Erg tevreden met onze nieuwe tropische tuin!

Roy heeft uitstekend meegedacht en dankzij zijn input is de tuin nog mooier geworden dan wij voor ogen hadden. Zeker aan te raden!!

Geweldige transformatie van mijn tuin, het geld meer dan waard!

Mijn tuin was echt aan een opknapbeurt toe. Vooral de tegels moesten vervangen worden. Helaas waren een paar plantjes in het proces gesneuveld vanwege het warme weer. Maar toen ik thuis kwam werd ik blij verrast: naast een mooie tuin met prachtige tegels, staan er als cadeautje meer plantjes in mijn tuin dan eigenlijk in het budget paste. Heel erg bedankt, ik ga hier nog lang van genieten!

Gedreven hovenier

Wij hebben ons tuintje laten omtoveren tot een heerlijke oase door Roy en zijn team. Een hard werkende hovenier die meedenkt, mooie ontwerpen maakt, helder en duidelijk communiceert. Roy komt zijn afspraken na en zorgt dat je tuin tip top in orde is als hij klaar is. Wij zijn erg blij met Roy en met het eindresultaat.

Top hovenier goede service

Een zeer vakbekwame hovenier die ook mee denkt over u ideeën, Zeer klantvriendelijk en zeker een aanrader als u een goeie hovenier zoekt !!!

Gedreven en meedenkend

Deze tuinmannen zijn gedreven en meedenkend. De communicatie was zeer goed en het werk is voltooid naar verwachtingen.

Aanrader! Betrouwbaar, vriendelijk, meedenkend, pro-actief!

Via Facebook zag ik een bericht van Hovenier Bogaars. Bericht gestuurd, snelle reactie en goede communicatie via what's app. Volgende dag al een afspraak. Gevoel was meteen goed! Roy is enthousiast, vriendelijk, denkt goed mee, geeft adviezen / tips en komt alle afspraken na, wat wij erg konden waarderen! Samen met zijn collega vormt hij een super team, goed op elkaar ingespeeld, werken hard, netjes & precies. Kortom: op zoek naar een hovenier? Je kunt gerust in zee gaan met Hovenier Bogaars :)

Meedenkend, hardwerkend

In korte tijd een mooie voortuin gerealiseerd. Door een hardwerkende en meedenkende jonge man.

Roy en collega's hebben veel werkplezier en hebben kennis van zaken.

Wij hebben onze tuin laten renoveren door Roy. Ondanks dat we een ontwerp hadden, had hij nog wat verrassende aanvullingen. Onder andere tóch nieuwe tegels maar dan keramische en ook bij de planten indeling is iets veranderd. Ook komt hij de afspraken goed na. Wij kunnen de komende jaren lekker genieten van onze nieuwe tuin.

Goed werk afgeleverd.

Roy en collega's zijn aardige, vakbewame en harde werkers. Afspraken worden nagekomen en de werkzaamheden zijn vakkundig uitgevoerd tegen een eerlijke prijs. Wij zijn heel tevreden.

Super! Mijn tuin heeft er nog nooit zo goed uit gezien

Hele aardige jongens, nadat ik gebeld heb heb ik super snel een afspraak kunnen maken:) ze hebben mijn tuin helemaal zomer proof gemaakt en ook al het groen afval mee genomen! Volgende keer bel ik jullie zeker weer!

Via hovenier Bogaars kregen wij een goede tip om een overkapping en schutting te plaatsen. Hovenier Bogaars heeft voor ons de tuin verder aangelegd en heeft ons geholpen met het aanleggen van de regenwater afvoer. Het gras is goed gelegd er word overal over nagedacht, Roy komt met goede idee en tips. Roy komt zijn afspraken na en dat is natuurlijk een groot pluspunt. Wij waren erg tevreden.

Vooral het traject om samen tot een zeer goed resultaat te komen vond ik erg sterk.

• Ervaring met: Tuinaanleg

Hard werkende man. Waar voor je geld.

• Ervaring met: Onderhoud

Na vele jaren nog steeds dik tevreden over onze aangelegde tuin. Geeft goed advies, betrouwbaar, eerlijk en maakt van je tuin een waar paradijs. We genieten iedere dag van onze tuin.

• Ervaring met: Onderhoud

Roy Boogaars hovenier; Is een perfect hoeveniersbedrijf die weet wat vakmanschap is. Ik ben super tevreden over de prijs kwaliteit verhouding en zijn vakkennis. Is een harde werker.

• Afspraken nakomen

Jonge knul met heel veel ervaring, houd mijn tuin al een paar jaren bij en ben er super tevreden over!

Een echte vakman

• Ervaring met: Onderhoud

De heer Bogaars heeft van de week mijn vrouw haar tuintje gedaan en moet zeggen staat er glad en strak bij. De winterlook is er af en nu is alles weer klaar voor de lente en zomer.

• Afspraken nakomen

Ben altijd heel tevreden.

Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Onderhoud

Prima tuinman. Goede ideeen en perfecte uitvoering.

• Afspraken nakomen

Jammer alleen dat hij niet zelf een verticuteermachine heeft, zodat die moet worden gehuurd en bij voorkeur "gedeeld" met meerdere klanten (om de huurkosten te verdelen). Dat is soms wat lastig i.v.m. de planning.

• Ervaring met: Onderhoud

Beste Mariette van Hulten, Dankjewel voor uw beoordeling, Helaas hebben wij de machine nog niet aan ons eigen wij zullen er rekening mee houden om meerdere tuinen op een dag te verticuteren zodat de huurkosten hiervoor verdeeld kunnen worden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Hovenier Bogaars heeft geen interesse in kleiner werk. Verder moet hij op mijn rekening apparatuur huren om zijn werk te kunnen doen. Op die manier nabij het beter zelf aanpakken.

• Ervaring met: Onderhoud

Beste Hans Baltes, Jammer dat ik zo'n beoordeling moet ontvangen van u. Helaas zijn wij er samen niet helemaal uitgekomen, dat neemt niet weg dat ik geen interesse heb in kleinere werkzaamheden, want wel heb ik bij u een keer tuinonderhoud verricht in uw tuin naar tevredenheid. Omdat wij er niet uit zijn gekomen met de kosten voor het verticuteren van het gazon en dit werk ook niet hebben uitgevoerd bij u beoordeeld u mij op deze manier.

Hij werkt hard en netjes.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Onderhoud

Beste Louise van Dongen, Bedankt voor uw beoordeling, het kopje vakmanschap wil zeggen of wij vakbekwaam zijn voor de tuinwerkzaamheden die wij uitvoeren dus dit is wel van toepassing.

Roy Bogaars heeft nu tweemaal mijn tuin onderhouden tot volle tevredenheid

• Ervaring met: Onderhoud

Beste Piet Snels, Bedankt voor uw beoordeling, en tot de volgende keer.