Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een paar dingen: - ik had verwacht dat mijn energierekening meer zou dalen, dus dat valt mij eerlijk gezegd tegen. Dus overstappen naar jullie is meer een morele keuze dan een voordelige. - ik zou het goed vinden als jullie in de toekomst klanten kunnen adviseren over alternatieven voor gas. Ik wil er best graag vanaf, ook omdat het zo'n enorm deel van mijn energierekening representeert. Dus als daar goede alternatieven voor komen die de tand des tijds doorstaan, zou ik daar graag actief over geïnformeerd willen worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

ik heb totaal geen klachten over Vrijopnaam. Met name de klantenservice is heel erg aardig, komt afspraken na (heel belangrijk) en geeft altijd een antwoord op de vraag. Duidelijk en eenvoudig te volgen. TOP!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind het initiatief erg goed. Was alleen verbaasd dat ik een rekening kreeg die onderverdeeld was in kwartalen zonder dat ik de werkelijke meterstanden had doorgegeven. Dat voelde een beetje raar en willekeurig. Ik had zoiets van klopt dit dan wel? Ik wil best mijn kwartaalmeterstanden doorgeven. Ook vind ik het vreemd dat ik opeens meer per maand betaal, terwijl ik €147 terugkreeg van jullie en ondanks dat ik erover gebeld heb, het niet is gewijzigd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke klantenservice en de keuze voor Vrijopnaam was snel gemaakt; innovatief bedrijf met een milieubewuste, zonnige toekomstvisie. Vrijopnaam is een ambassadeur rijker!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede, fijne energieleverancier en nog goedkoop ook! Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het concept spreekt aan. De uiteindelijke 1e jaarafrekening valt tegen. Uiteindelijk draait het ook hier om geld. Vandaar een nieuwe keuze gemsakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is me nog niet duidelijk of ik bij Vrijopnaam goedkoper uit ben. Iig milieuvriendelijker en duurzamer. Dat is het belangrijkste.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het is fijn om te weten dat wij op deze manier toch een beetje kunnen helpen om het op deze aarde aangenamer te houden. Overgaan op Vrij op naam is gemakkelijk en ook niet onbelangrijk goedkoper!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende overstap, een stuk lagere maandlasten en échte groene stroom. Dikke top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Sinds 2 jaar hebben we vrijopnaam als energieleverancier. Wat we toen al vonden, vinden we nog steeds: eindelijk een écht eerlijke energieleverancier die het beste voor heeft met klanten en de duurzaamheid van onze planeet. Geen addertjes onder het gras en eerlijk over hun product. We besparen sindsdien flink per maand en we dragen daarnaast ook nog eens bij aan de vermindering van de uitstoot van CO2. Kortom, geen moment spijt van onze overstap: we kunnen iedereen vrijopnaam aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed bereikbaar, inzichtelijke app erbij, schone energie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

we zijn blij met jullie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles oké, alleen qua tarief al meerdere scherpere aanbiedingen gehad👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een heerlijk benaderbare leverancier. Staat open voor overleg en regelt wat nodig is in een vlot tempo. Reageert vlot op mailtjes. Een heldere en duidelijke onderneming.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben 12 zonnepanelen gekocht bij Vrijopnaam. Zonder gedoe van de bevestiging op je eigen dak, zijn we verzekerd van een vastgestelde hoeveelheid zonne-energie per paneel. Sinds kort gebruikt nu ook onze VVE zonne-energie van Vrijopnaam, voor ons gezamenlijk energiegebruik in de kelder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De zon schijnt hard. Dat gaat lekker qua rendement. Alleen kale inkoopprijs is niet heel duidelijk voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snel en duidelijk antwoord op vragen. Transparantie. Overstap van vorige energieleverancier netjes geregeld. Het concept van vrijopnaam is dè manier om een bijdrage te leveren aan het vergroten van de capaciteit zonneenergie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi voor milieu en gebruiker ! geen lelijke panelen op dak wel alle voordelen van de zon !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als je maandelijks voorschot van ca.€ 260,00 zakt naar nog geen € 40,00, dan is er alle reden tot tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.