Snel geholpen voor een paar spoed vertalingen. Duidelijke communicatie en snelle service en eveneens hoge kwaliteit.

Vlotte en Accurate vertaalservice!

We maken graag gebruik van de diensten van Easy Translation. Alles snel en zorgvuldig, het online contact voelt vertrouwd.

Klantgericht, betrokken en accuraat

Klantgerichte aanpak, waarbij mij opviel dat de eerste vraag is wat de doel van de teksten is en waarvoor en hoe ze gebruikt worden. Dit lijkt mij essentieel voor het creëren van goede vertalingen. Kwaliteit van de vertaling is goed, dit kan ik echter lastig beoordelen. Bij de verweking van de teksten heb ik geen opmerkingen vernomen dat iets niet goed zou zijn. Snelle en accurate opvolging bij vragen en vertalingen worden volgens afspraak op tijd aangeleverd. Ook kleine aanpassingen worden snel en binnen de kosten verwerkt.

Flexibel en professioneel in 1x goed!

Voor een last-minute uitdaging, heb ik snel een vertaling nodig gehad van een tekst. Door 'Voortekst' doorverwezen naar 'Easy Translation' en meteen een goede ervaring opgedaan! Marjan is mijn contactpersoon geweest. Lijntjes waren kort, er werd snel geschakeld en de tekst voldeed direct aan de verwachtingen. Geen 1 op 1 platte vertaling. Direct een goedlopende tekst met de juiste tone-of-voice :)

Everything went smoothly

I passed by the office and the same day I already received an offer. My translated docs arrived even before the expected date! The lady I talked to was very helpful all the time.

• Would you recommend us? Yes

Professioneel bureau en goede communicatie

Werken al jaren samen. Professionele aanpak en goede communicatie.

Uitstekende service en

Wij schakelen EasyTranslation de laatste tijd veel in voor het vertalen van websites naar het Engels. Dit gaat snel, tegen een goede prijs en foutloos.

Zeer duidelijke communicatie, meedenken en goede vertalingen die ze doen, aanrader!

Door de medewerkers van Easy translation ben ik echt ontzettend goed geholpen. Met dit bedrijf ga ik door. Als ik iets heb betreft een vertaling dan zijn zij, met name Arjen die mijn contact persoon was, de partij waar ik mee werk. Meedenken wordt ook goed gedaan. Dit vertaalbureau raad ik aan iedereen aan!

In alle opzichten vriendelijke en zeer correcte service

Zeer efficiente, correcte, vriendelijke en snelle intake van een opdracht, waarbij evenzo zeer snel een inschatting van de met de vertaling gemoeide kosten is verstrekt. De doorlooptijd van de vertaling was betrekkelijk kort en het uiteindelijke resultaat op een kwalitatief prima niveau.

• Informatie via website N.v.t.
  • Offerte / Bestelproces N.v.t.
  • Snelheid levering

Bij vraagstukken vanuit onze opdrachtgevers omtrent vertalingen (zowel online als offline) schakelen we regelmatig de expertise van Easy Translation in. De communicatie richting ons en onze opdrachtgevers verloopt prettig en vlot en deadlines worden gehaald. Kortom; een fijne samenwerking!

Prima vakkundige vertaling!

• Snelheid levering

Altijd snel en goed geholpen door Arjen en Marjan. Bestandstypen zoals csv en html zijn geen probleem, erg handig!

• Snelheid levering

Fijne samenwerking met Easy Translation. Snel en duidelijk persoonlijk contact wat ik erg op prijs stel. Klussen kunnen vaak direct opgepakt worden zodat ik mijn opdrachtgevers niet lang hoef te laten wachten. Kortom, zeer tevreden.

• Snelheid levering

Easy Translations heeft diverse technische handleidingen voor ons vertaald. Easy Translations is een no-nonsens bureau, er wordt goed gecommuniceerd en de vertalingen zijn van hoog niveau. Luuk Dijkhuis - Technea Duurzaam.

• Snelheid levering

vriendelijk, snel en zeer professioneel

• Snelheid levering

Erg goede vertaling, volgens mijn native collega. Contact verliep goed, vriendelijk. Zeker aan te bevelen.

• Snelheid levering

Ik roep geregeld hulp in voor het vertalen van mijn teksten. Easy Translation gebruikt native vertalers en dat maakt ze ook voor wat meer technische teksten een ideale partner. De teksten zijn tot dusver binnen enkele dagen al vertaald geweest. Ik ben erg tevreden en beveel Easy Translation van harte aan.

• Snelheid levering

It was a pleasure to work with Easytranslation. All the translations were delivered on time, even when we requested them on a very short notice and in rare language combinations. The quality of the translations was almost always impeccable and if there were any problems they made sure to implement fast improvements and offered immediate support. All the project managers were friendly, easygoing and fun to work with.

• Snelheid levering

Snelle en kwalitatief goede levering. Erg fijn dat er ook SEO teksten aageleverd kunnen worden in iedere taal. Korte communicatie lijnen en een makkelijk order- en betaalproces.

• Snelheid levering

Snelle levering van goede kwaliteit vertalingen.

• Snelheid levering

snelle vlotte communicatie. Duidelijke offerte. duidelijke communicatie. Eindresultaat is prima! Blij mee

• Snelheid levering

Super service en afhandeling zonder zorgen. Easy Translation levert precies zoals afgesproken.

• Snelheid levering

Financial document translated by them was done quickly and properly. They offered me a quick delivery (as requested) and personal advice/assistance.