Ik ben héél blij met mijn nieuwe garagedeuren!

Ik was al lang van plan om de deuren van mijn beide garages te vernieuwen. Omdat ik vaak langs BASK kwam besloot ik om er eens binnen te stappen. In een prettig gesprek heeft Monique mij alles over de verschillende mogelijkheden verteld. Daardoor was het niet moeilijk om een keuze te maken. Daarna heeft Roel e.e.a. opgemeten en zijn de deuren besteld. Van tevoren werd verteld dat het enkele maanden zou duren voor de deuren geleverd en geplaatst konden worden. Maar...het was het wachten waard! Roel en zijn vader hebben de deuren inmiddels geplaatst. Het ging best snel en ze hebben de oude deuren afgevoerd en waar nodig spullen in de garages verplaatst en weer teruggezet. De deuren zijn keurig afgewerkt en Roel heeft duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden van de afstandsbedieningen zijn. Dat is echt heel handig. Kortom, niets dan lof!

Geweldige service en kwaliteit

Geweldige service en kwaliteit

Een uitstekende en betrouwbare firma IN NEDERASSELT.

een stipte zeer correcte heer en mevrouw Fransen zorgen voor een prima service van de BASK garagedeuren. Keurig, keurig.

Heel fijne en correcte installatie

Goede communicatie met de firma en alle afspraken zijn nagekomen.

positief

Netjes volgens afgesproken tijd geplaatst

Een uitstekend bedrijf dat doet wat het beloofd. Duidelijke afspraken en communicatie. Vlotte en vakkundige montage in een woord : UITSTEKEND

Zoals het hoort

Alles was tiptop verzorgd: vanaf het bezoek aan het bedrijf tot en met de plaatsing en alles wat er verder bijhoort aan communicatie en afstemming. Een waar voorbeeld voor ‘hoe om te gaan met je klanten’.

Goede communicatie en nette afwerking

Alles zoals afspraak geleverd en gemonteerd. Erg vriendelijk en meedenkend personeel!

Vriendelijke behandeling,snel en netjes geplaatst

Ps Heel tevreden over onze garage deur., echter nog even een vraag.wij hebben het breekijzer helaas nog niet kunnen vinden. Zou het kunnen zijn dat deze per ongeluk toch nog in de auto van Roel ligt .wij wachten jullie reactie graag af M.v.gr. Perry en Francien Cornelissen

Beste heer en mevrouw Cornelissen, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat betreft het breekijzer heeft Roel nogmaals zijn bus nagekeken en het breekijzer helaas niet gevonden. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat dit na ons bezoek is zoek geraakt, maar wij hopen dat u het toch nog ergens thuis zal terugvinden (graag horen we dat dan nog)...

Weet waar ze over praten en doen. Komen afspraak na. Alles functioneert en schoon achter gelaten. Aanrader!!

Mooie deur, prachtig geplaatst

Goede communicatie, snelle en keurige plaatsing. Zeer vriendelijke mensen.

Vakwerk

Zeer betrouwbaar bedrijf die zijn afspraken na komt.

Vriendelijke en duidelijke service

Heel prettig en vakkundig. Ze weten precies waar ze mee bezig zijn en onze garage deur ziet er fantastisch uit.

De deuren hangen er keurig in!

Bask komt haar afspraken fijn, en hield ons goed op de hoogte van zaken. Een bedrijf wat zelfs het afval na de ophanging van de deuren meeneemt, wie doet hen dat nog na? Zeer tevreden!

uitstekende service

oude deur gerepareerd en goed lopend gemaakt. Week later ander slot erin gezet. En dat alles tegen zeer schappelijke tarieven

Zeer goed bedrijf

Zeer goed bedrijf werken super netjes ook de aankoop en uitleg zeer goed verzorgd wij zijn zeer te vrede

Zeer goed en vakkundig

Wat is toegezegd wordt ook na gekomen. De communicatie is uitstekend en we werden van alles goednop de hoogte gehouden. Wat ons betreft een aanrader.

Geweldig goede snelle en klantvriendelijke service. Topbedrijf !

Fijn contact en prima levering van de garagedeur, zeer tevreden.

Fijn contact en prima levering van de garagedeur, zeer tevreden.

Geweldig!

Alles netjes op tijd geleverd en geïnstalleerd. Goede en duidelijke communicatie. Vriendelijk en beleefd. Echte aanrader!

Goede kwaliteit en service

Goede en hartelijke ontvangst in de showroom. Ze nemen ruim de tijd voor uitleg etc. Inmeten door Roel ging prima, leuke vent die weet waar hij het over heeft. Montage ging feilloos en de deuren zijn van zeer goede kwaliteit

Zeer tevreden.

Goed advies. De deur is vakkundig en netjes geplaatst. Prettig contact.

Perfecte levering en installatie volgens afspraak

Zowel verkoop als uitvoering een geweldig team.

Zeer vriendelijke en vakkundige mensen, die goed meedenken en niet opzien tegen een flinke uitdaging. Bij ons zijn twee sectionaaldeuren geplaatst als vervanging van de kanteldeuren. Om dezelfde doorgangsmaat te behouden moest een deel van de metselwerk dagkanten aan de binnenzijde weggezaagd worden. Ook dat is perfect uitgevoerd. Alles op de afgesproken dag geklaard en puin keurig opgeruimd.

Uitstekende kwaliteit van product EN montage!

Niets op BASK Garagedeuren aan te merken! Advisering en communicatie volgens afspraak, eerlijk en duidelijk. Hoge kwaliteit van het geleverde product en een heel zorgvuldig en correct uitgevoerde montage. Waren "ze" allemaal maar zo.