Een bedrijf met een zeer hoog SERVICE gehalte. Alles volgens afspraak.

Prima tot nu toe

Stel deze vraag ook eens over 20 jaar!

Bedankt voor uw review en prachtig cijfer!! 20 jaar is wel erg ver vooruit! Laten we beginnen om over 5 jaar nog eens contact hierover te hebben...

Prima bedrijf

Zeer deskundig. Goed geïnformeerd. Het plaatsen van de Garagedeur is uitstekend gedaan. Zeer vakkundig.

Perfecte afwerking van de garagedeur. Pure vakmanschap Goede service

Echt vakwerk met veel precisie

De nieuwe deuren zijn razendsnel geplaatst met veel precisie. Echt vakwerk. Het zijn juweeltjes!

Uitstekende ervaring en leveren kwaliteit

Zij komen afspraken na en werken keurig netjes. Zij hebben duidelijk verstand van garagedeuren.

Super service, een aanrader.

Zeer goed en fijn geholpen in de winkel met het uitzoeken van de garagedeur. Afgelopen week is de deur geplaatst. Ook dit is heel netjes en perfect geregeld. Dit bedrijf en de mensen zijn zeker een aanrader als je opzoek bent naar een nieuwe deur.

Prachtige deur. En een goede service.

Super goed

Goed en fijn advies in de winkel. De garagedeur vakkundig en netjes geplaatst en afgewerkt. Ik ben er blij mee.

Uitstekende service, en goed product.

We zijn deskundig geholpen en geadviseerd bij de keuze van nieuwe garagedeuren. De plaatsing ging vlot en we zijn heel blij met onze supergeisoleerde deuren. Mooi op tijd voor de kou.

Deur is prachtig!!

Prachtige deur en goede service van de mannen met het plaatsen van de deur. Komen afspraken na!! Mevrouw doet heel erg goed haar best in de showroom, misschien te goed! Mag iets losser. Dit heeft uiteraard niets met de deur te maken.

Betrouwbaar

Netjes afgeleverd.

Netjes volgens afspraak garagedeur geplaats, zeer tevreden met het product en leverencier.

Zeer professioneel en goed

Een gezellig team wat snel en goed werk levert.

Netjes en verzorgd

Keurig behandeld en netjes geplaatst

Perfecte deur en keurig geplaatst

Erg goede isolatie, mooi geplaatst en levert erg veel comfort in garage die meer als berging wordt gebruikt.

Top geregeld, super werk

Prima bedrijf komt na wat afgesproken is.

Bedankt voor de mooie deuren, we gaan er van genieten.

In één woord GEWELDIG

De service was vanaf begin tot het eind geweldig. Het contact is makkelijk en erg prettig. Goede communicatie. Ik zal Baskgaragedeuren zeker bij mijn vrienden aanprijzen.

Broekstraat 29 6612AB Nederasselt