Perfect geregeld, van begin tot eind

Alles verliep perfect: het adviesgesprek, de schouw en uiteindelijk de installatie. De installatie ging snel en vakkundig en volgens afspraak. Na een paar uurtjes deden de zonnepanelen hun werk. De opbrengst kan ik echter nu nog niet goed bepalen, ik heb nog geen winter met de zonnepanelen meegemaakt, alleen het voor jaar en de zomer.

Traag in levering

Zelfstroom heeft Een extern bedrijf gehuurd om de panelen te installeren. 2 dagen hebben ze hiervoor genomen. Mijn dakpannen niet volledig vervangen die kapot waren van het staan werken. Voor het afkopen het dubbele prijs moeten betalen dan wat nu op de markt wordt aangeboden. Heel duur uitgekomen.

Precies geleverd zoals afgesproken

Duidelijke afspraken vooraf en precies geleverd zoals afgesproken. Ondanks dat het om 24 panelen ging toch in een dag klaar door voldoende kundig personeel.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 2000

perfect

goede uileg bij offerte nette prijsafsprask bij opname snel geregld dat er meer panelen geplaatst konden worden snelle offerte voor meerprijs daarna netjes op tijd geleverd en gemonteerd

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1000

Alles werkt perfect

Ben zeer tevreden over de installatie tot nu toe

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Hi Roelof, Top om te lezen dat alles naar wens is. Worden we blij van. Heel veel succes met het opwekken van je eigen stroom! Zonnige groet, Anouk

Prima geregeld!

Super fijn! Goede informatie gegeven. Zonnepanelen werken dikke prima en installatie is ook top gedaan en dat met hele hoge temperatuur buiten. Een zeer tevreden klant! Inmiddels ook al 2 nieuwe klanten aangebracht omdat het bij ons zo goed verliep allemaal.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Geen idee nog

Super om te horen Ineke dat alles je zo goed is bevallen! En wat leuk dat we binnenkort ook anderen blij kunnen maken met een zonnestroomsysteem dankzij jou. Laten we met z'n alle hopen op veel zonnige dagen. 🌞 Groetjes Janou

Duidelijke uitleg

Monteurs zijn vriendelijk en werken netjes, kreeg duidelijke uitleg over de werking van het systeem.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Hi Ben, Super om te horen dat je tevreden bent. Heel veel succes met het opwekken van je eigen groene stroom! Met energieke groet, Janou

Erg tevreden

Van begin tot eind goed contact gehad. Alles duidelijk uitgelegd. Erg vriedelijk personeel.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) geen idee

Paul bedankt voor je compliment. Ik wens je veel zonnige dagen toe! 🌞 Groet, Janou

Wat een fijne samenwerking

Supersnelle offerte en na goedkeuring van onze kant gaat het balletje snel rollen. Vriendelijke personeel en in een dag liggen je panelen en maak je er gebruik van. Wij zijn zeer tevreden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) € 600

En wanneer jij tevreden bent Simone zijn wij dat ook ! Goed dat ook jij nu Nederland een stukje groener maakt. 🌞 Groetjes, Janou

Voldoet in ieder opzicht aan de verwachtingen,

Zeer tevreden over het verkoop-traject, de adviezen en de uiteindelijke levering en montage.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Hi Hetty, Vaak komt er best nog eens wat kijken bij zonnepanelen. Leuk om te horen dat je samen met de adviseur tot een mooie installatie bent gekomen! Met energieke groet, Janou

Zorgvuldig,netjes,prima geholpen

De zonnepanelen werden zorgvuldig geplaatst ,de bedrading werd netjes verwerkt en alles werd netjes opgeruimd,kortom prima geholpen,ook toen ik problemen had,waren ze adequaat in het opzoeken van het probleem. Alleen jammer dat ik een tijd op mijn afspraak moest wachten.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Dat weet ik nog niet heb ze pas een paar maanden.

Hi Edith, Tof om te horen dat ondanks je een tijdje hebt moeten wachten, tevreden bent over de service. Daar doen we het voor. Heel veel succes met je zonnestroomsysteem! Laat het opwekken maar beginnen. 🌞 Janou

heel goede service

komt afspraken na vriendelijke mensen vak mannen

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste Piet, Ik wil je bedanken voor het compliment naar onze monteurs. Fijn dat je tevreden bent over de installatie. 🌞 Groetjes, Janou

snelle vakkundige plaatsing van de zonnepanelen

Na 'n duidelijk eerlijk telefonisch contact zijn/konden de zonnepanelen best wel snel geplaatst worden.Bij de laatste check werd heel duidelijk uitgelegd hoe wat waar geplaatst zou worden.En dat kon toen binnen 2 weken.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Hi Theo, Er komt vaak nog het een en ander bij een zonnestroomsysteem kijken. Goed om te horen dat je samen met ons personeel tot een mooi plan bent gekomen. Laten we hopen op veel zonnige dagen. Met energieke groet, Janou

Snelle, vakkundige montage inclusief aangepast dakplan! Vakmensen!

Harde werkers daar bij Zelfstroom!

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Gaan we zien!

Wauw wat een compliment Tom, super om te horen. We wensen je veel zonnige dagen toe! 🌞 Groet, Janou

Tevreden

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600,00

Wij willen je bedanken voor het compliment en ik wens je veel plezier met je nieuwe zonnestroomsysteem! 🌞 Janou

Gewoon leuke mensen die goed werk leveren

Zou iedereen zelfstroom aan bevelen vlug service en leuk en vriendelijk personeel

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 450 euro

Leuk om te horen Michel en super goed dat je meehelpt aan een Nederland zonder fossiele brandstoffen. Follow the sun! Groetjes, Janou

Snel geleverd, snel resultaat

Ondanks de drukte op de zonnestroommarkt, was eea snel en deskundig geleverd en vanaf dag 1 productie.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Veel

Wat goed om te horen Jan! Het zijn inderdaad drukke tijden dus we zijn blij om te horen dat dat we aan al je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met energieke groet, Janou

perfecte service. en uitleg.

Alles volgens afspraak gemaakt ,en zelfs nog meer door advies.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) 750.

Hi Jos, wat tof om te horen dat je de begeleiding zo goed hebt ervaren. Nu op naar een zo hoog mogelijke opwekking. 🌞 Janou

Goede heldere communicatie, gauw geleverd. Vriendelijke mensen die komen aansluiten en ern goede app. Kortom zeer tevreden

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Leuk om te horen dat je ook via de app je zonnestroomsysteem in de gaten houdt. Laten we hopen op veel zonnige dagen! Groetjes, Janou

Ik ben zeer tevreden alles werkt is netjes aangesloten, heb nog geen problemen ondervonden

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Hi Mike, Fijn om te horen dat de gehele installatie goed is verlopen. Nu genieten van je eigen opgewekte stroom! 🌞 Groet, Janou

Verstand van zaken.

Voortraject tot het plaatsen van de zonnepanelen is zeer goed bevallen, goede en duidelijke uitleg van begin tot eind.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Hi Gert, Fijn het gehele traject goed bij je is bevallen. Ook jij werkt nu mee aan een duurzamer Nederland. Met energieke groet, Janou

Top bedrijf dat doet wat het beloofd

Geweldige service van de eerste kennismaking tot de levering en plaatsing van de zonnepanelen

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500€

Tof om te horen Koen! Heel veel plezier met het opwekken van je eigen stroom. 🌞 Janou

goede service en een snelle installatie

Goede hulp aan de telefoon met snelle reactie op mijn wensen. Snelle installatie in tegenstelling tot andere aanbieders. Deskundige en snelle installatie in een halve dag! door een leuk team.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 2000

Beste Leo, Wanneer jij tevreden bent, zijn wij dat natuurlijk ook. Laten we nu hopen op veel zonnige dagen. 🌞 Groetjes, Janou

Fantastisch advies en service

Door verkoopadviseur zeer goed en duidelijk geholpen. Afspraken komen ze na en gaat allemaal vrij snel. Schouwdeskundige zeer proffesioneel en denkt mee met mogelijkheden. Monteurs zeer vriendelijk en eveneens meedenkend bij eventuele problemen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Hi Guus, Bedankt voor het compliment en fijn dat het proces helemaal naar wens is geweest. Nu op naar het besparen ! Groetjes, Janou

Fijne mensen, goed gewerkt

Goed en duidelijk verhaal vooraf . Als het anders moest dan werd er goed overlegd , en geven niet op als het ff tegen zit . ( waar niemand wat aan kan doen ) Oplossingen worden geboden en ook goed uitgevoerd. Zeer aan te bevelen Zelfstroom

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Weet ik nog niet

Goed om te horen dat de samenwerking zo vlot is verlopen. Heel veel plezier met het zelf opwekken van je stroom! Energieke groet, Janou

Statenlaan 14 5223LA

085-2010160