Zeer klantvriendelijk en uitstekende service!

In één woord: geweldig! Goed aanbod, eerlijke informatie daarover, goede begeleiding, uitstekende communicatie via Email en telefoon. Bijzonder aardige monteurs, snelle montage en installatie. Duidelijke uitleg e alles keurig achtergelaten!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) € 2.400

Goede service vriendelijke mensen

Wij hebben een goede uitleg gehad over de mogelijkheden. Onze vragen zijn goed beantwoord, en de mensen die bij ons de schouwing hebben gedaan en die de installatie hebben gedaan waren vriendelijk en correct.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) € 500,00

Correcte klantenbenadering, transparant, afspraak is afspraak

Goede, heldere communicatie. Afspraken worden gewoon nagekomen zonder gedoe. Correcte klantbenadering.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1200

Een uitstekende duurzame energie-leverancier.

De mogelijkheid van het huren van zonnepanelen was voor mij de aanleiding om contact op te nemen met ZELFSTROOM. Bij het eerste, telefonische, contact werd ik vriendelijk te woord gestaan door een medewerker die geen reclamepraatjes hield, maar precies kon vertellen wat mij te wachten stond als ik bij ZELFSTROOM panelen zou huren. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Ook de belofte dat de boete voor het overstappen door ZELFSTROOM in zijn geheel zou worden betaald. Ook de werkzaamheden werden snel en vakkundig uitgevoerd door de monteurs. De service van ZELFSTROOM is uitstekend.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Geen verkoop praatjes maar deskundig en oprechte organisatie.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) 400 euro.

Keurig op tijd en in overeenstemming met de gemaakt afspraken geleverd.

Het gehele traject van offerteaanvraag tot en met oplevering is keurig verlopen. Afspraken werden allemaal nagekomen en ook op tijd nagekomen. Planningen voor inspectie en montage waren eenvoudig te maken en klopten ook allemaal. Monteurs waren uiterst klantvriendelijk en verzorgden een vlotte en correcte montage. Heel plezierig was ook gedurende het gehele traject van offerte aanvraag tot en met oplevering de informatievoorziening omtrent de volgende stappen in het totale proces. En heerlijk weer eens een bedrijf van: Afspraak is Afspraak!!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

Duidelijke communicatie

Zeer positief, zowel voor de communicatie per mail en in het persoonlijke gesprek. Snelle afhandeling en en prima/vakkundige installatie van de panelen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

Rond uit top geregeld

Een aantal verschillende offertes door gespit, Zelfstroom kwam daar het beste uit met kwaliteit en prijs en reactie tijd. Alles liep precies volgens afspraak. Resultaat is prachtig, kabels netjes weg, omvormer op een goede plek en de panelen liggen er strak op. Dik tevreden met mijn 17 gekochte panelen. Ook een huur offerte opgevraagd,maar huren is naar mijn mening een slechte investering.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800 geschat

Goed contact vriendelijk

Tel contact jamey raas perfect. Goede montage. Weten nog niet wat het dagelijks opleverd wachten nog op app

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Nog geen idee

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Wij huren zonnepanelen en zijn zeer tevreden. Alles is duidelijk en netjes volgens afspraak verlopen. Een echte aanrader.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 250

Komen hun afspraken totaal niet na

Heb een termijn afgesproken voor het gas en electra. Deze overeenkomst heb ik ook getekend. Een dag later kreeg ik een besvestiging van Zelfstroom. Gelijk gebeld en dit zou de medewerker regelen. Nou mooi niet! Eerst een mail ontvangen eind dec dat door administratieven reden bij hun het termijnbedrag niet afgeschreven kon worden en dan twee keer in 10 dagen tijd afschrijven. Echt van de zotte. De laatste heb ik gestoneerd. Gelijk daarna weer contact opgenomen met Zelfstroom en de medewerker zou het regelen en mij of terugbellen of schriftelijk bevestigen dat het termijnbedrag nu wel goed zou zijn. Niks meer van ze gehoord en dat is nu 6 dagen terug. Ik ga ze morgen bellen en ze mogen alles kosteloos weer komen ophalen. Helemaal klaar mee. Niet aan beginnen is mijn advies!!!

• Vakkundige installatie

Beste Leon Pronk, Wat vinden wij het vervelend dat deze ervaring voor u zo on-klantvriendelijk voelde. Door de belastingverhogingen vanuit de overheid werden jammer genoeg veel mensen de dupe. Wij worden ook absoluut niet vrolijk van dit gegeven en leven met onze klanten mee. Als het goed is bent u inmiddels met Peter tot een oplossing en rectificatie gekomen. Wij bieden daarnaast onze excuses aan voor de ervaring en hopen dat de oplossing van het probleem afdoende is geweest. Met energieke groet, Milou Team Customer Service Zelfstroom

Voorgelogen tijdens kiezen zonnesysteem

Bij aanvang contract alles leuk en aardig en de mogelijkheden zijn eindeloos. Na installatie volgt een periode waarin alles prima werkt. Kom je vervolgens met een klacht/opmerking dan staan ze je vriendelijk te woord maar doen ze er verder niks mee en helpen je geen meter verder, terwijl het financieel ook in hun voordeel zou zijn. Als puntje bij paaltje komt kun je je problemen met je zonnesysteem zelf oplossen, ga er maar niet vanuit dat zelfstroom je de hand toereikt.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Geachte N.K., Graag gaan wij persoonlijk met u het contact aan om te zien of we collectief tot een goede oplossing kunnen komen. Hopelijk komen we er samen uit! Met energieke groet, Milou Team Customer Service Zelfstroom

slechte klanten service

Wil ze bellen en word in de wacht gezet en na 12 minuten krijg ik de voicemail. Dan ben ik boos. Dit kan toch niet. De leveringen alles ging verder goed maar wil ze spreken betreft de energierekening. Dit gaat dus niet. Zal toch echt beter moeten anders stap ik over naar een ander. Kan wat betreft de klanten service ze echt niet aan bevelen

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Geachte Connie, Door de verhogingen in de energiebelasting stond onze telefoon roodgloeiend en waren de wachttijden (veel) langer dan normaal. Dit is natuurlijk absoluut geen excuus, maar we hopen dat u onze verontschuldigingen wil accepteren en horen graag van u wanneer wij contact met u op mogen nemen om uw vragen en opmerkingen alsnog te bespreken. Met energieke groet, Milou Team Customer Service Zelfstroom

Snelle offerte, afhandeling, schouwing en installatie

Goede communicatie vooraf, offerte duidelijk, schouwing grondig en weer goede communicatie. Montage: monteurs serieus, gereedschap niet in orde(kabelogen met waterpomptang aanknijpen is bij mij uit den boze! gelukkig had ik een goede kabelschoentang) installatie is goed werkend opgeleverd. Bij uitbreiding van de meterkast merkte de monteur van Liander op dat de bedrading van zelfstroom aan de groep naar de hoofdschakelaar en aardlek verkeerd was aangesloten door de technicus van zelfstroom en heeft dit veranderd. Na drie weken en diverse telefoontjes mijnerzijds nog steeds geen terugkoppeling waarom de app niet werkt......beetje een domper dat dit niet goed en accuraat opgelost kan worden in deze tijd.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Een zeer prettige verkoper die waar maakt wat er belooft wordt

Na eerste info, had ik aagegeven enekel maanden tijd nodig te hebben om te overleggen en te bedenken en vergelijken. Na 2 maanden werd ik ook terug gebeld en na wederom een goed gesprek ging ik accoord met de installatie. Deze werd precies uitgevoerd hoe het me aangeboden is, door een gespecialiseerd bedrijf dat netjes en kundig afleverde.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 132

Prima ervaring met Zelfstroom vooraf en tijdens installatie

Het persoonlijk contact is prettig verlopen, Zelfstroom is makkelijk te bereiken bij vragen en je krijgt duidelijke antwoorden en een eerlijk advies op maat. De informatie voorafgaand aan installatie is duidelijk. Het zou fijn zijn dat met voorafgaand aan de daadwerkelijk installatie ook vooraf alvast vermeld dat de omvormer na zo'n 15 jaar dient te worden vervangen aangezien dat een aardige kostenpost is en dus iets om rekening mee te houden. De installatie zelf verliep vlekkeloos nadat tijdens de schouw e.e.a. al was bekeken en vastgesteld wat voor onze situatie meest handig zou zijn. Fijne jongens ook die uiteindelijk de panelen en omvormer kwamen plaatsen. Wij zijn zeer tevreden!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 200

Top !

Alle contacten met Zelfstroom verliepen kundig en men nam alle tijd. Zelfstroom zorgt ook voor de teruggaaf procedure van de BTW via de btw service van Badaco administratiekantoor Zeist.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 300 euro

Begon goed, loopt nu nog steeds niet naar wens!

Telefonische gesprekken liepen goed en vriendelijk. Schouwing was ook goed en duidelijk, ook zeer vriendelijk. Installatie verliep een sukje moeizamer vriendelijke gasten, maar hadden wat spullen aan het dak stuk gemaakt. Na installatie deed mijn stroom het niet meer in de tuin en achterkant van mij huis. Men is een klein kapje komen repareren van de dakgoot. Elektra kwam iemand voor langs, viel zijn collega's af vanwege de installering en zooitje in mijn meterkast qua aanlegging. Daarbij kreeg hij kortsluiting bij reperatie van een van die dure dingen van Liander. Die moest gebeld worden, dit werd gemaakt maar de rest werd gewoon weer achtergelaten. Daarna een discussie gehad over de dakpannen die ik door een extern bedrijf maar heb laten vervangen en het doormeten en zoeken van het elektraprobleem. We zitten nu in december en dit is in februari gestart. Ik wordt gevraagd continu hetzelfde aan te leveren maar Zelfstroom als eindverantwoordelijk geeft niet meer thuis. Kortom als alles goed was verlopen zeker een aandrader als je om duurzaamheid geeft. Dit is niet de manier hoe je je klanten behandeld ik zit nog steeds met shit en rekeningen die ik zelf heb moeten betalen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 200-300

zelfstroom komt z'n afspraken keurig na

Vanaf het eerste contact, telefonisch tot het plaatsen van de collectoren is het contact steeds prettig en correct geweest. Ook het plaatsen was vakkundig en zonder overlast voor ons. De stofzuiger werd zelfs nog even door het huis gehaald.

Alles prima voor elkaar

Alles duidelijk en helder, scherpe prijzen

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1000

Snel en netjes geleverd.

In een halve dag geplaatst en alle rommel was opgeruimd. Perfect. Een aanrader als je zonnepanelen wilt nemen.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) ?

super

super monteurs,alles super vanaf het eerste contact

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500

Duidelijk en correct

Er werd alle tijd genomen en vragen onze zijde zijn duidelijk beantwoord

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 425

?

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 300

Boven de 70 jaar weigert Zelfstroom je als klant

Als 73-jarige wil ik allereerst direct besparen op mijn energiekosten en is terugverdientijd minder relevant. Dus zonnepanelen huren. Een en al vriendelijkheid aan de telefoon. Totdat ik mijn leeftijd noem. "Met mensen boven de 70 sluiten wij geen contract af", is dan de onmiddellijke reactie. Als ik zeg dat leeftijdsdiscriminatie verboden is, krijg ik te horen dat als ik er een zaak van maak, ze mij dan wel als klant moeten accepteren. Fijne firma.....

• Deskundig N.v.t.
  • Betrouwbaar
  • Vakkundige installatie N.v.t.