Prettig contact, goede afspraken, net werk

Goed werk, verstand van zaken, komt afspraken na, duidelijke offerte.

Vriendelijk, professioneel en netjes.

Vanaf het begin tot eind zeer netjes geholpen. Deze mensen hebben verstand van zaken, ze denken met je mee en smeren je geen dingen aan die je niet nodig gaat hebben. Allemaal even vriendelijk en er wordt zeer mooi werk afgeleverd. Een absolute aanrader.

Uitstekende levering en service

Bij 7 bedrijven een offerte opgevraagd en bij Bask kreeg ik meteen een duidelijke offerte, goede uitleg/advies en de beste prijs. Heren waren exact op tijd en de deur is perfect geplaatst. Werkplek helemaal schoon achtergelaten. Zou iedereen Bask aanraden

Ik ben super tevreden

Duidelijke uitleg over de garagedeur gehad en een goede prijs kwaliteits verhouding. en Roel heeft hem fantastisch geplaatst met oog voor detail. Ik ben echt super tevreden.

Kwaliteit! & Proactief meedenken bij de levering en ontwikkeling van klant specifieke garagedeur

BASK garagedeuren heeft meegedacht en meegewerkt om mijn wens voor een bijzondere garagedeur tot volle tevredenheid te realiseren. En dit, ondanks de specifieke wensen en situatie, voor een prima prijs! Daarom beveel ik Bask deuren van harte aan!!

Mooie kwaliteit en volgens afspraak geleverd

Wij wilden nieuwe garagedeuren en kwamen bij BASK uit, een kleinschalig familiebedrijf. Deuren worden in België gemaakt op maat besteld, levertijd 3 maanden. We weren op prettige wijze ontvangen, goede voorlichting en aflevering keurig volgens afspraak. Er ontbrak een onderdeeltje, is meteen nabesteld en binnen een week gemonteerd. We zijn tot nu toe zeer tevreden

Goede advies

Goed geadviseerd met mooi eindresultaat en dat tegen een scherpe pijs. De bereikbaarheid hoe men je op de hoogte houd is echt top, daar kan menig bedrijf nog wat van leren.

Goed advies, vakkundige montage

Eind maart 2021 heeft Bask garagedeuren uit Nederasselt een Novoferm sectionaaldeur geplaatst in onze garage. Mevrouw Fransen heeft met onze wensen meegedacht en een goed advies uitgebracht. De heer Fransen heeft de deur vakkundig gemonteerd. Dankzij de mogelijkheid om de deur automatisch te kunnen openen geeft dat ons veel gemak. Bask garagedeuren uit Nederasselt komt de gemaakte afspraken stipt na, de mensen waarmee je als klant mee te maken hebt zijn vriendelijk, vakkundig en correct. We zijn derhalve zeer tevreden.

Goede productinfo gevolgd door een goede uitvoering volgens gemaakte afspraken

Goede info voor af. Duidelijke offerte conform onze wensen. Montage volgens gemaakte afspraken. Nette afwerking.

Klantvriendelijk bedrijf

Roel is een klantvriendelijk man, Denkt mee met oplossingen.

Aardige mensen, goede service en goed product

Nette montage voor een nette prijs!

Vriendelijk geholpen in de mooie showroom. Helaas wel een flinke levertijd (vanuit de fabriek) Komt de gemaakte afspraken goed na. Keurige montage met oog voor detail. En dat alles voor een nette prijs.

Perfecte, snelle en vriendelijke service.

Vakkundig en professioneel. Uitsteken bedrijf.

Goeie service! Zowel in de showroom als bij de montage

Fijn en vriendelijke geholpen! Zeker een hele dikke aanrader.

Geleverd zoals afgesproken

Wij zijn tevreden over deze levering van BASK Garagedeuren. De offerte opstellen verliep vlot en prettig. To the point. Goed meedenkend. Het monteren verliep ook netjes. Er werd vlot gewerkt, netjes gewerkt en goed gecommuniceerd bij vragen vanuit ons als ook vanuit BASK. De materialen zijn netjes opgeruimd. Er is zelfs nog wat extra werk geleverd, waar we niet om gevraagd hadden, op eigen inzicht.

Een goed bedrijf!

Onze kanteldeur was aan vervanging toe. Via internet op zoek naar een nieuwe garagedeur kwamen we uit bij Bask garagedeuren. Via een mailtje een afspraak gemaakt voor een bezoek aan de showroom. Na een goed gesprek zijn wij overgegaan tot aanschaf van een nieuwe garagedeur. Er werd een datum gepland en kort voor de plaatsingsdatum werden wij nog gebeld dat alles binnen was en dat de geplande plaatsing door kon gaan. Wat de montage betreft kunnen we kort zijn. In een woord perfect! Er werd keurig netjes gewerkt en alles werd na afloop opgeruimd. Kortom, een aanrader!

Goede info vooraf. Goed meegedacht met een eindejaars aanbieding. Alles perfect geïnstalleerd en netjes opgeruimd

Vakmanschap.

Aan te bevelen. Met vakmanschap geplaatst en geen rommel achtergelaten.

Van begin tot de oplevering gewoon TOP !

super begeleiding/advies mbt aanschaf van de deuren tot en met de oplevering gaat super . Een perfectionist tot in de puntjes die Roel Duidelijk en eerlijke uitleg over de garantie waar verschillende bedrijven hier in de omgeving nog van kunnen leren. Bedankt en tot de volgende keer

Ongelooflijk: wat een prachtige garagedeur!!!!!

Ik heb nog nooit zo'n soepel lopende garagedeur gezien. Hij loopt geruisloos, erg mooi, strak van lijnen en geschikt voor elk type huis. Ook de verlichting is bijzonder mooi. Ik ben ongelooflijk blij met deze deur en vooral ook met het plaatsen door het vakmanschap van Roel!!

Vakwerk

Degelijk vakwerk geleverd bij het installeren van onze garagedeur. Afspraken goed nagekomen

Klantvriendelijk, eerlijk, betrouwbaar, degelijk

Klantvriendelijk, eerlijk, betrouwbaar, degelijk

Fijne mensen en goede communicatie

Het hele proces is van begin tot eind goed verlopen. In de winkel goed advies gekregen. Alle tijd om er over na te denken, vragen te stellen. Na het bestellen werd ik na een paar weken gebeld om alvast een afspraak in te plannen. Op de dag van leveren was de eigenaar er op tijd, na installeren netjes opgeruimd. Kortom, zeer tevreden.

Gewoon keurig werk geleverd

Er is goed meegedacht over onze situatie en welke deur het beste was. Duidelijke afspraken en heldere communicatie, en uiteraard een prachtige sectionaaldeur geplaatst.Ik ben erg tevreden.

Jullie zijn vriendelijk

Jullie zijn vriendelijk en goede kwaliteit is ook goed Ik raad andere ook om bij jullie een gegeven te kopen