Filters

9

Ik zit nog te wachten op een behoorlijk bedrag van terruggave

Dat is minder

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

probleemloos overgestapt

Het aantal zonnepanelen wat je per adres mag hebben is een beetje te beperkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Alles goed geregeld

Heel snel een reactie als er eens iets niet duidelijk is of niet overzichtelijk. Ik ben blij met mijn kjeuzse

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Duidelijk jaaroverzicht

Goede klantenservice en voldoende kennis

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed! Leuk bedrijf

Klantvriendelijk en snel te bereiken. En ze krijgen van Greenpeace een 10 in groene stroom. Ik ben daarom overgestapt van Vattenfall naar vrijopnaam want Vattenfall kreeg maar een 6.5.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Heel fijn dat ik mijn maandbedrag omlaag kon brengen na een goede tip van jullie.

Heel fijn dat ik mijn maandbedrag omlaag kon brengen na een goede tip van jullie kant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Heel tevreden

Vanaf februari heb ik panelen bij Vrij Op Naam. Ik kan een dag later zien wat de opbrengst van mijn panelen was en wat mijn eigen verbruik was. Ik ga hierdoor steeds bewuster mijn wasmachine iod aanzetten. Het wordt bijna een sport om met mijn verbruik, onder de panelen opbrengst te blijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Heel positief

Het bovenste spreekt voor zich.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Attent en effectief

Nieuwe aansluiting in een oogwenk geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Zeer klantvriendelijk

Fijn, een bedrijf waar je niet in de wacht staat, 6x doorverbonden wordt en waar je niet het gevoel krijgt dat je een nummer bent! Houdt die no nonsense instelling vast, ook al groeit het bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Ik ben tevreden

Ik heb het idee dat ik de juiste stroom gebruik en dus goed ben voor het milieu. Ook de prijzen zijn niet de duurste.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Super

Goede service. Alleen jammer dat je wel energie belasting betaalt op de de energie opgewekt door je eigen panelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Overstap is perfect gegaan.

Duidelijke uitleg. Overstap prima gegaan. Fijne klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekend

Communicatie uitstekend, goedkoop en de verwachtingen uitgekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed

Goede prijs, lage nieuwe prijs, denk alleen dat hij nog wel wat lager kan gezien de huidige olieprijs ontwikkelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
9

goed

Laat de zon maar schijnen en geef de panelen op tijd een sopje...

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goede service, snelle reactie

Prima energie leverancier met snelle reacties. Doen alles om de klant tevreden te krijgen/houden. Minpunt......gasverbruik is niet in de app te zien/bij te houden. Is nog steeds 'in de maak'

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

top

sneller reactie van de klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zonne-energie voor een eerlijke prijs

Real time je verbruik bekijken in een app, vriendelijk en behulpzaam personeel dat snel reageert op vragen en een eerlijke prijs. Wij zijn helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer prettig zakendoen, klantvriendelijke bedrijf

Zeeeeer prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Geweldige toepassing met mooi resultaat

Goede oplossing om zonnepanelen toe te passen waar dat op eigen woning niet mogelijk is. Met als gevolg energieneutraal. En dat met een mooi investeringsmodel. En een eenvoudige, prima serviceverlening. Kortom: wij zijn er blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Perfecte vriendelijke professionele service

Een bedrijf op maat van de 21ste eeuw . Perfecte professionele service gekoppeld aan milieuvriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekende service snel geholpen

Snelle reactie als je met een vraag zit. Duidelijke app. waar je je verbruik goed kan monitoren. Het gevoel dat je geen nummer bent, en als je belt krijg je ook vakkundig advies. En ik ben lekker duurzaam bezig daar draait het allemaal om.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Klantgericht, super service en alles zeer begrijpelijk en vanuit een gedeeld ideaal!

Heel positief. Als klant voel je je serieus genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.