Prettig zaken gedaan.

Keurig aan afspraken gehouden. Wij zijn heel tevreden met BASK als leverancier.

Heel blij met mijn nieuwe garagedeur

Goed geholpen in de showroom. Daarna is de garagedeur vakkundig door Roel en zoon gemonteerd. Echt een aanrader Bask garagedeuren!

Een uitstekend bedrijf...zeer aan te bevelen.

Door korte lijnen en goede communicatie tussen de 2 partners worden zaken vlot en prima, met kennis van zaken, afgehandeld.

Kwaliteit en fijn bedrijf om zaken mee te doen

Bask garagedeuren levert vakwerk en ook de communicatie en aftersales zijn goed geregeld

Prima levering en montage

Alles is prima verlopen vanaf het bezoek in de showroom tot en met de montage

Prima kwaliteit garage roldeur.

Komt afspraak na. Zijn heel tevreden over onze roldeur.

Xxx

Prima geplaatst en goede uitleg we zijn super tevreden

Communicatie is uitstekend en wordt vakwerk geleverd.

Goed bedrijf en komen hun afspraken na.

Degelijk en persoonlijk op maat advies. Fantatischhe service

Super service

Heldere uitleg. Vooraf komen inmeten met goed advies. Product voldoet geheel aan onze verwachtingen.

Super tevreden

Vakman, goede service en strakke afwerking

kei goed

Communicatie verloopt super goed van offerte over kennis van hun product en manier van leveren op tijdstip zoals afgesproken.

Uitstekende info en prima plaatsing van onze nieuwe garagedeur. Fijne mensen om afspraken mee te maken. Top.

Uitstekende vakmanschap en service

Door foutje van de fabrikant kon de deur gelukkig wel geplaatst worden maar niet geheel goed opgeleverd en toen het juiste onderdeel wel goed geleverd was netjes alles weer helemaal gedemonteerd en gemonteerd. Dikke duim.

Vanaf het eerste moment tm het laatste prima en goed contact. Afspraken nagekomen en verder uitstekend werk afgeleverd. Kortom heel goed.

Zorgvuldige voorbereiding en zorgvuldig met afspraken en plaatsen. Helemaal tevreden

Zorgvuldige voorbereiding en zorgvuldig met afspraken en plaatsing van de deur.

Zeer vakkundig, goede informatie plus de vriendelijkheid. Top.

Heb zeer goede informatie en uitleg gekregen in de showroom. Dat maakte een keuze maken makkelijker. De plaatsing van de garage deur ging snel en vakkundig. De vriendelijkheid en het service contract maken het helemaal af. Top bedrijf!

Helemaal top

Vanaf eerste contact duidelijke communicatie, afspraken nakomen, goede montage en goede service!!!!!!

prima service, geen klachten!

nieuwe deur, alles prima af gewerkt. duidelijke uitleg ect.

zorgvuldige plaatsing en nette afwerking

Nette werkers, die heel precies te werk gaan en meedenken in oplossingen.

Zeer professioneel

Afspraak in de showroom daarna inmeten en deur monteren goede ervaring en tevreden klant.

Netjes gewerkt ,alles zoals afspraak

Prima bedrijf!

De voorlichting door mevrouw Fransen in hun mooie zaak was uitstekend en de daarna geleverde service perfect. We kregen binnen een paar uur een zeer volledige offerte met drie uitgewerkte opties, zodat we thuis rustig konden nadenken over de verschillende mogelijkheden. Na een paar dagen kwam de heer Fransen langs om onze wensen te bespreken en de situatie bij ons thuis te bekijken. We werden ook door hem uitstekend geadviseerd. Kortom: een prima bedrijf!

Van offerte tot en met montage volgens afspraak uitgevoerd

Duidelijke uitleg in de showroom en voldoende tijd om vragen te kunnen stellen. Tijdens levertijd goed op de hoogte gehouden v.w.b. Stand van zaken Montage geruisloos gegaan en keurig opgeleverd.

Alles was en is perfect

Mooi bedrijf,prijs kwaliteit helemaal top, komen afspraken na,kunnen veel bedrijven nog wat van leren

Broekstraat 29

6612AB Nederasselt