Goede service, prima advies en uitvoering naar volle tevredenheid

Vanaf het eerste begin correcte informatie. Prima planning en voortreffelijke uitvoering.,Zijn 100%tevreden.

Goede communicatie, en komen de afspraken na. Deur is netjes gemonteerd. Aardige mensen.

Vakmensen

Heel netjes te woord gestaan,perfect afgewerkt,Aanbeveling waard.

Helemaal volgens verwachting

Bedrijf heeft zich keurig aan alle afspraken gehouden en de kwalitatief uitstekende sectionaaldeur is vakkundig gemonteerd. We zijn 100% tevreden.

Proffesioneel

Heel goed gedaan! De man die bij ons was werkte heel goed - professioneel was heel vriendelijk en werkte zeer netjes. Zeer tevreden en onze garagedeur doet het super goed en is heel mooi.

Goede uitleg en advies bij aankoop. Plaatsing door vakmensen werken zorgvuldig en netjes.

De bestelling en de contacten erna waren prettig en duidelijk. De garagdeur werd vlot geplaatst en alles werd keurig afgewerkt. Alles werd schoon, stofvrij en glanzend opgeleverd. Zeer tevreden met het resultaat.

Afspraken worden nagekomen.

Nette, duidelijke communicatie en service. Prachtige deur!

Zowel uitleg en communicatie over de verschillende opties, voor en nadelen inclusief offerte, was helder, snel, toegankelijk en duidelijk. Plaatsing van de deuren ging snel, netjes en het eindresultaat is prachtig! Ook alle vertrouwen dat mocht er iets toch niet goed zijn, dit goed afgehandeld en opgelost wordt.

Zeer betrouwbaar en vakkundig bedrijf

Zijn ze goed en duidelijk in communicatie, denken erg goed mee en zijn zeer behulpzaam! Ze zijn zeer vakkundig en werken uitermate netjes!! K zou dit bedrijf bij iedereen aanraden

Zeer tevreden.zeker een aanrader

Zeer vriendelijk, meedenkend , netjes en superservice. Kortom zeer tevreden.

Perfecte service

Nette en goede plaatsing en goede communicatie.

Super goed geholpen

Zeer goede service

Ontzettend blij mee

BASK Garagedeuren komt alle afspraken na. Ze leveren keurig werk en voor je het weet zit je nieuwe garagedeur er in. De communicatie is netjes en duidelijk. Hierin is te merken dat ze al lang in het vak zitten en weten ze je te voorzien van deskundig advies.

Super bedrijf! Netjes alles besproken en ook zeer netjes uitgevoerd!

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf!

Perfect levering, montage en oplevering.

Perfect levering, montage en oplevering.

snelle afhandeling. Prima gemaakt

Duidelijke afspraken, die goed nagekomen zijn. Prima werk afgeleverd. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen. Vriendelijke benadering.

goed product, prima communicatie en uitstekende montage

zeer goed

Aardige mensen en zeer klantvriendelijk

Gewoon helemaal goed

Prettige communicatie, duidelijke afspraken en deze ook tot op de letter nakomen.

Uitstekend!

Klantvriendelijk en professioneel.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk bedrijf met goede service en goed product.

Goed product, kundige montage

Goed product, sectionaaldeur incl. ramen kundige montage, goed afgestemd, fijne service

Geweldige service

Afgelopen november werd mijn nieuwe duoport garagedeur geplaatst, echter er zat een beschadiging in de lak. Geen probleem, Bask Deuren heeft contact gelegd met de leverancier, en in overleg met mij besloten dat mijn deuren volledig werden overgespoten, de rekening hoefde ik nog niet te betalen, pas als het allemaal in orde was gebracht!! Vanwege de temperatuur kon dit pas na de winter, wat dan ook onlangs is gedaan. Dezelfde dag heb ik mijn rekening voldaan. Geweldige service, wat je tegenwoordig niet vaak meer treft.

Goede afspraken, fijne service

Wij hebben een heel goede eerste ervaring gehad met Bask Garagedeuren.