Van offerte tot en met montage volgens afspraak uitgevoerd

Duidelijke uitleg in de showroom en voldoende tijd om vragen te kunnen stellen. Tijdens levertijd goed op de hoogte gehouden v.w.b. Stand van zaken Montage geruisloos gegaan en keurig opgeleverd.

Alles was en is perfect

Mooi bedrijf,prijs kwaliteit helemaal top, komen afspraken na,kunnen veel bedrijven nog wat van leren

Super, netjes, eerlijk, snel

Dit bedrijf werd me aangeraden. Niets teveel gezegd. Dhr meet en plaats de deuren. Mevr. zorgt voor de enthousiaste ontvangst in de kleine knusse showroom. Beiden zeer deskundig. Kortom vakwerk.

Mooie garage deur, vakkundig geplaatst.

Prima service en begeleiding bij de nazorg

Prima advisering bij de aanschaf en uitstekende service en begeleiding bij de nazorg.

Snel, accuraat, perfect

Naar een belletje stonden de volgende dag al op de stoep. Alles bekeken wat het probleem was, daarna de opties neergelegd en gelijk verholpen. Een dikke pluim.

Zeer tevreden over de voorlichting, plaatsing en deskundigheid

Na een informatief gesprek in de showroom direct voor plaatsing van een Bask garagedeur gekozen. De plaatsing en afhandeling verliep snel, vriendelijk en deskundig!

Super mooie deur en vakkundig geplaatst

Zeer vriendelijk geholpen en super mooi product. Mooi dat mensen zoals Monique als Koen zo voor hun product staan. Top

Goed.

Prima werk geleverd.

Keurige deur, prima service

Erg tevreden over de garagedeur, service en montage. Be. Je op zoek naar een garagedeur, dan ben je bij BASK garagedeuren in goede handen.

zeer content over de plaatsing en de begeleiding

had ook dichterbij kunnen kopen maar door de goede service heb ik toch weer gekozen voor dit bedrijf.

Prima advies en service

Zie boven

Uitstekende gesprekken en prima vakwerk

Tijdens de bezoeken aan de showroom uitstekend te woord gestaan. Hierdoor zoveel vertrouwen gekregen dat de keuze voor Bask snel genomen was. De plaatsing van de Novoferm garagedeur werd zeer professioneel uitgevoerd zodat er geen enkele punt van kritiek geuit kon worden, slecht complimenten

Alles klopte.

Afspraken werden nagekomen. Plaatsing verliep prettig. Krijg veel complimenten. Was op zoek naar ( dure) houten deuren maar dit is een prima alternatief.

top bedrijf met uitstekende service

zeer vriendelijk en ervaren mensen

Klein locale ondernemer met verstand van het vak

Betrouwbaar contact, weet waarover ze praten en zijn meedenkend. Dan is de prijs dubbel en dwars waard.

keurig geplaatst en geleverd

Geheel volgens afspraak heeft Bask garagedeuren bij ons een nieuwe deur geplaatst. Exact ingemeten en geplaatst. Netjes afgewerkt en vriendelijke monteur. Echt een bedrijf om aan te bevelen.

prettig en effectief

Prettige mensen, vriendelijk in de omgang en zorgvuldig en netjes wek uitgevoerd

Perfecte voorlichting en zeer goede uitvoering/plaatsing

Denken met je mee zodat we met een aanpassing van de beschikbare ruimte tot een uitstekend resultaat zijn gekomen.

Goede service en goed werk

Fijn geholpen tijdens het aanschaffen en plaatsen van de deuren. Goed eind resultaat.

Denken goed mee voor een passende oplossing, goede kwaliteit deuren.

Fantastisch!

Professioneel, klantvriendelijk en snel, prima service!!! Heb zelfs de gewenste deur met katten luik gekregen!

In een woord geweldig.

Onze motor van de garage deur ging voor de feestdagen kapot. Na gebeld te hebben met Bask garagedeuren werd ik heel netjes en deskundig te woord gestaan door Monique. S’avonds werd ik terug gebeld met 2 opties ook al zo netjes niet meteen alleen de duurste oplossing. Toen ik had besloten welke optie ik wilde werd 2 dagen later door Roel een nieuwe motor geplaatst, wat is deze man kundig in zijn vak. Alles is heel netjes gemonteerd de oude onderdelen heeft Roel meegenomen. Dit bedrijf is een echte aanrader. Voor mij een 10+

Super service

We hadden gebeld maar kregen geen gehoor, we hadden bedacht om het later nog een keer te proberen. Toen werden we door hun zelf terug gebeld. Dat was erg fijn. Na het sturen van wat foto's zijn we dezelfde week, 2 dagen na bellen al geholpen. Super vriendelijke mensen.

Nette service

Tot nu toe tevreden