gratis wassen en drogen met de zon

zonnepanelen huren een goede keuze. Goed geinfomeerd, snelle levering en goed werklui die keurig alles opruimden en ons de installatie goed hebben uitgelegd.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) kan ik nog niet bepalen

telefonisch weten ze niet waar ze het over hebben en berekeningen klopppen niet

Daarnaast is een afspraak een afspraak en niet een maand later pas de installatie plannen waardoor mijn planning in de war komt. Telefonisch hebben ze mensen die echt niet weten wat ze verkopen, erg jammer zeg maar aangezien je daar dus niet behoorlijk mee kunt praten als je er zelf WEL verstand van heb. het is volgens hun niet toegestaan een thuisaccu aan te sluiten, wat nl belachelijk is aangezien dat voor ons heel belangrijk is alles in ons huis is en werk elektrisch ook de lift omdat ik in n rolstoel zit. Daarnaast zijn de berekeningen die ze voorspiegel niet juist op de folder staat u bespaart in 30 jaar 31.000 euro ja klopt, maar na 30 jaar heb ik Zonnestroom al meer dan 42.000 betaald voor de panelen. Daarnaast wat mij het meeste steekt naast de thuisaccu is dat de app van Solaredge niet compleet is omdat ze je account voor 70% hebben afgeschermd, je kunt dus zelf geen testen doen, zelf geen alarm berichten instellen ed. Aanraden? nee enkel aan mensen die er geen verstand van hebben. en dan nog kun je ze beter kopen en niet via hun ;)

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) geen de huur is duurder!

Beste meneer, Fijn dat u de tijd heeft genomen om Zelfstroom te beoordelen! Als ik naar het systeem en de huurovereenkomst kijk die u met ons heeft gesloten, zie ik dat u maandelijks €13,15 gaat besparen. Gezien de huurperiode van 15 jaar, loopt dat toch behoorlijk op! Opvallend dat u aangeeft meer dan €42.000 voor uw gehuurde zonnepanelen te betalen. U huurt ze immers voor een vast bedrag per maand, en na afloop van de huurperiode mag (dit is niet verplicht!) u de panelen voor een mooie prijs overkopen. Dan kunt u nog zo’n 20 jaar zelf stroom opwekken met uw eigen panelen. Het totale bedrag zal nooit in de buurt komen van de €42.000 die u zelf noemt. Anders zult u uw voorberekende besparing van zo’n €30.000 inderdaad nooit halen. Wellicht kunt u ons laten weten hoe u op dit bedrag komt, ik vermoed dat dit uw eigen berekening is geweest. Daarnaast vind ik het erg jammer dat u mijn collega’s als niet-professioneel ervaren heeft. Ons team wordt niet alleen intern opgeleid, ook volgen mijn collega’s op kantoor regelmatig opleidingen buiten de deur. Ook lopen we zo nu en dan een dagje mee met onze teams op het dak, zodat we u samen zo goed en kundig mogelijk van zonnestroom kunnen voorzien. Ik zal uw feedback zeker doorgeven aan mijn collega's, wij willen immers blijven leren. Goed dat u, naast de zonnepanelen, ook al nadenkt over stroomopslag in huis. Op het moment bieden wij nog geen thuisaccu’s aan. Wij merken simpelweg dat de kosten en baten nog niet zo in verhouding zijn, dat thuisaccu’s op het moment aantrekkelijk zijn voor onze klanten. Net zoals met zonnepanelen ontwikkelt de techniek rondom thuisaccu’s zich echter snel, wie weet wat de toekomst voor ons in petto heeft. Omdat u de zonnepanelen van ons huurt mag u inderdaad niet zelf een thuisaccu aansluiten op het systeem. Het staat u echter vrij om de panelen op ieder moment van Zelfstroom over te kopen zodat u eigenaar wordt van het systeem. U kunt dan alles doen met de panelen wat u wilt, zoals bijvoorbeeld het aansluiten van een thuisaccu voor uw lift. Mocht u nog verdere vragen hebben over uw systeem, weet dat mijn collega’s altijd voor u klaar zullen staan. Met energieke groet, Anna Het team van Zelfstroom

Slecht

Communicatie is beneden alle peil. Panelen liggen nu een week maar werken nog niet. Je komt niet voorbij de klantenservice.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) ?

Beste mevrouw, Goed dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Ik begrijp dat uw zonnestroomsysteem niet op de dag van installatie in werking gezet kon worden, dit is natuurlijk niet wat u van ons zou verwachten. Ik zie dat mijn collega's er op de achtergrond alles aan hebben gedaan om uw systeem alsnog zo snel mogelijk werkend op te leveren. Uw zonnepanelen zijn uiteindelijk 6 werkdagen na de oorspronkelijke installatie stroom op gaan wekken, op dat moment had u deze beoordeling al geschreven. Weet dat wij nog geen betaling van u verwachten, totdat uw systeem geheel werkend opgeleverd is. Uw opmerking over de communicatie hierover hebben onze monteurs aan ons doorgegeven. Ik vind het oprecht vervelend dat u het idee had zelf achter de afspraak aan te moeten bellen. Ondanks de iets krappere zomerbezetting op het moment, willen we natuurlijk wel snel en transparant handelen voor u. Dit leerpunt is dan ook bij het betreffende team gemeld. Ik heb uw zonnestroomsysteem zojuist op afstand gecontroleerd, en zie dat deze al enkele dagen prachtige opbrengsten doorgeeft. Ik hoop dat de panelen ook naar uw tevredenheid werken, en dat u ondanks de tragere start nu wel van uw zelf opgewekte zonnestroom kunt genieten. Dank voor het schrijven van deze beoordeling, en een stralend najaar gewenst! Met energieke groet, Anna Het team van Zelfstroom

goede ervaring met zelfstroom

bij meerdere leveranciers een offerte van zonnepanelen opgevraagd maar zelfstroom was de enige leverancier die heeft gereageerd. Ik werd terug gebeld door Jihad Jijih en erg goed geholpen door hem. ij kon onze vragen goed beantwoorden en daardoor onze twijfels wegnemen. ook de mannen van het installatie team waren erg kundig en hadden snel de zonnepanelen geïnstalleerd. En hebben alles netjes achtergelaten.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) ?

Zelfstroom zegt niet alleen, maar doet ook echt wat ze je beloven voor een goede prijs!

Bij de orientatie naar zonnepanelen bleek al snel dat Zelfstroom deskundig, service gericht en subliem qua prijs/prestatie verhouding. De mensen van Zelfstroom zijn vriendelijk en professioneel. Zij weten waar ze over praten. De wereld van de zonnepanelen is een aparte wereld, waar je verstand van zaken over moet hebben. Zelfstroom weet waar ze het over hebben en kunnen je prima adviseren. Daarnaast doen ze alles zelf; zelfs de aanpassingen van de meterkast. De prijs/prestatie verhouding is heel goed. Wat wil een mens nog meer..........

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 750 euro

Duidelijk, en vriendelijk benadering

Elke stap die gedaan moet worden krijg je stap voor stap te horen , strakke snelle planning . Top jongens , kubdig, vriendelijk, duidelijk, behulpzaam

zeer tevreden over Zelfstroom

Duidelijke uitleg van de panelen en omvormer. Goede offerte en berekening van terugverdien tijd investering. Een aanrader

Goed.

Het hele proces is goed verlopen. Ik heb alleen ook een collega aangemeld bij jullie aangeneld, alleen heb ik de vergoeding hiervoor nog niet mogen ontvangen.

Netjes

Alle werden netjes uitgelegd, daardoor overzichtelijk. Ook de app is erg prettig

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 325

Uitstekende informatie en plaatsing

Vanaf het eerste moment tot dat de panelen operationeel waren is er goed contact geweest en zijn afspraken nagekomen. De bezoeken zijn conform afspraken nagekomen en de montage is zeer netjes en vakkundig uitgevoerd.

Top installateurs

Telefonisch contact helder. Vragen werden duidelijk beantwoord. Installateurs hebben omvormer toch op zolder geplaatst door een extra groep te maken en draden te trekken. Ze waren met een ochtend klaar

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) ??

vooraf een nette schouwing, snelle levering, zeer snel alles ge-installeerd door twee vakkundige jonge mannen. alleen de vragenlijst over hoe het je bevalt komt te snel na levering zodat je geen optimale oordeel kan geven

• Besparing per jaar in euro's (schatting) geen idee

Dank voor deze beoordeling! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze monteurs en het voorbereidende werk, mijn collega's zullen het leuk vinden om dit te horen! Wat betreft de timing van de vragenlijst, goed dat u dit doorgeeft. Ik kan me voorstellen dat u het zonnestroomsysteem eerst een tijdje wilt meemaken, voordat u hier een volledig oordeel over kunt vellen. Fijn dat u ons de kans geeft om ons werk ook op dit punt te verbeteren. Geniet van uw nieuwe zonnepanelen! Met energieke groet, Anna Het team van Zelfstroom

(Van)zelfstroom!

Zeer goede ervaring met Zelfstroom, duidelijk advies en begeleiding vooraf, niet opdringerig. Accuraat in belafspraken, vervolgstappen en mails. Duidelijk stappenplan en bevestiging van afspraken. Montage ook vlot, veilig en netjes. Enorm tevreden!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

Snel geregeld. Je moet wel zelf blijven meedenken.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) €500

Komen afspraken niet na

Eerste ervaring met deze onderneming was goed. Prima geholpen door de verkoper en ook de schouw was netjes op tijd. Echter op het moment van installatie, nadat de afspraak tot 2 keer toe bevestigd was en alles door mij in gereedheid gebracht was voor de installatie, belde men op het tijdstip van installatie doodleuk af. Men heeft ook geen enkele moeite gedaan om dit nog op te lossen. Dus met dit bedrijf is het moeilijk afspraken maken

• Betrouwbaar
  • Vakkundige installatie N.v.t.
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste meneer, Dank voor het delen van uw ervaringen met Zelfstroom. Wij vinden het oprecht vervelend dat we uw installatie zo kort van tevoren moesten afzeggen, en begrijpen dat dit voor u ook allesbehalve ideaal is geweest. Wij waarderen het dat u ons een nieuwe kans geeft, en kijken ernaar uit om uw panelen binnenkort alsnog te mogen installeren. Wanneer de panelen werkend en wel op het dak liggen, horen wij graag van u hoe de installatie verder verlopen is en hoe u de verdere afhandeling van deze onverwachte aanpassing in de planning heeft ervaren. Met energieke groet, Anna Het team van Zelfstroom

Netjes

Netjes behandeld in deze Corona tijd kon er eerst niemand komen in deze tijd alles netjes per telefoon geregeld toen kwam er iemand om te kijken of het kon allemaal netjes op ander halve meter ook goed gekeurd toen kwam de tijd dat ze moesten worden geïnstalleerd deze mannen waren netjes beleefd en netjes alles opgeruimd ondanks een temperatuur van tegen de 30 graden

• Besparing per jaar in euro's (schatting) €200

Beste mevrouw, Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw zonnestroominstallatie! Met de huidige maatregelen was het inderdaad even puzzelen met de installaties, zowel voor u als voor onze installateurs. We komen immers wel bij u in huis. Ik ben erg blij dat dit allemaal goed verlopen is, en wens u een stralende zomer toe! Met energieke groet, Anna Het team van Zelfstroom

Geweldig.

Hele traject van aanvraag tot leggen zonnepanelen gaat in goed overleg.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Prima eerste contact - Goede informatie - deskundig geïnstalleerd.

Na diverse offertes te hebben ontvangen de beslissing genomen voor Zelfstroom. Dit i.v.m. de prijs en kwaliteit van de installatie . Alles geheel correct geleverd en deskundig geïnstalleerd Inmiddels 2 maanden in bedrijf naar alle tevredenheid Ook administratief (BTW) e.d keurig verzorgd

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 3600 KWh

Goede service, panelen top gelegd!

Bij ons zijn 11 zonnepanelen gelegd door fantastische monteurs van Zelfstroom. Deze mannen verdienen een pluim voor hun vriendelijkheid, uitleg en vakmanschap. Ondanks dat ze nog een tweede klus hadden die dag, namen ze bij ons de tijd die noodzakelijk was om alles zorgvuldig en goed getest af te leveren. Zorgvuldig en klantvriendelijk, wat wij zeer kunnen waarderen. De panelen liggen er strak op en binnen in huis is alle bedrading naar de omvormer toe netjes weggewerkt. Nu kunnen we onze eigen stroom opwekken en zullen we daarop uiteindelijk ook gaan besparen. Zeker nu we meteen zijn overgestapt voor alle energie via Zelfstroom, aangezien zij ook nog eens zéér scherpe prijzen hanteren. Met toegang tot de app, die we volgende week zullen ontvangen, kunnen we precies in de gaten houden wat het ons oplevert. We zijn er erg blij mee!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Afwachten

Uistekend

De gesprekken over de huur van zonnepanelen verliepen klantvriendelijk en goed. De kwaliteit van de panelen is dusdanig dat na 10 jaar huur (dan zijn ze ons eigendom) we er nog zeker 10 jaar vrijwel hetzelfde vermogen uit halen. De installatie verliep ook vlot en vlekkeloos. Dit jaar veel zon gehad uiteraard en veel stroom opgewekt. Daar kan Zelfstroom niets aan doen, maar toch mooi meegenomen. We hebben de panelen net een half jaar, dus ik kan niet schatten hoeveel het oplevert.

priema installatie

goed geinstalleerd mooie opbrengst

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800,00 euro

Snel geplaatst.

Bij het plaatsen van de panelen bleek dat de schouw niet helemaal goed was verlopen. De manier van plaatsen kwam niet overeen met de schouw, maar is netjes opgelost. Tevens bleek dat de terugvoert naar de meterkast niet helemaal vlekkeloos verliep. De terugvoer zou via een bestaand stopkontakt naar de meter lopen. Echter, op dit stopkontakt zat ook de ketel EN de wasmachine. Dit mag dus niet, wat tijdens de schouw dus niet is opgemerkt. Wij hebben dit dus ZELF op moeten lossen. Ik vermoed dat het opgeleverde vermogen, van afstand, geregeld kan worden zodat het afgeknepen kan worden. Informatie in de buurt levert dus een ander verhaal op denk dat door Zelfstroom verteld wordt.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 300

Zoek niet verder, ga in zee met Zelfstroom

Wij hebben diverse offertes van verschillende bedrijven gehad, maar Zelfstroom kwam er met kop en schouders boven uit, vriendelijke sales manager, snelle levering en ervaren installateurs en Zelfstroom is het voordeligst.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 450

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Zelfstroom

Deskundige voorlichting met een duidelijke telefonisch aanspreekpunt. Offerte was helder en overzichtelijk en de plaatsing van de panelen is door bekwame monteurs uitgevoerd. De opbrengst van de afgelopen jaren was meer dan de geprognosticeerde opbrengst.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Zijn vriendelijk behulpzaam, goed en vakkundig

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 106