Zorgvuldige voorbereiding en zorgvuldig met afspraken en plaatsen. Helemaal tevreden

Zorgvuldige voorbereiding en zorgvuldig met afspraken en plaatsing van de deur.

Zeer vakkundig, goede informatie plus de vriendelijkheid. Top.

Heb zeer goede informatie en uitleg gekregen in de showroom. Dat maakte een keuze maken makkelijker. De plaatsing van de garage deur ging snel en vakkundig. De vriendelijkheid en het service contract maken het helemaal af. Top bedrijf!

Helemaal top

Vanaf eerste contact duidelijke communicatie, afspraken nakomen, goede montage en goede service!!!!!!

prima service, geen klachten!

nieuwe deur, alles prima af gewerkt. duidelijke uitleg ect.

zorgvuldige plaatsing en nette afwerking

Nette werkers, die heel precies te werk gaan en meedenken in oplossingen.

Zeer professioneel

Afspraak in de showroom daarna inmeten en deur monteren goede ervaring en tevreden klant.

Netjes gewerkt ,alles zoals afspraak

Prima bedrijf!

De voorlichting door mevrouw Fransen in hun mooie zaak was uitstekend en de daarna geleverde service perfect. We kregen binnen een paar uur een zeer volledige offerte met drie uitgewerkte opties, zodat we thuis rustig konden nadenken over de verschillende mogelijkheden. Na een paar dagen kwam de heer Fransen langs om onze wensen te bespreken en de situatie bij ons thuis te bekijken. We werden ook door hem uitstekend geadviseerd. Kortom: een prima bedrijf!

Van offerte tot en met montage volgens afspraak uitgevoerd

Duidelijke uitleg in de showroom en voldoende tijd om vragen te kunnen stellen. Tijdens levertijd goed op de hoogte gehouden v.w.b. Stand van zaken Montage geruisloos gegaan en keurig opgeleverd.

Alles was en is perfect

Mooi bedrijf,prijs kwaliteit helemaal top, komen afspraken na,kunnen veel bedrijven nog wat van leren

Super, netjes, eerlijk, snel

Dit bedrijf werd me aangeraden. Niets teveel gezegd. Dhr meet en plaats de deuren. Mevr. zorgt voor de enthousiaste ontvangst in de kleine knusse showroom. Beiden zeer deskundig. Kortom vakwerk.

Mooie garage deur, vakkundig geplaatst.

Prima service en begeleiding bij de nazorg

Prima advisering bij de aanschaf en uitstekende service en begeleiding bij de nazorg.

Snel, accuraat, perfect

Naar een belletje stonden de volgende dag al op de stoep. Alles bekeken wat het probleem was, daarna de opties neergelegd en gelijk verholpen. Een dikke pluim.

Zeer tevreden over de voorlichting, plaatsing en deskundigheid

Na een informatief gesprek in de showroom direct voor plaatsing van een Bask garagedeur gekozen. De plaatsing en afhandeling verliep snel, vriendelijk en deskundig!

Super mooie deur en vakkundig geplaatst

Zeer vriendelijk geholpen en super mooi product. Mooi dat mensen zoals Monique als Koen zo voor hun product staan. Top

Goed.

Prima werk geleverd.

Keurige deur, prima service

Erg tevreden over de garagedeur, service en montage. Be. Je op zoek naar een garagedeur, dan ben je bij BASK garagedeuren in goede handen.

zeer content over de plaatsing en de begeleiding

had ook dichterbij kunnen kopen maar door de goede service heb ik toch weer gekozen voor dit bedrijf.

Prima advies en service

Zie boven

Uitstekende gesprekken en prima vakwerk

Tijdens de bezoeken aan de showroom uitstekend te woord gestaan. Hierdoor zoveel vertrouwen gekregen dat de keuze voor Bask snel genomen was. De plaatsing van de Novoferm garagedeur werd zeer professioneel uitgevoerd zodat er geen enkele punt van kritiek geuit kon worden, slecht complimenten

Alles klopte.

Afspraken werden nagekomen. Plaatsing verliep prettig. Krijg veel complimenten. Was op zoek naar ( dure) houten deuren maar dit is een prima alternatief.

top bedrijf met uitstekende service

zeer vriendelijk en ervaren mensen

Klein locale ondernemer met verstand van het vak

Betrouwbaar contact, weet waarover ze praten en zijn meedenkend. Dan is de prijs dubbel en dwars waard.

keurig geplaatst en geleverd

Geheel volgens afspraak heeft Bask garagedeuren bij ons een nieuwe deur geplaatst. Exact ingemeten en geplaatst. Netjes afgewerkt en vriendelijke monteur. Echt een bedrijf om aan te bevelen.

Broekstraat 29

6612AB Nederasselt