Uitstekende ervaring!

Ik werd van begin af aan prima op de hoogte gehouden. De dag zelf verliep prima. De garagedeur werd snel en vakkundig geplaatst en supernetjes afgewerkt. Ook werd alles keurig opgeruimd. Wij zijn dik tevreden met onze nieuwe garagedeur. Bedankt!

Fantastisch

Voor de tweede keer een garagedeur laten plaatsen door BASK. Wederom was het een voorbeeld van klantvriendelijkheid, deskundigheid en professionaliteit! Ik kan dit bedrijf blindelings bij iedereen aanraden! Mvg. Roger van Erning

Fijne vakbekwame mensen, prima deur

Een prettig bedrijf met vriendelijke mensen, alles goed uitgelegd. Duurde wel wat lang voor de levering, maar is verder prima verlopen. Al met al een fijne ervaring en ben zeer blij met mijn deur.

Uitstekende communicatie, en in de praktijk netjes gewerkt.

Ondanks uitstel van mijn kant uit, is de communicatie uitstekend verlopen. Vervolgd datum ingepland, montage van de garagedeur is volledig naar wens verlopen. Ik zal jullie dan ook zeker aanbevelen bij vrienden, kennissen en opdrachtgevers.

Zeer goed advies en perfecte uitvoering .

Vakkundig advies Afspraken zeer goed na gekomen Perfecte plaatsing Gewoon 100%

super

mooie deur, afspraken nagekomen, super aardige man. ik zou BASK garagedeuren aanbevelen.

Luisterd oor. Wordt voldaan aan de klant zijn wens. Zeker een bedrijf om aan te bevelen

Zeer positief, helemaal top.

Goede uitleg over de mogelijkheden bij en aankoop en ook na de plaatsing nog de nodige uitleg.

klantgericht en correct

klantgericht en correct

perfect!

Prettige contacten en afspraken, mooie garagedeur!

Fantastisch bedrijf schakelen snel en denken mee

Mijn ervaring met Bask Garagedeuren is uitstekend. Om deze reden zou ik het bedrijf ook 100% aanraden.

Perfect geregeld

Goed en betrouwbaar bedrijf goed communicatie.

keurig

keurig

Hele fijne garagedeur van een fijn bedrijf.

Kwalitatief een zeer goede garagedeur waar ik enorm blij mee ben. BASK is een zeer fijn bedrijf. Goede afspraken die goed nagekomen worden. Uitstekende installatie door een vriendelijke monteur. Ik zou BASK zéér zeker aanbevelen.

Goede advisering. Bedrijf houdt zich aan afspraken. Prettige in de omgang

Goed werk geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Zijn zeer tevreden over de levering en plaatsing van de garagedeur. De zijkanten waren keurig afgewerkt , maar de verbinding tussen de bovenkant van de deur en de aanwezige plank liet een kier zien van binnen uit. Dit hebben we opgelost met kit. .

alles klopt

Ik heb div garageboxen met deuren van een grote speler als die voor onderhoud moeten komen duurde soms een half jaar, bij Bask (Nederasselt) bellen en komen en wordt ook goed gemaakt. nu pas een deur bij Bask gekocht bellen ruim van te voren wanneer ze komen plaatsen en bij de schouw vertellen ze duidelijk een in een werkoverleg hoe het gaat gebeuren en bellen nog een keer dat alles is zoals gepland en het gebeurt ook hoe ze het verteld hebben. Duidelijk een voorbeeld MKB vaak beter doet dan een grote speler.

Snel,vriendelijk en service gericht. Helemaal TOP

Deskundig en klantvriendelijk

BASK Garagedeuren leverde een perfect werkende garagedeur van Novoferm, die zeer kundig werd gemonteerd. De oude openslaande houten garagedeuren met kozijn werden verwijderd en afgevoerd.

Mooi product, duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen

We hebben een mooie garagedeur gekocht bij BASK, welke is geleverd en gemonteerd volgens afspraak. Er werd duidelijk gecommuniceerd en we werden goed geholpen in het keuzeproces.

Goede kwaliteit deuren, prima werk, fijne mensen.

Zie samenvatting.

deskundig en uitgebreid advies en een professionele plaatsing

Onze garagedeur moest hoognodig vervangen worden. Regelmatig reed ik langs het bedrijf in Nederasselt. Een afspraak gemaakt en na een deskundig en uitgebreid advies de nieuwe deur besteld. Onlangs is de deur geplaatst op een professionele wijze. Alle afspraken zijn naar volle tevredenheid nagekomen. We zijn heel blij met onze nieuwe deur.

Super, snel en vakkundig geïnstalleerd

Het was een snel en vakkundig geïnstalleerd. Ook alles netjes achtergelaten. Super. Een echte aanrader.

Een vakkundige en prettige installatie.

We hebben een prima deur gekregen die heel goed en tot tevredenheid functioneert. We zijn er blij mee. De installatie gebeurde vakkundig: vlot en prettig.

Niets op aan te merken.

Prijs kwaliteit verhouding is goed ,en komen afspraken na. Deze firma is een aanrader .