Goede cursus op maat met verdieping waar gewenst

Heb de cursus on-line gevolgd in twee dagdelen op verschillende dagen. Trainer heeft veel ervaring met ISO 27001 en kan goed sparren over uiteenlopende onderwerpen en praktijk situaties. Zowel vanuit standpunt van adviseur als van auditor. Prima !

• Welke cursus heb je gevolgd? ISO 27001 In Company

prettige cursus en goed uitleg

goede duidelijke uitleg. coronaregels goed navolgen fijne docent

• Presentatie van de trainer
  • Welke cursus heb je gevolgd? hoogwerker

Veel geleerd ondanks weinig praktische vaardigheden (door corona).

De instructeur was goed in het uitleggen van de theorie en was zeer enthousiast in zijn verhaal. Alle praktische zaken deed hij voor, maar omwille van corona hebben wij niet alles mogen oefenen. Ik miste het stukje pure theorie dat wel terug in de toets kwam. Deze informatie was wel in het lesboek te vinden, maar daar werd geen tijd aan besteed.

• Presentatie van de trainer
  • Welke cursus heb je gevolgd? BHV (EHBO en Brand)

goed geregeld

alles tot in de puntjes geregeld. Gezien Covid19 ook daar heel duidelijk in wat en hoe. Cursusleider en examinator waren vlotte personen die ook duidelijk en rustig informatie deelden en instructies gaven voor examen

• Welke cursus heb je gevolgd? VCU-VIL

Duidelijkheid in de gehele cursus.

Hans bracht de cursus duidelijk over op ons en had goede praktijk voorbeelden. Veel geleerd in twee dagen. Goede omschrijving in het boek. Goede oefen materialen. Lekkere lunch. Vond het een belangrijke en leerzame cursus. Zal het iedereen aanraden om de cursus te volgen.

• Presentatie van de trainer
  • Welke cursus heb je gevolgd? EHBO en BHV.

Eenvoudige uitleg en goed support

Keigoed; aan te bevelen!

• Kwaliteit cursus inhoud
  • Presentatie van de trainer N.v.t.
  • Welke cursus heb je gevolgd? VCA-VOL

Slecht waardeloos

Onterechte uren in rekening gebracht die niet zijn gewerkt. Onvoldoende kennis op bepaalde vakgebieden. Absoluut nooit mee in zee gaan. Een en al valse beloftes. Na deze recentie wordt er gevraagd om mijn recentie aan te passen. Dat wil ik niet. Dit is de waarheid.

• Kwaliteit cursus inhoud N.v.t.
  • Welke cursus heb je gevolgd? Inhuren voor certificerende

Geachte mevrouw Nabbe, Wij hebben uw review in goede orde ontvangen. Naar aanleiding hiervan hebben wij u een mail gestuurd waarin wij u verzocht hebben deze review op deze locatie te verwijderen aangezien u geen training/opleiding gevolgd heeft via onze CAN Academy (waar deze review-tool op van toepassing is). U heeft een slechte ervaring met een ISO 9001 begeleidingstraject. Dit geschil is inmiddels afgehandeld tussen ons incassobureau en uw organisatie. Wij betreuren het zeer dat u een negatieve ervaring heeft met onze dienstverlening. Voor een verdere inhoudelijke reactie verwijzen wij graag naar de correspondentie met het incassobureau. Wij wensen u succes met uw activiteiten. Met vriendelijke groet, Nelis van de Pol Directeur CertificeringsAdvies Nederland

Een leerzame avond

Ik heb veel geleerd deze avond. Hij heeft heel veel tips mee gegeven.

• Welke cursus heb je gevolgd? Bhv brand

Prima voor elkaar!

Leerzaam!

• Welke cursus heb je gevolgd? BHV EHBO

Veel geleerd

We hebben bhv-EHBO digitaal herhaald en nieuwe dingen geleerd. Ook hebben we onze ontruiming geëvalueerd en goede tips/adviezen gekregen.

• Welke cursus heb je gevolgd? BHV herhalingscursus

mooie ervaring

mijn ervaring was gastvrij ontvangst ondanks corona. Enthousiaste trainer die ons door de dag heen trok. goed verzorgde lunch. Mooi en gezellig gebouw.

• Presentatie van de trainer
  • Welke cursus heb je gevolgd? basisveiligheid b-vca

Interessante cursus waarbij diverse onderwerpen met veel enthousiaste zijn gebracht

• Welke cursus heb je gevolgd? VCA

Direct toepasbare kennis vanuit een to the point cursus

Trainer Tobias op den Brouw verstaat het zich inleven in de klant waardoor hij daarbij opdrachten goed laat aansluiten. Hierdoor hebben wij direct toepasbare kennis opgedaan welke de volgende dag al intern is opgepakt. Complimenten voor en dank aan Tobias.

• Welke cursus heb je gevolgd? Interne Audit ISO 27001

Erg bruikbaar voor een eerste kennismaking wat betreft interneauditering

Tijdens de training werd eerst gepeild op de aanwezige kennis waardoor hij de cursus goed liet aansluiten bij het kennisniveau van de klant. Door een goede afwisseling van praktijk en theorie stukken bleef de cursus ook steeds boeiend.

• Welke cursus heb je gevolgd? Interne audit

Kundige coaching

De koudwatervrees waarmee ik binnen kwam is door de coaching van Tobias weggenomen.

• Welke cursus heb je gevolgd? ISO 27001 Interne audit

Goed geregeld, strakke spoedtraining vca

Goede locatie, goed verzorgd. Door Corona helaas geen gezellige lunch mogelijk. Duidelijke uitleg door de trainer

• Welke cursus heb je gevolgd? Vca

Duidelijk en verhelderend

Omdat de teksten in de norm vaak wollig en onduidelijk geschreven zijn, is de training ISO 9001:2015 zeker een aanrader om de norm te kunnen begrijpen.

• Welke cursus heb je gevolgd? ISO 9001:2015 normkennis

Prima training duidelijk en compleet

Er mogen wat meer korte pauzes in de training

• Welke cursus heb je gevolgd? Iso 9001 2015 normkennis

Helder en duidelijk

Leuke dag met veel informatie op een heldere en leuke manier uitgelegd

• Welke cursus heb je gevolgd? ISO 90001 normkennis

Overzichtelijke uitleg over 9001 certificering

Prima informatieve dag

• Welke cursus heb je gevolgd? Norm kennis iso 9001

Leerzaam

Fijn om een enthousiaste en bevlogen spreker voor de groep te hebben staan. Martijn heeft kennis van zaken en kan met behulp van voorbeelden de taaie stof wat meer beeld en geluid te geven. Leerpunt voor de volgende keer (wellicht ook voor na COVID-19), is na te denken over de afwisseling tussen kennisoverdracht en actieve werkvormen. Door passief luisteren met actieve werkvormen af te wisselen, is de kans groter dat stof beklijft en in plaats van theoretisch ook wat meer praktisch toepasbaar wordt. Verder top geregeld, dank!

• Welke cursus heb je gevolgd? Training ISO9001:2015 normkennis

Interactief

De stof is interactief gegeven wat een grote betrokkenheid geeft

• Welke cursus heb je gevolgd? BHV herhaling

Realistisch, netjes, afwisselend, grappig. Kortom weer veel opgestoken, op een nette manier!

• Welke cursus heb je gevolgd? BHV

To the point en niet saai

In eerste instantie de norm van Iso 14001 behandeld. Diverse onderwerpen waren gelijk aan Iso 9001. Samen met Steven ook ons KMS bekeken. Hij gaf goede input over de werking en tekortkomingen.

• Welke cursus heb je gevolgd? Iso 14001

Alles duidelijk en netjes geregeld

Prettige ontvangst. Lesstof was goed te volgen en de aangeboden lunch tussendoor beviel goed

• Welke cursus heb je gevolgd? VCA VOL