Keurig vakwerk geleverd en alles volgens afspraak. Prima.

Prachtig eindresultaat

Dit bedrijf is een persoonlijk en keurig netjes in afspraken, vanaf het moment van kennismaking met het materiaal tot aan het eindresultaat van plaatsen zijn wij meer dan tevreden!

Alles voor een tevreden klant

Vanaf het eerste adviesgesprek tot de oplevering van mijn nieuwe duoport garagedeur en daarna is alles met goed overleg, vriendelijkheid en deskundigheid verlopen. En dat alles voor een scherpe prijs! BASK Garagedeuren is pas tevreden als de klant 100% tevreden is

Snel, flexibel en heel goed geholpen!

BASK was heel flexibel in hun dienstverlening toen mij garagedeur niet meer dicht ging. Snel ter plekke, goed advies en betaalbare oplossing.

Kwaliteit en zorg in garagedeuren

Behalve de goede kwaliteit van deuren en aandrijvingen is de kwaliteit van de montage subliem, dit gaat samen in prettig overleg en meedenken in oplossingen.

Top service!

We zijn goed geïnformeerd over de verschillende garagedeuren en mogelijkheden hierin. De voor- en nadelen qua accessoires werden duidelijk benoemd. Toen we eenmaal de keuze hadden gemaakt om de deur te bestellen, werd er op korte termijn een afspraak gemaakt om de deur in te komen meten. Nadat deze besteld was, was deze snel leverbaar en is alles volgens afspraak verlopen. Een zeer nette manier van werken en ook nog eens ontzettend snel. Ook werd nadat de garagedeur geplaatst was, alles netjes opgeruimd en schoongemaakt. We zijn dan ook zeer tevreden over BASK Garagedeuren en zouden deze aan iedereen aanbevelen!

Vakkundig en goede service!

We hebben een goede service en ondersteuning gekregen bij het kopen van onze garagedeur. Ook is de deur vakkundig geplaatst. We werden goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. We zijn blij met het resultaat.

Topbedrijf!

De service van dit bedrijf is werkelijk ongelofelijk goed!

top bedrijf!

Goed & mooi geplaatste garagedeur, persoonlijke benadering was erg prettig en duidelijk in de afspraken. En de afspraken ook nagekomen.

Zeer goede service en montage

We zijn zeer goed geholpen en geïnformeerd naar een nieuwe deur. Montage arbeid goed verlopen en afgewerkt top.

Nette mensen die meedenken en vakwerk leveren en de boel netjes achterlaten.

Meteen goede ervaring door het meedenken bij de offerte. Daarna werd thuis ingemeten en werden stalen getoond. Op tijd aanwezig, keurig netjes geïnstalleerd en alles netjes achtergelaten. Supervriendelijk en heerlijk eerlijk!

Geweldig hoe dit bedrijf de zaken aanpakt, afwerkt en nazorg levert !!

Vanaf het 1e moment van contact met BASK hadden wij vertrouwen in het bedrijf. Ook tijdens de persoonlijke gesprekken kwamen ze vertrouwend over. En dit bleek wel tijdens het opbouwen van onze nieuwe garagedeur. Het bedrijf heeft oog voor de afwerking, en zorgt dat alles tot in de puntjes is afgewerkt. Complimenten vanaf onze kant. Ook de "nazorg" is prima geregeld.

Gewoon goed.

De gewenste garagedeur is netjes volgens de gemaakte afspraken geleverd en geplaatst. En tot nu toe voldoet alles aan de verwachting van het geplaatste product. Netjes mensen ,zo hoort het.

Erg mooie nieuwe garagedeur perfect geplaatst!

Erg tevreden met onze nieuwe garagedeur. Alles was keurig geregeld, professionele plaatsing door kundige professionals. BASK Garagedeuren is wat ons betreft een aanrader voor een nieuwe garagedeur!

Mooi kwaliteit, goed en snelle service

Persoonlijk advies, snelle levering en plaatsing. Tot slot goede prijs kwaliteit verhouding.

Helemaal top vinden wij Bask!

Omdat onze garagedeuren aan vervanging toe waren zijn we bij Bask terecht gekomen en wat een fijn contact hebben we gehad met dit bedrijf! Vriendelijke ontvangst, goed meegedacht en snel besloten. Levering verliep netjes en keurig op tijd. Elke dag genieten we van de fantastische deuren! Bask, heel hartelijk dank, wij bevelen dit bedrijf zeer aan! Familie Rossen, Nijmegen

Goede service en goede kwaliteit

Bedrijf denkt echt mee met de klant. Wensen werd naar geluisterd en naar gehandeld. Ik had ook bij een ander bedrijf een offerte opgevraagd. Deze was 200 euro goedkoper maar kwam met allemaal moeilijke en niet mooie oplossingen. BASK dacht mee en kwam met een mooie oplossing. Toen vervolgens bij de montage het net niet helemaal paste werd dit vakkundig opgelost en werd er kosteloos een extra strip geleverd. Kwalitatief zeer goed en ook de service is top. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden

Prettig contact, goede afspraken, net werk

Goed werk, verstand van zaken, komt afspraken na, duidelijke offerte.

Vriendelijk, professioneel en netjes.

Vanaf het begin tot eind zeer netjes geholpen. Deze mensen hebben verstand van zaken, ze denken met je mee en smeren je geen dingen aan die je niet nodig gaat hebben. Allemaal even vriendelijk en er wordt zeer mooi werk afgeleverd. Een absolute aanrader.

Uitstekende levering en service

Bij 7 bedrijven een offerte opgevraagd en bij Bask kreeg ik meteen een duidelijke offerte, goede uitleg/advies en de beste prijs. Heren waren exact op tijd en de deur is perfect geplaatst. Werkplek helemaal schoon achtergelaten. Zou iedereen Bask aanraden

Ik ben super tevreden

Duidelijke uitleg over de garagedeur gehad en een goede prijs kwaliteits verhouding. en Roel heeft hem fantastisch geplaatst met oog voor detail. Ik ben echt super tevreden.

Kwaliteit! & Proactief meedenken bij de levering en ontwikkeling van klant specifieke garagedeur

BASK garagedeuren heeft meegedacht en meegewerkt om mijn wens voor een bijzondere garagedeur tot volle tevredenheid te realiseren. En dit, ondanks de specifieke wensen en situatie, voor een prima prijs! Daarom beveel ik Bask deuren van harte aan!!

Mooie kwaliteit en volgens afspraak geleverd

Wij wilden nieuwe garagedeuren en kwamen bij BASK uit, een kleinschalig familiebedrijf. Deuren worden in België gemaakt op maat besteld, levertijd 3 maanden. We weren op prettige wijze ontvangen, goede voorlichting en aflevering keurig volgens afspraak. Er ontbrak een onderdeeltje, is meteen nabesteld en binnen een week gemonteerd. We zijn tot nu toe zeer tevreden

Goede advies

Goed geadviseerd met mooi eindresultaat en dat tegen een scherpe pijs. De bereikbaarheid hoe men je op de hoogte houd is echt top, daar kan menig bedrijf nog wat van leren.

Goed advies, vakkundige montage

Eind maart 2021 heeft Bask garagedeuren uit Nederasselt een Novoferm sectionaaldeur geplaatst in onze garage. Mevrouw Fransen heeft met onze wensen meegedacht en een goed advies uitgebracht. De heer Fransen heeft de deur vakkundig gemonteerd. Dankzij de mogelijkheid om de deur automatisch te kunnen openen geeft dat ons veel gemak. Bask garagedeuren uit Nederasselt komt de gemaakte afspraken stipt na, de mensen waarmee je als klant mee te maken hebt zijn vriendelijk, vakkundig en correct. We zijn derhalve zeer tevreden.