Aardige mensen en zeer klantvriendelijk

Gewoon helemaal goed

Prettige communicatie, duidelijke afspraken en deze ook tot op de letter nakomen.

Uitstekend!

Klantvriendelijk en professioneel.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk bedrijf met goede service en goed product.

Goed product, kundige montage

Goed product, sectionaaldeur incl. ramen kundige montage, goed afgestemd, fijne service

Geweldige service

Afgelopen november werd mijn nieuwe duoport garagedeur geplaatst, echter er zat een beschadiging in de lak. Geen probleem, Bask Deuren heeft contact gelegd met de leverancier, en in overleg met mij besloten dat mijn deuren volledig werden overgespoten, de rekening hoefde ik nog niet te betalen, pas als het allemaal in orde was gebracht!! Vanwege de temperatuur kon dit pas na de winter, wat dan ook onlangs is gedaan. Dezelfde dag heb ik mijn rekening voldaan. Geweldige service, wat je tegenwoordig niet vaak meer treft.

Goede afspraken, fijne service

Wij hebben een heel goede eerste ervaring gehad met Bask Garagedeuren.

nieuwe garagedeur voldoet uitstekend

Ondanks de ontstane vertraging, waar Bask garagedeuren niets aan kon doen, steeds correct en adequaat op de hoogte gehouden. Plaatsing is uiteindelijk prima gerealiseerd.

Zeer net behandeld

Goede levering Duidelijke uitleg Vriendelijk Net werk geleverd

Wijn zijn enorm tevreden over de garagedeur. Deze is netjes geplaatst door vakmensen en de service is goed. Wij raden dit bedrijf dan ook aan.

Het was perfect verzorgd

Bedankt voor de goede zorgen!

Fijn bedrijf.

Vriendelijke en duidelijke uitleg bij te maken keuzen. Goede communicatie mbt verloop. Prima montage. Zelfs geen boorstof blijft achter. Al met al aan te bevelen dit bedrijf.

We zijn erg tevreden over het resultaat.

Goed advies en keurige plaatsing.

bijzondere behandeling!!

goede communicatie ,prettige afhandeling".

Vakkundig, zorgvuldig en (klant)vriendelijk!

Er werd geluisterd naar onze wens, meegedacht en toen er ruimte in hun drukke agenda kwam kon onze poort ook nog weken eerder geplaatst worden. Goede voorbereiding, snelle plaatsing, werkt perfect, keurig achtergelaten. Zeker aanrader!!

Goede voorlichting, uitstekende montage, vriendelijkpersoneel

Garagedeur perfect geplaatst, levering tijdig aangekondigd, oude deur meegenomen, alles netjes afgewerkt en keurig opgeruimd.

9 sterren

Voorbeeldige service, net werk afleveren

Uitstekend.

Prettig gesprek tbv informatie Duidelijke prijsopgave nav mijn wensen Uitvoering volgens afspraak Goede en netjes uitvoering van mijn opdracht Vriendelijk personeel Top bedrijf

GE-WEL-DIG, SUPER SERVICE EN BEDRIJF

Zeer prettig ontvangst, alle tijd , goed en duidelijk overleg ! Goed advies. Meedenkend ,en evt probleem super opgelost. Bij levering en plaatsen , heel vriendelijk en prettig werkende persoon. Alles keurig opgeruimd en achter gelaten Firma , direct en snel benaderbaar . Geen wachttijden aan telefoon. En indien niemand aanwezig word je vrij snel terug gebeld ! Zeer en zeer tevreden !!!!

Mooie garagedeur goed en vakkundig geplaatst

Plaatsing garagedeur is perfect verlopen nette correcte werkwijze goede en duidelijke uitleg kwaliteit deur alles werkt naar behoren wij zijn er erg blij mee.

De werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Vriendelijk en kundig personeel. Kwaliteit van de garagedeuren zijn uitstekend. Goede service. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen

Ben dik tevreden met de nieuwe deur.

Alles wordt netjes geregeld. Eerder geplaatst dan verwacht. En de montage is ook netjes gedaan Dus top werk geleverd.

vakkundig, perfect

Mijn antwoord heeft even op zich laten wachten. Ik wilde eerst de gebruiksaanwijzing doornemen maar daar werd ik vandaag ook niet veel wijzer van. De montage verliep gesmeerd, vakkundigheid en routine was een genoegen op te zien. De keus viel vooral op een sectionaaldeur omdat er een doorvoer voor een laadkabel onderdoor moest voor de elektrische auto die ik besteld had. Ik geloof dat Roel en ik hier een beetje langs elkaar heen gepraat hebben. Als ik bij sluiten iets onder de deur leg trekt hij weer 10 cm. omhoog. Het project Sono Sion was zo goed als rond. De testen voor de typegoedkeuring verliepen perfect en men mag er al de weg mee op. Ik heb zelfs nog een proefrit kunnen maken. Vlak voor de finish heeft de kapitaalmarkt een stok tussen de benen gestoken. Door tegenvallers zoals corona, een gierende inflatie en een fabriek die terugkwam op de afspraken hadden tot gevolg dat nog een fors bedrag nodig was om de machines te kopen voor de seriebouw. In de huidige moeilijke kapitaalmarkt was dat geld niet te vinden. Het was allemaal te milieu- en klimaatvriendelijk. En als de Duitse overheid er net zo veel in gestoken had als de Nederlandse in de Lightyear dan was het allemaal door gegaan. Mocht er toch nog eens van komen dan denk ik dat Roel wel een creatieve oplossing weet te vinden. Het contract voor onderhoud zal ik bij u in de bus doen. Hartelijke groet, Fred

Zeer tevreden, werken heel netjes en zijn erg vriendelijk.

Dit bedrijf is aan te bevelen

Perfect werk !!!!

Na een fijn welkom en deskundig advies te hebben gekregen bij showroom bezoek , heeft BASK onze garagedeur vervangen. Montage is vakkundig en perfect verlopen . Een echte AANRADER !!!!

Bedrijfsgegevens

Broekstraat 29

6612AB Nederasselt

024-7111012

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.