Filters

10

Sympathieke organisatie, met hart voor de aarde, het klimaat en ons als consument.

Heel prettig en vriendelijk telefonisch contact met uitleg over de jaarnota.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Top bedrijf!

Zeer benaderbaar. Ik had zelf een fout gemaakt. Deze kon direct opgelost. Fijn wanneer een bedrijf een menselijke benadering heeft ondanks dat er een zakelijk belang is. Het is in goed evenwicht. Prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Ik ben pas twee maanden geleden overgestapt naar Vrij op naam. Ben tevreden.

Handig om toch gebruik te maken van zonnepanelen als je deze niet op je eigen dak kunt hebben. Zo doe ik toch iets voor het milieu en het klimaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Contact is goed en vriendelijk

Als er iets niet duidelijk is en je stuurt een mailtje wordt het altijd snel en correct opgelost. De app werkt goed. Ik maak er regelmatig reclame mee. Alleen bleek de laatste keer dat er max. 10 panelen konden worden besteld en dat is lastig als je ruim 4000 kWh verbruikt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Geen goede en gratis paneel

Ik kreeg de opbrengsten van een gratis panel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Een prima energiemaatschappij

Goede en duidelijke inzicht en informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

prima

keurige overzichten, duidelijk en goed gespecificeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Vooralsnog heel tevreden

Ik zeg vooralsnog omdat ik tot op heden nog geen nare ervaringen heb meegemaakt of tegenstrijdigheden heb ontdekt. Ik moet wel zeggen, dat ik nog geen onderzoek naar tegenstrijdigheden heb gedaan. Vooralsnog heb ik daar ook geen redenen toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekende leverancier

Goede en heldere overzichten van het verbruik. Leuk om zelf je opgewekte energie te kunnen volgen. Kortom, voor mij de perfecte combinatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Fijne 100% groene energieleverancier

Waarschijnlijk net zoals jij, was ik opzoek naar een 100% groene energieleverancier met CO2-gecompenseerd gas. Aan Vrijopnaam merk je dat het geen colosse als Eneco, Essent of Vattenfall is. Je start een mail en je krijgt daadwerkelijk iets snel gedaan. Je maandtermijn ophogen? Stuur een mail en het is gefixt. Je wilt jouw rekeningnummer wijzigen? Stuur een mail (met persoonlijke gegevens en klantnummer natuurlijk). Sinds kort is er een (mobile friendly) webapplicatie waar je jouw verbruik en jaarrekening kan inzien en gegevens kan wijzigen. Deze kan je op jouw smartphone gewoon als snelkoppeling plaatsen zodat het net een App lijkt (iOS in ieder geval). Voor klantvriendelijkheid geef ik ze 5 punten. Ik hoef er niet achteraan en dat is fijn. Voor gemak krijgt Vrijopnaam en 4 van de 5 sterren, omdat nog niet alles via App kan. Dat zal een kwestie van tijd zijn lijkt mij zo. Niets te klagen over Vrijopnaam en ga nu het 2de jaar met hen. Ik ben een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Top

Vrijopnaam is zeer klantvriendelijk en de meterstanden jaarlijks doorgeven is eenvoudig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Eerlijk, goed voorlichting en concurrerende prijzen, maar vooral duurzaam (100%)

Door de Consumentenbond al jaren beoordeeld met een 10 op het gebied van duurzaamheid. Investeren in Nederlandse duurzame energie. De klantenservice is snel en volledig in informatie (voornamelijk via e-mail). Contractafwikkeling gebeurt snel en digitaal. En de prijzen behoren tot de laagste in de categorie groene energie. Als ik mij goed kan herinneren heeft Vrij Op Naam geen winstoogmerk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima

Correcte service en informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Dat zouden meer mensen moeten doen!

Ik ben zeer tevreden. Het verloopt allemaal zo probleemloos. Veel minder zorg dan bij eigen panelen of bij panelen bij een locale coöperatie. Nog wel een punt van aandacht: de jaarnota. Ik heb daarover al met Casper contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Voordelige energie met een schoon geweten

Goed alternatief voor mensen die geen zonnepanelen op hun eigen dak kunnen of willen plaatsen. Service en website zijn klantvriendelijk; de overzichten duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Super

Vrijopnaam is zeer klantvriendelijk. Geen opdringerig gesprek. Ze helpen je met alle vragen. Produkt is prima. Geen zonnepanelen op ons dak en toch de opbrengst. En dit tegen een betaalbare prijs. Geen grote investering op onze leeftijd en toch de voordelen van zonne energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
4

ik mail wel maar krijg gewoon geen antwoord. Men reageert ook niet op de mail om zaken te regelen

Ik dacht dat ik bij een goede maatschappij terecht gekomen was, met als uitdaging daarin de verrekening via zonnepanelen die iets opbrengen. Maar als je wilt uitbreiden, als je voorstel doet. Geen respons. Dus communicatie met jullie is onvoldoende.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
8

Snel en eenvoudig contact

Laagdrempelig, makkelijk om contact mee op te nemen. Zaken worden snel geregeld. Jaarnota is helder en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

gewoon

blij dat ik 3jaar geleden voor vrij op naam heb gekozen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Prima bedrijf, moet de rekeningen en specificaties nog ontvangen, app waardeloos

Vrijopnaam heeft een prettige klantenservice, maar twee zonnepanelen leveren nog niet voldoende op om het voor 1 jaar zinnig te maken. De app is waardeloos, daar zijn ze gelukkig van op de hoogte en zijn een nieuwe aan het ontwikkelen. Ik moet de rekeningspecificatie nog ontvangen, dan kunnen we meer zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Ik mis een eigen portaal

Wat mij betreft is dit een heel groot gemis. Het snel inzien van je verbruik en doorvoeren van wijzigingen online is wel iets wat je mag verwachten van een energieleverancier anno 2019. Jullie geven al een tijd aan dat jullie hiermee bezig zijn, maar zoiets "basics" had in deze tijd al gerealiseerd moeten zijn. Verder ben ik erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer klantvriendelijk

Snel geregeld, vriendelijk telefonisch contact, ik ben erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Ik heb geen bevestiging ontvangen bij het invoeren van de meterstanden

Ik ontving het verzoek tot het invoeren van de meterstanden per mail met een link. Na het invullen heb uk in mijn mail geen bevestiging gekregen waardoor ik de afrekening niet kan controleren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

Ze vragen me na een paar dagen al om ze te recenseren

Kortom: daar valt nog helemaal niets over te zeggen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
10

Goed gevoel dat ons appartement nu op zonen-energie draait.

Overstappen is prima verlopen. Geen opmerkingen over.

  • Would you recommend us? Yes

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.