Zeer perfecte afwikkeling

Men komt alle afspraken na, Geen gezeur, afwikkeling was voortreffelijk. RDW vrijwaring direct online ontvangen. Afrekening direct op de rekening gestort. PERFECT!!!!

Ben super geholpen

Alles is naar tevredenheid en eerlijk gegaan.

Perfecto!

Na eerst een paar weken op mp te hebben gestruind,toch besloten om dicht bij huis naar een bedrijf te gaan. Vertelt wat onze wensen waren , en Eugene gevraagd voor ons te kijken met zijn netwerk. Met als een gevolg een topcaravan voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Keurig schoon veilig opgeleverd. Kortom : perfecto! Ga zo door mannen.

beste Frits,bedankt voor het positieve bericht en hoge cijfer, dit doet ons goed. Zeker fijn om te horen dat u tevreden was met onze verkoopservice. Zoals met u afgesproken is de caravan op alle punten gecontroleerd een Bovag keuring 2021 waarbij wij ook de banden hebben vernieuw uit veiligheid. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Caravanaanbieden.nl en het hele team wenst u dan ook veel plezier en zon toe. Groetjes, Team Caravanaanbieden.nl

Snelle reactie, snelle verkoop!

Prima dus.

Bedankt voor de positieve rieview en geweldige beoordeling. Caravanaanbieden.nl

Hele goede ervaring. Geld werd overgemaakt waar ik bij stond, net als het vrijwaringsbewijs van het RDW. Heel klantvriendeijk. Echt reclame voor dit bedrijf.

bedankt voor het hoge cijfer! Namens alle medewerkers van Caravanaanbieden.nl.

Heldere uitleg over schatting, verkoop, betaling incl. RDW overschrijving

Gerenommeerd merk toercaravan (5 jaar oud) werd op marktwaarde geschat. Prijs nader onderhandeld met argumenten via Email. Na accoord op laatste aanbieding volgde bezichtiging en grondige inspectie van caravan en documenten (BOVAG). Zwakkere punten van caravan werden helder besproken. Nieuwe prijs werd voorgesteld. Nieuwe prijs werd accoord bevonden door verkoper. Betaling geschiedde direct via bank apps (hier ING). Overschrijving via CarGo Int. van RDW registratie geschiedde ter plekke: vrijwaring per Email ontvangen door verkoper Overdracht aan bedrijf Caravaanaanbieden.nl ondertekend door verkoper. Caravan in goede orde afgesleept Mooi voorbeeld van helder en betrouwbaar verkopen van een caravan

Beste Paul, bedankt voor de rieview. Dagelijks kopen wij vele caravans in soms is het best lastig via telefoon of e-mail. Als wij telefonisch een prijs zijn overeengekomen en bij de bezichtiging is de caravan ook daadwerkelijk zoals aangegeven dan houden wij ons altijd een de bod. In deze werkwijze is Caravanaanbieden.nl inmiddels uitgegroeid tot een betrouwbaar platform. 7 dagen per week zetten medewerker van Caravanaanbieden.nl zich in om de gemaakte afspraken na te komen. Ook gaat het wel eens mis helaas ,dat er een prijs correctie moet worden door gevoerd. Dit is meestal door beschadigingen die niet zijn door gegeven. Een voorbeeld is een scheur in het raamden raam kost van een caravan al snel 500,00 euro. Groetjes, Eugene Zwakhoven

Na mijn aanmelding op de site heel snel een reactie met een goed en eerlijk bod. Ook na accoord te zijn gegaan met het bod een snelle en prima afhandeling zowel het ophalen van de caravan, de vrijwaring en het financiële gedeelte.

Geheel goed geholpen kan iedereen aan raden

Uitstekend kan niet beter . 10

Bedankt voor de positieve rieview. Caravanaanbieden.nl

Perfect en razendsnel

De caravan verkocht en ons geld stond meteen op de rekening.... alles netjes afgehandeld.... ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen....

Afspraak is afspraak! Duidelijk staat centraal bij Caravanaanbieden.nl

Snel gereageerd. Vriendelijk en redelijk bod

Bedankt voor de reactie. Team Caravanaanbieden.nl

Vriendelijk geholpen met perfecte customerservice

Goed geholpen, goede service! Superblij met m'n nieuwe caravan. Mocht ik weer opzoek gaan, start ik bij jullie!

Lisa bedankt, en veel plezier met de caravan. Team Caravanaanbieden.nl

Kopen bij Caravanaanbieden.nl is mij prima bevallen

Ik kon een afspraak maken op de tijd dat het mij uitkwam. Bij aankomst een hartelijk ontvangst. De zaak zag er keurig uit en de caravan waar wij voor kwamen stond al netjes klaar. Na uitleg kregen wij rustig de tijd om zelf te kunnen kijken. Erg fijn! We hebben de caravan meteen gekocht en mee kunnen nemen. Er zat een barst in het achterlicht. Dit werd meteen zelf aangegeven. Omdat ik hem meteen mee wilde nemen werd er voor gezorgd dat deze toe werd gezonden. Ook dat is geheel nagekomen. Kortom. Vriendelijk en goed! Frank

beste Frank Ballon, Fijn dat u geheel tevreden was met de aankoop van de caravan. Wij wensen u dan een veel vakantie plezier en veel zon. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Caravanaanbieden.nl. Met vriendelijke groet, Eugene Zwakhoven

Taxatie aanvragen

Op 9 februari een aanvraag gedaan maar tot opheden geen waarde gehad. Maar wel vragen om mijn ervaring op de site.

Beste Richard, Wij hebben met u telefonisch contact gehad op 1 maart. Wij hebben u de Waardecheck gestuurd op 9 februari. Het is bij u in de spam terecht gekomen ,dit gebeurt vaker met mails met de tekst gratis of aanbiedingen of koop nu. Spam filtert hier erg nauwkeurig op soms. Wij hebben een bewijs van de waardecheck van 9 februari meegestuurd in de e-mail. Excuses voor het ongemak en blij dat u ons terug belde. Met vriendelijke groet, Eugene Zwakhoven

uitstekend

alles zeer na tevredenheid verlopen komt zijn vedplichtingen naar. wij geven het een raport cijver 10. en bevelen het zeker aan. bedankt voor de prettige samenwerking. k.van hattum laan

Bedankt voor positieve reactie. Blij dat u tevreden was met onze diensten. Ook willen wij Camping De Visotter bedankten voor hun medewerking. Het team van Caravanaanbieden.nl wenst u dan ook veel gezondheid toe. E .Zwakhoven

uitstekend

deze caravan aanbieder waardeer ik met een 10. al zijn verplichtingen na gekomen. met goede onderneming schap. zeker een aanbeveling. k.v laan

Goed contact

Geen dwingeland

Bedankt voor het plaatsen van de stacaravan op onze website. Team Caravanaanbieden.nl

Op vrijdagmiddag bood ik onze caravan aan om evt. te verkopen aan caravanaanbieden.nl. Direct werd ik gebeld, afspraak gemaakt en binnen 1 dag was alles geregeld. Het geld ontvingen we al voordat de caravan daar was gebracht. Kortom zeer netjes en vol van vertrouwen. Bij ons overheerst een zeer positief gevoel en wie weet dat we elkaar in de toekomst nog eens zullen zien

Bedankt voor de positieve reactie.

Afspraak is afspraak

Ik heb er voor gekozen om mijn caravan aan Caravanaanbieding.nl te verkopen. Dit is zeer goed bevallen omdat afspraken strikt zijn nagekomen.

Bedankt voor het hoge cijfer. Bij Caravanaanbieden.nl staat service hoog in het vaandel. Wij houden ons aan gemaakte afspraken. Eugene Zwakhoven

Betrouwbaar, vriendelijk en eerlijk over de prijs

Vriendelijke man die betrouwbaar en eerlijk is over zijn prijs. Alles word goed geregeld en netjes afgehandeld. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer een caravan te koop hebben.

bedankt voor het hoge cijfer.

Simpel en makkelijk

Gratis Waardecheck aangevraagd via de website.Gelijk een bedrag ontvangen. 29,50 euro betaalt om een definitieve bod te ontvangen.Ook dit bod was bijna gelijk als de waardecheck.de caravan is vandaag opgehaald.Nette financiële afwikkeling.

Beste Bryan , De Gratis Waardecheck is uniek in Nederland. Bedankt voor het aanbieden van de caravan op onze website. Team Caravanaanbieden.nl

Zeer netjes, vriendelijk, komt zijn afspraken na.

Naar jaren van onze caravan te hebben genoten en door de inmiddels hoge leeftijd was het tijd om onze caravan te verkopen. ik wil geen vage types aan huis hebben dus, ik ben op zoek gegaan naar een betrouwbare partij om onze caravan te verkopen, ik heb de gegevens ingevuld en binnen 1 dag had ik een bod!! caravan is op tijd opgehaald ter plekke overgeschreven en de centjes stonden op onze rekening. Mijn oordeel, eerlijk. betrouwbaar. correct. Bedankt voor de snelle afhandeling! mvg A.J v Riel

Waardecheck met goede ervaring

Wij hebben de gratis waardecheck gedaan op de website en gelijk een passend bod maar waarde gekregen. Verder gegaan naar de betaal functie en een definitief bod ontvangen. Bod was reel naar de waarde van de caravan.

Punctueel &eerlijk

Oké

Zeer correct

Alles volgens afspraak nagekomen , veel waardering om op deze manier zaken doen. Wij zullen ook zeker Carravanaanbieden..nl aanbevelen aan een ieder die een caravan zoekt.

Eerlijk, open en betrouwbaar

Nu voor de tweede maal een caravan aan dit bedrijf verkocht. Eerlijke en open waarde bepaling, goede onderbouwing van de bieding. Bede keren een vriendelijk contact zonder blabla! Top.

bedankt voor de reactie, `fijn dat u voor de tweede keer heeft gekozen voor Caravanaanbieden.nl. Team Caravanaanbieden.nl