Ze hadden in 2017 onze eerste 9 Zonnepanelen geínstalleerd en eigen niet zo als wij wilde maar die monteurs zeiden dat kan niet anders. Nu in 2020 hebben we er 6 zonnepanelen bij laten leggen en nu ligt het netjes dicht zoals wij wilde. Ben er echt heel bij mee. We zijn Nu Dik tevreden en echt een gelukkig huisje hier in Ede. Had er ook geen erg in maar de Pelletkachel brandde en er werd Netjes gevraagd deze uit te doen wat natuurlijk is gebeurd. Begrijpelijk.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

snelle planning goede montage klantvriendelijk stipt op tijd

het hele proces was in een paar weken doorlopen . deskundig advies tav de montage . tien het weer te bar werd moesten ze stoppen naar direct dezelfde dag den nieuwe afspraak paar dagen later afgemaakt perfect gedaan , netjes gewerkt erg aardige monteurs

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 880

Waardeloos

17x 300w panelen 3000 kw zeer slecht Dak lekkage nu en dakkapel ook daar ligt Dat ouwe glas op

• Besparing per jaar in euro's (schatting) -400

ben blij met de instalatie zoals het nu draait

communicatie was goed heb wel ervaren dat persoonlijk contact voor mij beter is daar het dan nog duidelijker is .

Afspraken goed nagekomen

Na enig aarzelen toch zonnepanelen genomen. En na volle tevredenheid geïnstalleerd met zeer fijne installateurs. Mooi werk geleverd.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 700

zeer goede ervaring

Na telefonisch contact snelle verdere afwikkeling, duidelijke offerte/omschrijving en goede planning. Nette afwerking.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) € 600

Goede service, duidelijke offerte

De offerte was duidelijk en ik vond het fijn dat ik ook nog gebeld om het eea nog mondeling toe te lichten en vragen te beantwoorden.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) 3000kw

Helemaal geweldig, zowel adviseur als de installatie.

Hele goede uitleg,heel aardige adviseur(Pascal Dubois)alle tijd,vragen stond vrij,al met al,toppie!!Heel tevreden!!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) ongeveer 300 euro denk ik

perfect

zeer goed

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) ???

Perfect traject vanaf aanvraag t/m installatie

Mijn ervaring is ronduit goed met Zelfstroom. 1e offerte was al goed maar men stond zeker open voor mijn ideeën en wensen. Uiteindelijk alles geïnstalleerd zoals ik hert voor ogen had. Mijn complimenten!👌

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 850

Duidelijk, betrouwbaar en snel

Vanaf aanvraag informatie zonnepanelen te huren t/m installatie ging alles lekker vlot want binnen 2,5 week vanaf 12 januari werden de panelen op 30 januari 2020 geinstalleerd. Zodat je snel met besparen kan beginnen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) € 700,=

Goede service en prijs

Diverse offertes vergeleken alvorens keuze te maken, prijs kwaliteit was bij zelfstroom toch de beste keuze, goed gelet op de opbrengst Per paneel / type omvormer etc. Duidelijke uitleg over wat er allemaal ging gebeuren, alles verliep volgens planning. Twee goede monteurs gehad die samen nog even hebben gekeken of er in overleg nog evt iets te verbeteren viel qua installatie.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Snelle levering tegen een mooie prijs

Zeer goed geholpen en netjes geplaatst met duidelijke uitleg.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800

Vlotte installatie en zeer tevreden.

Duidelijke offerte. Prettige communicatie - zowel via telefoon als contactformulier reactie. Afspraken nagekomen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 797 per jaar

Zelfstroom levert duidelijke informatie en doet wat ze beloofd.

De kennismaking met Zelfstroom was via een folder. Na aanmelding werd het allemaal zeer persoonlijk. Er kwam een duidelijke toelichting met duidelijke offerte. Alle afspraken werden keurig nagekomen en je wordt van alle stappen goed op de hoogte gehouden. Kortom zelfstroom is een bedrijf die doet wat ze beloofd.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) € 900,—

Snel doelgericht en duidelijk.

Met iedereen waar ik contact mee gehad heb was zeer vriendelijk en behulpzaam, niets dan lof.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Afwachten

goed geregeld

super goeie communicatie en helder

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 20

Vriendelijke goede service.

Vanaf het begin tot aan de installatie is alles gegaan zoals beloofd. Vriendelijke installateurs en niet te vergeten de behulpzame medewerkers van de klantenservice. Al met al een tevreden klant.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600,00 euro

Uitstekende kennis

Vanaf offerte tot uitvoering was het zeer goed. Ook een belletje naar de klantenservice , omtrent het inloggen op de growatt , werd ik uitstekend geholpen. Kreeg daarop een mail met inloggegevens en kon nu zien wat we opwekken. Tot nu toe niks anders dan lof!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

Komt afspraak na

Gewoon prima

Wij halen de beloofde opbrengst en nog zo'n 5% meer. Keurige installatie , vlot gerealiseerd

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Nog niet berekend

Alle verwachtingen waar gemaakt.

Sinds begin 2019 is ons dak voorzien van 10 panelen. Alles zeer soepel en netjes afgehandeld en sindsdien werkt het (zelfs beter) dan op voorhand beloofd. We zijn dus zeer tevreden. Dikke duim voor “Zelfstroom”.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Nog niet bekeken maar de huur kan ik betalen van de opbrengst en houd er daarna nog iets aan over.

De medewerker was vriendelijk en zonnig..

De medewerker was vriendelijk en zonnig..in het begin. Daarna niet meer voor contact vatbaar; belde niet terug ondanks dat haar collegae mij dat beloofden. Daarna viel Peter flink tegen en kregen we Enexis dreigbrieven omdat Peter zijn belofte niet kon waarmaken. en we dreigden te worden afgesloten op het komende nieuwe adres. Kortom veel stress

Super goed

Ze hebben mij 2400 kWh uitgerekend en dat is prima gedaan Heb zelfs 3% meer gekregen door de zon Installatie en service is prima geregeld Ga zo door

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500

Prima ervaring met Zelfstroom.

Alles ging volgens plan, en het werkt allemaal.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800