Betrouwbaar

We zijn goed te spreken over de correcte afhandeling betreffende de verkoop van onze kip skyline. Ook met het geboden bedrag. Overboeking vh geld en de tenaamstelling werd ter plekke geregeld.

Prettig contact, eerlijke prijs en nette afhandeling. Chapeau!

Goede en nette afhandeling

Vriendelijke en nette onderhandeling en tevreden met de geboden prijs. Meteen netjes overgemaakt en vrijwaring ontvangen

goed verhaal vd verkoper wist waar hij over sprak

goede manier van verkoop

Zeer betrouwbare en kundige afhandeling

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Sabine. Alles in no time geregeld. Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen. 29-02-2024 Jan en Jenny, Deurne

Snel duidelijk en eerlijk

Prima bod . Eerlijke communicatie en duidelijke afhandeling

prettige ervaring met dit bedrijf

Correcte en snelle afhandeling van onze verkoop.

Betrouwbaar

Eugene is al de afspraken na gekomen. Fijn contact gehad!

Prima geregeld

Alles is volgens afspraak gegaan

Correcte afwikkeling en komen hún afspraken na.

Blij mee.Geengezeur aan de deur.

Betrouwbaar en correct

Prima ervaring. Correct en betrouwbare overdracht van mijn caravan. Zou dit bedrijf zeker aan vrienden of kennissen aanraden als zij een caravan willen verkopen.

Beste Audrey, Graag willen wij u bedanken voor het plaatsen van de recensie. Fijn te lezen dat u tevreden was met het verkopen van u tweedehands caravan aan ons inkoopplatform. 31-12-2023 Klantenservice Caravanaanbieden.nl

Dit ging wel heel makkelijk gewoon bellen en weten wat de caravan opbrengt

Na slechte ervaring op Marktplaats met veel dubieuze telefoontjes met Caravanaanbieden.nl contact opgenomen en direct een net bod en aanbetaling direct ontvangen. Caravan is opgehaald bij de stalling en vrijwaringsbewijs en restbedrag gelijk ontvangen. Gewoon doen ! Zeker aanbevelen.

Beste Edward Hoekstra, Bedankt voor het plaatsen van de review en fijn dat u tevreden was met de verkoop van uw caravan aan ons inkoop en verkoop platform. Wij hopen u in de toekomst weer te begroeten. 30 december 2023 Team Caravanaanbieden.nl & Camperaanbieden.nl

Camperaanbieden.nl is geweldig! Verkopen zonder gezeur

Nadat wij op de radio hadden gehoord van Camperaanbieden.nl zijn we langsgereden in Noordwijk met onze camper. Door zeer vriendelijke dame ontvangen en even moeten wachten dat de eigenaar beschikbaar was. Nadat de camper was bekeken en bereden gelijk een prijsindicatie ontvangen. De eigenaar zei eerlijk dat de camper in de zomer tweeduizend euro meer waard zou zijn. Omdat wij geen haast hebben komen we er later nog op terug. Zeer klantvriendelijk en professioneel ook werd uitgelegd dat de camper altijd eerst wordt betaald bij de overdracht.

Beste Chantal en Erik, Bedankt voor het plaatsen van het positieve bericht. Vandaag nog even contact gehad met een klant elders in het land en gesproken over de camper en de zeer lage aantoonbare kilometerstand. Wij hebben zeker interesse en hopen dat wij u later van u de camper mogen inkopen. Groetjes, Team Camperaanbieden.nl &Caravanaanbieden.nl 6 december 2023

Toppy.

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen.Alles in no time geregeld. Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen.

Beste Mathieu, Bedankt voor het plaatsen van de review en fijn dat u tevreden was de verkoop van uw Fendt caravan. Groetjes, Caravanaanbieden.nl & Camperaanbieden.nl

Zeer professioneel en goede telefonische uitleg

Telefonisch onze camper aangeboden en zeer goede uitleg van het inkoop proces. Bezichtiging werd op korte termijn gepland en na een korte proefrit een uiteindelijke prijs voor onze Hymer camper uit 2015 doen toekomen. De overdracht heeft inmiddels geheel naar tevredenheid plaatsgevonden. Zeer vriendelijke eigenaar die weet waar die het over heeft. Zeker aanbeveling waard.

Beste Familie B. Berg, Bedankt voor de recensie en fijn te horen dat u geheel tevreden was met het verkopen van uw Hymer camper aan ons inkoopplatform Camperaanbieden.nl. De camper is vandaag naar onze klant gebracht. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Camperaanbieden.nl

Snel en goed

Caravan snel en goed verkocht. Communicatie soepel verlopen.

Beste Erik Kantens, Bedankt voor het plaatsen van het positieve bericht en fijn dat u tevreden bent met het verkopen van de caravan aan ons. 5 December 2023 Team Caravanaanbieden.nl & Camperaanbieden.nl

Vlot en redelijke pris

Reageerde snel op mijn verzoek en reeds twee dagen later tot overeenstemming gekomen.

Beste Benno, Bedankt voor de review. 5 december 2023 Team Caravanaanbieden.nl & Camperaanbieden.nl

Komt netjes afspraak na

Netjes op tijd op de afspraak en goed en reeel bod netjes afgehandeld

Beste Conny uit Akersloot, Bedankt voor de positieve reactie en fijn te horen dat u tevreden was met de verkoop van de TEC caravan aan ons platform. 5 december 2023 Eugene Zwakhoven Caravanaanbieden.nl & Camperaanbieden.nl Noordwijk

Helemaal verbaasd!

De communicatie verliep snel, al geld op de rekening zonder de caravan echt van binnen gezien te hebben. Opgehaald zonder gezeur, ze moesten zelfs 2e keer terugkomen omdat het gras te nat was. Netjes bericht dat het alsnog gelukt is!

Beste Joost, Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn dat u tevreden bent met de gehele afwikkeling. Nogmaals bedankt. Team Caravanaanbieden.nl 18 oktober 2023

Keurige afhandeling top service zal ik zo aanraden

Beste Henk, Heel veel dank voor het plaatsen van deze review. Fijn dat u tevreden was met het verkopen van de Adria caravan aan ons inkoopplatform. Bedankt voor de gastvrijheid. Eugene Zwakhoven

Gewoon prima

Erg goed geregeld en op tijd opgehaald en gelijk geld op de bank overgemaakt

Beste Frans, Zeer hartelijk bedankt voor het plaatsen van de review en fijn dat u tevreden was met de verkoop van uw caravan aan ons inkoopplatform. 05-10-2023 Team Caravanaanbieden.nl

Betrouwbaar en snel

Het eerste contact gelegd via Internet en binnen een dag werd ik opgebeld om een afspraak te maken voor bezichtiging. We waren het snel eens over de prijs en men was netjes op het afgesproken tijdstip aanwezig om de caravan op te halen.

Beste Anita. Bedankt voor het plaatsen van de review. 5 oktober 2023

Uitstekend,

Fijne ervaring, houd zich aan de afspraak. Kan niets anders zeggen uitstekend Aanbeveling voor andere. Zekers

Bedankt voor voor het geven van het hoge cijfer en de positieve review. Team Caravanaanbieden.nl Noordwijk 5 oktober 2023

Zeer vriendelijke mensen

Snelle afhandeling en gelijk je geld op je bankrekening

Beste Michel, Graag willen wij u bedanken voor het plaatsen van de recensie. E Zwakhoven 5 oktober 2023

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Blij dat we dit bedrijf benaderd hebben voor de verkoop van onze caravan. Alles werd perfect en vlot geregeld. Ze komen afspraken na en zijn heel vriendelijk.

Beste Andre en Els, Bedankt voor het positieve bericht en fijn dat u tevreden was met onze inkoopservice. Team Caravanaanbieden .nl 5 oktober 2023