Helemaal geworden zoals wij dat wensten!

Op een bestaand graf, met ruimte voor beplanting, wilden wij een deksteen die het graf zou bedekken i.v.m. minder onderhoud. Het eindresultaat is zoals wij dat voor ogen hadden. Heel erg mooi! Bedankt medewerkers van Bart Natuursteen.

Prachtig

Nadat 25 jaar geleden mijn vaders steen bij Bart Natuursteen was gemaakt hebben we dit jaar mijn moeder helaas moeten begraven en moest zij op de steen komen. Dit is heel mooi geworden en ook is het graf weer zo goed als nieuw. Wij zijn als familie heel erg blij met het resultaat.

Vriendelijk en deskundig

Wij zijn bij Bart natuursteen geweest voor een grafmonument. Christell kon met ons meedenken en luisterde naar onze wensen. Hierbij dacht ze out-of-the-box, waardoor het resultaat nog mooier werd dan we hadden kunnen bedenken. Een proffesioneel en vriendelijk bedrijf.

Helemaal tevreden!!

Heel mooie grafsteen. Lieve hulp bij het uitzoeken en vervolgens is alles netjes en spoedig geregeld. Precies zoals we wilden. Hartelijk dank!

Persoonlijk en professioneel

De grafsteen van mijn ouders is heel mooi verzorgd. Het contact vooraf was heel fijn en persoonlijk en er werd goed meegedacht.

Snelle service en vakwerk geleverd!

Voor het te openen Center of Excellence van AAK in Zaandijk een gedenksteen besteld van Belgisch hardsteen. Zeer snelle levering en zeer enthousiaste reacties ontvangen nadat de steen eenmaal geplaatst was in het Center of Excellence!

Heel mooi eindresultaat

Na een fijn gesprek en mooi ontwerp van christal is vorige week het grafmonument voor mijn vrouw geplaatst. Wij zijn heel erg blij met het eind resultaat.

Op zoek naar vakwerk? Zoek niet verder!

Ouderwets vakwerk, verstand van zaken, gied advies, afspraken die worden nagekomen. Waar vind je dat nog? Hier dus! Erg blij net ons mooie op maat gemaakte gebrande granieten keukenblad.

uitstekend

Wij zijn heel vriendelijk geholpen en hetgeen wij afgesproken hadden is ook perfect uitgevoerd.

Een prachtig vakkundig gemaakt grafmonumentr

In een prettig gesprek met Christel Bart een prachtig grafmonument samengesteld dat ook zo is uitgevoerd als dat was afgesproken. De afspraken zijn volledig nagekomen en het monument is vakkundig geplaatst. Onze complimenten voor de begeleiding en het vakmanschap!

Hele fijne service

In 2001 grafsteen voor onze vader bij jullie geregeld en dit jaar onze moeder helaas moeten bij laten graveren wat jullie beide keren keurig hebben gedaan wij zijn zeer tevreden hartelijk bedankt

We werden gastvrij ontvangen. Alles werd goed uitgelegd. Jullie hielden ons steeds op de hoogte. We zijn zeer tevreden. Vriendelijke mensen.

Vakmanschap gecombineerd met goede service.

Bartnatuursteen heeft ons familie grafmonument opgeknapt. Het resultaat is geweldig. Het graf is geheel geschuurd en de inscriptie opnieuw ingekleurd. Het graf ziet er weer verzorgd en respectvol uit.

Ik had mij niet beter kunnen wensen!!

Mijn ervaring met Bart Natuursteen is buitengewoon positief. Er wordt heel goed naar de wensen van de klant geluisterd. Daar wordt heel veel aandacht aan besteedt en ruimschoots de tijd voor genomen! Dat geldt eveneens voor de eerlijke adviezen en de mogelijkheden die er zijn. Tot en met het plaatsen van de steen is alles naar volle tevredenheid uitgevoerd en het eindresultaat is prachtig geworden!! Daar ben ik dan ook uiterst tevreden mee!! Dit bedrijf heb ik als zeer betrokken en klantvriendelijk ervaren en kan ik warm aanbevelen!!

top

alles prettg en naar wens afgehandel

Vakwerk en service!

Vriendelijk personeel en eigenaar. Heeft na onze badkamer wederom vakwerk geleverd op zolder. Kwam zelfs de vensterbanken brengen omdat hij in de buurt woont. Prachtig resultaat en prima service, bedankt en tot de volgende keer!

Tot mijn volle tevredenheid is de klus geklaard

Van harte kan ik deze firma aanbevelen. Het zijn niet alleen heel aardige mensen, maar ( en dat is natuurlijk het belangrijkste) ook vaklui die pas weggaan als alles er piekfijn uitziet.

Mooi werk afgeleverd

Eerste ontmoeting was al heel fijn en de keuze werd onder deskundige leiding snel gemaakt. Ook de prijs is fair, al met al Bart Natuursteen een prima keuze. Hartelijk dank.

In 2012 al eerder met Bart Steenhouwerij te maken gehad. Toen verliep ook alles al prima. Nu augustus 2021 hebben wij opnieuw mogen ervaren wat een fantastische fijne mensen bij dit bedrijf werken. En het geleverde werk ziet er heel mooi uit. Complimenten ook hoe e.e.a. In een kort tijdsbestek is gerealiseerd. Ook daar zijn wij intens blij mee!

Goed en betrouwbaar bedrijf

Altijd goed geholpen Vriendelijke dame aan de telefoon en hartelijke medewerkers en Bart altijd gezellig Zeer mooie materialen Kom er al jaren en hoop er nog vele jaren te komen

Keurig geholpen.

Ondanks deze coronatijd. keurig en netjes de taak gedaan.

Lokaal vakmanschap met zichtbaar plezier uitgevoerd

Met lokale vakmensen je huis verfraaien werkt zo goed en is zo leuk! Onze keuken is ruim 20 jaar oud. De kasten zijn nog prima, zeker met een nieuwe laag verf van de kwaliteitsverfzaak Kerkhoven zien de houten voorzetpaneeltjes er weer mooi uit. Alleen het aanrechtblad is op een kwetsbaar punt afgebroken. Vanwege duurzaamheid vinden we het belangrijk om wat goed is te behouden en te vervangen wat echt kapot is. In eerste instantie dachten we aan composiet, omdat dit gebruikersvriendelijk is. Maar eigenlijk houden we veel meer van echte levende materialen. Natuurlijk informeer je dan bij de beste lokale steenhouwer van de Zaanstreek, Bart Natuursteen. Met enige chroom vroegen we of ze ook composiet aanbieden en dat was het geval. We wisten al dat ze vakwerk afleverden, maar ook uitstekend advies. Vanwege corona konden we helaas geen afspraak maken in de showroom. Christell deed verschillende suggesties op grond van onze vraag en wens. Vervolgens konden we de proefstukjes ophalen om thuis te vergelijken zodat we een goede keuze konden maken. De keuze viel op gezoet zwart graniet, het voorstel van Christell. Dit bleek uiteindelijk perfect te werken bij onze keuken in ons jaren dertig huis. Onze keuken ziet er weer als nieuw uit. Het was erg leuk om te zien met hoeveel enthousiasme en deskundigheid de mensen van Bart Natuursteen het vakwerk plaatsten.

Keurig en netjes geregeld.

Keurig en netjes volgens afspraak geregeld. In de showroom werden wij erg vriendelijk en aardig ontvangen. Ook de informatie die wij kregen was prima.

Prima werk mooi uitgevoerd!

Na een teleurstellende ervaring bij een collega nu een meer dan goede ervaring met Bart natuursteen de grafsteen uit 1938 is weer als nieuw! Hartelijk dank voor de door u uitgevoerde werkzaamheden

Dankbaar voor snelle en met name zorgvuldige afhandeling bij het plaatsen van de grafsteen.

Prettig contact met de werknemers van dit bedrijf via telefoon en mail. Snelle en met name zorgvuldige afhandeling.