Filters

10

Ik ben geweldig geholpen door de heer Peter Baltussen van MOMENT.online

Ik ben heel snel en vakkundig geholpen door Peter Baltussen van MOMENT.online. Echt geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
10

Prima

Correct, behulpzaam en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
9

ANBI Stichting Slotkapel

Snelle beantwoording op de vragen en hulp op afstand, chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
10

Zeer adequate en deskundige begeleiding

geen moeite was de heer Baltussen te veel om, nadat ik behoorlijk was vastgelopen, mij op een uiterst vriendelijke en geduldige manier behulpzaam te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
10

Top

Heel servicegericht, kundig en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
10

Wij hebben geen eigen website. Fijn dat Transparante Stichtingen hierin voldoet.

Het lukte mij niet de ANBI gegevens 2020 op de site te zetten. Na een telefoontje ben ik prima geholpen door Peter. Dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
8

Uitstekende site en desgewenst snelle hulpvaardige gebruiksondersteuning.

Goed georganiseerde basisstructuur voor de publicatie van vereiste ANBI-gegevens met zo nodig snelle, vriendelijke en deugdelijke ondersteuning voor de minder handige gebruiker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
10

Uitstekend

Behulpzaam, adequaat en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
8

Prima geholpen snelle service

Het condoleanceregister heeft 2 maanden online gestaan, een prima periode, de boeken met alle condoleance worden rechtstreeks naar de familie gestuurd. Mooie service, goed geprijsd voor wat je krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product In memoriam moment
10

Altijd snelle hulp

Als ik hulp nodig heb, wordt er altijd, echt altijd, snel een oplossing aangeboden. En er wordt, zoals in het geval van de wijziging bij de belastingdienst, pro-actief actie ondernomen. Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
9

Gemakkelijk in gebruik, overzichtelijk

De structuur is heel eenvoudig en zorgt ervoor dat je heel eenvoudig in 3 stappen door het proces heen gaat. Ook andere kunnen toegang krijgen voor aanvullingen op de website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
9

Prima service

Vriendelijk en altijd bereid om te helpen en te ondersteunen als je iets niet weet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
7

Het lukt niet om info over een ANBI te vinden

Voor Moment on line kon ik makkelijk een ANBI selecteren en daarover informatie vinden. Dat is nu een zoekplaatje geworden. Na overleg met de ANBI-medewerker is de website aangepast. Er resteert nog een knelpunt bij het zoeken op de site van de belastingdienst. Soms levert een zoekwoord voldoende informatie op, soms levert hetzelfde zoekwoord geen informatie op. Dit lijkt mij een aandachtspunt voor overleg tussen Moment.online en de belastingdienst

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat) N.v.t.
  • Kwaliteit service N.v.t.
  • Gebruikersgemak N.v.t.
  • Product Transparante Stichting site
10

Top service!

Vriendelijk en geduldig personeel,

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit service
  • Gebruikersgemak
  • Product Transparante Stichting site
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een makkelijk platform om mijn stichting te registreren en informatie beschikbaar te stellen. Bij vragen wordt er snel geantwoord door de organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit van service
  • Gebruikersgemak
  • Totaal oordeel
  • Product: Transparante Stichtingen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb met een medewerker gesproken, ben zeer goed geholpen, ik kreeg duidelijke informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/e-mail/chat)
  • Kwaliteit van service
  • Gebruikersgemak N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Product: Transparante Stichtingen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ofsc maak ik incidenteel gebruik van de site (bijwerken gegevens)hoon ik een waardering heb gegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • Klantvriendelijkheid
  • Kwaliteit service
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sinds 2012 maak ik gebruik van de mogelijkheden bij Transparante Stichtingen. Als ANBI kan ik hiermee prima voldoen aan de eisen van de belastingdienst. Met al mijn vragen ben ik altijd zeer vriendelijk, snel en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • Klantvriendelijkheid
  • Kwaliteit service
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid helpdesk N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Kwaliteit service
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • Klantvriendelijkheid
  • Kwaliteit service
  • Totaal oordeel
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • Klantvriendelijkheid
  • Kwaliteit service
  • Totaal oordeel
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb niet echt hulp genoten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • Klantvriendelijkheid
  • Kwaliteit service
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is aan te bevelen de Transparante Stichtingen te steunen. Zij zijn het fundament van het vrijwilligerswerk. Het stimuleert het onbezoldigde vrijwilligerswerk te steunen en de gulle gevers ontvangen er iets voor terug. Zonder de steun van de donateurs wordt het welzijnswerk financieel heel moeilijk vooral betreffende de cultuurinstellingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • Klantvriendelijkheid
  • Kwaliteit service
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid helpdesk
  • Klantvriendelijkheid
  • Kwaliteit service
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima service en duidelijke instructies

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid helpdesk N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Kwaliteit service
  • Totaal oordeel

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.