Filters

9

Goed

Hallo ik ben zeer tevreden de overgang is goed verlopen. Dank daarvoor.gr ruizendaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Klantvriendelijk, persoonlijk, vlot en duidelijk

+ Snel en duidelijk + Persoonlijk contact - De app kan duidelijker (door kosten te vermelden naast het verbruik in kWh)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Very easy to use

Wish the app had English options as well as emails

  • Would you recommend us? Yes
10

Mijn ervaring verloopt naar wens

Ik ervaar mijn ervaring met vrijopnaam als uitstekend. Ik heb geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Fijne energie aanbieder

Vanaf het begin is alles soepel gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Nog geen goed oordeel mogelijk

Nog geen goed oordeel mogelijk omdat ik nog maar kort klant ben en nog niet weet wat er zoal gaat komen aan communicatie of anderszins. Voorlopig geen slechte ervaring, en dat is al vast een erg goede en veelbelovende start!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

alles klopt; de energie, de rekening, de klantvriendelijkheid

VrijOpNaam laat je op een eerlijke manier delen in het bereiken van klimaatdoelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fijne communicatie

Voor ons is vrijopnaam een goede manier om zonnepanelen te gebruiken zonder ze op het dak te hoeven plaatsen. Ons huis is onderdeel van een beschermd stadsgezicht en zonnepanelen zijn niet toegestaan. Dit gaat heel goed! Daarnaast is de communicatie snel, duidelijk en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Wel persoonlijk, geen lange wachttijden

Niet zo oplossingsgericht, maar dat kan misschien ook wel niet ivm wet en regelgeving

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Gaat goed

Ik kan er weinig overzeggen, er komt steeds stroom uit het stopcontact, dus ze voldoen aan mijn verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
6

jammer dat ik de jaarnota niet gewoon in 1 keer retour krijg

leveren enz ging prima, maar ik met een bedrag terug krijgen en dat krijg ik niet in 1 keer terug

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Milieuvriendelijk, klantvriendelijk

Ik heb voor Vrijopnaam gekozen, omdat ze alleen milieuvriendelijke stroom uit Nederland gebruiken en een zeer klantvriendelijke benadering hebben. Ik ben ook heel tevreden over mijn telefonische contacten met hen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Klant vriendelijk en flexibel en meewerkend en klein maar fijn

Klant vriendelijk en flexibel en meewerkend en klein maar fijn. Fijn dat jullie zo flexibel zijn en persoonlijk zijn in het samen bepalen van de juiste maand termijn, ook als je die tijdelijk lager wil hebben of tijdelijk minder verbruikt. Bij jullie werk je nog duidelijk samen met mensen. Bij grotere partijen totaal niet meer en die grote partijen zijn zo flexibel als een loden deur en alleen maar uit op meer geld van hun klanten. Met vr, groeten, Gijsbert Dekker

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Goede service, duidelijke informatie

Ik word altijd snel geholpen en de informatie die wordt gegeven is kort, krachtig en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super tevreden!

De overstap was heel makkelijk geregeld en de overzichten die we toegestuurd krijgen zijn helder. Via de webapp kunnen we ook nog eens goed inzien wat ons verbruik is. Veel makkelijker en overzichtelijker dan bij onze oude leverancier!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Wat een service, een 10 is eigenlijk nog te min!

Geen lange wachttijden, direct antwoord, niet moeilijk doen, geen foutieve nota's, super makkelijk en correcte prijzen. Zo hoort een energieleverancier te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Geen omkijken naar, makkelijk en duidelijk.

Regelmatig een duidelijk kort en bondig overzicht inde mail. De app werkt ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

vriendelijke service

Vriendelijke service en behulpzaam met uitleggen. Alleen teveel betaald geld weten ze niet precies hoe ze over moeten boeken denk,. .daar zijn ze erg laks mee! -nieuw termijnbedrag,. stond keurig op de site,. - MAAR,. pas na bellen kreeg ik mn nota toegestuurd - nu mag ik na 14 dagen al mn mening geven,.dat gaat goed - Maar het teveel aan voorschot terugstorten zit blijkbaar niet makkelijk in hun systeem,. misschien te druk met iedereen mailtje sturen om hun mening te laten geven?? - Misschien kan iemand hen leren hoe ze een terugboeking kunnen doen,. dat lukt mij zelfs in 2 minuten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Heldere, snelle en sympathieke service

Uitstekende dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Klantvriendelijk en doet wat t beloofd

Zeer klantvriendelijk en ook echte groene stroom. Qua gebruiksgemak een flink gemis. Voor elk klein dingetje moet er gebeld of gemaild worden. Ook mis ik de vrijheid om zelf een incasso moment te kiezen. De originele app was dramatisch en voegde niets toe. De nieuwe “web app” is eigenlijk t zelfde verhaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Beter kan het niet!

Eigenlijk was ik overgestapt omdat het verlengen bij mijn vorige provider niet 1 2 3 lukte... en toen zag ik een bedrijf met een bijzondere naam tenminste voor een energieleverancier... Overstappen lukte wel in 1 2 3... en echt nooit spijt gehad!... ik ben een goedkoper uit en kan alles volgen via een super duidelijke app... en als je al eens contact opneemt met vrij op naam dan is dat altijd aangenaam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Duurzame energie en fantastische service!

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

postief

duidelijk afrekening goed te begrijpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Makkelijk en snel

De overstap was snel en soepel geregeld en nu kan ik ook nog eens mijn eigen zonnestroom opwekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Sympathieke organisatie, met hart voor de aarde, het klimaat en ons als consument.

Heel prettig en vriendelijk telefonisch contact met uitleg over de jaarnota.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.