Zeer duidelijke informatie en vriendelijke mensen.

Zeer duidelijk. We mochten altijd bellen voor vragen en werden dan gelijk geholpen. Ook de installatie ging prima. Zeer vriendelijk mensen. Wij zijn zeer tevreden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Zeer goed volgens toezegging en verwachting

Ondanks een aantal negatieve recensies toch gekozen voor zelfstroom en zij zijn alle verwachtingen ruimschoots nagekomen. Vanaf moment van offerte tot aan oplevering is alles zeer goed verlopen en geheel conform beloftes. Ik kan alleen maar zeer positief zijn.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Euro 300,00

+ netjes te woord gestaan door de medewerkers + snelle installatie - na installatie hadden ze best om een bezem en stoffer en blik mogen vragen om op te ruimen er lag nog overal voor reste. - ik zou nog gebeld worden vanwege dat de omvormer niet zou werken en dag later stonden ze weer voor de deur zonder afspraak of een belletje

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Fijne informatie en keurig geplaatst

In het begin was ik een beetje voorzichtig in verband met de recensies die ik las op het internet. Maar dit was zeker niet nodig. Keurige en gespecialiseerde vak mensen. Prima voorlichting en keurige werk mensen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 450,00

Goede duidelijke voorlichting. En super montage team vriendelijk netjes en vakkundige mensen .

gewoon goed

van a tot z alles prima verlopen monteur die de omvormer geplaats had dacht dat wifi stick niet zou werken na paar dagen app te hebben geïnstalleerd en slimme meter gekoppeld te hebben deed alles het naar 2 dagen dus niks mis mee.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Een stap voor stap zeer goed begeleid proces naar zelf stroom opwekken!

Vanaf het eerste contact over het kopen van zonnepanelen hebben we de Zelfstroom medewerkers als professioneel, vriendelijk, geduldig en terzake kundig ervaren. Een helder proces (scan, offerte, schouw, opdracht en installatie) waarin wij van twijfelend over zonnepanelen naar blij met zelf stroom produceren met topmateriaal zijn begeleid. Installatie door zeer vakkundige en vriendelijke medewerkers. Alles keurig weggewerkt, in huis én op het dak. Ook de nazorg is er door te wijzen op een in de app door mij gemaakte fout in de koppeling met de slimme meter. Prima gedaaan! Zeer blij dat we de stap hebben genomen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 612

Uitstekende installatie

Van af ontvangst offerte tot uitvoering installatie zonnepanelen alles keurig netjes geregeld. Enkele keren voor een vraag gebeld, en altijd een goed en tevreden antwoord gehad. Zeker een aanrader, zal ik zeker bij andere aanbevelen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

Nette, vriendelijke service en installatie

Ik ben heel blij met zelfstroom. De mogelijkheid om te huren sprak me aan. Op deze manier kan ik duurzaam energie opwekken en het is ook nog gunstiger voor mijn portemonnee. Installatie gedaan door prettige vaklui en alles keurig afgewerkt. Complimenten. Ook contact met kantoor als ik vragen heb, verloopt positief.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 400

zeer goed club die duidelijk en vriendelijk de klant te woord staat

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800

Goed georganiseerd en uitstekend gemonteerd

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 3500

plezierig,snel.pijnloos

aanvraag ging snel en het was mooi om te kijken hoe deze 2 mannen het gingen aanleggen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800/900

Waardeloos

Offerte gevraagd, ontvangen en getekend. Tijdens "schouw" wordt meteen gezegd dat mijn dak toch niet goed is... "Verkeerde dakpannen". Ik woon in een nieuwbouwhuis en de helft van mijn buren heeft zonnepanelen zonder klachten, maar Zelfstroom kan niet leveren. En had dat ook niet al aan de hand van alle online beschikbare foto's en informatie kunnen bepalen. Grote verspilling van tijd Zelfstroom!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 0

de klantenservice is niet goed

Als je storing hebt of een probleem dan is de klantenservice zeer slecht. er wordt pas na meerdere keren gereageerd. dit is zeker voor verbetering vatbaar.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Site formulier invullen lukt niet

Ik denk dat die 5 sterren niet van mij komen...

• Vriendelijk N.v.t.
  • Deskundig N.v.t.
  • Betrouwbaar N.v.t.
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Prima service, goeie planning en afspraken.

Alles hebben ze goed voorbereid planning enz en zelfstroom raad ik iedereen aan. Dit is mijn ervaring

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Duidelijk en geen onverwachte kosten

Uitstekende voorlichting vooraf en daarna goede planning van de uit te voeren werkzaamheden. Deze zijn kundig en netjes uitgevoerd.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 300

Prima service en snelle installatie

Zeker aan te raden, de schouw was prima en de montage ging snel, ze hebben zelfs 2 van mijn lankables meegetrokken onder de grond. de werking is prima, echter adviseer ik wel ook gebruik te maken van de Solaradge app, de zelfstroom app heeft een mindere ververstijd dan die van Solaradge. De panelen doen hun werk, het is nog te vroeg om te bepalen of de werkelijke opbrengst word gehaald. Dit zien we wel in april 2020.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Heel goed geholpen en zeer klantvriendelijk

De aanvraag ging makkelijk. Vooraf kwam er iemand langs om te kijken hoe en waar alles gemonteerd moest worden. En de installateurs wisten precies was ze moesten doen op de dag dat ze kwamen. Ze werkte zeer netjes en waren zeer beleefd. Iedereen die ik spreek raad jullie ook echt aan want we zijn top geholpen door jullie en de mogelijkheden die jullie bieden zijn top. Gr D Lina

Hele goede ervaring met Zelfstroom

Binnen twee weken tijd nagedacht over zonnepanelen, contact gehad met zelfstroom, zonnepanelen gelegd en nu al ruim voldoende energie opwekken. Alles zeer snel en netjes geregeld. Ook in deze moeilijke coronatijd. Complimenten.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) ruim 300 euro

Uitstekende service en een goed aanbod

Duidelijk verhaal en kostenoverzicht bij de offerte. De zonnepanelen konden snel geplaatst worden en werken prima. De mogelijkheid ombde panelen te huren in combi met gas tegen kostprijs is super. Ik ga besparen en ook is het beter voor het milieu.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

Erg klantgericht zoeken naar oplossing kleine technische storing

Had een probleem met de digitale koppeling tussen de shinelink en de shinelanbox. Na diverse keren trachten te resetten niet gelukt om de verbinding te resetten. Telefonisch contact met de specialist gehad. Op afstand gereset en tevens ook direct een uitvoerige instructie per mail ontvangen om zelf ook dit resetten uit te voeren mocht het op afstand niet gaan lukken. Na korte tijd kwamen de gegevens via de app weer binnen. Mooi resultaat en tevreden met de snelle oplossing. Ondanks ervaren grote drukte bij het bedrijf zeer klantvriendelijke benadering en toch snelle oplossing.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500

Zelfstroom levert niet alleen energie, de service en plaatsing geeft ook energie!

Uitstekend geïnformeerd en snel en vakkundig geholpen en afspraken kunnen maken. Prima uitleg, duidelijke offerte en vriendelijk contact. Goede en perfecte installatie steeds in goed overleg en na goede uitleg. Kortom zeer tevreden!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) €300

Doen wat ze vertellen en komen afspraken na!

Adviseur komt zijn afspraken na en beantwoord goed de vragen. Je merkt dat het druk is en heeft invloed op planning, uitvoering en communicatie. Montage prima en verdere samenwerking/service verlening zullen we voor de toekomst afwachten. Ik raad Zelfstroom dan ook zeker aan👍

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Blij dat ik energiebewust bezig ben door mijn eigen stroom op te wekken

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600€