Ik vind het fijn om zo stroom op te wekken

De mensen denken dat het veel geld kost om panelen te laten monteren maar met huren valt dat erg mee en we zijn en als je het hebt heb je opbrengst en kosten die je tegen elkaar kan weg strepen.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Kiet spelen met ons gebruik en teruglevering is goed.

Zon staat voor blij en tevreden

Je wordt wakker de Zon schijnt, de monteurs komen en voor de zon ondergaat heb je gratis elektriciteit.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 900

nette duidelijke uitleg

meerdere malen contact gehad over hoe en wat alles goed uitgelegd door zelfstroom. alleen bij de montage meerdere scheuren in mijn dakgoot waarschijnlijk doordat ze de ladder tegen de dakgoot hadden staan. maar verder dik tevreden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 400 euro

Goede service, snelle levering/montage

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Deskundige mensen en professionele plaatsing

Zee positief, zou zelfstroom zeker aanraden. Alles is vlot geregeld en netjes geplaatst.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Helder verhaal, professioneel en betrouwbaar.

Zelfstroom heeft het hele proces vanaf het eerste contact tot en met het plaatsen van de zonnepanelen strak ingeregeld. Hierdoor heb je continue inzicht in wat er gaat gebeuren en wordt je aan de hand genomen. Kortom, geen verrassingen en afspraak = afspraak.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1500

Van begin tot eind, duidelijk en transparant. Het werkt en ik heb er geen omkijken naar, top!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 300

Correct en vriendelijk

Ben benieuwd deze zomer...nu doen de eerste zonnestralen al hun werk..de app is erg duidelijk ..vind het steeds spannend om te volgen .

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600 €

Perfecte uitvoering!

Ik kan niets negatiefs verzinnen, alles is prima verlopen, van het eertse contact met Zelfstroom, tot en met de installatie van Atama!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500

Goed, netjes, snel, kortom gewoon vakwerk.

Wij zijn heel blij met de keuze voor zelfstroom. Duidelijk en goed mailcontact. Afspraken worden correct nagekomen. Alles is snel, netjes en goed geïnstalleerd. We hebben nu ook een nieuwe groepenkast. Alles werkt prima , en overstap naar zelfstroom wordt ook geregeld. Kortom zeer tevreden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

tot nu toe zeer tevreden met de zonnepanelen

zeer tevreden met de zonnepanelen ,ik wou dat ik het eerder had gedaan

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Dankzij zelfstroom heb ik in no time mijn eigen perfecte energie centrale.

Ik ben vanaf de eerste tot en met de laatste minuut perfect geholpen door de medewerkers van Zelfstroom. Heel bijzonder en mijn dank daarvoor.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1000 euro

Goed en netjes geplaatst

Zeer tevreden,

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1200

J.Gerssen Den Helder

keurig aangelegd dik tevreden

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500

Klasse!

Goede voorlichting door adviseur. Keurige technische mensen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) geen idee

Netjes werk en goed advies.

Het bedrijf wat de panelen gelegd heeft, verdiend een 10. Netjes, vriendelijk, mee denkend en zeer kundig.

• Betrouwbaar N.v.t.
  • Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) dat ligt er aan hoe veel de zon schijnt.

Er werd duidelijk uitleg door de installateurs gegeven. Er is netjes gewerkt en plaatsing en afwerking ging in goed overleg. Ik ben tevreden over de totale afhandeling.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Dat kan ik pas beoordelen na een jaar.

Van offerte tot plaatsing van de zonnepanelen is geweldig verlopen.

Het gehele traject, van de uitvoerige offerte tot de plaatsing van de zonnepanelen, is perfect verlopen. We werden constant op de hoogte gehouden van de voortgang. Een dikke pluim voor Zelfstroom. Nl.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Het gehele proces zit prima in elkaar en wordt ondersteund door vakbekwame mensen en digitale docume

Vanaf het begin een goede uitleg, beantwoording van vragen. Ook de technische schouw verliep goed. De installatie van de panelen werd zeer vakkundig door een enthousiaste ploeg gedaan. Een zeer goed gevoel bij dit bedrijf.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Zeer vakbekwaam en prettige behandeling.

Wat besproken was is uitgevoerd. Afspraken keurig nagekomen. Prettige mensen binnen de hele organisatie.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) €500

geweldig

; Super vriendelijk duidelijk Geweldige buitendienst super

• Besparing per jaar in euro's (schatting) onbekend

Super fijn en snel geholpen

Sinds kort maken wij gebruik van de zonnenpanelen en het werkt super! Wij zijn snel geholpen vanaf de eerste bel afspraak tot het monteren. Dit alles in een tijd van ongeveer 3 weken. Bij de eerste belafspraak zijn wij super goed geholpen en alles werd heel duidelijk uitgelegd. Vervolgens kwamen ze kijken of alles mogenlijk was en hebben we besproken waar de omvormer etc moest komen. 1 week later was de montage, hier zijn ze een uur of 5 mee bezig geweest en het ziet er super uit. Net als de nieuwe meterkast, wat maar een uurtje in beslag nam. Kortom, wij zijn super tevreden!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 700

Zeer plezierig en duidelijk van aanvraag tem installatie !!!

Ik vond het een hele mooie ervaring met Zelfstroom om nieuwe zonnepanelen te kopen, Van aanvraag t/m installatie heel prettig , duidelijk en snel behandeld. Een mooi bedrijf om zaken mee te doen !!!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) € 568,00

Vriendelijk en duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Zeer vriendelijke monteurs. Echte vakmensen. Jammer dat de app niet meteen werkzaam is, panelen leveren wel maar je krijgt de app pas later. Ik kan nog geen mening geven omdat de app pas 2 dagen werkzaam is.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 300

Ze hadden in 2017 onze eerste 9 Zonnepanelen geínstalleerd en eigen niet zo als wij wilde maar die monteurs zeiden dat kan niet anders. Nu in 2020 hebben we er 6 zonnepanelen bij laten leggen en nu ligt het netjes dicht zoals wij wilde. Ben er echt heel bij mee. We zijn Nu Dik tevreden en echt een gelukkig huisje hier in Ede. Had er ook geen erg in maar de Pelletkachel brandde en er werd Netjes gevraagd deze uit te doen wat natuurlijk is gebeurd. Begrijpelijk.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600