Everything went smoothly

I passed by the office and the same day I already received an offer. My translated docs arrived even before the expected date! The lady I talked to was very helpful all the time.

• Would you recommend us? Yes

Professioneel bureau en goede communicatie

Werken al jaren samen. Professionele aanpak en goede communicatie.

Uitstekende service en

Wij schakelen EasyTranslation de laatste tijd veel in voor het vertalen van websites naar het Engels. Dit gaat snel, tegen een goede prijs en foutloos.

Zeer duidelijke communicatie, meedenken en goede vertalingen die ze doen, aanrader!

Door de medewerkers van Easy translation ben ik echt ontzettend goed geholpen. Met dit bedrijf ga ik door. Als ik iets heb betreft een vertaling dan zijn zij, met name Arjen die mijn contact persoon was, de partij waar ik mee werk. Meedenken wordt ook goed gedaan. Dit vertaalbureau raad ik aan iedereen aan!

In alle opzichten vriendelijke en zeer correcte service

Zeer efficiente, correcte, vriendelijke en snelle intake van een opdracht, waarbij evenzo zeer snel een inschatting van de met de vertaling gemoeide kosten is verstrekt. De doorlooptijd van de vertaling was betrekkelijk kort en het uiteindelijke resultaat op een kwalitatief prima niveau.

• Informatie via website N.v.t.
  • Offerte / Bestelproces N.v.t.
  • Snelheid levering

Bij vraagstukken vanuit onze opdrachtgevers omtrent vertalingen (zowel online als offline) schakelen we regelmatig de expertise van Easy Translation in. De communicatie richting ons en onze opdrachtgevers verloopt prettig en vlot en deadlines worden gehaald. Kortom; een fijne samenwerking!

Prima vakkundige vertaling!
  • Snelheid levering

Altijd snel en goed geholpen door Arjen en Marjan. Bestandstypen zoals csv en html zijn geen probleem, erg handig!
  • Snelheid levering

Fijne samenwerking met Easy Translation. Snel en duidelijk persoonlijk contact wat ik erg op prijs stel. Klussen kunnen vaak direct opgepakt worden zodat ik mijn opdrachtgevers niet lang hoef te laten wachten. Kortom, zeer tevreden.
  • Snelheid levering

Easy Translations heeft diverse technische handleidingen voor ons vertaald. Easy Translations is een no-nonsens bureau, er wordt goed gecommuniceerd en de vertalingen zijn van hoog niveau. Luuk Dijkhuis - Technea Duurzaam.
  • Snelheid levering

vriendelijk, snel en zeer professioneel
  • Snelheid levering

Erg goede vertaling, volgens mijn native collega. Contact verliep goed, vriendelijk. Zeker aan te bevelen.
  • Snelheid levering

Ik roep geregeld hulp in voor het vertalen van mijn teksten. Easy Translation gebruikt native vertalers en dat maakt ze ook voor wat meer technische teksten een ideale partner. De teksten zijn tot dusver binnen enkele dagen al vertaald geweest. Ik ben erg tevreden en beveel Easy Translation van harte aan.
  • Snelheid levering

It was a pleasure to work with Easytranslation. All the translations were delivered on time, even when we requested them on a very short notice and in rare language combinations. The quality of the translations was almost always impeccable and if there were any problems they made sure to implement fast improvements and offered immediate support. All the project managers were friendly, easygoing and fun to work with.
  • Snelheid levering

Snelle en kwalitatief goede levering. Erg fijn dat er ook SEO teksten aageleverd kunnen worden in iedere taal. Korte communicatie lijnen en een makkelijk order- en betaalproces.
  • Snelheid levering

Snelle levering van goede kwaliteit vertalingen.
  • Snelheid levering

snelle vlotte communicatie. Duidelijke offerte. duidelijke communicatie. Eindresultaat is prima! Blij mee
  • Snelheid levering

Super service en afhandeling zonder zorgen. Easy Translation levert precies zoals afgesproken.
  • Snelheid levering

Financial document translated by them was done quickly and properly. They offered me a quick delivery (as requested) and personal advice/assistance.
  • Snelheid levering

Het was een prettige en snelle manier van werken. We hadden snel een duidelijke offerte binnen en hier viel ook over te onderhandelen. De snelheid waarmee gewerkt is en de kwaliteit is zeker onderscheidend van andere bureaus. Echt top!
  • Snelheid levering

Snelle levering en denken mee. Fijn om consequentie terug te zien in vertalingen en dat er ook kritisch gekeken wordt naar de inhoud.
  • Snelheid levering

Bij een videoproductie wilde de overheid van België op de valreep een video ondertitelt hebben in het Frans. Easy Translation heeft daar erg goed bij geholpen, meegedacht in de planning, helder gecommuniceerd en tot op de minuut nauwkeurig zich aan de afgesproken levering gehouden waardoor ik de deadline heb kunnen halen. Top!
  • Snelheid levering

Altijd erg vlot werken met Arjen en de mensen van Easy Translation! Zij zijn onze belangrijkste bron voor vertalingen in onze communicatie, en het geeft vertrouwen om steeds te kunnen rekenen op hun snelheid, kwaliteit en professionele service!

Over Easy Translation

Ons vertaalbureau is gespecialiseerd in het vertalen van teksten voor online media zoals websites en webshops, maar we zijn net zo graag van dienst met de vertaling van handleidingen, CV’s, voorwaarden en andere teksten of documenten