GE-WEL-DIG

Van dag 1 van me zwangerschap tot me kraamtijd zo fijn geholpen en begeleid.. Na een heftige bevalling kon ik altijd terug vallen bij hen maakt niet uit wanneer of Hoelaat. Marloes & Jantien , heel erg bedankt!

Lieve, respectvolle en positieve verloskundige die naar je luisteren

Hele fijne ervaring met de verloskundigenpraktijk. Altijd het vertrouwen en gevoel gehad om alles te delen en te vragen. Fijne positieve begeleiding. En houden zich aan de gemaakte afspraken en respecteren de wensen.

Aardige mensen die je altijd willen helpen!

Heel erg fijn geholpen tijdens mijn zwangerschap! Zou ze iedereen aanraden die zwanger is!

Een fijne en mooie tijd gehad bij jullie

Jullie zijn stuk voor stuk professioneel. Fijn in omgang, gezellige verhalen. En als het erop staat dan is het wat strenger, maar nog goed in omgang. (tijdens de bevalling)

Hele kundige verloskundigen met aandacht voor moeder en kind.

Zowel tijdens de zwangerschap, als de thuisbevalling en kraamweek hele fijne zorg mogen ontvangen. Erg kundig en betrokken. Laagdrempelig benaderbaar

geweldig

Doordat de praktijk kleinschalig is en je dus constant dezelfde gezichten ziet geeft een fijn gevoel. Het komt warmer en persoonlijker over, voor mijn gevoel zijn ze echt betrokken bij je zwangerschap. Ze zijn goed bereikbaar, hebben enorm veel geduld en luisteren ook echt als je ergens mee dit of als je, je ergens zorgen over maakt. Ze zijn meedenkend en begripvol. Ik zou zeker bij een nieuwe zwangerschap weer voor deze praktijk kiezen.

Geweldige ondersteuning 9 maanden lang

Vanaf de eerste echo tot na de kraamweek geweldig begeleid door alle collega’s van de praktijk. Vakkundig, gezellig en met humor ondersteund tijdens de zwangerschap. Oprechte aandacht en betrokkenheid. Meer dan tevreden zijn we dan ook!

Fantastische begeleiding

Bij beide zwangerschappen zijn wij super fijn begeleid door Marloes en Jantien. Erg persoonlijk en vertrouwd!!

Een kleine verloskundigenpraktijk waardoor alle verloskundigen goed op de hoogte zijn van wat er bij je speelt. Fijne begeleiding met betrekking op de zwangerschap. En daarnaast een cadeau van een bevalling mogen hebben die aan al mijn wensen voldeed! Bedankt voor alle goede zorg Marloes en Jantien!

Een fijne praktijk met veel aandacht voor mama, papa en baby

Marloes, Jantien en Emmie van Verloskundigenpraktijk Huissen hebben ons ontzettend goed begeleid gedurende de zwangerschap en de bevalling. Ze geven veel persoonlijke aandacht en staan goed voor je klaar bij vragen. Zeker een aanrader!

Hele fijne en kundige verloskundigen!

Goede en persoonlijke begeleiding gehad in hele traject van zwangerschap tot bevalling en erna.

Ontzettend prettig begeleid

Kleinschalige praktijk en daardoor heel persoonlijk. De begeleiding heb ik als heel prettig ervaren zowel de controles als de bevalling.

Vakkundig, warm, betrokken.

Buitengewoon prettige en professionele contactmomenten gehad. Daarnaast was onze verloskundige ook actief bij onze bevalling. Haar rust, doortastendheid en vakkundige handelen waren erg verlichtend en zeer welkom.

Ik heb Marloes en Jantien ervaren als hele prettige, betrokken en kundige verloskundigen.

De betrokkenheid van marloes en Jantien tijdens mijn zwangerschap, bevalling en kraamtijd heb ik als heel vriendelijk, professioneel en persoonlijk ervaren. Zowel tijdens afspraken of op de momenten dat ik extra vragen had waren zij goed bereikbaar. Ik heb me altijd serieus genomen gevoeld en zij hebben er alles aan gedaan om mijn zorgen weg te nemen. Ik zou de zorg van hen dan ook zeker aanraden.

Super vriendelijke en persoonlijke behandeling!

Elke afspraak was weer super, ik heb me altijd gehoord gevoeld en kon met elke vraag 24/7 terecht bij de dames.

Fantastische praktijk!

Beide zwangerschappen begeleidt door Verloskundigepraktijk Huissen en nooit geen moment spijt van gehad! Doordat het een kleine praktijk is zie je vaak dezelfde gezichten, wat vertrouwd voelt en dat is erg prettig tijdens een zwangerschap. Marloes en Jantien zijn ontzettend lief en hebben enorm veel kennis in het vak. Zeker een aanrader als er een kleintje wordt verwachr!

Goed bereikbaar en warm onthaal

Ik heb Marloes en Jantien als zeer prettig, warm en betrokken ervaren. Ze zijn altijd telefonisch goed bereikbaar, voor (geen spoed) vragen reageren ze snel via WhatsApp. Één puntje liep ik wel tegenaan aan het eind van mijn zwangerschap, er lijken geen korte lijntjes te zijn met de huisarts, hierdoor heb ik veel zelf moeten schakelen tussen huisarts en verloskundige, dit werkte frusterend, al weet ik niet of dit avg te technisch anders in te regelen is. Al met al was de begeleiding top, zeker na de bevalling met ik enorm veel steun ervaren toen ik dit nodig had, daar ben ik enorm dankbaar voor.

Verloskundigenpraktijk Huissen heeft ons geweldig begeleid! Marloes en Jantien zijn vriendelijk, warm, gezellig en bieden een luisterend oor. Het was fijn om bij een kleine praktijk te komen zodat je beide verloskundigen goed leert kennen. Hierdoor voelde het contact persoonlijk aan. Mochten wij ooit voor een tweede gaan, komen wij zeker terug bij Marloes en Jantien!

Super praktijk

Ik ben alle drie mijn zwangerschappen begeleid door Verloskundigenpraktijk Huissen. We hebben alle controles en contactmomenten als prettig ervaren. Hier wordt echt de tijd voor je genomen en wordt goed naar je geluisterd. Onze eerste zwangerschap eindigde met een stille geboorte. Ondanks het verlies, blikken we positief terug door het persoonlijke contact en de steun die we gedurende deze zwangerschap hebben ervaren Ik gun iedere zwangere (en haar partner) een verloskundige zoals Marloes of Jantien.

Vriendelijk, enthousiast en persoonlijk

Altijd vriendelijk, enthousiast en goed geholpen. Bij beide zwangerschappen. Er was ook geen twijfel om bij de 2e zwangerschap weer terug te komen. Een kleine praktijk dus ook heel persoonlijk

Beste verloskundige praktijk!

Warm, denkt met je mee en zijn geweldige damens!

Kundige en hele fijne verloskundigen!

Nu tijdens mijn tweede zwangerschap weer bij Verloskundigenpraktijk Huissen gekomen. Iedere afspraak verloopt prettig, vragen kun je stellen en worden goed beantwoord. Ook contact via de app is fijn. Super fijne begeleiding gehad tijdens de bevalling en ook in de kraamweek. Absolute aanrader deze dames!

Leuk, gezellig en veel ervaring in de praktijk

Ik heb verloskundigenpraktijk Huissen als zeer prettig ervaren. Ze staan altijd voor je klaar. Ze hebben veel kennis en delen dit graag. Met vragen kun je altijd terecht.

Een persoonlijke, warme en fijne begeleiding gedurende de zwangerschap

Verloskundigenpraktijk Huissen mag in haar handjes knijpen met hetgeen wat ze neerzetten voor zwangere vrouwen. Marloes en Jantien bieden een warm welkom, expertise en fijne begeleiding waardoor het een logische keuze is geweest voor mij om mij gedurende de meest magische fase aan een kleinschalige praktijk te verbinden.