Een hele goede en snelle service.

Vanaf aanvraag wijziging grafmonument tot herplaatsing alles binnen 3 weken geregeld. Grafmonument staat er weer keurig bij.

Een super bedrijf, met liefdevol personeel.

Een grafsteen van mijn dochter weer mooi in laten kleuren . Ze zouden de steen op de begraafplaats zelf herstellen.maar met te veel regen hebben ze de steen netjes opgehaald en weer netjes terug gelegd. Super mooi gedaan. Klasse voor dit bedrijf,Mijn complimenten aanrader voor andere.

Echt super goede service En heel menselijk ook me zus en ik wouden de grafsteen voor Allerzielen terug geplaatst was binnen paar dagen gefixt. Alleen de naam van mijn moeder moest op de grafsteen bij gedrukt worden, ook super netjes gedaan. Top service 10 + Lieve groet Agnes Bakkum

Goede ervaring met Bartnatuursteen

We zijn zeer tevreden over de nieuwe stoep bij onze voordeur. Mannen zulk mooi werk geleverd, waterpas, afgewerkt, niets afgeraffeld.

De steen van het graf van mijn vader moest heel snel worden weggehaald voor het bijzetten van mijn moeder; volgens de gemeente Wormerland. Dit hebben jullie direct opgepakt en daarmee zorg van ons weggenomen. Ook het verzorgen van de nieuwe teksten was helemaal top. Het ziet er prachtig uit.

Snelle & vriendelijke service!!!

Voor renovatie- & verbouwwerkzaamheden heb ik regelmatig hardsteen op maat nodig. Ik ga nergens anders heen. Punt. R. van der Mijle, Timmerwerken

Prima vakwerk geleverd.

Zijn een aantal keren bij ons aan het werk geweest en altijd alles keurig opgeruimd en netjes achtergelaten.

perfect samenwerking

perfect samenwerking

Plezierig en groot inlevingsvermogen

De grafsteen is keurig bijgewerkt en in Frankrijk is een mooie urn in red graniet besteld. Door de coronamaatregelen op de Nieuwe Ooster in Amsterdam kon het maandenlang niet op ons familiegraf geplaatst worden. Donderdag 25 juni was het eindelijk zover. Bart Natuursteen heeft al die maanden de grafsteen en de urn in hun werkplaats bewaard. Ik ben zeer tevreden.

Half woord, heel product!!!

Absoluut goed en vakkundig werk, altijd bereid om het op tijd te leveren, geen smoesjes als het niet gaat, eerlijk antwoord op je vragen.Spoedje tussendoor vaak geen probleem. Aannemersbedrijf Martin Lieuwma.

Werkzaamheden zijn geheel naar wens uitgevoerd. Bedankt.

Prachtig product

Keurig op maat gemaakt en afgewerkt volgens afspraak. Kwam nog thuis brengen ook omdat hij een straat verderop woont! Heel blij met de dorpel en vensterbank, bedankt Bart

Onze ervaring was zeer positief.

Onze zoon is op 30 juni 2019 overleden. Een paar dagen na het overlijden van onze zoon en broer hebben wij bij Bart natuursteen en mooi grafsteen uitgekozen. Wij werden liefdevol ontvangen door Cristel die ons goed ondersteunde bij het uitzoeken van het perfecte grafsteen. De levertijd van de steen was 15 weken. Een tijdelijke steen werd aangeboden. Het wachten was het waard wat een prachtige steen met een mooie foto van onze lieve zoon en broer. Wij willen jullie onwijs bedanken voor alles. Toppers zijn jullie.

opdrachten kloppen altijd op de milimeter

al jaren kom ik bij dit bedrijf eerst bij vader nu bij zoon en de volgende komt er al weer aan. opdrachten worden zeer nauwkeurig, en snel geleverd een heel goed en fijn familie bedrijf

Ik hoef geen ander natuursteenbedrijf, toppers zijn het!!!!

Staan altijd klaar, hebben verstand van natuursteen, denken mee en voor een spoedje/probleem zijn dan altijd bereid om het op te lossen.

correct en vriendelijk geholpen

Mijn ervaring gaat terug naar het jaar 1964, dat ik in contact kwam met de Fa, Bart Natuursteen, nu en net als toen , goed werk en keurig geholpen.

Mooi klein familiebedrijf met liefde voor het vak.

Wordt altijd perfect geholpen bij Bart natuursteen. Als wij met een badkamer bezig zijn moeten we soms snel schakelen en ook dan kunnen we op het team rekenen.

nette werkers

Het contact vanaf dag 1 was prettig. De dag van plaatsen was ook een hele ervaring, alles was keurig opgeruimd. Maar dan ook echt goed en netjes opgeruimd. Zeer tevreden, en zou dit bedrijf ook zeker bij andere aanbevelen.

Fantastische, begrijpen de, meelevende mensen, die jou in emotionele periode heel goed begrijpen.

Fijne mensen, die goed weten wat ze maken en kunnen goed luisteren, zich inleven in de emotie van hun klant en geven goede raad, want er komt veel meer bij kijken dan alleen maar een steen bestellen voor het graf, en het kan ook een opluchting zijn, als klant, als hun je daarbij helpen en alles voor je verder regelen, tot dat ze de steen zelf komen plaatsen, dat wij het in goede harmonie af kunnen sluiten.

Goede ervaring, zakelijk en vriendelijk.

Hoewel er geen persoonlijk contact was gezien de afstand en alles per mail ging ben ik erg tevreden over de vriendelijke en zakelijke wijze waarop de transactie tot stand is gekomen. Het eindresultaat, dat ik nog niet ter plaatse heb gezien, ziet er op de foto's heel mooi uit, een enorm verschil met de steen van mijn ouders van voor de renovatie. Ook de nieuwe belettering van de steen van mijn tantes lijkt prima gelukt. Ik kan u zeker aanbevelen.

De daad bij het woord gevoegd.

Wij benaderden de Firma Bart voor het opknappen van letters op een grafsteen te Purmerland. Bart liet er geen gras over groeien. Het was binnen de kortste keren gedaan. Per mail stuurde men een foto van het gedane werk. Het resultaat mag er zijn !

zie onderstaande

prima ontvangst goede uitleg behulpzaam goed bereikbaar mooi product.

Uitstekende modern-ambachtelijke steenhouwerij. Korte lijnen van communicatie.

Uitstekende modern-ambachtelijke steenhouwerij. Korte lijnen van communicatie.

Echte kwaliteit

En ontzettende vakmanschap wat je hier in Zaandam niet veel tegen komt

Vakkundig personeel,goede afspraken,vriendelijk geholpen

Zoals hierboven omschreven,de natuursteen producten worden perfect op maat gemaakt. Ik ben werkzaam in de keuken en badkamer branche en beveel dit bedrijf bij ieder ander aan, ben al jaren tevreden klant.