Ik kan er weinig overzeggen, er komt steeds stroom uit het stopcontact, dus ze voldoen aan mijn verwachtingen.
leveren enz ging prima, maar ik met een bedrag terug krijgen en dat krijg ik niet in 1 keer terug
Ik heb voor Vrijopnaam gekozen, omdat ze alleen milieuvriendelijke stroom uit Nederland gebruiken en een zeer klantvriendelijke benadering hebben. Ik ben ook heel tevreden over mijn telefonische contacten met hen.
Klant vriendelijk en flexibel en meewerkend en klein maar fijn. Fijn dat jullie zo flexibel zijn en persoonlijk zijn in het samen bepalen van de juiste maand termijn, ook als je die tijdelijk lager wil hebben of tijdelijk minder verbruikt. Bij jullie werk je nog duidelijk samen met mensen. Bij grotere partijen totaal niet meer en die grote partijen zijn zo flexibel als een loden deur en alleen maar uit op meer geld van hun klanten. Met vr, groeten, Gijsbert Dekker
Ik word altijd snel geholpen en de informatie die wordt gegeven is kort, krachtig en duidelijk.
De overstap was heel makkelijk geregeld en de overzichten die we toegestuurd krijgen zijn helder. Via de webapp kunnen we ook nog eens goed inzien wat ons verbruik is. Veel makkelijker en overzichtelijker dan bij onze oude leverancier!
Geen lange wachttijden, direct antwoord, niet moeilijk doen, geen foutieve nota's, super makkelijk en correcte prijzen. Zo hoort een energieleverancier te zijn.
Regelmatig een duidelijk kort en bondig overzicht inde mail. De app werkt ook prima.
Vriendelijke service en behulpzaam met uitleggen. Alleen teveel betaald geld weten ze niet precies hoe ze over moeten boeken denk,. .daar zijn ze erg laks mee! -nieuw termijnbedrag,. stond keurig op de site,. - MAAR,. pas na bellen kreeg ik mn nota toegestuurd - nu mag ik na 14 dagen al mn mening geven,.dat gaat goed - Maar het teveel aan voorschot terugstorten zit blijkbaar niet makkelijk in hun systeem,. misschien te druk met iedereen mailtje sturen om hun mening te laten geven?? - Misschien kan iemand hen leren hoe ze een terugboeking kunnen doen,. dat lukt mij zelfs in 2 minuten.
Beste mevrouw van Dijk, dank voor de terugkoppeling en suggestie voor verbetering. Op 8 januari heeft u de meterstanden doorgegeven en op 14 januari heeft de netbeheerder de meterstanden goedgekeurd zodat wij de jaarnota mogen versturen. U heeft deze nota op 15 januari ontvangen. Wij betalen vervolgens in dezelfde maand uit. In uw geval zal dit vandaag of morgen (24 januari) zijn. Ik kan mij voorstellen dat u verwacht (of andere klanten) dat deze uitbetaling ook direct gedaan kan worden na ontvangst jaarnota. Een goede suggestie waar we werk van maken. Met vriendelijke groeten, Bas
Uitstekende dienstverlening
Zeer klantvriendelijk en ook echte groene stroom. Qua gebruiksgemak een flink gemis. Voor elk klein dingetje moet er gebeld of gemaild worden. Ook mis ik de vrijheid om zelf een incasso moment te kiezen. De originele app was dramatisch en voegde niets toe. De nieuwe “web app” is eigenlijk t zelfde verhaal.
Beste Kyrill, dank voor je review. Eens dat je als klant meer zelf moet kunnen regelen. Werken we aan. Binnenkort (over zo'n 4 weken) komt al een nieuwe release. Ik zie daarnaast dat je woning wel over een slimme meter beschikt maar jij deze niet dagelijks uit laat lezen. Je dient ons hiervoor te machtigen. Kan eenvoudig vanuit de app:). Ik denk dat je daarna de nieuwe webapp een stuk meer waardeert. Met vriendelijke groeten, Bas
Eigenlijk was ik overgestapt omdat het verlengen bij mijn vorige provider niet 1 2 3 lukte... en toen zag ik een bedrijf met een bijzondere naam tenminste voor een energieleverancier... Overstappen lukte wel in 1 2 3... en echt nooit spijt gehad!... ik ben een goedkoper uit en kan alles volgen via een super duidelijke app... en als je al eens contact opneemt met vrij op naam dan is dat altijd aangenaam!
Zeer goed
duidelijk afrekening goed te begrijpen
De overstap was snel en soepel geregeld en nu kan ik ook nog eens mijn eigen zonnestroom opwekken.
Heel prettig en vriendelijk telefonisch contact met uitleg over de jaarnota.
Zeer benaderbaar. Ik had zelf een fout gemaakt. Deze kon direct opgelost. Fijn wanneer een bedrijf een menselijke benadering heeft ondanks dat er een zakelijk belang is. Het is in goed evenwicht. Prettig!
Handig om toch gebruik te maken van zonnepanelen als je deze niet op je eigen dak kunt hebben. Zo doe ik toch iets voor het milieu en het klimaat.
Als er iets niet duidelijk is en je stuurt een mailtje wordt het altijd snel en correct opgelost. De app werkt goed. Ik maak er regelmatig reclame mee. Alleen bleek de laatste keer dat er max. 10 panelen konden worden besteld en dat is lastig als je ruim 4000 kWh verbruikt.
Ik kreeg de opbrengsten van een gratis panel!
Goede en duidelijke inzicht en informatie.
keurige overzichten, duidelijk en goed gespecificeerd
Ik zeg vooralsnog omdat ik tot op heden nog geen nare ervaringen heb meegemaakt of tegenstrijdigheden heb ontdekt. Ik moet wel zeggen, dat ik nog geen onderzoek naar tegenstrijdigheden heb gedaan. Vooralsnog heb ik daar ook geen redenen toe.
Goede en heldere overzichten van het verbruik. Leuk om zelf je opgewekte energie te kunnen volgen. Kortom, voor mij de perfecte combinatie.
Waarschijnlijk net zoals jij, was ik opzoek naar een 100% groene energieleverancier met CO2-gecompenseerd gas. Aan Vrijopnaam merk je dat het geen colosse als Eneco, Essent of Vattenfall is. Je start een mail en je krijgt daadwerkelijk iets snel gedaan. Je maandtermijn ophogen? Stuur een mail en het is gefixt. Je wilt jouw rekeningnummer wijzigen? Stuur een mail (met persoonlijke gegevens en klantnummer natuurlijk). Sinds kort is er een (mobile friendly) webapplicatie waar je jouw verbruik en jaarrekening kan inzien en gegevens kan wijzigen. Deze kan je op jouw smartphone gewoon als snelkoppeling plaatsen zodat het net een App lijkt (iOS in ieder geval). Voor klantvriendelijkheid geef ik ze 5 punten. Ik hoef er niet achteraan en dat is fijn. Voor gemak krijgt Vrijopnaam en 4 van de 5 sterren, omdat nog niet alles via App kan. Dat zal een kwestie van tijd zijn lijkt mij zo. Niets te klagen over Vrijopnaam en ga nu het 2de jaar met hen. Ik ben een tevreden klant.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.