Zeer fijne mensen en betrouwbaar!

Correspondentie zeer duidelijk en handelen snel, en op een fijne en leuke manier!

Bedankt voor het plaatsen van de review. Team Caravanaanbieden.nl Noordwijk

Houden zich goed aan afspraken

Zeer betrouwbare mensen, klantvriendelijk. Zou zeker anderen aanbevelen om zaken met hen te doen.

Beste Thea, Fijn te lezen dat u tevreden was met het verkopen van uw caravan aan ons inkoopplatform. 5 oktober 2023 Klantenservice Caravanaanbieden.nl

Prima,snel en duidelijk!

Wij zijn heel blij en dankbaar voor de snelle en correcte afhandeling met de verkoop van onze caravan. Geen gedoe met marktplaats en heel vriendelijke mensen! Aanrader

Beste H.E. Bedankt voor de positieve recensie.

Verkoop caravan prima verlopen, eerlijk en betrouwbaar!

Goed contact met de opkoper, correcte afhandeling. Aan te bevelen!

Bedankt voor het plaatsen van de review en fijn dat u tevreden was met onze inkoopservice. Eugene Zwakhoven

Wat een fantastisch bedrijf. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Hebben ons volledig "ontzorgd". Harde werkers Eugene en Sabrina. Heel blij mee, kan het iedereen aanbevelen

Beste J. Bedankt voor dit positieve bericht. 5 oktober 2023

Volgens afspraak, komen de caravan ophalen

Snelle antwoorden op ap of mail. Snelle afwerking van papieren en geldzaken.

Prettig contact

Snelle reactie en men weet veel over alle soorten caravans. Professioneel en direct geld en rdw overgemaakt.

Keurige en snelle afhandeling

Binnen een half uur na de aanvraag al een waardebepaling, volgende dag na de bezichtiging helaas iets van de prijs gedaan, maar bedrag is direct overgemaakt en de caravan is direct overgeschreven en meegenomen.

onverwacht , super geholpen met de verkoop van de Caravan

Alles ging super snel , bellen een uurtje later werd de Caravan al opgehaald. We hadden totaal niet verwacht dat zo snel zou gebeuren. Ook werden er ook diversen aanbevelingen gedaan. Kortom goed geholpen Bedankt voor de hulp.

Beste Martin, Heel veel dank dat wij een review hebben mogen ontvangen van u. Ook fijn te lezen dat u tevreden was met de verkoop van de Chateau caravan die 21 jaar in uw bezit was geweest. Het ging inderdaad erg vlot vandaag dit heeft te maken dat wij met 5 auto’s onderweg zijn door Nederland en België en vandaag was Leiden dichtbij. Nogmaals bedankt en veel gezondheid gewenst voor u beiden. 8 augustus 2023 Klantenservice Caravanaanbieden.nl

Snel redelijk betrouwbaar

Vandaag onze caravan verkocht. Alles is super snel verlopen. Prima bod goede communicatie snelle afhandeling. Als alle bedrijven zo werken zou je je als klant overal koning voelen. Bert van Eijk

Beste Bert, Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn dat u tevreden was met het verkopen van de Chateau caravan aan ons inkoopplatform. Wij doen er veel aan om de klant tevreden te houden mede door door goede communicatie vanaf het aanmelden van de caravan tot de uiteindelijke overdracht. 7 augustus 2023 Groetjes , team Caravanaanbieden.nl Noordwijk & Aalsmeer.

Alles is prima afgehandeld.

Beste Gre, Bedankt voor het plaatsen van de review. 7 augustus 2023 Klantenservice Caravanaanbieden.nl

Prima ervaring

Snelle reactie op mijn aanbod met een duidelijk aankoop bod op voorbehoud van bezichtiging. Samen de caravan gecontroleerd op afgesproken dag en tijd waarbij medewerker zeer transparant was. Eindbod was na controle (terecht) lager dan 1ste ongeziene bod. Deal was snel gesloten waarbij het afgesproken bedrag direct werd overgemaakt en het vrijwaringsbewijs ook direct werd overhandigd. Kortom, mijn ervaring was een vriendelijke, transparante medewerker met een eerlijk bod en snelle correcte afhandeling.

Beste Egon, ontzettend bedankt dat u ons positief heeft beoordeeld. Het klopt inderdaad dat bezichtiging altijd onder voor behoud is. Soms zijn er gebreken of schades aan de caravan. Nogmaals bedankt namens het het hele team van Caravanaanbieden.nl 4 augustus 2023

snel resultaat.

snelle en goede service

Beste Jan, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat u tevreden was met onze service bij de verkoop van de Knaus caravan aan ons inkoopplatform. 3 augustus 2023 Team, Caravanaanbieden.nl

Afspraken waren heel eenvoudig te maken via Whatsapp en een belletje. Zij stelden zich hierin flexibel en eerlijk op. Afspraken werden netjes nagekomen. Prijs was van tevoren aan de hand van foto's al bepaald en bij het bezichtigen werd op hier ook niet meer op terug gekomen. Ik zou het iedereen, die ook hun caravan willen verkopen meteen aanraden.

Beste Marco, Heel erg bedankt voor het plaatsen van deze review. Foto’s sturen via whatsapp geeft inderdaad een duidelijke indruk van de caravan. Dit maakt het inkopen voor ons,en het verkopen voor de klant en stuk eenvoudiger. Nogmaals bedankt voor het positieve bericht. 26-07-2023 Vriendelijke groet , Eugene Zwakhoven

In mijn eerste contact had ik al vertrouwen in dit bedrijf.

Al het goede is in eerdere reviews reeds beschreven, ik sluit mij hierbij volledig aan. Dan rest mij alleen Sabrina te bedanken voor haar prettige benadering en afhandeling in de verkoop van onze caravan. M.v.g. Cees

Beste Cees, Bedankt voor het plaatsen van deze review en fijn te mogen lezen dat u tevreden bent over onze medewerkers van onze inkoopservice. Nogmaals onze dank. 23-07-2023. Team Caravanaanbieden,nl

Fijne mensen!

Hoewel wij in het begin niet goed wisten wat we moesten verwachten, ging het verkopen van onze caravan van een lijen dakje. Fijne mensen die we goed konden vertrouwen en afspraken nakomen.

Beste Mirjam, Fijn te lezen dat u tevreden was met het verkopen van uw caravan aan ons inkoopplatform. Wij sturen altijd en SMS voordat wij vetrekken vanuit Noordwijk of Aalsmeer. Dit vind de klant erg fijn omdat afspraken soms al wat langer gepland waren. 12-07-2023 Team Caravanaanbieden.nl

Correct eerste gesprek gehad.

Afgelopen week contact gehad over de mogelijke verkoop van onze caravan. Helaas is dat gesprek via een prive numner gegaan zodat ik niet kon terugbellen. De caravan was namelijk al aangekocht door OSW gisteren. Maar vandaag de terugkoppeling gehad en de situatie uitgelegd. Geen verkoop dus maar zeker een goed contact met de tussenpersoon. Dank voor alles!

Beste J uit Den Haag, bedankt voor het plaatsen van de review. Het gebeurd regelmatig dat de caravan al verkocht is aan een andere opkoper. Dit vinden wij niet erg, wel hadden we hem graag van u gekocht. Volgende keer maar weer. 12-07-2023 Groetjes,,Team Caravanaanbieden.nl

Eerlijk en betrouwbaar

Afspraken waren heel eenvoudig te maken met de eigenaren van het bedrijf. Zij stelden zich hierin flexibel op. Afspraken werden nagekomen. Ook zijn zij gemakkelijk bereikbaar via de telefoon. Bij het bezichtigen werd op een eerlijke manier informatie gegeven, goed geluisterd en de prijs bepaald. Ik zou het vrienden die ook hun caravan willen verkopen meteen aanraden.

Beste Marian , Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn te lezen dat u zeer tevreden was met de verkoop van uw tourcaravan. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar en halen 7 dagen per week caravans. Nogmaals bedankt! 12-07-2023 Eugene Zwakhoven - Caravanaanbieden.nl

Goede ervaring.

Beste Wim Klomp, Bedankt voor dit positieve cijfer en bedankt voor het aanbieden van uw caravan op ons platform. De caravan is inmiddels verkocht naar Duitsland. 12-07-2023 Team Caravanaanbieden.nl B.V. Noordwijk-Aalsmeer

Vriendelijke man, bij ophalen caravan meteen afhandeling overschrijving en ontvangst van het geld

De koper bekijkt caravan binnen en buitenkant, heeft kennis van zaken Komt het aangeven bod, ongezien, bijna na.

Beste Patrick Wakker, Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn dat u tevreden was met onze manier van zaken doen. 8 juni 2023 Team Caravanaanbieden.nl -Noordwijk

Zeer goed en 100% tevreden

zeer professioneel bekwaam bedrijf , snelle reactie 24/7. Ophalen caravan en afhandeling van betaling en vrijwaring perfect geregeld. Voor degene die snel en betrouwbaar zijn caravan wil verkopen raadt ik caravanaanbieden.nl zeker aan.

Beste heer Wakker, Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn dat u tevreden was met de afwikkeling van de verkoop van uw caravan. 8 juni 2023 Team Caravanaanbieden.nl -Noordwijk

Heel goed bedrijf

Allemaal heel goed geregeld, ze kwamen hem zelfs van de camping halen. Wij hadden er zelf geen werk aan. Zal jullie zeker aanbevelen als iemand de caravan wil verkopen.

Beste Joke , 08-06-2023 Bedankt voor het plaatsen van de review. Caravanaanbieden.nl Noordwijk

heel vriendelijk en eerlijk

prima geregeld

Beste Cees Kruijs, 08-06-2023 Bedankt voor het plaatsen van de review. Inkoopplatform Caravanaanbieden.nl -Noordwijk

Perfect geregeld, caravan van ouders ging eruit. De leeftijd en gezondheid laat het niet meer toe. Snelle reactie op de mail, afspraak geregeld, en binnen een half uur was het klaar, caravan bekeken op locatie, bod gedaan, betaling gekregen, vrijwaringsbewijs binnen, en de caravan werd gelijk meegenomen. Vriendelijke mensen, en eerlijk!! Bedankt voor de fijne samenwerking. Groetjes van familie van der Meer

Beste Sonja, 08-06-2023 Erg fijn te horen dat u tevreden was met de gehele afwikkeling van de verkoop van uw caravan aan ons bedrijf Caravanaanbieden.nluit de Bollenstreek. Wij betalen altijd direct bij het ophalen van de caravan. Ook het vrijwaringsbewijs krijgt u gelijk van ons overhandigd. Groetjes, Caravanaanbieden.nl BV -Noordwijk