Beste meneer, Enorm zonde dat uw ervaring niet naar verwachting is verlopen! Om de kwaliteit en veiligheid van onze installaties te garanderen, installeren we niet op ieder type dak. Ik kan me echter voorstellen dat u dit graag direct had geweten. Fijn dat u de tijd genomen heeft om uw feedback hierover te delen, wij gaan hier absoluut mee aan de slag. Ook al is het niet via Zelfstroom, ik hoop dat u via een andere weg alsnog over kunt stappen op groene energie. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Dank voor uw reactie, jammer dat u deze keer niet voor Zelfstroom kiest. Reviewplatforms zoals Klantenvertellen laten een gesprek tussen schrijver en bedrijf over een klachtenafhandeling inderdaad niet toe. Uw feedback hierover en over onze brochure nemen wij absoluut ter harte. Wanneer u onze post niet op prijs stelt, kunt u zichzelf eenvoudig afmelden via www.zelfstroom.nl/afmelden. Deze link staat als het goed is ook op de envelop vermeld. Ik hoop dat u uw woning via een andere weg gaat verduurzamen! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Goed dat u uw feedback met ons deelt. Onhandig dat het afmelden voor onze brochure niet gelukt is! Als u uw postcode en huisnummer invult op www.zelfstroom.nl/afmelden, dan wordt u van onze adressenlijst gehaald. Zou u het via deze pagina nog eens willen proberen? Mocht het alsnog niet lukken, dan horen we dat graag van u. U kunt ons contacteren via https://www.zelfstroom.nl/klantenservice/#contact of bellen op 085 201 01 60. In de tussentijd geven we uw feedback alvast door aan het betreffende team, zodat we het afmelden voor onze post makkelijker kunnen maken. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Fijn dat de monteur nog snel terug kon komen! Goed om te horen dat uw installatie geheel naar wens is verlopen. Wij hopen dat u met uw duurzame dak een inspiratie bent voor uw omgeving. Veel zonnige dagen toegewenst! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Wat een mooie, duurzame start van het nieuwe jaar! Fijn om te horen dat alles naar uw wens is verlopen, laat de zon nu maar schijnen. :-) Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Zestiger of niet, het is altijd het juiste moment om iets goeds te doen, toch? Erg mooi om te horen dat u alsnog voor zonnepanelen heeft gekozen! Mocht u kennissen hebben die ook nog twijfelen of ze er voor moeten gaan, dan kunt u hen via www.zelfstroom.nl/vriendenvoordeel kennis laten maken met Zelfstroom. Zo houden u en uw kennissen, naast uw maandelijkse besparing, nog een extra zakcentje over aan de panelen. Veel zonnige dagen toegewenst! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Fijn dat u de tijd heeft genomen om Zelfstroom te beoordelen. Ik kan me uw teleurstelling goed voorstellen, toen uw dak bij het eerste gesprek toch niet geschikt bleek voor zonnepanelen. Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest om uw ervaring en wensen verder te bespreken. Uw opmerkingen over de brief en dakcheck nemen wij graag ter harte, zodat we onze selectiecriteria kunnen verscherpen. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste mevrouw, Dank voor het schrijven van deze beoordeling. Enorm vervelend om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het dossier over uw verhuizing is op dit moment nog bij ons in behandeling. Graag kijken wij samen met u waar dit mis is gegaan, zodat we tot een gepaste oplossing kunnen komen. Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen hierover. Wanneer u overigens besluit om het dossier uit handen te geven, zal het verdere contact via deze partij verlopen. We hopen dat we alsnog tot een goed einde kunnen komen. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste mevrouw, Dank voor het delen van uw feedback. Na de kredietcheck is er nog telefonisch contact met u geweest om het advies te bespreken en de situatie uit te leggen. Spijtig dat deze toelichting geen positief verschil heeft kunnen maken. Erg jammer dat uw ervaring met Zelfstroom niet naar wens is geweest. Ik heb uw beoordeling en verhaal gedeeld met het betreffende team, zodat dit gebruikt kan worden om onze diensten te verbeteren. Wij hopen dat u alsnog via een andere weg uw woning (verder) gaat verduurzamen. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Enorm zonde dat het niet is gelukt om uw adres af te melden voor onze post! Dat moet gewoon mogelijk zijn. Onderaan onze nieuwsbrief per e-mail staat een linkje waarmee u zich kunt afmelden voor onze digitale nieuwsbrieven. Afmelden voor de papieren post kan via www.zelfstroom.nl/afmelden. Uw klachten kan ik helaas niet terugvinden op basis van uw e-mailadres. Ik wil graag weten wat hier mis gaat. Mocht u zich al via de afmeldlink in de e-mail én via www.zelfstroom.nl/afmelden hebben uitgeschreven, maar tóch nog post ontvangen, laat u het dan weten? U kunt ons contacteren via www.zelfstroom.nl/klantenservice. Een dergelijke kink in de kabel lijkt me enorm frustrerend, ik help u graag om alsnog van onze contactlijst gehaald te worden. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste, Goed dat u zal zonnepanelen heeft! Begrijpelijk dat u dit via een andere weg onder de aandacht brengt. Uiteraard kunt u zich afmelden voor onze post. Op de envelop van de brochure staat een verwijzing naar www.zelfstroom.nl/afmelden. Wanneer u op deze pagina uw adresgegevens invult, schrijft u zich uit voor onze post. Daarnaast vindt u op www.zelfstroom.nl/klantenservice verschillende manieren om ons te contacteren. Mocht het in de toekomst nodig zijn, dan kunt u ons altijd via die pagina benaderen. Dank dat u deze onduidelijkheden naar voren brengt. Voor nu een zonnige winter toegewenst! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste, Wat zonde! Dit is niet de ervaring die we willen bieden. Ik zie dat er inmiddels een afspraak voor het terugplaatsen van uw panelen gepland staat. Jammer dat dit niet vlekkeloos is verlopen. Vanwege de huidige situatie in Nederland hebben wij met enkele uitdagingen te maken rondom de planning, het is echter absoluut niet de bedoeling u daarmee te belasten. Wat uw feedback betreft, dit nemen we graag mee. Dank dat u ons helpt om onze diensten te verbeteren. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Een kritische blik is altijd goed! Ik begrijp dat u geen persoonlijk contact heeft gehad met Zelfstroom, en uw feedback baseert op wat u onder andere op onze website heeft gelezen. Dank voor de mooie tip gebruikers meer terug te laten blikken op het nut van de zonnepanelen! Ik heb dit doorgegeven aan het betreffende team. Op onze blog vindt u bij de categorie "Klantverhalen" al meerdere ervaringen van onze klanten. Wat betreft het sussen van het geweten dat u noemt, als B-Corp richten wij ons specifiek op de duurzame bijdrage van de zaken die we doen. Niets doen is geen optie, en alle beetjes helpen! Ik hoop dat u een manier van besparen vindt die bij u past, of het nu met of zonder zonnepanelen van Zelfstroom is. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste mevrouw, Mooi dat u voor Zelfstroom heeft gekozen! We zijn er trots op dat we samen met u en uw buurman Nederland een beetje duurzamer mogen maken. Uw complimenten geef ik ook door aan Jihad, leuk om te horen! Wat betreft de korting, deze wordt vanzelf uitgekeerd wanneer u zich via de Vriendenlink van uw kennis of buur aanmeldt. Onze excuses dat dit in uw geval anders liep! Na uw melding is de bonus van u en uw buurman alsnog uitgekeerd. Een zonnige kerst toegewenst! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Goed om te horen dat u al duurzaam bezig bent! Dan is onze post inderdaad niet meer nodig. U kunt zich hier altijd voor afmelden, vreemd en frustrerend dat dit in uw geval niet gelukt is. Ik ben blij dat u ons via deze weg aan de mouw trekt hierover. Het betreffende team is aan het kijken wat er aan de hand is, en waarom uw gegevens toch op onze lijst zijn blijven staan. In de tussentijd kunt u zich voor onze nieuwsbrieven per e-mail afmelden door op de afmeldlink onderaan de e-mail te klikken. Voor onze post meldt u zich af via www.zelfstroom.nl/afmelden. Op de envelop van de brochure staat ook deze pagina vermeld, waarmee u zich kunt afmelden. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Allesbehalve ideaal dat uw systeem kuren heeft! Ik begrijp dat u dit graag snel opgelost wilt zien, en kan me uw frustratie voorstellen. In eerste instantie bleek er een firmware fout in uw omvormer te zitten, dit probleem kon op afstand verholpen worden. Dat uw systeem nu opnieuw in storing schiet is erg vervelend. Momenteel staan we in nauw contact zowel met u als SolarEdge en de installateurs, en wordt de oorzaak van de nieuwe storing nog onderzocht. In het kader van duurzaamheid en om u nog meer thuisblijven te besparen in deze tijden, zullen wij niet zomaar een omvormer komen vervangen zonder dat hierin een storing is vastgesteld. Weet dat de technische specialisten van SolarEdge er momenteel alles aan doen om de kern van het probleem te achterhalen, zodra hierover meer bekend is wordt er contact met u opgenomen voor de vervolgstappen. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team.
Beste meneer, De afgelopen weken is er veelvuldig contact met u geweest over een vermoedelijke barst in uw paneel. Jammer om te horen dat de hierbij aangeboden hulp niet aan uw verwachtingen voldoet. Uw gehuurde zonnepanelen zijn via ons verzekerd voor allerlei soorten schade, zoals bijvoorbeeld stormschade. Na uw schademelding hebben wij uw systeem op afstand bekeken, om te achterhalen waar de vermoedelijke schade zit. Uit deze analyse is niets gebleken dat op schade of een defect aan uw systeem wijst: al uw panelen wekken netjes stroom op. Ook SolarEdge geeft aan dat uw systeem geheel in orde is. Een barst in een paneel zou direct tot negatief afwijkende opbrengsten leiden. Daarom hebben we u om een foto gevraagd waarop de schade te zien is met verdere toelichting van wat u geconstateerd heeft. Daarnaast staat het aanbod om een team bij u langs te sturen met een nieuw paneel. Omdat we van u niet de gevraagde toelichting over de schade hebben ontvangen en tijdens uw systeemanalyse niets opvallends naar voren is gekomen, is hierbij de kanttekening gemaakt dat dit bezoek aan u doorbelast zal worden wanneer er inderdaad geen sprake blijkt te zijn van schade. We willen u graag helpen, en eventuele schade zal uiteraard binnen garantie verholpen worden. Daarvoor is alleen echt de gevraagde toelichting nodig. Stuurt u dit alsnog naar ons toe per e-mail? Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Goed dat u plannen heeft om uw woning te verduurzamen! Ik kan me voorstellen dat u verrast was toen wij aangaven niet op uw type dakpan te installeren, vooral wanneer uw buren wel gewoon zonnepanelen hebben. Technisch gezien is het absoluut mogelijk om zonnepanelen op platte pannen te installeren. Echter is dit, zoals ook tijdens het telefoongesprek met u is besproken, niet zonder risico. Bij dit type dakpan is er een grotere kans op lekkage. Omdat wij een grote mate van verantwoordelijkheid voelen voor de systemen die we plaatsen en we middels een huurcontract voor langere tijd met elkaar "in zee" gaan, hebben wij ervoor gekozen om daarom niet op platte pannen te installeren. Ik hoop dat u via een andere weg over kunt stappen op zelf opgewekte zonnestroom. Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
Beste meneer, Wat een mooie beoordeling! We zijn er trots op dat we samen met u Nederland een beetje duurzamer mogen maken. Onze excuses voor het gebroken tuinlampje, dat is niet handig! Ik ben blij om te horen dat dit netjes afgehandeld werd. Een zonnige herfst toegewenst! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd