in de onderhandeling. Ze geven snelle reactie en bij een oké deal wordt direct een voorschot betaald. Ook bij de afhandeling en overdracht gaat alles snel en duidelijk. Ik beveel Caravanaanbieden aan.

Beste Ben , Fijn te lezen dat u tevreden was met onze diensten voor het verkopen van de caravan. Wij betalen altijd een aanbetaling direct op u rekeningnummer als wij de caravan later kunnen ophalen. Dit vinden onze klanten erg fijn omdat de caravan vaak eerst nog moet worden leeggehaald. Dit geeft vertrouwen dat wij terugkomen en dat alle moeite niet voor niets zou zijn. 25 maart 2023 Eugene Zwakhoven

SNELLE NETTE AFHANDELING VERKOOP

Deze firma zou ik zeker weer benaderen bij verkoop van een caravan, eerlijk bod afgegeven en geld was binnen een minuut op mijn rekening, en overschrijving en vrijwaring snel afgehandeld. prettig zaken doen met deze firma, een toppertje voor de verkop van je caravan

Bedankt John voor het plaatsen van deze review dit woord zeer gewaardeerd. 25 -3-2023 Caravanaanbieden.nl

Goed en snel geregeld

Prettige manier geregeld. Top!

Beste Carin, Bedankt voor de positieve review. Fijn dat u tevreden was met de verkoop en de overdracht. 25-03 -2023 Caravanaanbieden.nl

Netjes

Met een persoonlijke benadering duidelijk afgehandeld. Helemaal goed.

Betrouwbaar, vlot en snel, en goede communicatie

Uitstekende ervaring met dit bedrijf bij de verkoop van onze caravan. Nadat ik op de site de gevraagde informatie over onze caravan had gegeven ontving ik al snel een mail met een aantrekkelijk bod. Hierna een telefonische afspraak gemaakt om de caravan te bekijken die in de stalling stond. Hier kwamen we tot een akkoord en terplekke werd een groot deel van de overeengekomen prijs op onze rekening gestort. De afspraak werd gemaakt dat de week erop de overdracht zou zijn en Eugene de caravan zelf zou meenemen. Wij konden onze spullen eruit halen zodat de caravan leeg met hem meeging. 2 dagen voordat dit plaatsvond kregen we een telefoontje van Eugene dat de rest van het bedrag gestort was. Bij de overdracht zelf kreeg ik het vrijwaringsbewijs . Al met al een aanrader, met veel dank voor de vlotte en accurate handelswijze

Gewoon goed en betrouwbaar.

Na matige start (verkeerde info mijnerzijds) werd prijs aangepast. Snap ik. Kwamen na wat onderhandelen tot een goede prijs. Feitelijk logisch, want ik verkocht een prima caravan. Aanbetaling werd direct overgemaakt, vroeg en kreeg twee weken de tijd om de caravan leeg te halen. Vandaag opgehaald, gisteren stond restbedrag op mijn rekening en bij ophalen werd vrijwaringsbewijs gemaild. Eugene komt zijn afspraken na. Wat wil je nog meer?

Top bedrijf, komt afspraken na.

Na vele jaren op vakantie te zijn geweest met de caravan, met pijn in het hart afstand gedaan van onze caravan (gezien leeftijd). Wilden niet lang zoeken naar goed bod en veel gedoe. Bod opgevraagd bij 'Caravanaanbieden.nl'. Kregen heel snel reactie met een mooie prijs. Afspraak gemaakt voor bezichtiging en definitief bod. Eugene is een zeer betrouwbare man, die afspraken nakomt. Ook het ophalen en vrijwaren van caravan zonder problemen netjes afgehandeld. Zeer aan te bevelen!!

Prima. Doen wat ze beloven. Snelle afhandeling. Prettige mensen.

OK.

Goed en makkelijk geregeld

Prettig contact gehad, duidelijke en vriendelijke communicatie. Makkelijk afspraken te maken, zelfs in het weekend. En ook nog een mooie prijs gekregen voor mijn caravan. Afhalen ging ook snel.

Uitermate snel, zorgvuldig en professioneel geregeld

Prettig te woord gestaan. Kreeg heel snel een bod (moest wel even slikken van het bedrag). Maar verder werd alles vlot en zorgvuldig geregeld, dat is ook wat waard. Had beter geïnformeerd willen worden over de benodigde papieren. Heb daar wel vooraf nog naar gevraagd. Maar alles is goed gekomen en we zijn blij met de verkoop.

De verkoop was snel en goede afgehandeld

Onze caravan was na een belletje binnen een uur verkocht voor een redelijke prijs. Het kenteken hadden we niet compleet maar dit was ook snel en goed op gelost prima bedrijf.

Professioneel en goed behandeld

Netjes behandeld bij elk contact

Rouwkooplaan 5 2251AP Voorschoten

06-53202040