zeer goed

zeer goede advies, hebben een alles in 1 pakket, nergens omkijken na, houden zich aan de afspraken ,en zeer behulpzaam en vriendelijk

• Besparing per jaar in euro's (schatting) minimaal 300,00 euro

alles prima geregeld

Ik heb het geheel als prettig ervaren

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) weet ik nog niet

Het voortraject en de installatie gingen prima. Alleen het uitlezen is na 9 dagen nog niet mogelijk

De aanbieding en offerte waren prima. Net als het voortraject en de installatie. Alleen kan ik na 9 dagen nog niet alles aflezen via de app, behalve de opgewekte stroom.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) nog niet bekend

Afspraken worden zeer goed nagekomen

Vanaf eerste moment worden afspraken nagekomen, contact en levering optimaal.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Geen idee maar meer dan verwacht

Het was een goed samen werking tussen klant en de mensen die het hebben aangelegd

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 45 euro

Goed verhaal....goede uitvoering...goed resultaat

Tevreden over totale traject; afspraken goed nagekomen; duidelijke uitleg; complete ontzorging.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) €1050

Alles perfect geregeld en uitgevoerd.

Mijn ervaring met zelfstroom is heel goed. Vriendelijke vakkundige mensen die afspraken maken, en zich daar ook aan houden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

We hadden veel eerder de zonnepanelen moeten aanschaffen!

De installateurs die bij ons de zonnepanelen hebben geïnstalleerd waren zeer bedreven in hun vak. Plaatsing en verdeling van de zonnepanelen zijn met de hoogst mogelijke accuratesse uitgevoerd, als mede de plaatsing van de omvormer, die ook zeer vakkundig en optimaal met de daarbij behorende aansluitingen is uitgevoerd. We zijn heel blij met de panelen en ook met de informatie en uitleg die we van Zelfstroom krijgen en alvast hebben gekregen.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Nog geen ervaring opgedaan, pas geïnstalleerd per 5-09-2019.

prima maar mag beter

het mail contact duurde vaak lang en was niet altijd duidelijk het leggen van de panelen zelf was prima en netjes geregeld duidelijke uitleg

• Besparing per jaar in euro's (schatting) geen idee nog

Helderheid in enkele minuten

Vanaf begin tot het einde transparant!

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) ?

Vakkundig en betrouwbaar

Stonden op de afgesproken tijd voor de deur, gingen vakkundig te werk. Hadden verstand van zaken en waren zeer vriendelijk en gingen netjes te werk

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

afstemming, voorbereiding matig/slecht en plaatsing prima

In totaal 3x een afspraak moeten maken alvorens alles in werking was. Op hoofdkantoor was men het schouwrapport "kwijt". Vervolgens bij installatie kon e.e.a niet geplaatst worden. Verzuimd om mij als klant in te lichten. Hele discussie geweest op die dag over al dan niet mogelijk plaatsen van panelen (Hellinghoek dak en positie ten opzichte van de zon). Installateurs gaven aan dat e.e.a makkelijk kon, echter vanuit kantoor hield men vast aan beleid. Uiteindelijk nieuwe schouw geweest. 2e afspraak ivm met plaatsing na nieuwe offerte. Binnen een week werd ik weer gebeld dat de omvormer die men geplaatst had niet de juiste was. Dit had ik nog uitdrukkelijk gevraagd op de dag van installatie. 3e afspraak gemaakt en als het goed is werkt het nu. Ik moet wel meegeven dat de mensen die kwamen installeren prima gasten waren, die de installatie heel professioneel en netjes hebben gedaan. Voor hen dan ook de hoge score

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Heldere informatie en nette montage

Prettig

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 30

Goede keuze, geen gedoe.

Van begin tot einde alles netjes en op tijd volgens afspraak en offerte.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Installatie was top, maar Zelfstroom zelf wat slordig

Info voorafgaand aan offerte akkoord was prima. Snel antwoord, duidelijke uitleg. Na akkoord liet Zelfstroom het wat afweten. Ze hadden mijn gegevens niet binnen de beloofde 15 werkdagen doorgestuurd naar de installateur Ataga. Moest ik zelf achteraan bellen, zo liet de schouwingsdatum langer op zich wachten. Ook zei Zelfstroom dat de panelen binnen 6 wkn na akkoord op mijn dak zouden liggen. Dit bleek echter totaal niet haalbaar voor de installateur. Die dacht wel met me mee en zo kreeg ik mijn panelen 2 wkn eerder als eerdere planning. In totaal duurde het dan 10 wkn voor ze op het dak lagen. Na installatie zou ik binnen 5 werkdagen mijn inloggevens krijgen tav de app. Ook hier ging het mis, na 6 dgn maar eens gebeld, bleek er ergens geen 'vinkje' gezet te zijn, weer 2 dgn langer gewacht. Eenmaal de gegevens binnen, werkt de app prima. Kortom: Zelfstroom had een goede prijs kwaliteitverhouding tav de panelen, maar eenmaal de klant binnen werden ze wat slordig. De installateur was telkens keurig op tijd en de installatie duurde maar 3,5 uur tav 7 panelen

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Nog niet bekend

Top,

Vakbekwame mensen , goede voorlichting . Zonnepanelen vakkundig geplaatst !!

tot nu toe geweldig.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) nog geen idee ( pas 1 week)

duidelijke informatie vooraf,snel antwoord op vragen en netjes geleverd

ik vond het fijn dat ik telkens als ik vragen had , ook snel een duidelijk antwoord kreeg!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) €850

Super!!!!!!

Deskundig advies. Er wordt goed meegedacht over de installatie. Zeer beleefde installateurs. Ontzettend netjes gewerkt. Echt super tevreden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 200

Duidelijke afspraken en uitvoering

Duidelijke uitleg over de werkwijze en de aanpassingen Afspraken goed uitgevoerd. Netjes en vriendelijk gewerkt.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Weet ik niet

Goede uit leg over mijn zonnepanelen ,fijne samenwerking ,en alles werkt perfect ,heel klant vriendelijk .toppi

• Besparing per jaar in euro's (schatting) ? Heb pas zonnepanelen

alles is perfect geregeld

schouwen en instalatue alles is goed gepland er wordt netjes en beleeft gewerkt

Prettig en tevreden

Mijn ervaring met zelfstroom is als volgd prettig geholpen door een adviseur en omdat dat ik toch wel sceptisch was wist ze me toch over de streep te trekken . Van a tot z goed geholpen goede uitleg De monteurs beleefd en vakkundig geen rommel achteraf dus kortom zeer te vreden

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Ik denk 700 euri

Zeer professioneel. Duidelijke info. Behulpzaam personeel, zowel de binnen als de buitendienst.

Vanaf het begin heel duidelijke info gekregen. Alle vragen goed beantwoord. Telefonisch en via de mail heel goed bereikbaar. De offerte was helder en duidelijk. Geen ellenlang juridisch verhaal. De installateurs waren heel vriendelijk en beleefd. Keurig alles ingebouwd en geplaatst. Alles in overleg met mij. Alles netjes opgeruimd en schoongemaakt na afloop. Hele heldere uitleg van het systeem gehad. Enige minpuntje is dat na 11 dagen de app nog niet werkt. Dit schijnt te komen omdat de installateur de panelen nog niet aangemeld heeft alszijnde geplaatst. Maar dit zal vast snel worden opgelost. Kortom een zeer tevreden klant !

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

prima , alleen in begin ging het mis , maar uitstekend geholpen door de collega

nog niet zo lang klant , moeilijk te zeggen.alleen vetrouwen was er uit , vertrouwen terug gekregen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) nog niet bekent