prima
Hallo ik ben zeer tevreden de overgang is goed verlopen. Dank daarvoor.gr ruizendaal.
+ Snel en duidelijk + Persoonlijk contact - De app kan duidelijker (door kosten te vermelden naast het verbruik in kWh)
Wish the app had English options as well as emails
Ik ervaar mijn ervaring met vrijopnaam als uitstekend. Ik heb geen klachten.
Vanaf het begin is alles soepel gegaan.
Nog geen goed oordeel mogelijk omdat ik nog maar kort klant ben en nog niet weet wat er zoal gaat komen aan communicatie of anderszins. Voorlopig geen slechte ervaring, en dat is al vast een erg goede en veelbelovende start!
VrijOpNaam laat je op een eerlijke manier delen in het bereiken van klimaatdoelen!
Voor ons is vrijopnaam een goede manier om zonnepanelen te gebruiken zonder ze op het dak te hoeven plaatsen. Ons huis is onderdeel van een beschermd stadsgezicht en zonnepanelen zijn niet toegestaan. Dit gaat heel goed! Daarnaast is de communicatie snel, duidelijk en klantvriendelijk.
Niet zo oplossingsgericht, maar dat kan misschien ook wel niet ivm wet en regelgeving
Ik kan er weinig overzeggen, er komt steeds stroom uit het stopcontact, dus ze voldoen aan mijn verwachtingen.
leveren enz ging prima, maar ik met een bedrag terug krijgen en dat krijg ik niet in 1 keer terug
Ik heb voor Vrijopnaam gekozen, omdat ze alleen milieuvriendelijke stroom uit Nederland gebruiken en een zeer klantvriendelijke benadering hebben. Ik ben ook heel tevreden over mijn telefonische contacten met hen.
Klant vriendelijk en flexibel en meewerkend en klein maar fijn. Fijn dat jullie zo flexibel zijn en persoonlijk zijn in het samen bepalen van de juiste maand termijn, ook als je die tijdelijk lager wil hebben of tijdelijk minder verbruikt. Bij jullie werk je nog duidelijk samen met mensen. Bij grotere partijen totaal niet meer en die grote partijen zijn zo flexibel als een loden deur en alleen maar uit op meer geld van hun klanten. Met vr, groeten, Gijsbert Dekker
Ik word altijd snel geholpen en de informatie die wordt gegeven is kort, krachtig en duidelijk.
De overstap was heel makkelijk geregeld en de overzichten die we toegestuurd krijgen zijn helder. Via de webapp kunnen we ook nog eens goed inzien wat ons verbruik is. Veel makkelijker en overzichtelijker dan bij onze oude leverancier!
Geen lange wachttijden, direct antwoord, niet moeilijk doen, geen foutieve nota's, super makkelijk en correcte prijzen. Zo hoort een energieleverancier te zijn.
Regelmatig een duidelijk kort en bondig overzicht inde mail. De app werkt ook prima.
Vriendelijke service en behulpzaam met uitleggen. Alleen teveel betaald geld weten ze niet precies hoe ze over moeten boeken denk,. .daar zijn ze erg laks mee! -nieuw termijnbedrag,. stond keurig op de site,. - MAAR,. pas na bellen kreeg ik mn nota toegestuurd - nu mag ik na 14 dagen al mn mening geven,.dat gaat goed - Maar het teveel aan voorschot terugstorten zit blijkbaar niet makkelijk in hun systeem,. misschien te druk met iedereen mailtje sturen om hun mening te laten geven?? - Misschien kan iemand hen leren hoe ze een terugboeking kunnen doen,. dat lukt mij zelfs in 2 minuten.
Beste mevrouw van Dijk, dank voor de terugkoppeling en suggestie voor verbetering. Op 8 januari heeft u de meterstanden doorgegeven en op 14 januari heeft de netbeheerder de meterstanden goedgekeurd zodat wij de jaarnota mogen versturen. U heeft deze nota op 15 januari ontvangen. Wij betalen vervolgens in dezelfde maand uit. In uw geval zal dit vandaag of morgen (24 januari) zijn. Ik kan mij voorstellen dat u verwacht (of andere klanten) dat deze uitbetaling ook direct gedaan kan worden na ontvangst jaarnota. Een goede suggestie waar we werk van maken. Met vriendelijke groeten, Bas
Uitstekende dienstverlening
Zeer klantvriendelijk en ook echte groene stroom. Qua gebruiksgemak een flink gemis. Voor elk klein dingetje moet er gebeld of gemaild worden. Ook mis ik de vrijheid om zelf een incasso moment te kiezen. De originele app was dramatisch en voegde niets toe. De nieuwe “web app” is eigenlijk t zelfde verhaal.
Beste Kyrill, dank voor je review. Eens dat je als klant meer zelf moet kunnen regelen. Werken we aan. Binnenkort (over zo'n 4 weken) komt al een nieuwe release. Ik zie daarnaast dat je woning wel over een slimme meter beschikt maar jij deze niet dagelijks uit laat lezen. Je dient ons hiervoor te machtigen. Kan eenvoudig vanuit de app:). Ik denk dat je daarna de nieuwe webapp een stuk meer waardeert. Met vriendelijke groeten, Bas
Eigenlijk was ik overgestapt omdat het verlengen bij mijn vorige provider niet 1 2 3 lukte... en toen zag ik een bedrijf met een bijzondere naam tenminste voor een energieleverancier... Overstappen lukte wel in 1 2 3... en echt nooit spijt gehad!... ik ben een goedkoper uit en kan alles volgen via een super duidelijke app... en als je al eens contact opneemt met vrij op naam dan is dat altijd aangenaam!
Zeer goed
duidelijk afrekening goed te begrijpen
De overstap was snel en soepel geregeld en nu kan ik ook nog eens mijn eigen zonnestroom opwekken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.