Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jamner dat er geen omgeving is waarin je je verbruik, kosten, facturen etc kan zien. Voor de resr erg vriendelijk, als je belt geen eindeloze keuzemenus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Binnen no-time overgestapt naar Vrijopnaam en goed contact gehad via mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik mis een 'mijn' omgeving, waar ik mijn gegevens, facturen, verbruik etc. kan inzien / aanpassen. De overstap was wel soepel geregeld en het product bevalt mij ook!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eenvoudig, "in een keer goed" & Duurzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima, fijn initiatief. Overzichten van gebruik en opbrengst van 'm'n eigen panelen' zeggen me nu niet zoveel, begrijp ik niet goed, dus ik neem maar aan dat het allemaal klopt. De aanleg van zonneparken zou zo ecologisch mogelijk kunnen zijn, rijke mengsels ingezaaid, struikenhagen eromheen met grote diversiteit als nestel en voedselgelegenheid voor vogels, insecten en andere dieren, misschien ook mogelijk een combinatie maken met kippen er onder scharrelend? Kippen houden van rommelen maar wel met beschutting boven zich! Veel sterkte er mee, vriendelijke groeten, Saskia

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Makkelijke overstap zonder problemen. Nu 2e jaar lid en al 580,= terugverdiend met 1500,= aan zonnepanelen. Vragen snel en goed beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Tijdens een verhuizing heb je al genoeg dingen aan je hoofd. Ik was vergeten om een energiecontract af te sluiten en ik kreeg een brief van mijn netbeheerder dat ik zo snel mogelijk een energiecontract moest afsluiten. Gelukkig zijn ze bij vrij op naam echt snel ! Binnen 2 minuten had ik een energiecontract daarna een kort telefoontje naar de klantenservice en alles werd direct door gegeven aan mijn netbeheerder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hartstikke groene stroom, een eerlijk verdienmodel en een goede en vriendelijke service. 100% tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Niet veel op aan te merken, ook niet veel bijzonders. Ik heb wel het idee dat de twee maandelijkse overzichten niet geheel regelmatig binnenkomen, en dat de inhoud wellicht niet helemaal aansluit op het jaaroverzicht. Maar ik heb me er nog niet echt in verdiept moet ik zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snelle reactie op vragen. Super ! En natuurlijk erg tevreden met de groene energie !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed product, goede info, goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima gebruik maken van zonne energie zonder de panelenop je dak

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nog niet zo heel lang klant maar tot nu toe bevalt het prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben erg blij dat ik de overstap gemaakt heb naar Vrij Op Naam. Milieubewust zonder gedoe!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zie hierboven. Ik was klant bij Essent. Medewerkers van Essent zijn twee keer bij mij ad deur geweest waarom ik als klant weg was gegaan. Ik noemde Vrijopnaam. Kenden ze niet. "Google maar eens, daag!" Ik bevel Vrijopnaam bij vrienden en collega's aan en zijn zeer geinteresseerd! Ik heb jullie link naar ze doorgestuurd en tag ze op Facebook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Voor twee jaar moest ik betalen voor dubbel-teller.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een paar dingen: - ik had verwacht dat mijn energierekening meer zou dalen, dus dat valt mij eerlijk gezegd tegen. Dus overstappen naar jullie is meer een morele keuze dan een voordelige. - ik zou het goed vinden als jullie in de toekomst klanten kunnen adviseren over alternatieven voor gas. Ik wil er best graag vanaf, ook omdat het zo'n enorm deel van mijn energierekening representeert. Dus als daar goede alternatieven voor komen die de tand des tijds doorstaan, zou ik daar graag actief over geïnformeerd willen worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.