Vanaf het begin tot aan de installatie is alles gegaan zoals beloofd. Vriendelijke installateurs en niet te vergeten de behulpzame medewerkers van de klantenservice. Al met al een tevreden klant.
Vanaf offerte tot uitvoering was het zeer goed. Ook een belletje naar de klantenservice , omtrent het inloggen op de growatt , werd ik uitstekend geholpen. Kreeg daarop een mail met inloggegevens en kon nu zien wat we opwekken. Tot nu toe niks anders dan lof!
Komt afspraak na
Wij halen de beloofde opbrengst en nog zo'n 5% meer. Keurige installatie , vlot gerealiseerd
Sinds begin 2019 is ons dak voorzien van 10 panelen. Alles zeer soepel en netjes afgehandeld en sindsdien werkt het (zelfs beter) dan op voorhand beloofd. We zijn dus zeer tevreden. Dikke duim voor “Zelfstroom”.
Ze hebben mij 2400 kWh uitgerekend en dat is prima gedaan Heb zelfs 3% meer gekregen door de zon Installatie en service is prima geregeld Ga zo door
Alles ging volgens plan, en het werkt allemaal.
Zelfstroom werkt met heldere informatie. Je weet goed waar je aan begint. Medewerkers zijn behulpzaam en werken keurig netjes. App is super handig.
In één woord: geweldig! Goed aanbod, eerlijke informatie daarover, goede begeleiding, uitstekende communicatie via Email en telefoon. Bijzonder aardige monteurs, snelle montage en installatie. Duidelijke uitleg e alles keurig achtergelaten!
Wij hebben een goede uitleg gehad over de mogelijkheden. Onze vragen zijn goed beantwoord, en de mensen die bij ons de schouwing hebben gedaan en die de installatie hebben gedaan waren vriendelijk en correct.
Goede, heldere communicatie. Afspraken worden gewoon nagekomen zonder gedoe. Correcte klantbenadering.
De mogelijkheid van het huren van zonnepanelen was voor mij de aanleiding om contact op te nemen met ZELFSTROOM. Bij het eerste, telefonische, contact werd ik vriendelijk te woord gestaan door een medewerker die geen reclamepraatjes hield, maar precies kon vertellen wat mij te wachten stond als ik bij ZELFSTROOM panelen zou huren. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Ook de belofte dat de boete voor het overstappen door ZELFSTROOM in zijn geheel zou worden betaald. Ook de werkzaamheden werden snel en vakkundig uitgevoerd door de monteurs. De service van ZELFSTROOM is uitstekend.
Geen verkoop praatjes maar deskundig en oprechte organisatie.
Het gehele traject van offerteaanvraag tot en met oplevering is keurig verlopen. Afspraken werden allemaal nagekomen en ook op tijd nagekomen. Planningen voor inspectie en montage waren eenvoudig te maken en klopten ook allemaal. Monteurs waren uiterst klantvriendelijk en verzorgden een vlotte en correcte montage. Heel plezierig was ook gedurende het gehele traject van offerte aanvraag tot en met oplevering de informatievoorziening omtrent de volgende stappen in het totale proces. En heerlijk weer eens een bedrijf van: Afspraak is Afspraak!!
Zeer positief, zowel voor de communicatie per mail en in het persoonlijke gesprek. Snelle afhandeling en en prima/vakkundige installatie van de panelen.
Een aantal verschillende offertes door gespit, Zelfstroom kwam daar het beste uit met kwaliteit en prijs en reactie tijd. Alles liep precies volgens afspraak. Resultaat is prachtig, kabels netjes weg, omvormer op een goede plek en de panelen liggen er strak op. Dik tevreden met mijn 17 gekochte panelen. Ook een huur offerte opgevraagd,maar huren is naar mijn mening een slechte investering.
Tel contact jamey raas perfect. Goede montage. Weten nog niet wat het dagelijks opleverd wachten nog op app
Wij huren zonnepanelen en zijn zeer tevreden. Alles is duidelijk en netjes volgens afspraak verlopen. Een echte aanrader.
Heb een termijn afgesproken voor het gas en electra. Deze overeenkomst heb ik ook getekend. Een dag later kreeg ik een besvestiging van Zelfstroom. Gelijk gebeld en dit zou de medewerker regelen. Nou mooi niet! Eerst een mail ontvangen eind dec dat door administratieven reden bij hun het termijnbedrag niet afgeschreven kon worden en dan twee keer in 10 dagen tijd afschrijven. Echt van de zotte. De laatste heb ik gestoneerd. Gelijk daarna weer contact opgenomen met Zelfstroom en de medewerker zou het regelen en mij of terugbellen of schriftelijk bevestigen dat het termijnbedrag nu wel goed zou zijn. Niks meer van ze gehoord en dat is nu 6 dagen terug. Ik ga ze morgen bellen en ze mogen alles kosteloos weer komen ophalen. Helemaal klaar mee. Niet aan beginnen is mijn advies!!!
Beste Leon Pronk, Wat vinden wij het vervelend dat deze ervaring voor u zo on-klantvriendelijk voelde. Door de belastingverhogingen vanuit de overheid werden jammer genoeg veel mensen de dupe. Wij worden ook absoluut niet vrolijk van dit gegeven en leven met onze klanten mee. Als het goed is bent u inmiddels met Peter tot een oplossing en rectificatie gekomen. Wij bieden daarnaast onze excuses aan voor de ervaring en hopen dat de oplossing van het probleem afdoende is geweest. Met energieke groet, Milou Team Customer Service Zelfstroom
Bij aanvang contract alles leuk en aardig en de mogelijkheden zijn eindeloos. Na installatie volgt een periode waarin alles prima werkt. Kom je vervolgens met een klacht/opmerking dan staan ze je vriendelijk te woord maar doen ze er verder niks mee en helpen je geen meter verder, terwijl het financieel ook in hun voordeel zou zijn. Als puntje bij paaltje komt kun je je problemen met je zonnesysteem zelf oplossen, ga er maar niet vanuit dat zelfstroom je de hand toereikt.
Geachte N.K., Graag gaan wij persoonlijk met u het contact aan om te zien of we collectief tot een goede oplossing kunnen komen. Hopelijk komen we er samen uit! Met energieke groet, Milou Team Customer Service Zelfstroom
Wil ze bellen en word in de wacht gezet en na 12 minuten krijg ik de voicemail. Dan ben ik boos. Dit kan toch niet. De leveringen alles ging verder goed maar wil ze spreken betreft de energierekening. Dit gaat dus niet. Zal toch echt beter moeten anders stap ik over naar een ander. Kan wat betreft de klanten service ze echt niet aan bevelen
Geachte Connie, Door de verhogingen in de energiebelasting stond onze telefoon roodgloeiend en waren de wachttijden (veel) langer dan normaal. Dit is natuurlijk absoluut geen excuus, maar we hopen dat u onze verontschuldigingen wil accepteren en horen graag van u wanneer wij contact met u op mogen nemen om uw vragen en opmerkingen alsnog te bespreken. Met energieke groet, Milou Team Customer Service Zelfstroom
Goede communicatie vooraf, offerte duidelijk, schouwing grondig en weer goede communicatie. Montage: monteurs serieus, gereedschap niet in orde(kabelogen met waterpomptang aanknijpen is bij mij uit den boze! gelukkig had ik een goede kabelschoentang) installatie is goed werkend opgeleverd. Bij uitbreiding van de meterkast merkte de monteur van Liander op dat de bedrading van zelfstroom aan de groep naar de hoofdschakelaar en aardlek verkeerd was aangesloten door de technicus van zelfstroom en heeft dit veranderd. Na drie weken en diverse telefoontjes mijnerzijds nog steeds geen terugkoppeling waarom de app niet werkt......beetje een domper dat dit niet goed en accuraat opgelost kan worden in deze tijd.
Na eerste info, had ik aagegeven enekel maanden tijd nodig te hebben om te overleggen en te bedenken en vergelijken. Na 2 maanden werd ik ook terug gebeld en na wederom een goed gesprek ging ik accoord met de installatie. Deze werd precies uitgevoerd hoe het me aangeboden is, door een gespecialiseerd bedrijf dat netjes en kundig afleverde.
Het persoonlijk contact is prettig verlopen, Zelfstroom is makkelijk te bereiken bij vragen en je krijgt duidelijke antwoorden en een eerlijk advies op maat. De informatie voorafgaand aan installatie is duidelijk. Het zou fijn zijn dat met voorafgaand aan de daadwerkelijk installatie ook vooraf alvast vermeld dat de omvormer na zo'n 15 jaar dient te worden vervangen aangezien dat een aardige kostenpost is en dus iets om rekening mee te houden. De installatie zelf verliep vlekkeloos nadat tijdens de schouw e.e.a. al was bekeken en vastgesteld wat voor onze situatie meest handig zou zijn. Fijne jongens ook die uiteindelijk de panelen en omvormer kwamen plaatsen. Wij zijn zeer tevreden!
Alle contacten met Zelfstroom verliepen kundig en men nam alle tijd. Zelfstroom zorgt ook voor de teruggaaf procedure van de BTW via de btw service van Badaco administratiekantoor Zeist.
Statenlaan 14
5223LA 's-hertogenbosch
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.