Afspraak is afspraak

Ik heb er voor gekozen om mijn caravan aan Caravanaanbieding.nl te verkopen. Dit is zeer goed bevallen omdat afspraken strikt zijn nagekomen.

Betrouwbaar, vriendelijk en eerlijk over de prijs

Vriendelijke man die betrouwbaar en eerlijk is over zijn prijs. Alles word goed geregeld en netjes afgehandeld. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer een caravan te koop hebben.

Simpel en makkelijk

Gratis Waardecheck aangevraagd via de website.Gelijk een bedrag ontvangen. 29,50 euro betaalt om een definitieve bod te ontvangen.Ook dit bod was bijna gelijk als de waardecheck.de caravan is vandaag opgehaald.Nette financiële afwikkeling.

Zeer netjes, vriendelijk, komt zijn afspraken na.

Naar jaren van onze caravan te hebben genoten en door de inmiddels hoge leeftijd was het tijd om onze caravan te verkopen. ik wil geen vage types aan huis hebben dus, ik ben op zoek gegaan naar een betrouwbare partij om onze caravan te verkopen, ik heb de gegevens ingevuld en binnen 1 dag had ik een bod!! caravan is op tijd opgehaald ter plekke overgeschreven en de centjes stonden op onze rekening. Mijn oordeel, eerlijk. betrouwbaar. correct. Bedankt voor de snelle afhandeling! mvg A.J v Riel

Waardecheck met goede ervaring

Wij hebben de gratis waardecheck gedaan op de website en gelijk een passend bod maar waarde gekregen. Verder gegaan naar de betaal functie en een definitief bod ontvangen. Bod was reel naar de waarde van de caravan.

Punctueel &eerlijk

Oké

Zeer correct

Alles volgens afspraak nagekomen , veel waardering om op deze manier zaken doen. Wij zullen ook zeker Carravanaanbieden..nl aanbevelen aan een ieder die een caravan zoekt.

Eerlijk, open en betrouwbaar

Nu voor de tweede maal een caravan aan dit bedrijf verkocht. Eerlijke en open waarde bepaling, goede onderbouwing van de bieding. Bede keren een vriendelijk contact zonder blabla! Top.

bedankt voor de reactie, `fijn dat u voor de tweede keer heeft gekozen voor Caravanaanbieden.nl. Team Caravanaanbieden.nl

Snel en netjes alles afgehandeld.

Wij hebben een een goede ervaring van over gehouden over de snelle en adequate afhandeling van de verkoop van de caravan. Zeer aan te bevelen. Komt alle afspraken na.

bedankt voor het plaatsen van de reactie. Fijn dat u nog voor de laatste keer van de caravan heeft kunnen genieten. Wij wensen u nog veel gezondheid toe. Groetjes, Eugene Zwakhoven

Zeer klant vriendelijk

Heel vriendelijke man mooi bedrijf betrouwbaar redelijke prijs

bedankt voor het geven van dit hoge cijfer. Caravanaanbieden.nl

Geweldig Bedrijf

Dit is echt een eerlijk en zeer goed bedrijf en zeker zeer professioneel met ook geweldig personeel ben er heel goed geholpen voor mijn een dikke 10

Het was fijn zaken doen. Bedankt voor het vertrouwen in Caravanaanbieden.nl. Groetjes , Eugene Zwakhoven

Prima en snelle service

Correcte en eerlijke behandeling.

bedankt voor het plaatsen van de recensie.

Ik ben eigenlijk nog perplex

Ik zal eerlijk zijn. Ik was erg sceptisch tegen het concept maar dat was na het bezoek volledig 180 gr gedraaid. Wat was het prettig om hier mee zaken te doen geen gezeur maar gewoon boter bij de vis. Alles meteen afgehandeld en betaald. Kortom gewoon heel goed. TOP.

Bedankt Maurice, Fijn dat u tevreden was met de service van ons bedrijf. Ook fijn dat wij u een goed gevoel hebben kunnen geven. Ook betalen wij altijd direct voor de overdracht de caravan. Groetjes, Eugene Zwakhoven

Fijn Zaken doen

Vriendelijk. Nette prijs. Netjes geregeld. vlotte reactie.

bedankt voor het plaatsen van de recensie. Caravanaanbieden.nl

Fijne samenwerking

binnen notime belde hun ons terug en was de deal gesloten en stond ook gelijk het geld op de rekening. Paar weken later toen hun de caravan op kwamen halen was ook alles snel en goed geregeld

Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf.

Bedrijf komt zijn afspraken goed na en overleg is prima, geen verbeterpunten.

Ondanks dat ik te lang gewacht heb met een particuliere verkoop, heb ik aan het einde van het seizoen toch nog snel mijn caravan kunnen verkopen via Caravanaanbieden.nl.

Prettig en vertrouwenwekkend

Snelle reactie op mijn plaatsing van de caravan. Prettig contact, vlot koopaanbod. Alleszins aanvaardbare prijs. Geen trekken en sleuren over de prijs. Top ervaring!

Snelle service

Snelle service , klantvriendelijk , goede afspraken en nette deal

Prima. Snel over de prijs eens. Aardige koper

Caravan verkopen. Snel over de prijs eens. Aardige en nette koper. Caravan werd direkt meegenomen en betaling ter plekke. Overschrijven RDW geen enkel probleem. Aanbeveling waard.

u ook bedankt voor het sturen van de kenteken gegevens voor het vrijwaren. Groetjes , Caravanaanbieden.nl

Vriendelijk

Kort maar krachtig

bedankt voor de review. en veel plezier met de caravan . Team Caravanaanbieden.nl

Zeer correct een nette prijs en afhandeling volgens afspraak.

De caravan zou in maart 2020 worden opgehaald echter toen kwam de Corana crisis en liep alles voor iedereen anders. Keurig contact gehouden en nu alsnog verkocht. Direct in bijzijn het afgesproken bedrag overgemaakt op onze rekening. Stond er ook direct op en vervolgens de vrijwaring in orde gemaakt. Heel netjes allemaal. Zonder enige twijfel beveel ik deze caravan inkoper aan. Jacobus

Bedankt voor het de recensie en de koffie! Groetjes, Eugene Zwakhoven-Caravanaanbieden.nl

Komt afspraken na en vertrouwd

Wij gingen kijken voor een knaus 500 die bijna in showroom staat verkeerd. Na het bezoek rustig kunnen kijken en overal de tijd voor kunnen nemen zonder opgejaagd te worden. Ze geven je een heel vertrouwd gevoel. Ook alle afspraken die wij met elkaar hadden gemaakt wordt eigenlijk dezelfde dag ( binnen 15 min geregeld ) Wij zijn zeer tevreden dat wij hier onze caravan hebben gekocht en onze oude caravan konden inruilen. Ik zou ook mensen dit aanbevelen om hier een caravan te kopen /verkopen. Bedankt voor de goeie service en dat je je aan woord en afspraak houd. Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren

bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf. En een fijne vakantie gewenst. Caravanaanbieden.nl

Uitstekend, leuk en ervaren onderhandelaar. Komt afspraken na, geen gezeur. Gelijk alles afgehandeld, contante betaling en vrijwaringsbewijs afgerond. Top.

Bedankt, dit horen wij graag. Groetjes, Eugene Zwakhoven

Een prima bedrijf met een deskundige en betrouwbare eigenaar.

Ik kwam alleen om te informeren wat ik voor mijn caravan zou krijgen als ik hem zou verkopen, en we werden het meteen eens over de prijs, vervolgens was de afspraak als ik akkoord was, het geld de volgende dag op mijn rekening zou staan, hetgeen ook daadwerkelijk zo was.Ik kan dit bedrijf bij iedereen van harte aanbevelen, in deze vaak zo moeilijke handel.

bedankt Wim voor de recensie. Afspraak is afspraak. Blij dat u tevreden was. Groetjes , Eugene

prima ervaring

Caravanaanbieden is een bedrijf met een super snelle service. Na contact met dit bedrijf reeds binnen en half uur en gerichte aanbieding met een goede prijs voor mijn caravan. Omdat dit bedrijf vlak bij me om de hoek zit ben ik met de fiets even langs gegaan, na een korte onderhandeling waren we er snel uit en voor dat ik weer thuis was stond het geld al op mijn rekening. Kortom: een prima bedrijf met een super vriendelijke en klantgerichte service, ik ben er zeer tevreden over.

Bedankt voor uw positieve reactie en fijn om te horen dat u tevreden was met de afwikkeling. Met vriendelijke, Eugene Zwakhoven