Volgens dakcheck ben ik p/m 2,17 euro duurder uit dan zonder panelen.

Volgens de dakcheck ben ik met huurpanelen duurder uit dan bij mijn huidige energie leverancier zonder al die flauwekul. Hoeveel moet je gaan betalen aan verwijdering van de panelen als deze kapot gaan of verwijderd moeten gaan worden? Wat als ik mijn huis met deze panelen wil gaan verkopen en de nieuwe koper die panelen niet op zijn dak wil? Ik wacht gewoon totdat Evo hier in Nederland energie gaat leveren. Bij de aanschaf van mijn nieuwe Valiant ketel heb ik uitgezocht of deze om te bouwen was naar het Russisch gas en dat was bij dit type mogelijk met een andere set sproeiertjes en een update. Heb ik toch nog iets aan die Europese eenheid....

• Vriendelijk N.v.t.
  • Deskundig N.v.t.
  • Betrouwbaar N.v.t.
  • Vakkundige installatie N.v.t.
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Goed resultaat en duidelijke afspraken

Er is kort maar zeer duidelijk uitgelegd wat Zelfstroom gaat doen en wat ik jan verwachten. Na de inspectiedag is er overlegd en uitgelegd hoe en waar de panelen geplaatst gaan worden. Op de installatiedag waren er 5 gedreven medewerkers bezig de panelen te plaatsen. Er was goed teamwork. Na de plaatsing werd er uitleg gegeven over de omvormer. Binnen enkele dagen de inlog voor de ZelfstroomApp ontvangen. Kortom (tot nu toe) zeer tevreden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800

Toezeggingen worden volledig waargemaakt.

Uitermate tevreden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 300euro

Zonnepanelen voor een nette prijs en het levert nog op ook en tevens een bijdrage aan het milieu

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

Snelle, duidelijke en correcte afhandeling.

Voortraject en montage verliepen prima, de controle vooraf was minder. Volgens de monteurs was degene die de schouwing heeft verricht niet op het dak geweest om te meten. Daardoor was de ruimte voor plaatsing van de panelen aan de krappe kant. Prima opgelost.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Nog geen zicht op omdat we pas op dit adres wonen

Zeer nette afwerking en manier van werken bij installatie

het gesprek vooraf aan onze beslissing om dit te doen was zeer prettig en de schouw en installatie zeer net en vakkundig gedaan

• Besparing per jaar in euro's (schatting) +- 400

Net bedrijf

Kundig

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Duidelijkheid en geen kleine lettertjes

Super fijn dat ik kan gaan genieten van de zonnepanelen zonder eigen investering. Netjes geregeld allemaal en de mannen werken als een speer! Ik ben er echt erg blij mee en kan het iedereen aanraden

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 350

Aankoop en installatie is snel en netjes verlopen

2 maanden geleden ben ik me gaan verdiepen in duurzame energie, via een vriend ben ik bij Zelfstroom terecht gekomen. Sinds een week wek ik zelf duurzame energie op! Na meerdere offertes voor Zelfstroom gekozen, ivm kosten kwaliteit en de goede ervaringen van mijn vriend. Heb geen moment spijt gehad tot nu toe, goede service, snel geholpen met vragen en een vlot verlopen installatie!!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) €800,-

Gewoon geweldig

De monteurs waren heel vriendelijk. Als je vragen had werden ze netjes beantwoord. Alles werd netjes opgeruimd,dus er werd geen rotzooi achter gelaten. Wij zijn heel tevreden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) ongeveer 380 euro

Goede service, transparante communicatie

Vanaf het eerste contact tot en met installatie is alles vlekkeloos verlopen. Duidelijke intake, heldere offerte, geen addertjes onder het gras. Ook de experts tijdens de intake thuis en de uiteindelijke installatie verliepen goed. Daarna zoals aangegeven inloggegevens ontvangen voor de app. Alles is perfect volgens afspraken verlopen, niets op aan te merken. Indien je zonnepanelen overweegt (koop of huur) beveel ik Zelfstroom absoluut aan.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 700

prima voorgelicht en efficiente snelle plaatsing

Dit is de 2e keer dat ik een zonne systeem aanschaf en het hele proces is snel en efficient verlopen. Goede duidelijke voorlichting, afspraken zijn nagekomen. Installatie team was snel en binnen een paar uur werkte het systeem. Prettige snelle communicatie, veelal online en via email maar daar waar nodig in persoon.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

Klantenservice reageert niet op mijn mails

Ik heb een paar keer een mail gestuurd maar men reageert nauwelijks.

Deskundig en betrouwbaar

De afspraken die zijn gemaakt zijn tot nu toe goed nagekomen. De installatie is zeer netjes en vakkundig geïnstalleerd. Ook hebben we er een goede uitleg over gehad.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) €400,- / €500,-

Van aanvraag tot instalatie goed geholpen door deskundig personeel

Ik heb het hele traject van (aanvraag tot instalatie) als zeer prettig ervaren. Ik wist constant waar ik aan toe was en wat er ging gebeuren. Ik vind het personeel van Zelfstroom waar ik conact mee heb gehad zeer deskundig, ze geven geode uitleg.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 120

Maar de schouwing had beter gekund.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Prima service en snel en goed gemonteerd !

De mogelijkheid om zonnepanelen te huren is een goed idee; het voorkomt een hoog investeringsbedrag. De panelen zijn goed en vakkundig gemonteerd in 1 dag, super ! wel een vraagteken bij de offerte : is het elektriciteitsverbruik wel juist ingeschat? heb ik wel de besparing die mij voorgerekend is ? verder : uitstekend !

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 200

Perfecte oplossing voor investering voor beter milieu

Vind het de ideale oplossing 'm zonder investering toch een beetje te doen aan het klimaat

Topservice

De gehele procedure van begin tot einde is correct en stipt verlopen door alle gemoeide partijen. Weet alleen niet hoe ik de besparing kan berekenen. Is er een app of zo?

Duidelijk en transparant

Prima begeleiding, van informatie tot plaatsing.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 400

Het hele verloop van begin tot het plaatsten zij wij correct behandeld. Alles zeer duidelijk. Nette monteurs.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Dat weten we zo niet meer.

Perfect, klantvriendelijk en goed georganiseerd

Ik ben zeer tevreden over het hele proces. Vanaf mijn eerste belletje met de vraag of men mij uit kon leggen wat het aanvragen en aanleggen van zonnepanelen inhoudt, tot aan de installatie en nazorg. Ben erg vriendelijk geholpen door zeer kundige mensen. En alles was zeer snel geregeld

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Weet ik niet uit het hoofd. Bijna mijn hele energie rekening in ieder geval

Waar gemaakt wat versproken wordt.

Goede uitleg bij telefonisch contact. Installatie verloopt volgens afspraak. Alles wordt netjes afgewerkt en netjes opgeruimd. Dus voor ons een rede om zelfstroom bij vrienden en kennissen aan te raden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 100

Vakkundig

Vakkundig de zonnepanelen geplaatst. Goede informatie. En alles keurig opgeruimd. Fijn dat er de app is waarop je de opgewekte stroom uit de zonnepanelen kan volgen

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500

Alles duidelijk en goed voor elkaar

Informatie en offerte duidelijk. Installatie vakkundig uitgevoerd Monteurs waren zeer vriendelijk en was goed mee te overleggen,Ruimden ook alles netjes op.