Supperdelux

Als ik dit eerder wist had ik het direct weer gedaan . top service.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 350.00

hopeloos !

meermaals heb ik al kontakt met jullie genomen , steedss krijg ik de bevestiging via mail -sms maar toch vinden jullie het niet nodig om enige moeite te doen naar een nummer te bellen zoals doorgegeven . Heb dan ook sterk mijn twijfels over jullie aanbiedingen van huren /kopen / voordeel enz . De beoordeling kan ik dan ook niet invullen aangezien jullie de moeite niet om de mogelijke nieuwe klanten te bellen volgens jullie afspraak . mvg Ilias

• Vriendelijk N.v.t.
  • Deskundig N.v.t.
  • Betrouwbaar N.v.t.
  • Vakkundige installatie N.v.t.
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste meneer, Leuk dat u interesse heeft in zonnepanelen! Ik begrijp dat het lastig was om met u in contact te komen vanwege uw buitenlandse telefoonnummer. Inmiddels is het gelukt, en heeft u uw adviseur gesproken. Uiteraard kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen. Voordat we een voorstel doen, bekijken we op afstand uw dak. We willen immers wel dat de panelen op een veilige en verantwoorde manier kunnen worden geplaatst. Indien er onderhoud aan uw dak gepleegd moet worden, wordt geadviseerd om dit te doen voordat de panelen worden geïnstalleerd. Daarom heeft uw adviseur gevraagd enkele foto’s te sturen van uw dak en pannen. Stuurt u deze terug als reactie op de e-mail die u heeft gekregen? Dan gaat uw adviseur voor u aan de slag. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

Uitstekende service!

Na onze verhuizing toch weer gekozen voor zonnepanelen. Zelfstroom benaderd en binnen enkele weken alles geregeld. Afspraken zijn nagekomen, nette montage en duidelijke communicatie. Zelfs het zonnetje werkte mee! :-)

Zonnepanelen van Zelstroom

Ik heb nu bijna een jaar zonnepanelen van Zelfstroom en de oplevering is zoals berekend was. We hebben natuurlijk wel een goed voorjaar en zomer gehad m.b.t. zon maar het bevalt me goed. De oplevering op jaarbasis komt overeen met wat ik verbruik en met een vast huurbedrag per maand en dat 15 jaar lang zal ik zeker besparen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Ow was er een stroomstoring? Nergens last van gehad....

Prima service, leuk personeel. Bij het offerte traject alles goed en duidelijk uitgelegd. Bij de schouw ook duidelijk en open voor wensen van de klant. De installatie was ook zo gepiept!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Inmiddels 1 jaar zon energie productie en zeer tevreden met Zelfstroom.

Had vanaf het eerste telefonisch contact een goed gevoel over Zelfstroom. Persoonlijk en prettige communicatie met zowel kantoor personeel maar ook met de installateurs bij het plaatsen van de zonnepanelen. Zijn inmiddels bijna 1 jaar verder en ook de voorspelde zonne-energie productie voor het eerste jaar al voorbij. Al met al kan ik Zelfstroom aanbevelen voor degene die overwegen zonnepanelen te huren of aan te schaffen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

Mijn ervaring is goed van begin tot nu. Je weet precies waar je aan toe bent. Goede service. Alles goed op orde.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800

Eerlijke deal

Mijn ervaring is heel positief. Communicatie is helder en er is altijd een antwoord op elke vraag.

Topservice

Goed product met prima rendement!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 200

Voor het eerste jaar zonnepanelen. En echt veel stroom retour geleverd. Dus al veel bezpaard

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500

Zonder investering een geweldige duurzame vooruitgang geboekt!

Doordat de zonnepanelen te huur werden aangeboden, hoefde ik geen investering te doen. De panelen zijn vlot gemonteerd en de installatie doet z'n werk perfect. In 11 maanden was de opgewekte energie al gelijk aan het gemiddelde jaarverbruik!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) € 200,-

Zeer klant onvriendelijk

Bij installatie, schade aan de dakgoot. Klantenservice ,gebelden gemaild ,geen reactie. Eindelijk contact met klantenservice ik moest mijn mond houden!!!! Onderaannemer ATAMA behandeld mij als een hond,het was nog net niet mijn schuld dat ze de dakgoot hebben stuk gemaakt. Nu weer een discussie over de rekening, ik wordt gek van dit bedrijf,geen zelfstroom meer voor mij.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste meneer, Uw beoordeling kwam hard binnen, dit is niet fijn om te horen. Wij vinden het oprecht vervelend dat uw installatie en de verdere afhandeling daarvan allesbehalve ideaal is verlopen. Uw feedback hierover nemen wij zeer serieus, weet dat we dit ook met de betreffende teams en installateur bespreken. U had al een oplossing afgestemd met Atama over de afhandeling van de schade aan uw dakgoot. Wat betreft het meerwerk die bij u in rekening is gebracht, deze offerte is voor installatie door u bekeken en goedgekeurd. Inmiddels hebben wij contact met u gezocht, om te kijken hoe we dit alsnog naar uw tevredenheid af kunnen ronden. Dank dat u uw ervaring opnieuw bij ons onder de aandacht brengt, en ons zo de kans geeft om dit nog eens onder de loep te nemen. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

Prima ervaring met Zelfstroom

Wij hebben nu een jaar zonnepanelen van zelfstroom en wij zijn bijzonder tevreden over de geleverde service. Ik wil zeggen ga zo door. Een tevreden klant, Sjef van Boxtel

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Duidelijk, simpel, snel en bijzonder klantvriendelijk

De medewerker nam telkenmale de tijd om eea goed uit te leggen. Was ook heel beleefd en geduldig en prettig om mee te spreken.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Enkele honderden euro

Sinds de plaatsing van de panelen,wordt ik extra blij van iedere zonnestraal.

Ik was altijd scepties,maar nu ben ik helemaal van mening veranderd .De zonnepanelen geven een goed gevoel,omdat het ook bijdraagt aan een beter milieu.De leaseregeling van zelfstroom heeft mij over de streep getrokken ,en ben er erg tevreden over en raad het ook bij vrienden aan.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600euro

Binnenlopen met een zomer als deze!

Ons systeem werkt veel beter dan wij ooit hadden gedacht. Nou was het wel een prachtige zomer met erg veel zon, maar desalniettemin. Ook de app is heel leuk; je kunt per dag volgen hoe je systeem het doet en je kunt ook direct zien wat je ervan gebruikt en wat je terug levert. Er waren weken bij dat we zelfs meer elektrische energie opwekten dan we verbruikten. Kortom, een aanrader voor iedereen!

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) nog niet te zeggen

Goede uitleg en contact

Na veel vergelijken en verhalen aanhoren van allerlei aanbieders voor Zelfstroom gekozen. Was toch duidelijker en voelde vertrouwd. Snelle levering en montage... Nu nog afwachten wat de werkelijke besparing gaat worden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Nog niet bekend

Zelfstroom is de juiste aanbieder.

Alles is begonnen met het feit dat ik zelf stroom op wilde wekken. Via de site mijn gegevens ingevuld en daarna ben ik gebeld voor een offerte en een uitgebreide tekening over de plaatsing van de panelen. I.v.m. mijn dakkappel in de achtergevel kon ik er niet meer dan 7 kwijt. Mij is toegezegd dat 7 panelen minimaal 2000 KW op moeten kunnen wekken. Er is geen woord van gelogen want in 11 maanden dat ik ze op dak heb liggen is er 2271 KW opgewekt met een tuin op het zuiden. Ben er niet bang voor dat ik volgend jaar na 12 maanden mijn volledig verbruik op kan wekken, omdat mijn verbruik 2350KW is op jaarbasis. Ook het terugleveren aan je energiemaatschappij wordt perfect geregeld door Zelfstroom. Al met al is Zelfstroom een betrouwbare partij.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 450

Top service

In één woord goed

Snel en correct

1e contact zakelijk en correct Inplannen ging prima. De plaatsing ging snel en duidelijke uitleg Daarna 2x gebeld geworden of er nog opmerkingen waren .we hadden geen opmerkingen

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Nog niet bekend

doet wat het moet doen, zonder problemen

er waren wat hickups met installeren van de app, maar dat is keurig opgelost. Alles doet het naar behoren.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) honderden euro's

Prima service, goed up-to-date

Vriendelijk, alles goed en vakkundig geïnstalleerd en uitgelegd.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Ik weet nog niet wat het opgebracht heeft per jaar! Is vorig jaar november geplaatst. Goede service en goed geregeld! Goede uitleg. Vriendelijk personeel degene die de panelen heeft geplaatst. Wij zijn wel benieuwd.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Betrouwbare investering geweest Goede installatie op maat Problemen meteen aangepakt en opgelost We plukken nu de vruchten van een warme zomer met veel zon Zelfstroom bedankt !

• Besparing per jaar in euro's (schatting) nog onbekend

Een zonnige toekomst tegemoet!

Sinds oktober 2019 is onze woning voorzien van een 8tal zonnepanelen van zelfstroom. Transparant bedrijf en alles is goed geregeld. Met een vast maandbedrag weet je waar je mee af bent. Geen onkosten bij evt problemen, meeverzekerd dus eigenlijk onbezorgd je eigen stroom opwekken. Wij zijn dik tevreden! Onze stroom kosten zijn dan ook 0 euro.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Geen kosten meer