Wij zijn uitermate tevreden over de afhandeling van de verkoop van onze caravan !!! Een vriendelijke en sociale persoon die vertrouwen geeft. Wij zullen onze positieve er delen met vrienden en kennissen. Alle succes.

Beste M.J.Poeze, bedankt voor het plaatsen van het bericht en het vertrouwen in ons bedrijf. Fijn dat alles naar tevredenheid verlopen was. 14-06-2021 E Zwakhoven

Komen de afspraken top na

Na foto's gestuurd prima bod gehad en zijn ze ook niet op terug gekomen na bezichtiging net bedrijf

Beste W, bedankt voor het plaatsen van de recensie. En fijn dat u tevreden was met onze diensten. Groetjes, Eugene Zwakhoven.

Een duidelijke en correcte behandeling en afwikkeling

Na de aanmelding snel een bevestiging en binnen een paar uur een bod. Later werd gebeld, korte termijn een afspraak en op tijd gekomen. Na inspectie snel akkoord en directe gehele afhandeling.

Beste Sirach, Bedankt voor het plaatsen van dit bericht op dit forum. En bedankt voor het duidelijk omschrijven van de staat van de caravan. Dit help zeker. Op tijd zijn wij altijd! en anders laten wij het even weten bij vertraging. Bedankt nogmaals. Caravanaanbieden.nl Aalsmeer 05-06-2021

Caravanaanbieden .nl super goed geregeld

Caravanaanbieder geeft een goede prijs En alles is snel en netjes geregeld Kan het iedereen aanbevelen M v g coen Nolet

Beste Coen, bedankt dat u tevreden was met onze diensten. E Zwakhoven. 27-05-2021

Enorm blij met de verkoop en afhandeling van de caravan

Telefonisch al heel vriendelijk geholpen. Prima op tijd en geheel volgens afspraak afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden.

Beste Linda, bedankt dat u tevreden was met onze diensten. Groetjes, E.Zwakhoven 27-05-2021

vlotte en professionele afwerking

Vanaf het eerste contact een goed gevoel bij dit bedrijf. De overeenstemming en de afwikkeling waren snel en correct uitgevoerd. In totaal een goed gevoel bij het zaken doen met dit bedrijf en deze mensen.

Beste heer Boonstra, Bedankt voor het plaatsen van de recensie. Fijn dat u tevreden was met onze service en dat dat afwikkeling naar wens verlopen is. Groetjes, Klantenservice, Caravanaanbieden.nl 20-05-2021

Snel en correct afgehandeld!

Goede afspraken, goede opvolging en snel en correct afgehandeld.

Beste Mathias, bedankt voor het plaatsen van de review. E.Zwakhoven. Caravanaanbieden.nl 20-05-2021

GOED OPTIJD EN VOLGENS AFSPRAAK GEREGELD.

De koper weet waar hij het over heeft.

Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. 16-05-2021

opzig goed kan snel goed praten

door het snelle praten beetje overompeld hij wist precies hoe caravan er uit zag en waardoor wij tog wel benadeeld zijn

Beste Ingrid, bedankt voor het plaatsen van de review. Eugene Zwakhoven- Caravanaanbieden.nl

Echt een aanrader. Zeer vriendelijk en gemaakte afspreken worden nagekomen.

Via website bieding aangevraagd en kreeg hier heel snel reactie op. Het was een heel goed bod. Hierna via mail en telefoon contact gehad. Zeer vriendelijk en gemaakte afspraken werden nagekomen. In mijn geval werd na het telefoontje binnen 1.5 uur de caravan opgehaald. Het ophalen van de caravan was tot geregeld. Op de afgesproken tijd werd de caravan opgehaald. De betaling werd meteen (digitaal) afgehandeld waarna de vrijwaarding via de mail meteen binnen kwam.

Beste Auke, Bedankt voor het plaatsen van de review. De staat van de caravan was zeer goed omschreven, ook de foto's die waren toegevoegd waren zeer duidelijk. Soms is het erg lastig om een bod te doen zonder de caravan gezien te hebben. Ook kan het wel eens ongunstig uitpakken voor beide partij dan. In dit geval is het positief geweest voor u en voor ons. De caravan is inmiddels al van eigenaar verwisseld. Zeer fijn dat u ons bedrijf gevonden heeft online. Groetjes, Caravanaanbieden.nl Aalsmeer

Snel en betrouwbaar

Anders dan via marktplaats kan je op deze firma vertrouwen. Transparantie en duidelijkheid is voor ons belangrijk geweest om zaken te doen. Alles wordt ter plekke geregeld en ben je klaar met de verkoop en overdracht. Ik zou de volgende keer weer zaken doen.

Beste Theo, Bedankt in het vertrouwen in ons platform Caravanaanbieden.nl. Fijn dat alles naar tevredenheid verlopen is. Met vriendelijke groet, Eugene Zwakhoven-Caravanaanbieden.nl

Verkoop uitstekend geregeld

Verkoop uitstekend geregeld. Afhandeling verliep vlot. Geld werd direct overgemaakt, plus vrijwaringsbewijs. Alles gelijk per e-mail als inzage. Zeer zeker aan te bevelen voor de verkoop van een caravan. Geen gedoe alles correct.

Beste Henk Bulthuis, Bedankt voor het plaatsen van de review en fijn dat u tevreden was met onze diensten en de plezierige overdracht van de caravan. Alle medewerkers van Caravanaanbieden.nl waarderen dit zeer. E Zwakhoven 10-05-2021

Zeer snelle reactie en een correcte afhandeling van alled

Alle afspraken nagekomen

Beste Kees, Bedankt voor het plaatsen van de review. 10-05-2021

Snelle reactie en correcte afhandeling.

Verkoop was zeer snel geregeld, correcte afhandeling. Alles volgens afspraak verlopen en goede communicatie. Zeker een aanrader.

Beste Sandra , Bedankt voor de positieve review op dit forum. Wij waarderen dit zeer. E Zwakhoven eigenaar 10-05-2021

Zeer perfecte afwikkeling

Men komt alle afspraken na, Geen gezeur, afwikkeling was voortreffelijk. RDW vrijwaring direct online ontvangen. Afrekening direct op de rekening gestort. PERFECT!!!!

beste Jaap Vermeulen, Bedankt voor het plaatsen van het positieve bericht. U heeft de staat van de caravan ook goed omschreven. Onze dank hiervoor. Groetjes, Eugene Zwakhoven - Caravanaanbieden.nl B.V.

Ben super geholpen

Alles is naar tevredenheid en eerlijk gegaan.

Beste Hans, bedankt voor het plaatsen van de review. fijn dat alles naar wens in verlopen. Team Caravanaanbieden.nl

Perfecto!

Na eerst een paar weken op mp te hebben gestruind,toch besloten om dicht bij huis naar een bedrijf te gaan. Vertelt wat onze wensen waren , en Eugene gevraagd voor ons te kijken met zijn netwerk. Met als een gevolg een topcaravan voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Keurig schoon veilig opgeleverd. Kortom : perfecto! Ga zo door mannen.

beste Frits,bedankt voor het positieve bericht en hoge cijfer, dit doet ons goed. Zeker fijn om te horen dat u tevreden was met onze verkoopservice. Zoals met u afgesproken is de caravan op alle punten gecontroleerd een Bovag keuring 2021 waarbij wij ook de banden hebben vernieuw uit veiligheid. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Caravanaanbieden.nl en het hele team wenst u dan ook veel plezier en zon toe. Groetjes, Team Caravanaanbieden.nl

Snelle reactie, snelle verkoop!

Prima dus.

Bedankt voor de positieve rieview en geweldige beoordeling. Caravanaanbieden.nl

Hele goede ervaring. Geld werd overgemaakt waar ik bij stond, net als het vrijwaringsbewijs van het RDW. Heel klantvriendeijk. Echt reclame voor dit bedrijf.

bedankt voor het hoge cijfer! Namens alle medewerkers van Caravanaanbieden.nl.

Heldere uitleg over schatting, verkoop, betaling incl. RDW overschrijving

Gerenommeerd merk toercaravan (5 jaar oud) werd op marktwaarde geschat. Prijs nader onderhandeld met argumenten via Email. Na accoord op laatste aanbieding volgde bezichtiging en grondige inspectie van caravan en documenten (BOVAG). Zwakkere punten van caravan werden helder besproken. Nieuwe prijs werd voorgesteld. Nieuwe prijs werd accoord bevonden door verkoper. Betaling geschiedde direct via bank apps (hier ING). Overschrijving via CarGo Int. van RDW registratie geschiedde ter plekke: vrijwaring per Email ontvangen door verkoper Overdracht aan bedrijf Caravaanaanbieden.nl ondertekend door verkoper. Caravan in goede orde afgesleept Mooi voorbeeld van helder en betrouwbaar verkopen van een caravan

Beste Paul, bedankt voor de rieview. Dagelijks kopen wij vele caravans in soms is het best lastig via telefoon of e-mail. Als wij telefonisch een prijs zijn overeengekomen en bij de bezichtiging is de caravan ook daadwerkelijk zoals aangegeven dan houden wij ons altijd een de bod. In deze werkwijze is Caravanaanbieden.nl inmiddels uitgegroeid tot een betrouwbaar platform. 7 dagen per week zetten medewerker van Caravanaanbieden.nl zich in om de gemaakte afspraken na te komen. Ook gaat het wel eens mis helaas ,dat er een prijs correctie moet worden door gevoerd. Dit is meestal door beschadigingen die niet zijn door gegeven. Een voorbeeld is een scheur in het raamden raam kost van een caravan al snel 500,00 euro. Groetjes, Eugene Zwakhoven

Na mijn aanmelding op de site heel snel een reactie met een goed en eerlijk bod. Ook na accoord te zijn gegaan met het bod een snelle en prima afhandeling zowel het ophalen van de caravan, de vrijwaring en het financiële gedeelte.

Geheel goed geholpen kan iedereen aan raden

Uitstekend kan niet beter . 10

Bedankt voor de positieve rieview. Caravanaanbieden.nl

Perfect en razendsnel

De caravan verkocht en ons geld stond meteen op de rekening.... alles netjes afgehandeld.... ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen....

Afspraak is afspraak! Duidelijk staat centraal bij Caravanaanbieden.nl

Snel gereageerd. Vriendelijk en redelijk bod

Bedankt voor de reactie. Team Caravanaanbieden.nl

Vriendelijk geholpen met perfecte customerservice

Goed geholpen, goede service! Superblij met m'n nieuwe caravan. Mocht ik weer opzoek gaan, start ik bij jullie!

Lisa bedankt, en veel plezier met de caravan. Team Caravanaanbieden.nl