Filters

8

Goede service

Nu ruim een jaar klant, geen enkel probleem tot nu toe. Duidelijke jaar nota.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

uitstekende service

Al een jaar, ons eerste jaar, prima ervaringen met Vrijopnaam. Steeds binnen 1 dag reactie. Maar ik wil nog wel eens de locatie bekijken en een rondleiding krijgen waar onze zonnepanelen staan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekende service

Je ontvangt wat gegarandeerd is. Bij vragen per omgaande antwoord. Wij zijn heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Tot nu toe correct behandeld

Op tijd een duidelijk overzicht gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Goede service, heldere communicatie

Bij Vrijopnaam doen ze, wat ze beloven: zonne-energie leveren en gas CO2 compenseren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

goede service

Tevreden over de directe en adequate reacties bij vragen. Twijfel over de gevoerde (gas)prijzen maar zal nog niet overstappen hoewel ik dat natuurlijk wel jaarlijks vergelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

zeer goed contact snel een goed antwoord

bij het bellen geen wachtende voor u verhalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Honderd procent duurzaam, heldere communicatie en informatie, top!

Na ruim een jaar als klant van VrijOpNaam kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. De business case is goed (op eigen huis zijn panelen duurder en brengen panelen minder op), de communicatie met het Klantteam verloopt prima en persoonlijk. De app met verbruiks- en opbrengstgegevens vind ik prettig omdat het zowel details als de trends toont. Ik kan het aanbevelen, zeker voor huis eigenaren waar het dak niet echt goed is voor zonnepanelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Overzicht duidelijk.

Digitale ervaringen zijn prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer goed bereikbaar, Volgens mij, de goedkoopste, denkt mee en altijd vriendelijk.

'n Paar keer contact gehad, Zeer goed bereikbaar. Handelen ook snel. Puik bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Duidelijke communicatie

Ben erg tevreden met Vrijopnaam. De communicatie is duidelijk en eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede communicatie, zeer klantvriedelijk

Goede communicatie en zeer klantvriedelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Prima!

Informatievoorziening over verbruik kan wat beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Ik maak me zorgen over zonnepanelen velden

Ik heb me aangemeld en zit bij zonnepanelen op een bedrijven dak - dat is heel mooi & ik zou jullie 5 sterren geven als jullie geen zonnepanelen in weilanden zouden plaatsen. Nederland heeft al teveel volgebouwde grond - een van de grootste problemen -Er is echt niets groens aan om in een weiland zonnepanelen te plaatsen - ook niet als je rondstrooit met excuus-zaden. vrienden van mij hebben om die rede niet voor jullie gekozen. Ik probeer het eeen jaar maar als er geen verandering in komt ben ik weg. Ik kan daar geen support aan geven

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
10

Super klantenservice

Heel goede vriendelijke klantenservice, nemen echt de tijd voor je en belazeren je niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

goed

De ervaring met jullie is goed, al kwam de jaarnota toch als een schok aan. Maar was eigenlijk wel te verwachten omdat de gas prijs was gestegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Ik zit nog te wachten op een behoorlijk bedrag van terruggave

Dat is minder

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

probleemloos overgestapt

Het aantal zonnepanelen wat je per adres mag hebben is een beetje te beperkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Alles goed geregeld

Heel snel een reactie als er eens iets niet duidelijk is of niet overzichtelijk. Ik ben blij met mijn kjeuzse

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Duidelijk jaaroverzicht

Goede klantenservice en voldoende kennis

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed! Leuk bedrijf

Klantvriendelijk en snel te bereiken. En ze krijgen van Greenpeace een 10 in groene stroom. Ik ben daarom overgestapt van Vattenfall naar vrijopnaam want Vattenfall kreeg maar een 6.5.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Heel fijn dat ik mijn maandbedrag omlaag kon brengen na een goede tip van jullie.

Heel fijn dat ik mijn maandbedrag omlaag kon brengen na een goede tip van jullie kant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Heel tevreden

Vanaf februari heb ik panelen bij Vrij Op Naam. Ik kan een dag later zien wat de opbrengst van mijn panelen was en wat mijn eigen verbruik was. Ik ga hierdoor steeds bewuster mijn wasmachine iod aanzetten. Het wordt bijna een sport om met mijn verbruik, onder de panelen opbrengst te blijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Heel positief

Het bovenste spreekt voor zich.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Attent en effectief

Nieuwe aansluiting in een oogwenk geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.